Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie? - Strona 7 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-06, 22:40   #181
ewa22197
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 17
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

ja odkrylam to forum dopiero przy okazji szukania informacji na temat inneov i zarejestrowalam sie glownie po to aby wlasnie o nim porozmawiac, na poczatku bylam naprawde bardzo podekscytowana inneovem, wielkie nadzieje i te sprawy nie moglam sie doczekac pory dnia, w ktorej zazwyczaj raczylam sie tym truskawkowym kisielkiem ale z czasem przestalam juz tyle o tym myslec, jestem w polowie drugiego opakowania i zaczyna mi sie wkradac troche sceptyzmu. pewnie za duzo chce w zbyt krotkim czasie. jak juz wczesniej pisalam moim punktem kontrolnym jest dolek na udzie. no wiec dolek nadal sobie egzystuje niczym nie zrazony, z tymze jakby troszke sie rozlal, leciutenko splycil. glowny efekt to taki ze moja skora jest zdecydowanie przyjemniejsza w dotyku. kupilam dzisiaj nowy balsam loreala z przyrzadem do masazu i teraz tym bede czestowac moj dolek i jego przyjaciol i tak jak Keylley zastanawiam sie gdzie podzialy sie dziewczyny z poczatku watku, one juz na pewno sa po minimum 2 opakowaniach i moglyby opowiedziec o ewentualnych efektach. pozdrawiam serdecznie.
ewa22197 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-07, 10:41   #182
mysia26
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 29
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

witam, ja juz uzywam inneov miesiąc, efekty efektami, chudne ale sadze ze to moze byc bardziej ze stresow i masazu tak jak pisalam, a jezeli chodzi o balsam ujedrniajacy za 10zl to jest ich przeciez troche-szczegolnie polskich nazwy nie pamietam ale sprawdze w domu i napisze, wazny jest sam masaz a nie placenie za balsam 50zl ktory da taki sam efekt jak ten za 10 lub 15zl i nie trzeba wcale przeplacac. Jezeli chodzi o inneov no to na efekty czekam dopiero po 3 miesiacach, wiec zostalo mi nieco ponad 2 miesiace stosowania, wtedy napewno bede mogla stwierdzic czy rzeczywiscie dalo to jakies efekty,bo teraz to moge gdybac czy schudlam 4 kilo przez inneov czy przez stresy. Inneov moze redukuje troche tkanki tluszczowej ale zapewne nie zdziala cudow. Zobaczymy za 2 miechy. Faktycznie tez sie zgodze z tym ze skora jest gladsza, ale cellulit na udach nadal jest. Pozdrawiam
mysia26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-07, 13:41   #183
idzia10
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2
Smile Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

cześć dziewczyny!
powiem szczerze ze jakos nie wierze w ten inneov cellulit zreszta mozna wywnioskowac z waszych wypowiedzi ze nie redukuje on cellulitu a raczej powoduje ze chudniecie no i usuwa mala tkanke tluszczowa z brzuszka ale to i tak nie wiele za taka kase, słyszalam o VACU STEP jest to urzadzenie- komora w ktorej sie ćwiczy, ktora dziala pod cisnieniem moja kolezanka w ciagu tygodnia schudla 3 kg a i znaczna redukcja cellulitu jest widoczna, zabieg jeden trwajacy 30 min kosztuje 22 zł a jesli kupujesz karnet na 10 zabiegow to tylko 180 zł mam zamiar to wyprobowac wiec zobaczymy efekty ale kolezanka jest bardzo zadwowolona mowi ze rewelacja a probowala juz roznych srodkow bez widocznych rezultatow, pozdrowionka.
idzia10 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-07, 16:50   #184
Keylley
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 16
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Chciałam zaznaczyć, że ja nieraz juz pisalam ze sam Inneov cudów nie zdziała. Bo nawet jak się tłuszcz troszke rozbije to nie zniknie on bez ruchu i masazy. Są to środki wspomagające. A efekty kliniczne są zbadane: cellulit się zmniejsza o 22 czy 26% dopiero po 3 m-cach. Nikt nie napisal ze cellulit mu zniknal po 2 tygodniach samego picia Inneovu. Ciągle podkreslam jak ważna jest dieta ruch itp. Zreszta sa osoby którym szybko pomogło ale to był zapewn I stopień łatwy do usunięcia. Jak dla mnie Inneov pelni role istotnie motywująca ze wzgledu na swoja cene, bo nie moge tak o sobie pozwalac na wyrzucenie tyle kasy, dlatego dbam o diete i o ruch i wmasowywanie balsamow gdy tylko moge. Troche sobie darowalam przez długi weekend ale z powrotem zaczełam. I gdy zgubilam te 3 kg w ciągu pierwszego opakowania zmniejszył mi sie, nie za dużo, ale się zmniejszył, choc nadal jest widoczny.

Niestety Panie ktore tylko pija inneov cellulit i poza tym nie wprowadziły żadnych zmian w swoim zyciu po 2 tygodniach nie widza zadnych efektów.
Keylley jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-07, 17:02   #185
Keylley
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 16
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Ale ten Vacu Step czy cos podobnego Body Space tez może być naprawde dobry. Choc to też trzeba wywalić 200 zł na całą serię minimum żeby widzieć efekty. Ale pomyślę o tym choc mialam zbierac na wakacje
Keylley jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-07, 18:00   #186
malwa163
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 48
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Witam dziewczyny,
chce sie tez przylaczyc do walki z wrogiemNawet po przeczytaniu watku dalam sie skusic na inneov. Niestety widze ze to walka z wiatrakami.
Mam pytanko czy orientujecie sie jaka jest roznica miedzy serum a kremem. Dziewczyny tu polecaly krem Eveline 3D, a ja w sklepie zobaczylam, ze jest i krem i serum. Kupilam serum 15,50 i musze wam powiedziec ze mrozi O efektach na razie nie moge mowic bo dopiero od wczoraj smaruje,hihi
malwa163 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-08, 01:13   #187
ewa22197
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 17
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

wydaje mi sie ze serum jest bardziej skoncentrowane i chyba skuteczniejsze, ale ja osobiscie nie moge zniesc tego efektu chlodzenia, jakis czas temu kupilam garnier roll-on i niestety uzylam tylko dwa razy po czym otrzymala go zadowolona kolezanka to chlodzenie jest okropne, ja jak sie tym posmarowalam to nie dosc ze zimno to jeszcze ten zapach czulam nawet w gardle i oczy mi lzawily chlodzace balsamy nie dla mnie. za to zdecydowanie polecam loreal perfect slim pro z nakladka masujaca, nakladka wg mnie rewelacyjna, skora po masazu jest zaczerwieniona co dobrze swiadczy o pobudzeniu krazenia, a masaz to przeciez jednak podstawa naszej walki.
ewa22197 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-08, 08:25   #188
bubencjaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: miasto
Wiadomości: 23
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

.

Edytowane przez bubencjaaa
Czas edycji: 2016-01-11 o 12:00
bubencjaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-08, 10:34   #189
malwa163
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 48
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Tak,tak to sie zgadza mrozenie jest nieziemskie a ja do zmarzluchow naleze. Jednak trzeba byc twardym nie mietkim
Mam pytanko o ten kremik z loreala:jaki koszt i gdzie go kupilas? Z gory dziekuje
Jesli chodzi o inneov to juz mam total metlik w glowie. Na poczatku watku wydawal sie cudownym specyfikiem, ale ostatnie posty troche mnie sprowadzily na ziemie. Ciezko mi uwierzyc, ze dziewczyny z premedytacja moglyby zachwalac jego skutecznosc tylko po to zeby zwiekszyc sprzedaz. Ale sama dalam sie skusic wiec juz sama nie wiem
malwa163 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-08, 13:47   #190
ewa22197
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 17
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

ten l'oreal to jest ultra nowosc wiec troche sie go trzeba naszukac, rossman np. jeszcze go nie ma, kupilam w jakiejs drogerii po prostu, weszlam do 15 z kolei i nagle byl ale moge Ci powiedziec ze w internetowych sklepach jest tego pelno, nie byl tani, bo kosztowal niecale 70 zl, ale mi glownie chodzilo o te nakladke, balsam to tak przy okazji. i mysle ze jesli faktycznie systematycznie bede sie nia masowala to beda efekty, z inneovu nie rezygnuje, bo mysle ze wspomoze moje masujace wysilku i planuja przeprowadzic 3 miesieczna kuracje, bo jak teraz przestane to beda zmarnowane pieniazki.
Na poczatku watku faktycznie dziewczyny wypowiadaly sie super pozytywnie, ja osobiscie zdecydowalam sie kupic inneov w momencie gdy miss dare (strona 2) zamiescila zdjecia przed i po 5 dniach picia. wg mnie widac tam roznice, moze nie niesamowita, ale jest inaczej. Tez zrobilam sobie zdjecia, ale narazie niestety nie widze nawet takiej roznicy, nie wiem jakim cudem u miss dare tak fajnie to zadzialalo po zaledwie 5 dniach, ja jestem po prawie 30 i lipa.
A tak przy okazji ogladania dzisiaj tych swoich zdjec, zauwazylam ze jak sie tak zawzielam na cellulit, a moja pupa jest przeciez rowniez cala w rozstepowe wzorki pamietam jak kiedys czytalam ze na rozstepy nie ma rady, ze sa juz na zawsze. jak myslicie? sa w sklepach rowniez jakies kremy, czy ktoras z Was uzywala czegos? ja osobiscie kupilam dawno temu plastry na roztepy vita cos i byla to pomylka do kwadratu, bo nie dosc ze to malenstwa takie, ze musialabym sobie tego z 20 na pupke przykleic, to jeszcze po godzinie dostalam niemilego uczulenia
ewa22197 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-08, 14:42   #191
bubencjaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: miasto
Wiadomości: 23
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

.

Edytowane przez bubencjaaa
Czas edycji: 2016-01-11 o 12:01
bubencjaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-08, 16:30   #192
aanneekk
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 14
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

WITAM,
Ja jestemm w pol 1 opakowania, musze sie przyznac, ze pare razy zapomnialam wypic ten cudowny napoj Jak do te pory nie widzialam rezultatow. Dzisaj wybralam sie na zakupy i w przebieralni zerkenlam na swoje posladki i wiecie co ... bylam m ile zaskoczona. Cellulit sie splycil .... a skora wygladala bardzo ladnie a moze to akis moj lepszy dzien. A wiecie jakie swiatla maja w sklepach, pokaza ci wszytskie niedoskonalosci ))) chodzi mi o jarzeniowki wiec pije dalej i mam nadzieje, e rezultaty beda tylko lepsze
Jesli chodzi o kremy na clullit to wydalam na nie mnostwo pieniedzy i jak dla mnie nie ma pomiedzy nimi roznicy. Nie warto wydawa wielkiej kasy na nie. Ja teraz uzywam avonu i jakos sie spr, skora jest gladka, ale dodatkowo mam nakdalke masujaca i jej uzywam razem kremem.
A najlpeszy balsa ujedrniajacy wedlug mnie to l'oreal nutrilift slicznie pachnie, nawilza i szybko sie wchlania, nie pozostawia tlustej skory, Ja uzywam tego do skory suchej i bardzo suchej
aanneekk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-08, 19:20   #193
malwa163
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 48
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Dzieki Ci aanneekk za te slowa. Nie wiem dlaczego ale jak czytam pozytywne komentarze to juz przed oczami widze gladziutka skorke Ja dopiero tydzien pije no ale chyba rzeczywiscie jeszcze dam temu szanse. A skoro o tym to mam do Was pytanie : czy pijecie to jakos regularnie, bo ja szczerze mowiac jak mi sie przypomni z tym ze zawsze dwa razy dziennie. A moze to jednak jest tez wazne zeby o jakis okreslonych porach np. rano i wieczorem...
Pozdrawiam cieplutko, bo u mnie za oknem leje...
malwa163 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-08, 19:51   #194
ewa22197
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 17
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

ja nie daje rady o okreslonych porach dnia, bo harmonogram dnia mi sie zbyt rozni, staram sie rano i wieczorem ale to rano to czasem wychodzi kolo 14 mysle ze wazniejsze od kiedy jest to w czasie posilku, lub tuz po posilku, zeby zoladek nie byl pusty, lepiej sie chyba wtedy przyswaja.
ewa22197 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-08, 20:08   #195
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

http://www.afrodyta.torun.com.pl/old...php?d=vacustep

Kochne na tej stronce jest praktycznie wszytsko o VACU STEP> Jak to czytam to aż chce mi się wydac tą kaske Tylko, że jeden raz kosztuje 45 zł a potrzeba 20 około :/ Znalazłam salon w pobliskim mieście ofwerujący tę usługę. Może przy niezbyt zaawansowanym celulicie nie tzreba powtarazac tego aż 20 razy... A jak jest iu was z cenami?
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 08:42   #196
bubencjaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: miasto
Wiadomości: 23
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

.

Edytowane przez bubencjaaa
Czas edycji: 2016-01-11 o 12:02
bubencjaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 11:05   #197
GoShA21
Raczkowanie
 
Avatar GoShA21
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 99
GG do GoShA21
Thumbs up Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cześć dziewczyny, od jakiegoś czasu przyglądam się Waszym wypowiedziom,które skusily mnie do zakupu inneov .W końcu postanowilam się zalogować i przylączyć do wspólnej walki z wrogiem o imieniu cellulit ... za dwa dni kończe 1-wsze opakowanie i mam zamiar kupić następne. Na początku b.sceptycznie podchodzilam do calej akcji picia tego wynalazku, ale n.widzialam dla siebie innego ratunku, więc postanowilam spróbować ... od kiedy zaczęlam regularnie pić Inneov ,przeszlam na wlasna dietę. Prawie zrezygnawalam ze slodyczy. Nie calkowicie, bo czasami pozwole sobie na malutki "grzeszek", ale ogolnie staram się tego nie robić...zaczelam jeść ciemne pieczywo,więcej warzyw i owoców.troszkę ćwiczę w domu, a od następnego tygodnia będę chodzić na pilates 2x w tygodniu... generalnie codziennie kontroluje mój cellulit..ostatnio zauważylam pozytywne zmiany.Nie są one zadziwiające (zresztą wcale się takich nie spodziewalam po tak krótkim czasie), cieszę sie, że w ogóle są ;-) przy takim cellulicie jaki zdolalam sobie wyhodować...Marze, aby móc pokazać się bez skrępowania na basenie i plaży, bo w tym momencie tego nie robie, po prostu wstyd mi ....aha codziennie wieczorem po kąpieli wsmarowuje balsam do ciala Soray-i (dla skóry pozbawionej jędrności) ... Liczę, że cale te dzialania pomogą mi zniszczyć wroga ( chcialabym osiągnąć cel do sierpnia, bo wtedy zamierzam wyjechać nad morze z moim mężczyzną ...

Życzę sobie i Wam cierpliwości i wytrwalości w dzialaniu!!!
__________________
11. 09.2007 ---> 66 kg

66-65-64-63-62-61-60-59-58-57-56-55

Oto jest miłość. Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem, a okazuje się, że czekali na siebie całe życie - ja i P.
GoShA21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 11:11   #198
GoShA21
Raczkowanie
 
Avatar GoShA21
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 99
GG do GoShA21
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Jeśli chodzi o ten caly Vacu Well to też mialam zamiar sie na to zapisać ,ale w Krakowie ceny są mego 11 zabiegów 350zl...dla mnie to zdecydowanie za dużo, dlatego wolalam się zapisac na pilates w cenie 70zl za miesiąc,tak jak pisalam 2x w tygodniu.Wierze, że on mi też pomoże

Pozdrawiam.
__________________
11. 09.2007 ---> 66 kg

66-65-64-63-62-61-60-59-58-57-56-55

Oto jest miłość. Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem, a okazuje się, że czekali na siebie całe życie - ja i P.
GoShA21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 13:15   #199
JagaK
Raczkowanie
 
Avatar JagaK
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 224
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Jestem prawie po pierwszym opakowaniu (kupowalam na Allegro 30 +12 saszetek gratis). Co do regularności picia, to starałam się pić dwa razy dziennie do śniadania i obiado-kolacji, chociaz ostatnio miałam okropne zapalenie gardła i nie piłam przez kilka dni bo nic co nie było gorące i rozgrzewające nie przechodziło mi przez gardło. Ja u siebie efekty widzę (stosowałem razem z rannym i wieczornym smarowaniem specyfikami Eveline oraz ćwiczeniami 2 razy w tyg.), bez sciskania skóry cellulitu prawie nie widać, a dziś nałożyłam spodnie, ktore dawno nie wkładałam i są jakieś takie luźniejsze. Tak więc skusze się jeszcze na jedno opakowanie i może na urlopie nie będe sie krępowac wystepu w kostiumie kąpielowym.

Edytowane przez JagaK
Czas edycji: 2007-05-09 o 13:16 Powód: ach te błedy ort. ;)
JagaK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 20:45   #200
grosikk
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-11
Wiadomości: 87
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Vacu Step-jak ja szukałam o tym informacji to pisali że to nic nie daje.Wydaje mi się że to zależy od organizmu,tak samo jak z inneov cellulit i innymi "cudami"
grosikk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 22:08   #201
@marta@
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 134
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez bubencjaaa Pokaż wiadomość
Tylko nie mam zielonego pojęcia co to jest ten Emollient.

Emollient to taki zabieg na cellulit, ktory polega na tym ze smaruja Cie jakims specjalnym kremem, owijaja folią, przykrywaja kocem i masuja a potem zostawiaja tak na jakies pół godziny. cały zabieg trwa ok. godziny
@marta@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 11:29   #202
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Kobitki załozyłam osobny wątek o VACU STEP. Jakbyście miały ajkieś pytanka albo spostrzeżenia to zapraszam bo bardzo mnie ten temat interesuje...

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=187875
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 17:49   #203
Sandrunia Niepoń
Zadomowienie
 
Avatar Sandrunia Niepoń
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 791
GG do Sandrunia Niepoń Send a message via Skype™ to Sandrunia Niepoń
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez JagaK Pokaż wiadomość
Jestem prawie po pierwszym opakowaniu (kupowalam na Allegro 30 +12 saszetek gratis). Co do regularności picia, to starałam się pić dwa razy dziennie do śniadania i obiado-kolacji, chociaz ostatnio miałam okropne zapalenie gardła i nie piłam przez kilka dni bo nic co nie było gorące i rozgrzewające nie przechodziło mi przez gardło. Ja u siebie efekty widzę (stosowałem razem z rannym i wieczornym smarowaniem specyfikami Eveline oraz ćwiczeniami 2 razy w tyg.), bez sciskania skóry cellulitu prawie nie widać, a dziś nałożyłam spodnie, ktore dawno nie wkładałam i są jakieś takie luźniejsze. Tak więc skusze się jeszcze na jedno opakowanie i może na urlopie nie będe sie krępowac wystepu w kostiumie kąpielowym.

Czyli pijesz go codziennie 2 rzy?Napisz mi prosze dokladna nazwe tego preparatu,chyba jutro polece do apteki i go sobie kupie.Nic nie strace,a moze tez w szafie znajde za luzne spodenki.
__________________
Moje szczęście jest już z Nami FASOLKA

Przyszedł na świat 2009.01.06


Sandrunia Niepoń jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-11, 08:29   #204
JagaK
Raczkowanie
 
Avatar JagaK
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 224
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Sandrunia: ten prepatrat nazywa sie dokładnie tak jak tytuł wątku czyli Inneov cellulit.
Tak jak już wczesniej napisałam, pije go 2 razy dziennie, wpomagam się ćwiczeniami 2 razy w tyg. i smarowaniem kremem. Powodzenia w walce z cellulitem.
JagaK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-11, 09:16   #205
Nenah
Rozeznanie
 
Avatar Nenah
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 947
GG do Nenah
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Umnie, jeśłi chodzi o tą bieżnię Vacu Well czy tam Step to 1 wejście wychodzi 18 zł, ale kupuje się karnet na 10 wejść od razu, więc wychodzi 180. W ramach tego oprób tej bieżni można zamiennie skorzystać z sauny na podczerwień i takiego urządzenia hmm jakby je nazwać - staje się na tym, trzyma rękami i niesamowicie tobą trzęsie rozbijając tkankę tłuszczowę. Niezbyt przyjemne to trzęsienie, aż potem ciężko ustać
Nenah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-11, 11:46   #206
bubencjaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: miasto
Wiadomości: 23
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

.

Edytowane przez bubencjaaa
Czas edycji: 2016-01-11 o 12:02
bubencjaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-11, 16:35   #207
ma4rta
Raczkowanie
 
Avatar ma4rta
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Września(Poznań)
Wiadomości: 118
GG do ma4rta Send a message via Skype™ to ma4rta
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez ewa22197 Pokaż wiadomość
pracuja? ja narazie nie zauwazylam zadnych efektow i szczerze o tym napisalam. wyraz sie jasniej ma4rta.
no wlasnie duzo pojawiło sie nowych kobitek chciałabym .... aby on był dobry ale chyba tylko silownia pomoże..
ma4rta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-11, 16:36   #208
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez ma4rta Pokaż wiadomość
no wlasnie duzo pojawiło sie nowych kobitek chciałabym .... aby on był dobry ale chyba tylko silownia pomoże..
a Ty martusiu też go pijesz?
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-11, 16:44   #209
ma4rta
Raczkowanie
 
Avatar ma4rta
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Września(Poznań)
Wiadomości: 118
GG do ma4rta Send a message via Skype™ to ma4rta
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez caroline_1988 Pokaż wiadomość
a Ty martusiu też go pijesz?
Nie pije łykam cla tonalin i cwicze na silowni 3 razy tyg. Widze efekty po cla i siłowni
ma4rta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-11, 17:46   #210
Sandrunia Niepoń
Zadomowienie
 
Avatar Sandrunia Niepoń
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 791
GG do Sandrunia Niepoń Send a message via Skype™ to Sandrunia Niepoń
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez JagaK Pokaż wiadomość
Sandrunia: ten prepatrat nazywa sie dokładnie tak jak tytuł wątku czyli Inneov cellulit.
Tak jak już wczesniej napisałam, pije go 2 razy dziennie, wpomagam się ćwiczeniami 2 razy w tyg. i smarowaniem kremem. Powodzenia w walce z cellulitem.

Dziekuje kochana najprawdopodobniej jutro polece do apteki sprobuje go stosowac,na pewno nie zaszkodzi
__________________
Moje szczęście jest już z Nami FASOLKA

Przyszedł na świat 2009.01.06


Sandrunia Niepoń jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-07-22 18:06:47


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:07.