Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie? - Strona 30 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-06-30, 15:15   #871
malus74
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

no wlasnie..zeby chociaz minimalna!!! a moze jest ktos u kogo wydarzyl sie cud????? niech sie odezwie...prosze!!!
malus74 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 08:11   #872
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez malus74 Pokaż wiadomość
daj boze zeby wrocily pomniejszone..bo ja juz stracilam nadzieje!! koncze 3 opakowanie i nie wiem co dalej...kupic czy nie kupic???????..a najgorsze jest to im dluzej to łykam tym mam mniejsza motywacje i regularnosc bo..nic nie widze dobrego..
Malus74 ja jestem w połowie 3go opakowania.
Również nie widzę rezultatów ale przejdę cała kurację. Mam nadzieje że to cholerstwo może pod koniec się ruszy
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 10:35   #873
nocoz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 32
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Dziewczyny!

A dlaczego wy chcecie kupować następne opakowania? Przecież cała kuracja to 3 opakowania i koniec. Po co więcej.
nocoz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 11:35   #874
mysza88
Rozeznanie
 
Avatar mysza88
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 582
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

cała kuracja trwa 3 miesiące. na miesiąc starcza 2 opakowania po 30 saszetek, 1 opakowanie na 14 dni. po 2 saszetki dziennie, wiec potrzeba 6 opakowan dla całej kuracji czy to mnie sie cos pomylilo???
mysza88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 12:29   #875
nocoz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 32
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

No kurde nie załamuj mnie, chyba na opakowaniu było napisane....nie..... .nie wiem już teraz...przejże początkowe strony forum
nocoz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 12:38   #876
nocoz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 32
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Mysza chyba masz rację!
zbankrutuję normalnie bankructwo!!!!!!!!!!!!!
nocoz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 12:39   #877
mysza88
Rozeznanie
 
Avatar mysza88
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 582
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

ja teraz pije 4 opakowanie ale po dłuzszej przerwie. nie wiem w sumie czemu ja zrobiłam. najpierw bylam chora, potem cos tam jeszcze mi wypadło ale teraz znów zaczełam. postanowiłam ze nie bede wiecej tego kupowac. zadowalających bardzo efektów nie ma. dokoncze to co mam i juz. ale skóra wtedy jak piłam regularnie była napewno gładsza. co do redukcji cell to juz chyba guam lepiej działa. jestem dopiero po 4 zabiegu a juz widac róznice....
mysza88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 12:51   #878
nocoz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 32
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Ale ja nie mogę guamu stosować, bo mam popękane naczynka, nie mogę niczego co rozgrzewa, masaze też odpadają, także został mi tylko inneov, skończyłam 3 opakowania ale wtakim razie wytrwam dalej, może musi być cała kuracja żeby były super efekty. Narazie mi się poprawiło ale bez rewelacji, w takim razie liczę na następne 3

Przecież nie mogę teraz przerwać jak już wydałam kasę na 3, ale dajcie spokój, cała kuracja wychodzi 600!!!!
nocoz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 13:02   #879
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cała kuracja to 6opakowań
Na jeden miesiąc wypadają 2 opakowania
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 19:02   #880
kybele
Rozeznanie
 
Avatar kybele
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 840
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez nocoz Pokaż wiadomość
Ale ja nie mogę guamu stosować, bo mam popękane naczynka, nie mogę niczego co rozgrzewa, masaze też odpadają, także został mi tylko inneov, skończyłam 3 opakowania ale wtakim razie wytrwam dalej, może musi być cała kuracja żeby były super efekty. Narazie mi się poprawiło ale bez rewelacji, w takim razie liczę na następne 3

Przecież nie mogę teraz przerwać jak już wydałam kasę na 3, ale dajcie spokój, cała kuracja wychodzi 600!!!!
to kup sobie guam na popekane naczynka... taki chłodzi wiec nie ma problemu... własnie w nim siedze
kybele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 21:57   #881
malus74
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

i co pomaga ten guam??? i ile kosztuje..?
malus74 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-02, 08:41   #882
kybele
Rozeznanie
 
Avatar kybele
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 840
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

jestem p[o pierwszym zabiegu guamem wczoraj robiłam i musze powiedziec ze hmmm jestem zadowolona skóra napieta, gładka miła w dotyku.. niewiem cellulit dalej taki sam ale to musiałabym sie wiele razy posmarowac... wiec jutro znów w sumie poczekam na efekty i napisze
kybele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-04, 13:39   #883
gaga66
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 27
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

A ktos wie czy saszetki inneov lepiej dzialaja? Koncze opiero pierwsz opakowanie tabletek ale rezultau nie widze. Co to jest ten GUAM gdzie to mozna kupic?
gaga66 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-04, 13:40   #884
gaga66
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 27
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

a juz widze na allegro. Drogie to. Trzeba kupic folie?
gaga66 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-04, 14:59   #885
klejuszek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 170
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Dopiero miesiac po skonczonej 3 miesiecznej kuracji Inneov a juz skore mam jak wczesniej. Jestem zla! Moze nie potrzebnie walcze juz z cellulitem bo normalnie nie widac go, tylko po scisnieciu skory...
ale liczylam na to ze skoro mam go tak nie wiele to go zlikwiduje do konca.
Tak czy inaczej zmarnowlam kase na Inneov. Ostatnio jak przykucnelam zauwazylam ze na lydce znow mam ta okropna skorke pomaranczowa:-(
Piszecie o guamie - tez go pare str wczesniej polecalam. Jest swietny i az mi glupio ze zdradzilam go z inneovem...
klejuszek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-08, 10:49   #886
nocoz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 32
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez kybele Pokaż wiadomość
to kup sobie guam na popekane naczynka... taki chłodzi wiec nie ma problemu... własnie w nim siedze
Kybele, a możesz napisać mi nazwę tego guam, powiedz mi czy są takie same efekty jak przy zwykłym guamie? Bo mi sie wydaje, że właśnie chodzi najbardziej o to rozgrzanie żeby spalić tkankę tłuszczową
nocoz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-08, 13:54   #887
lakszmi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 405
Wpisy w blogu: 1
Thumbs up Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Witam,

a ja zaczęłam kurację w niedzielę: inneov + balsam clarinsa Total Lift, do tego zdrowsza dieta (woda, warzywa itp.) i wierzę, że się uda. Też mam popękane naczynka na udach, więc guam i masaże odpadają :/
lakszmi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-09, 21:30   #888
kinga2211
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: małopolskie
Wiadomości: 9
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Witam wszystkich, pojawiłam się tu po raz pierwszy, ale długo śledziłam Wasze rozmowy. Klejuszku, tu pytanie do Ciebie Pisałaś o kuracji guamem. Czy mogłabyś mi powiedzieć, jak długo trzeba ją stosować, czy miesiąc wystarczy, żeby pozbyć się choć trochę cellulitu? Może oczekuję zbyt wiele, ale mam już go szczerze dość Mam już poważnie zaawansowana "skórkę", widzę ją gołym okiem...
kinga2211 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-09, 22:12   #889
klejuszek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 170
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Witam! Jest watek o guam http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?p=7861787
Ja mialam bardzo zaawansowany cellulit i w sumie pol roku z nim walczylam ( jakies 3 kg blota dla osob z naczynkami - bo ja przez ten cellulit to juz nawet zyly mialam chore ). Najgorsze jest na poczatku - 1 opakowanie (na prawie 1 miesiac)to sprawilo ze skore mialam gladsza, bardziej zbita, cellulit w sumie sie nie zmniejszyl - ale i tak bylo to bardzo duzo dlatego kupilam kolejny guam. Potem to sylwetka robila sie bardziej wymodelowana, cellulit wreszcie sie zaczal zmniejszac, widac bylo ze warto powtarzac kuracje. Dla lepszych i szybszych efektow na pewno nalezy pocwiczyc - ja bylam za leniwa i az tyle sie wykosztowalam. Jednak nie zaluje, cellulitu nie ma (tylko na lydkach jak scisne), a obiecalam sobie ze co rok bede kupowac pol kg, dla podtrzymania efektow. Najwazniejsze ze cellulit nie wraca a tryb zycia mam nie zdrowy - brak ruchu i kaloryczne jedzenie.
Wierze w to ze dasz rade Powodzenia!
klejuszek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-10, 13:12   #890
kinga2211
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: małopolskie
Wiadomości: 9
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Dziękuję! Chyba też się zaopatrzę w ten guam, w sumie zawsze można spróbować. Miałam zacząć brać inneov, ale chyba spróbuję najpierw to... bo na podwójną siłę nie pozwalają moje fundusze... Chciałabym ujędrnić ciało tu i tam, no i najważniejsze-pokonać ten wstrętny cellulit łeee
kinga2211 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-10, 22:05   #891
malus74
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

no ale gdzie wy sie zaopatrujecie w ten guam???? ile mnie to bedzie kosztowac na poczatek? bo po ineov jestem nieufna jesli mam duuuuzo wydawac... ale jesli to pomaga..a jak sie to stosuje i jak czesto?? mozecie napisac? dzieki!!!!
malus74 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 06:47   #892
lakszmi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 405
Wpisy w blogu: 1
Thumbs up Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Guam najtańszy jest chyba na allegro, można poszukać naprawdę fajną ofertę. Szukałam całkiem niedawno, ale na razie wstrzymuję się z zakupem, bo widzę efekty po mojej kuracji Zaczęłam ją w niedzielę (inneov + krem + lekka dieta) i wydaje mi się, że cellulit się zmiejszył. Podobno po zaprzestaniu kuracji wraca, więc jak ją skończę to kupię guam. Traz nawet byłoby mi ciężko go stosować ze względu na wyjazd wakacyjny, a poza tym nie chcę wszystkiego na raz stosowac bo w końcu nie będę wiedziała co pomogło. Ale jak na razie inneov + clarins = mega pozytyw Chociaż muszę przyznać, że chyba więcej działa inneov bo total body lift używalam już wcześniej i przestałam bo nie widziałam specjalnych efektów.

Pozdrawiam i życzę dużo determinacji w walce z tym pakudztwem!!
lakszmi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 08:33   #893
klejuszek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 170
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Slyszalam ze guam na allegro nie do konca jest skuteczny tak bardzo, ale nie spr tego na sobie i nie moge potwierdzic. Ja za pol kg placilam 130 zl - teraz widze ze podrozal (na tej str co ja zamawialam kosztuje 140), ale daja gratisy - w sumie ostatnim razem dostalam 3 saszetki po 100 ml i dodatkowo bon do wykorzystania o wartosci 40 zl. Te pol kg powinno starczyc na miesiac kuracji - robionej co 2, 3 dni. Do tego trzeba dokupic folie do owijania. W sumie sporo kasy trzeba wlozyc ale jak dziala to warto.
A Inneov tez bylam zachwycona do czasu az po calej skonczonej 3 mies. kuracji znow pojawil mi sie cellulit - 600 zl "przepite", a za te pieniazki po guamie to bym byla tak wyszczuplona, ze bym miala same kosci a nie skore z tluszczem. No ale na kazdego dziala inaczej. Pozdrawiam!
klejuszek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 09:03   #894
malus74
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

dzieki dziewczyny...pomysle nad zakupem tego guam
malus74 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 13:49   #895
kinga2211
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: małopolskie
Wiadomości: 9
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Ja wczoraj widziałam guam na allegro, ten na naczynka co Klejuszku używałaś, trochę tańszy niż w tym sklepie internetowym, ale chyba lepiej jednak dołożyć to 10 czy 20zł a być pewną tego co się kupuje? W przyszłym tygodniu zamawiam, we wrześniu idę na wesele, więc może już będę miała okazję pochwalenia się moim ciałem? A do inneov też nie mam przekonania, skoro na jedne z nas działa a na inne nie. A guam jednak jak widzę ma same pozytywne opinie Pozdrawiam!
kinga2211 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 21:48   #896
Bambi2
Raczkowanie
 
Avatar Bambi2
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 210
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Klejuszek możesz napisać jakiej firmy jest ten guam do skóry z naczynkami? Znalazłam Freddo, ale nie wiem czy o taki chodzi... I czy jest tak samo skuteczny jak ten rozgrzewający?
Na Inneov chyba się nie skuszę, zniechęciły mnie te opinie. Póki co po raz drugi przymierzam się do chińskich baniek, za pierwszym razem zabrakło mi wytrwałości - a szkoda, bo skóra była wyraźnie bardziej jędrna, nierówności też jakby mniej...
__________________
Pani mgr inż.
Ręce precz od Tybetu
___________
...Ukrzyżowane wspomnienia nie pozwolą zapomnieć,
nawet wówczas, gdy odkryję wszystkie ścieżki Twojej filozofii
i przesłucham całego Bacha...

W najgłębszą ciemność strącił mnie największy blask (...)

Bambi2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 22:00   #897
Szeptem
Raczkowanie
 
Avatar Szeptem
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 74
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Hm, ja też stosowałam Guam Freddo i mam mieszane uczucia. Z jednej strony fajnie wygładził skórę, ale tylko wtedy, gdy go stosowałam. Po odstawieniu natychmiast wraca to, co było. Zmian w widoczności cellulitu żadnych No i na dodatek koszmarnie niemiły w stosowaniu. Tak mi piekielnie podrażniał skórę i mroził! Za każdym razem pierwsze 20 minut z maską na nogach było istną katorgą.

Teraz patrzę na nogi i widzę, że sam krem Norela nie pomaga (mam problemy z naczynkami, więc mam ograniczone pole do manerwu jeśli chodzi o produkty antycellulitowe). Myślę o jakiejś masce, ale przeraża mnie wizja powrotu do guam. Jednak jeśłi wydaje kupe kasy, to chciałabym, aby miło się go używało...
Szeptem jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 22:04   #898
agata_wwl
Raczkowanie
 
Avatar agata_wwl
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wołomin
Wiadomości: 363
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez Bambi2 Pokaż wiadomość
Klejuszek możesz napisać jakiej firmy jest ten guam do skóry z naczynkami? Znalazłam Freddo, ale nie wiem czy o taki chodzi... I czy jest tak samo skuteczny jak ten rozgrzewający?
Na Inneov chyba się nie skuszę, zniechęciły mnie te opinie. Póki co po raz drugi przymierzam się do chińskich baniek, za pierwszym razem zabrakło mi wytrwałości - a szkoda, bo skóra była wyraźnie bardziej jędrna, nierówności też jakby mniej...
Też przymierzam się do baniek, bo inneov to jeden wielkie niewypał! Jestem wściekła, bo poleciało na niego trochę kasy i tak naprawdę to wyrzucone pieniądze w błoto.

Nie wiem tylko jak te bańki...? Jak się je stosuje i czy dają zadowalające efekty?

Pozdrawiam
agata_wwl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 22:20   #899
Szeptem
Raczkowanie
 
Avatar Szeptem
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 74
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez agata_wwl Pokaż wiadomość
Też przymierzam się do baniek, bo inneov to jeden wielkie niewypał! Jestem wściekła, bo poleciało na niego trochę kasy i tak naprawdę to wyrzucone pieniądze w błoto.

Nie wiem tylko jak te bańki...? Jak się je stosuje i czy dają zadowalające efekty?

Pozdrawiam

Hm, racjonalnie patrząc, to warto by było stosować i inneov i coś od zewnątrz. Bo samo działanie na skórę nie pomoże przy sporych zmianach. Tak przynajmniej pisze p. Beata w artykule o cellulicie. A patrząc na skład inneovu, to w sumie powinien działać. Rozsądne składniki, tylko cena...
Szeptem jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-12, 10:10   #900
klejuszek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 170
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Ja mialam GUAM FREDDO i jestem bardzo zadowolona. Wiadomo cudu nie bedzie ze po 1 opakowaniu cellulit nie zniknie, a u mnie po kilku seriach skora caly czas jest w dobrym stanie. Przez przypadek kiedys wyslali mi guam zwykly - to byl jeszcze mniej przyjemny od tego co mrozi i to juz byla meczarnia... Trudno doradzic co lepsze czy guam czy Inneov - trzeba sie przekonac na wlasnej skorze. Ja po 3 miesiacach picia Inneov(ok 600 zl) mialam mniej jedrna skore niz po 1 opakowaniu guam(pol kg za 130 zl).
klejuszek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-07-22 18:06:47


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:44.