Wasze poczatki... ;) - Strona 8 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-23, 00:34   #211
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Hihihihi, to dziewczyny z Oboźnej miały ubaw
Do nas kilka razy juz przychodzili męzowie, bracia, badź partnerzy naszych klientek.
Jeden czytał z smsa "Gel builder 30.... pani wie o co tu chodzi?", inny poprzedzony telefonem wpadł i powiedział "Panie wiedzą co ja chce."
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-23, 00:53   #212
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Cytat:
Napisane przez Albertyna Pokaż wiadomość
, inny poprzedzony telefonem wpadł i powiedział "Panie wiedzą co ja chce."


Jaki machos hehe
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-23, 01:21   #213
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
Dot.: Wasze poczatki... ;)

no widzisz, to podobnie moja biedaczyna byla tak zestresowana ta wizyta w salonie ze kupil i wyszedl czym predzej
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-23, 01:30   #214
guga1
Wtajemniczenie
 
Avatar guga1
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 317
Dot.: Wasze poczatki... ;)

do nas na hurtownie tez czesto przychodza panowie z zamowieniem dla swoich pan, i w 90 % konczy sie to telefonem
a najbardziej smiac mi sie chce z tych co wchodza zawstydzeni jak by niewiadomo w jakie miejsce przyszli
guga1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-19, 17:08   #215
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Tez fajny wątek - up up
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-19, 20:30   #216
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
Dot.: Wasze poczatki... ;)

o tak jestem za! ja chcecie to se zaraz jakis problem wymysle
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-21, 16:04   #217
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Cytat:
Napisane przez karolka-bobasek Pokaż wiadomość
o tak jestem za! ja chcecie to se zaraz jakis problem wymysle
Chcemy Dawaj
Angel@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 23:04   #218
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
Dot.: Wasze poczatki... ;)

no to jak krok po kroku przykleić tipsa?? i podłożyć formę?
hehe bardzo prosze o szczegółowe odpowiedzi
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 01:07   #219
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Cytat:
Napisane przez karolka-bobasek Pokaż wiadomość
o tak jestem za! ja chcecie to se zaraz jakis problem wymysle
Tylko nie wymyslaj trudnych Ja nie wiem jak zrobic samemu lampę
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 12:16   #220
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Dziewczyny mam takie nieśmiałe pytanie (nowego wątku an pewno zakładać nie będę a nie wiem gdzie je umieścić)...chodzi mi o to , czy takie ozdoby typu hologramy, jakies suszone kwiatki, i brokat (przede wszsytkim o brokat mi chodzi) mozna "zatapiać" w zwykłym lakierze? Są to przede wszystkim rzeczy do zatapiania na paznokciach żelowych i akrylowych ale ja się na tym nie znam a planuję zrobic małe zakupy tylko nie chciałabym potem wszystkiego do kosza wyrzucić...
Zaznaczam że jestem zielona w tych paznokciowych sprawach
Jula84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 13:39   #221
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Brokat i cienkie hologramy jak najbardziej - jesli tylko potraktujesz je potem utwardzaczem
z szuszonymi kwiatkami moze byc gorzej, choc zalezy jak bardzo cieniutkie to moze sie uda

wiecej znajdziesz w watku: "jak gadzetowac nie tipsa" jesli nie przekrecilam i chyba cos o moro na paznokciach
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 13:48   #222
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Cytat:
Napisane przez karolka-bobasek Pokaż wiadomość
Brokat i cienkie hologramy jak najbardziej - jesli tylko potraktujesz je potem utwardzaczem
z szuszonymi kwiatkami moze byc gorzej, choc zalezy jak bardzo cieniutkie to moze sie uda

wiecej znajdziesz w watku: "jak gadzetowac nie tipsa" jesli nie przekrecilam i chyba cos o moro na paznokciach
O! Dziekuję Bedę szukać tego wątku. Kiedyś próbowałam przyklejać do lakieru malutkie (niestety strasznie sztywne) ozdoby. Po godzinie ich nie było...wszystkie poodpadały Czyli jeżeli przeciągne po nich utwardzaczem to bedą się trzymać ?
Jula84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 13:49   #223
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Będą jak najbardziej, możesz pociagnąć utwardzaczem nawet kilka razy, szczególnie, jeśli ozdoby są grubsze lub sztywniejsze
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 13:56   #224
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Cytat:
Napisane przez awa2001 Pokaż wiadomość
Będą jak najbardziej, możesz pociagnąć utwardzaczem nawet kilka razy, szczególnie, jeśli ozdoby są grubsze lub sztywniejsze
To w takim razie koniecznie muszę kupić ten utwardzacz. Znalazłam na Allegro taki: http://www.allegro.pl/item208286058_...akryl_zel.html
Zamierzam kupic brokat (tylko nie wiem jak go nakładać...pędzelkiem?) kaszkę, kwiatki materiałowe, małe 1mm i 2mm cyrkonie i kółeczka z dziurką http://www.allegro.pl/show_item.php?...a%3E%3C%2Fi%3E bo strasznie mi się spodobały te z nr 03
Jula84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 17:17   #225
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Cytat:
Napisane przez Jula84 Pokaż wiadomość
To w takim razie koniecznie muszę kupić ten utwardzacz. Znalazłam na Allegro taki: http://www.allegro.pl/item208286058_...akryl_zel.html
Zamierzam kupic brokat (tylko nie wiem jak go nakładać...pędzelkiem?) kaszkę, kwiatki materiałowe, małe 1mm i 2mm cyrkonie i kółeczka z dziurką
kaszka nie wiem czy ci sie bedzie trzymac..kwiatki materialowe, hmm, mozesz sprobowac, ja nigdy nie robilam, na kolka z dziurka bedziesz musiala dac troszke wiecej utwardzacza bo sa sztywne, brokat mozesz nakladac pedzelkiem lub np aplikatorem do cieni,lub posypywac a co do cyrkoni, to bedziesz musiala je raczej przykleic na kleju, bo utwardzac zraczej nie pomoze, choc mozesz sprobowac

Cytat:
Napisane przez Jula84 Pokaż wiadomość
http://www.allegro.pl/show_item.php?...a%3E%3C%2Fi%3E bo strasznie mi się spodobały te z nr 03
No fajne sa te dwukolorowe
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 17:23   #226
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Cytat:
Napisane przez karolka-bobasek Pokaż wiadomość
kaszka nie wiem czy ci sie bedzie trzymac..kwiatki materialowe, hmm, mozesz sprobowac, ja nigdy nie robilam, na kolka z dziurka bedziesz musiala dac troszke wiecej utwardzacza bo sa sztywne, brokat mozesz nakladac pedzelkiem lub np aplikatorem do cieni,lub posypywac a co do cyrkoni, to bedziesz musiala je raczej przykleic na kleju, bo utwardzac zraczej nie pomoze, choc mozesz sprobowac
Karolka dziękuje za pomoc . Utwardzacz kupie ten z Allegro (kucze, nie miałam pojęcia ze takie ozdoby będą się trzymać po pokryciu ich utwardzaczem).
Karolka czy te pędzle są dobre?

http://www.allegro.pl/item207882536_...y_komplet.html

http://www.allegro.pl/item206220327_...y_gratis_.html
bo rzeczywiscie musze cos miec do nakładania brokatu...
Jula84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-26, 19:59   #227
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Suszone kwiatki super trzymają się na naturalnych paznokciach tylko potrafią zostawiać "barwne plamy" po zmyciu (ale to dotyczy tylko tych farbowanych na jaskrawe kolory kwiatków )
Angel@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-26, 22:25   #228
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Cytat:
Napisane przez Jula84 Pokaż wiadomość
Karolka dziękuje za pomoc . Utwardzacz kupie ten z Allegro (kucze, nie miałam pojęcia ze takie ozdoby będą się trzymać po pokryciu ich utwardzaczem).
Karolka czy te pędzle są dobre?

http://www.allegro.pl/item207882536_...y_komplet.html

http://www.allegro.pl/item206220327_...y_gratis_.html
bo rzeczywiscie musze cos miec do nakładania brokatu...
pedzlw wydaja mi sie okej ajk do zdobienia, ale jak ty chcesz miec je do nakladania brokatu to wlasciwie tylko jeden by sie przydal z calego tego kompletu ja do nakladania brokatu mam taki pedzelek zwykly do cieni do powiek, bo niestety przy brokacie czasem pedzel sie szybko niszczy wiec szkoda mi tego do zelu mysle ze powinnas kupic w kosmetycznym zwykly pedzelek do cienie o sredniej grubosci, albo taki z plastycznego sklepu, np z naturalnym wlosiem, ale za jakies 6-10zł co do drugieo linka, kupilam taki kiedys w kosmetycznym, do robienia wzorkow lakierem, ale byl beznadziejny jka dla mnie, bo sie caly czas zrodwajal, i szywnaij jak cholera, wogole straszny synteteyk i nie robil fajnych wzorkow, bo byl wlasnie zbyt sztywny
reszte ozdob, jak kwiatki, mozesz nakladac pęseta lub np kopytkiem lub patyczniem drewnianym
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 00:26   #229
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: Wasze poczatki... ;)

W koncu przyszlo mi poczta zamowienie I tak, te kwiatki materialowe super! maluje pazurka utwardzaczem (tak na marginesie to moj pierwszy utwardzacz w zyciu , bo nigdy nie bylo mi takie cudo potrzebne, a tu prosze! Rewelacja!) i kwiatuszek jak się trzymał tak się trzyma nadal prawie jak na kleju
Natomiast kompletnie nie umie sie poslugiwac tym bulionem i brokatem... :-( Wysypalam brokat na papierek i wiecej bylo go na mnie na rękach i na biurku a nie na paznokciu Tak więc nie umiem sie tym poslugiwac.
Jeszcze gorsze są cyrkonie ( malutkie jak cholera, ale ładne) maja 1 mm szerokości i zastanawiam się czym je "nabierac" ...tym bardziej ze zamierzam je kłaść na mokry lakier
Jula84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 07:45   #230
strzalka44
Wtajemniczenie
 
Avatar strzalka44
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 2 287
GG do strzalka44
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Ja zawsze nabieram cyrkonie drewniany patyczkiem lub zwykłą wykałaczką mocząc ją troszeczkę, na czubeczku w wodzie i przykładam do cyrkonii i ona powinna się tak jakby przyciągnąć i przenoszę ją delikatnie na pazurek Chyba rozumiesz o co mi chodzi?
__________________
... i ślubuję Ci ...

...Liwia ur. 3.05.2015, 3820 g, 58 cm...
strzalka44 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 18:48   #231
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Cytat:
Napisane przez strzalka44 Pokaż wiadomość
Ja zawsze nabieram cyrkonie drewniany patyczkiem lub zwykłą wykałaczką mocząc ją troszeczkę, na czubeczku w wodzie i przykładam do cyrkonii i ona powinna się tak jakby przyciągnąć i przenoszę ją delikatnie na pazurek Chyba rozumiesz o co mi chodzi?
Strzałka wypróbuje Twoj sposob
Kupilam na allegro ok 600 cyrkoni (ale po 1.50 za 100 szt więc chyba nie tak drogo)
Jula84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 19:58   #232
strzalka44
Wtajemniczenie
 
Avatar strzalka44
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 2 287
GG do strzalka44
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Baaa...nawet bardzo tanio

Napisz później czy nic się z nimi nie stało pod wpływem lakieru bo często się zdarza że te gorszej jakości cyrkonie matowieją

Pozdrawiam
__________________
... i ślubuję Ci ...

...Liwia ur. 3.05.2015, 3820 g, 58 cm...
strzalka44 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 22:47   #233
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Te cyrkonie wygladaja tak jak na zalaczonym zdjęciu...nie ukrywam ze skusily mnie kolorki i cena...

Mam nadzieje ze beda w porzadku, bo nigdy wczesniej nie przylepialam cyrkoni. Mam nadzieje ze beda sie trzymac na moim utwardzaczu.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg dkieo5.jpg (70,6 KB, 34 załadowań)
Jula84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-30, 21:39   #234
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Wyglądają pięknie. Sprawdzaj szybciutko czy nie matowieją pod utwardzaczem i daj znać. Jak nie to też takie zamawiam
Angel@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-01, 18:42   #235
TLUPEK
Przyczajenie
 
Avatar TLUPEK
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 18
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Hej. Na początek chce się przywitać bo jestem tutaj nowa i cieszę się, że będę mogła wypowiadać się na tym forum - zwłaszcza że temat nie jest mi obcy
Ja również od dwóch lat zajmuję się przedłużaniem pazurków. Moje początki były kiepskie - chociaż miałam do tego serce i zapał - nie wychodziło mi to tak, jakbym chciała ... Czasami zaczynałam wątpić czy dam radę nie załamując się ... Ale jakoś się udało Najważniejsze to nie poddawać się i nie przejmować błachostkami - powietrze pod tipsem zdarza się czasem nawet najlepszym Ja miałam straszny problem z odpowiednim wypiłowaniem pazurka, ale jak to mówią - praktyka czyni mistrza. Trzymam więc kciuki za wszystkie dziewczyny zaczynające - nie poddawajcie się !!! Będzie dobrze
__________________
25 Tydzień - w październiku zostanę mamusią
CZEKAMY NA CIEBIE KUBUSIU ....

http://www.suwaczek.pl/cache/0baa11a291.png
http://www.suwaczek.pl/cache/e568454550.png
TLUPEK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-15, 13:04   #236
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
Dot.: Wasze poczatki... ;)

dziewczynki, nie chce zakladac watku nowego a mam pytanie dotyczace zeli SPN - czy moge na formie zbudowac szkielecik z zelu soft white? bo jak robie z cleara a na to daje bialy to zawsze sie gdzies dopiluje do cleara i musze uzupelniac...

aha i jeszcze jedno, czy jak mam idealnie zbudowanego pazurka to moge polozyc mega gloss na lepka wartwe czy musze odtluscicic, zmatowic i dopiero??
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-15, 14:59   #237
Agoosia
Zakorzenienie
 
Avatar Agoosia
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 568
Wpisy w blogu: 3
Send a message via Skype™ to Agoosia
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Cytat:
Napisane przez karolka-bobasek Pokaż wiadomość
dziewczynki, nie chce zakladac watku nowego a mam pytanie dotyczace zeli SPN - czy moge na formie zbudowac szkielecik z zelu soft white? bo jak robie z cleara a na to daje bialy to zawsze sie gdzies dopiluje do cleara i musze uzupelniac...

aha i jeszcze jedno, czy jak mam idealnie zbudowanego pazurka to moge polozyc mega gloss na lepka wartwe czy musze odtluscicic, zmatowic i dopiero??
1. tak, soft white nadaje się na formę, możliwe, że trzeba będzie robić po 1 palcu, ale spokojnie zbudujesz z niego szkielecik, ja też nie znoszę budowania szkieletu z cleara

2. No niestety musisz przemyć, zmatowić, potem najlepiej przemyć i nałożyć glossa. Zresztą przy matowieniu bloczkiem wyrównujesz te najdrobniejsze niedoskonałości, powstałe czasem od włosia pędzelka, które widać (a jak nie widać, to czuć pod palcami) dopiero po zmyciu warstwy dyspersyjnej.
Agoosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-15, 15:04   #238
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Cytat:
Napisane przez Agoosia Pokaż wiadomość
1. tak, soft white nadaje się na formę, możliwe, że trzeba będzie robić po 1 palcu, ale spokojnie zbudujesz z niego szkielecik, ja też nie znoszę budowania szkieletu z cleara

2. No niestety musisz przemyć, zmatowić, potem najlepiej przemyć i nałożyć glossa. Zresztą przy matowieniu bloczkiem wyrównujesz te najdrobniejsze niedoskonałości, powstałe czasem od włosia pędzelka, które widać (a jak nie widać, to czuć pod palcami) dopiero po zmyciu warstwy dyspersyjnej.
dzieki ci kochana bo juz sie martwilam jutro wyjazd a ja bez pazurow
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-15, 15:07   #239
Agoosia
Zakorzenienie
 
Avatar Agoosia
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 568
Wpisy w blogu: 3
Send a message via Skype™ to Agoosia
Dot.: Wasze poczatki... ;)

Wyajzd? A no to pazury muszą być
Agoosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-15, 16:10   #240
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
jejku agoosia mam jeszcze jeden problem... zrobilam szkieleciki z softa, dalam go ze 2, 3 warstwy, uzupelnilam ultra blushem i chcialam boczki podpilowac ale mi sie strasznie gną!! przy clearze tego nie mailam nigdy, jak pokryje bezbarwnym to wzmocni? zeby mi sie nie polamaly bo co ja tam zrobie...


EDIT: Jezu ja juz nie wiem co ja zle zrobilam, ma pazutki gotowe tzn: matowienie, primer x2, baza, szkielet z softa, dodatkowa warstwa softa, uzupelnienie ultra blushem, cienka warstwa cleara od polowy pazura. teraz chcialam go troszke podpilowac przed budowaniem i wodze ze koncowki sa jak z gumy, niby utwardone a jednak moge nimi lekko wyginac kurde niewiem co mam zrobic, bo od spodu jak bym sie uparla to moge skubac tego softa, taki jest jak gumka do mazania, czy jak zbuduje pazurka clearem to sie to wzmocni wszystko? bo nie chce mi sie potem calej reki sciagac.. eh, i to dzien przed wyjazdem, a mam tyle roboty jeszcze:/

Jezu ja powoli dochodze do wniosku ze padaja mi zarowki w lampie... O matko swieta, gdzie ja dzis kupie zarowki, bez tipsow sie nigdzie nie rusze, musze je zrobicna wyjazd, jeszcze dodatkowo sie ocknelam ze mam ostatnie 10 form... te felerne wlasnie zdjelam i juz nie wiem co mam teraz zrobic buuu matko swieta co tu robic, dziewczyny gdzie wy kupujecie zarowki w takich normalnych sklepach typu np leroy merlin? bo ja jeszcze nie wymienialam...


buuu ja sie pieprzy to po calosci i co ja teraz zrobie...
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."

Edytowane przez Agoosia
Czas edycji: 2007-08-15 o 19:53
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:34.