Czas na Baker :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-03-11, 00:55   #1
baker
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 11

Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II


Witajcie, jestem tu nowa, ale z zapartym tchem przegladam watki..

Trafilam na ten, wiec mam prosbę taka jak pozostałe dziewczyny, chciałabym cos w sobie zmienic. Nie boje sie zmian, probowalam juz wielu pomoyslow: grzywek, prostowania wlosow (podoba mi sie, ale szkoda mi je tak maltretowac), zmieniałam kolor. Jestem na etapie zapuszczania włosow, bo pol zycia mialam którkie, tylko nie wiem czy to odbry pomysl Proszę, doradzcie mi cos..

1.JPG

Baker.jpg

DSC04317.JPG

Kopia JA2.jpg

PC250007.jpg
baker jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-12, 17:43   #2
anula2185
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 22
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

czesc w drugich wloskach od gory wygladasz swietnie ladnie ci w wyprostowanych i raczej kolor wlosow ciemny masz racje ze zapuszczasz fajnie sobie wycieniujesz i bedziesz wygladala swietnie
anula2185 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-12, 17:44   #3
anula2185
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 22
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

to bylo do baker
anula2185 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-12, 19:15   #4
Madlenka007
Raczkowanie
 
Avatar Madlenka007
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 422
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Moim zdaniem na tym drugim zdjeciu wygladasz naprawde łądnie
Kolor masz bardzo ładny, ale jesli chcesz coś z nim zorbic to może mleczna czekoladka? Albo kilka jasnijszych refleksów? Więcje Ci nie potrzeba bo ładna dziewczyna jesteś więc nie szlaej za bardzo, żadnych blondów itp.
Bradzo dobrze, ze zapuszczasz włoski w długich wyglądasz zdecydowanie młodziej i zywiej
__________________
A jednak, zakochałam się...
Madlenka007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-12, 19:28   #5
kinga(kinia)
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 1 120
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Cytat:
Napisane przez Madlenka007 Pokaż wiadomość
Moim zdaniem na tym drugim zdjeciu wygladasz naprawde łądnie
Kolor masz bardzo ładny, ale jesli chcesz coś z nim zorbic to może mleczna czekoladka?
zgadzam sie w 100% ladna z Ciebie dziewczyna i pauje Ci wiele dlugosci wlosów, ale chyba najlepiej prezentujesz sie (zarowno ciecie jak i kolor) na zdjeciu nr 2. Idz w tym kierunku
kinga(kinia) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-12, 19:53   #6
kinga(kinia)
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 1 120
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

hmm zdecydowanie do Ciebie cos ciemniejszego (posredni braz, czekolada, moze z rudymi refleksami)?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: gif b1.gif (68,6 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: gif b2.gif (72,2 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: gif b3.gif (72,7 KB, 21 załadowań)
kinga(kinia) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-12, 20:40   #7
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

ładnie ci w ciemnym kolorku i w dłuższych wyprostowanych włoskach
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-12, 21:32   #8
martusienka
Wtajemniczenie
 
Avatar martusienka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 2 122
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Mi tez sie podoba w prostych wloskach
martusienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-13, 09:46   #9
Enaffi
Wtajemniczenie
 
Avatar Enaffi
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 852
Dot.: Czas na Baker :)

bardzo ladne te kolorki co zaproponowala kinia
Enaffi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-13, 20:42   #10
baker
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 11
Dot.: Czas na Baker :)

A rany! od lat tylu komplementow na raz nie slyszalam!! Dziekuje bardzo za budujace słowa, dzieki tez wielkie za fotomontaze.. to mnie przekonuje, ze rude refleksy na wiosne bede jak najbardziej na miescu.. Zwłaszcza, ze kupilam własnie fantastyczne zielone cienie do oczu

Z tymi prostymi własami to sie zgadzam, niestety natura obdarzyla mnie kedziorami.. A ja sama nie umiem sobie codziennie tak misternej fryzury zrobic. A podobno nie istnieje taka trwala, kt. dałaby mi efekt prostownicy. Istnieje?

Pozdrawiam wszytskich serdecznie
baker jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-14, 13:19   #11
izuu
Wtajemniczenie
 
Avatar izuu
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 176
GG do izuu
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

a mi się strasznie podobasz na ostatnim zdjęciu. pieknie wyszłas nie wiem co Ci doradzić, bo mi się bardzo podobasz. hmm ale ja bym na Twoim miejscu nie prostowała włosow - po co sobie niszczyć
izuu jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:30.