Makijaze z teledyskow! - Strona 9 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-04-25, 09:04   #241
SanDru
Zadomowienie
 
Avatar SanDru
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Ś:)
Wiadomości: 1 379
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Znalazłam tylko coś takiego..nie wiem czy o to chodzi...bo z tym fioletem to tak różnie;D heh
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 434747.jpg (38,8 KB, 126 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3053444838a3765296277b698726652l.jpg (35,3 KB, 44 załadowań)
__________________
Insane and loving it...
SanDru jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-25, 16:00   #242
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Cytat:
Napisane przez SanDru Pokaż wiadomość
Znalazłam tylko coś takiego..nie wiem czy o to chodzi...bo z tym fioletem to tak różnie;D heh
niee to nie ten
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-26, 10:04   #243
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: Makijaze z teledyskow!

ale ladne te makijaze...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2ad26278000c41de4630135b.jpg (60,8 KB, 181 załadowań)

Edytowane przez kosmita77
Czas edycji: 2007-04-26 o 12:40
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-04, 17:27   #244
mlk
Przyczajenie
 
Avatar mlk
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 23
GG do mlk Send a message via Skype™ to mlk
Dot.: Makijaze z teledyskow!

najbardziej niesamowity był makijaż beyonce ten tygrysi

gamegirl mam pytanie-do jakiego technikum kosmetycznego sie wybierasz?
mlk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-04, 17:34   #245
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Cytat:
Napisane przez mlk Pokaż wiadomość
najbardziej niesamowity był makijaż beyonce ten tygrysi

gamegirl mam pytanie-do jakiego technikum kosmetycznego sie wybierasz?
do 9 tutaj w gdansku
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-04, 17:38   #246
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Makijaze z teledyskow!

tu masz link http://www.zsz9gdansk.webpark.pl/
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-04, 17:44   #247
mlk
Przyczajenie
 
Avatar mlk
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 23
GG do mlk Send a message via Skype™ to mlk
Dot.: Makijaze z teledyskow!

aha, czyli jak do tej pory nie mialas zadnej praktyki w makijazu? i zdjecia ktore wklejalas na poczatku to wynik Twoich cwiczen na sobie?

ja niestety jestem w LO i sie do technikum kosmetycznego nie zamierzam przeniesc z reszta nawet sie nie orientuje czy w Wawie gdzies takie jest...
jak narazie tylko myslalam o policealnej szkole wizazu i charakteryzacji tak na wszelki wypadek gdybym sie na studia jakies kosmetyczne niedostala...tzn na farmacje jakbym sie nie dostala
mlk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-04, 17:46   #248
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Cytat:
Napisane przez mlk Pokaż wiadomość
aha, czyli jak do tej pory nie mialas zadnej praktyki w makijazu? i zdjecia ktore wklejalas na poczatku to wynik Twoich cwiczen na sobie?

ja niestety jestem w LO i sie do technikum kosmetycznego nie zamierzam przeniesc z reszta nawet sie nie orientuje czy w Wawie gdzies takie jest...
jak narazie tylko myslalam o policealnej szkole wizazu i charakteryzacji tak na wszelki wypadek gdybym sie na studia jakies kosmetyczne niedostala...tzn na farmacje jakbym sie nie dostala
tak hehe:P cwicze i cwicze ale tez dlatego bo nie ma co robic hehe:P

teraz sie tylko modle zebym sie tam dostala:P bo chce sie rozwijac w tym kierunku
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-04, 17:49   #249
mlk
Przyczajenie
 
Avatar mlk
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 23
GG do mlk Send a message via Skype™ to mlk
Dot.: Makijaze z teledyskow!

do technikum to raczej jest latwo sie dostac wiec napewno sie dostaniesz...
jakby w wawie gdzies blisko mnie byla taka szkola to normalnie skakalabym z radosci jakbym juz teraz mogla zaczac sie rozwijac w tym kierunku...

w sumie w wolnym czasie tez lubie sobie cwiczyc makijaz i na szczescie tez jakos mi to wychodzi :P
amatorsko ale ladnie i to sie poki co liczy :P
mlk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-04, 18:00   #250
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Cytat:
Napisane przez mlk Pokaż wiadomość
do technikum to raczej jest latwo sie dostac wiec napewno sie dostaniesz...
jakby w wawie gdzies blisko mnie byla taka szkola to normalnie skakalabym z radosci jakbym juz teraz mogla zaczac sie rozwijac w tym kierunku...

w sumie w wolnym czasie tez lubie sobie cwiczyc makijaz i na szczescie tez jakos mi to wychodzi :P
amatorsko ale ladnie i to sie poki co liczy :P
u mnie wlasnie nie bylo tylko technikum kosmetyncze o liceum profilowanym nei bylo co marzyc... w tym roku dopiero ta klase otwieraja wiec tak do konca tez nei wiadomo czy napewno bedzie:/ ale mam naedzieje ze jednak otworza nowa klase jak nie to chyba do liceum ide:P:P
to ja teraz czekam na MM na Ciebie hehe:p chcetnie zobacze Twoje weny hehe
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-04, 23:17   #251
Abi81
Raczkowanie
 
Avatar Abi81
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 105
GG do Abi81
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Cytat:
Napisane przez gamegirl Pokaż wiadomość
pomozcie szukam makijazu z teledysku Catch You - sophie ellis bextor taki cudny fioletowy
pewnie chodzi o ten ?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu4.jpg (11,0 KB, 101 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu5.jpg (11,1 KB, 108 załadowań)
Abi81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-05, 00:00   #252
mlk
Przyczajenie
 
Avatar mlk
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 23
GG do mlk Send a message via Skype™ to mlk
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Cytat:
Napisane przez gamegirl Pokaż wiadomość
to ja teraz czekam na MM na Ciebie hehe:p chcetnie zobacze Twoje weny hehe
ehh ale to chyba dopiero jak aparat cyfrowy kupie
mlk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-05, 11:39   #253
Abi81
Raczkowanie
 
Avatar Abi81
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 105
GG do Abi81
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Z teledysku Blu Cantrell feat. Sean Paul "Breath"
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu7.jpg (21,4 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu8.jpg (20,1 KB, 29 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu9.jpg (20,6 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu10.jpg (23,2 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu11.jpg (23,6 KB, 28 załadowań)
Abi81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-05, 11:59   #254
Abi81
Raczkowanie
 
Avatar Abi81
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 105
GG do Abi81
Dot.: Makijaze z teledyskow!

September
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu8.jpg (31,0 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu9.jpg (25,8 KB, 40 załadowań)
Abi81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-05, 12:14   #255
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Cytat:
Napisane przez Abi81 Pokaż wiadomość
pewnie chodzi o ten ?
o tak o ten dziekuje

Cytat:
Napisane przez mlk Pokaż wiadomość
ehh ale to chyba dopiero jak aparat cyfrowy kupie
ja tam mam czas hehe:P
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-05, 12:23   #256
Abi81
Raczkowanie
 
Avatar Abi81
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 105
GG do Abi81
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Sugababes
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu12.jpg (121,1 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu13.jpg (111,8 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zrzut ekranu14.jpg (109,7 KB, 79 załadowań)
Abi81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-06, 15:20   #257
Mirabilka
Zakorzenienie
 
Avatar Mirabilka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 3 163
Dot.: Makijaze z teledyskow!

a może ma któraś z Was fotki Edyty Herbuś z wczorajszego odcinka "jak oni śpiewają" (odc.9). Śliczny miała taki róźowo fioletowy, w ogole wszystkie babeczki tam "śpiewające" są świetnie pomalowane.
__________________

Mirabilka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-06, 15:22   #258
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Cytat:
Napisane przez Mirabilka Pokaż wiadomość
a może ma któraś z Was fotki Edyty Herbuś z wczorajszego odcinka "jak oni śpiewają" (odc.9). Śliczny miała taki róźowo fioletowy, w ogole wszystkie babeczki tam "śpiewające" są świetnie pomalowane.
ooo tak ladne makijaze:P ja niestey nie mam:/ licze ze moze ktoras z Was bedzie miala
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-07, 12:15   #259
Abi81
Raczkowanie
 
Avatar Abi81
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 105
GG do Abi81
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Doda
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 6d.jpg (25,1 KB, 42 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1d.jpg (24,1 KB, 35 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 38.jpg (99,3 KB, 40 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 19.jpg (109,2 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 15.jpg (109,1 KB, 46 załadowań)
Abi81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-12, 13:29   #260
Kika_Gadzis
Raczkowanie
 
Avatar Kika_Gadzis
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 55
GG do Kika_Gadzis
Dot.: Makijaze z teledyskow!

coś dorzucę /mało, bo ciężko znależć/
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg and i ciara.jpg (10,8 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg goodies.jpg (11,3 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg beep.jpg (15,6 KB, 17 załadowań)
__________________
"I want to be better than I am...!!!"


Fall Out Boy
"...and Peter Lewis Kingston Wentz stole my heart..."

Edytowane przez Kika_Gadzis
Czas edycji: 2007-05-12 o 17:59
Kika_Gadzis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-12, 18:17   #261
bradshow
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: obecnie Krakowsko ;]
Wiadomości: 1 217
GG do bradshow
Dot.: Makijaze z teledyskow!

mmm cudo.. wszystkie sa sliczne. jesli sama cos znajde to wrzuce )
bradshow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-13, 12:38   #262
izabelka78
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 9
GG do izabelka78
Dot.: Makijaze z teledyskow!

A ja jesli mogę, proszę wrzućcie fotki z teledusku Tato "Gomenasei"...
Brunetka miała tak fantastyczny makijaż, że az piszczę kiedy go widze. No niestety VIva juz nie puszcza clipu.
izabelka78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-13, 19:02   #263
safija
Raczkowanie
 
Avatar safija
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 222
GG do safija
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Hej, ja rowniez cos poszperalam i znalazlam takowe "klatki" jak cos juz bylo to sorka. Swoja droga fajny wątek


Beyonce, Missy i Free w "fighting temptentions"
safija jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-13, 19:05   #264
safija
Raczkowanie
 
Avatar safija
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 222
GG do safija
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Pcd
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Pussycat Dolls - Sway 001_0001.jpg (9,7 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Pussycat Dolls - Sway 007_0001.jpg (8,9 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Pussycat Dolls - Sway 004_0ruda.jpg (12,0 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Pussycat Dolls Feat Snoop Dogg - Buttons 006_0001.jpg (11,6 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Pussycat Dolls Feat Snoop Dogg - Buttons 014_0001.jpg (14,7 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Pussycat Dolls Feat Snoop Dogg - Buttons 015_0001.jpg (14,3 KB, 11 załadowań)
safija jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-13, 19:11   #265
safija
Raczkowanie
 
Avatar safija
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 222
GG do safija
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Cassie, Foxy, Aguilera...
safija jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-13, 19:16   #266
safija
Raczkowanie
 
Avatar safija
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 222
GG do safija
Dot.: Makijaze z teledyskow!

Aaliyah
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Aaliyah - Don'T Know What To Tell Ya 015_0001.jpg (14,8 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Aaliyah - Don'T Know What To Tell Ya 009_0001.jpg (17,0 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Aaliyah - Don'T Know What To Tell Ya 007_0001.jpg (18,3 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Image1019-1518(S-Video)[2].jpg (6,3 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Image1019-1517(S-Video).jpg (11,7 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Image1019-1520(S-Video)[18].jpg (7,8 KB, 14 załadowań)
safija jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-13, 19:21   #267
safija
Raczkowanie
 
Avatar safija
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 222
GG do safija
Dot.: Makijaze z teledyskow!

cd... Aaliyah oraz Ciara
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Image1019-1506(CVBS)[6].jpg (11,0 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Image1019-1506(CVBS)[8].jpg (11,3 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Oh feat. Ludacris - Music Video 004_0001.jpg (18,0 KB, 32 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Oh feat. Ludacris - Music Video 002_0001.jpg (13,6 KB, 24 załadowań)
safija jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-13, 19:39   #268
safija
Raczkowanie
 
Avatar safija
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 222
GG do safija
Dot.: Makijaze z teledyskow!

A tu Olivia i jakies tam laski z klipow 50Centa i Lloyda (ahh az nie mogam sie powstrzymac by nie wkleic jego foty, jest zaje..... ).
safija jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-13, 20:51   #269
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Makijaze z teledyskow!

safija fantastyczne szczegolnie Aaliyah:P
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-13, 20:56   #270
safija
Raczkowanie
 
Avatar safija
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 222
GG do safija
Dot.: Makijaze z teledyskow!

ostatnie ( na dzis);p Rihanna "We Ride"- ślicznie tu wygląda...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Rihanna.jpg (12,7 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Rihanna - We Ride _Vi0001.jpg (13,4 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Rihanna - We Ride _Video_ 002_0001.jpg (10,3 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Rihanna - We Ride _Video_ 012_0001.jpg (9,4 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Rihanna - We Ride _Video_ 011_0001.jpg (13,6 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Rihanna - We Ride.jpg (10,8 KB, 22 załadowań)
safija jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:11.