czepek na pasemka - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-03-21, 22:58   #1
Kamuusia
Raczkowanie
 
Avatar Kamuusia
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 160

czepek na pasemka


Mam zamiar sama zrobic sobie pasemka farbą palette color effect kolor: miedziany...to opakowania nie ma dołaczonego czepku a taki bardzo potrzebuje i z tym wiąże się moje pytanie: gdzie moge dostać taki czepek? zapewne odpowiecie ze w jakis sklepach kosmetycznych drogeriach...ale hmm prosila bym konkretnie czy w rossmanie taki znajde? ogolnie gdzies w krakowie?czekam z niecieprliwoscia;p
Kamuusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 09:48   #2
justynkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 235
Dot.: czepek na pasemka

ja w rossamnie kiedys widzialam taki czepek i w tesco tez kiedys widzialam !! tylko pamietaj ze potrzebne ci bedzie szydelko do wyciagania pasemek !!
justynkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 11:34   #3
maggie82
Zakorzenienie
 
Avatar maggie82
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 4 772
Dot.: czepek na pasemka

ja kupowalam cały zestaw do robienia pasemek na allegro - ale to bylo tak ok roku temu Jednak proponuje poszukać Za 15 zł kupiłam czepek, pędzelek do nakładania farby, pelerynkę zabezpieczającą ramiona przed pochlapaniem, szydełko do wyciągania włosów i rękawiczki (wielorazowe) - naprawdę fajna rzecz Używałam jak miałam włosy długości za ucho, teraz mam do ramion i sama nie dałabym rady wyciągnąc tych pasemek. W ogóle to dużo męczarni z tym jest Ale efekt fajny ! Pozdrawiam
maggie82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 11:44   #4
Kamuusia
Raczkowanie
 
Avatar Kamuusia
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 160
Dot.: czepek na pasemka

Ja licze że mama się troche przy mnie namęczy! a mam wlosy ojj w sumie to dlugie za ramiona...mam nadzieje ze to sie uda...kurcze a szydelko tez moge jakos dokupic czy cos? wraz z czepkiem lub osoobno? tez w rossmanie? justynka ja do tesco mam 5 minut to popatrze ale jakos nigdy nie widzialam zeby cos takiego bylo;p a ile moze kosztowac takie szydelko i czepek? a moze byc normalne szydelko do szycia?
Kamuusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 17:27   #5
Kamuusia
Raczkowanie
 
Avatar Kamuusia
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 160
Dot.: czepek na pasemka

Up
Kamuusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 17:34   #6
iziaczek
Zadomowienie
 
Avatar iziaczek
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 1 252
Dot.: czepek na pasemka

Cytat:
Napisane przez Kamuusia Pokaż wiadomość
Ja licze że mama się troche przy mnie namęczy! a mam wlosy ojj w sumie to dlugie za ramiona...mam nadzieje ze to sie uda...kurcze a szydelko tez moge jakos dokupic czy cos? wraz z czepkiem lub osoobno? tez w rossmanie? justynka ja do tesco mam 5 minut to popatrze ale jakos nigdy nie widzialam zeby cos takiego bylo;p a ile moze kosztowac takie szydelko i czepek? a moze byc normalne szydelko do szycia?

Czepki są w większosci zwykłych drogerii,a szydełko takie do szycia...
Szydełka są w pasmanterii
Raczej nie widziałam czepków z szydłkami razem sprzedawanych.
iziaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 19:06   #7
Kamuusia
Raczkowanie
 
Avatar Kamuusia
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 160
Dot.: czepek na pasemka

aa to szydelko mam tylko wydaje mi sie ze takie jakies male i ten haczyk malutki ale zobaczymy co z tego wyjdzie;p a to musze wyruszyc na poszukiwanie tego czepka w tesco i rossmanie dzieki dziewuszki
Kamuusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 22:06   #8
HolyBoy
Raczkowanie
 
Avatar HolyBoy
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 371
GG do HolyBoy
Dot.: czepek na pasemka

Czepek kupiłem za 4 złote w hurtowni fryzjerskiej. A włoski przez te dziurki wyciąga się anjlepiej tymi haczykami na końcu grzebienia do tapirowania.
__________________
So w h i l e I'm s t i l l h e a l i n g
Just try and have a little patience



like a....
+++ V I R G I N +++
HolyBoy jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:12.