Frabowanie POMOCYYY:**** - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-03-22, 09:48   #1
dzuma
Raczkowanie
 
Avatar dzuma
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: woj.podkarpackie;)
Wiadomości: 152

Frabowanie POMOCYYY:****


hwej chcialabym sie przefarbowac na blad , pomozcie mi wybrac kolor farby i jeje firme wiecie jaka jest najlepsza???? by kolor jak najdluzej sie trzymaj i nuie zmylal ... codziennie myje glowe i niewem czy farba dlugo bedzie sie trzynala???? jak macie jakies fotki lub fryzurki blad to prosze zalaczcie linki z gory dziekuje
__________________
Dzieki Tobie Zycie Ma Sens
dzuma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 09:49   #2
justynkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 235
Dot.: Frabowanie POMOCYYY:****

bez zdjecia bedzie ciezko cokolwiek doradzic !!
justynkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 09:51   #3
dzuma
Raczkowanie
 
Avatar dzuma
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: woj.podkarpackie;)
Wiadomości: 152
Dot.: Frabowanie POMOCYYY:****

hmmm nio zdiecia niemam ale chodxzi mi o to abysie mwyslali kila fotek to bym sobue jakis kolorek wybrala**
__________________
Dzieki Tobie Zycie Ma Sens
dzuma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 09:51   #4
justynkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 235
Dot.: Frabowanie POMOCYYY:****

a tak przy okazji wyszukiwarka nie gryzie : http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=168688
justynkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 09:53   #5
dzuma
Raczkowanie
 
Avatar dzuma
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: woj.podkarpackie;)
Wiadomości: 152
Dot.: Frabowanie POMOCYYY:****

ale ktoras farba najdluzej trzyma wlosyy??
__________________
Dzieki Tobie Zycie Ma Sens
dzuma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 09:57   #6
justynkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 235
Dot.: Frabowanie POMOCYYY:****

ale jaki masz obecnie kolor wlosow zadnych informacji nie podalas ...
justynkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 16:20   #7
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: Frabowanie POMOCYYY:****

Po pierwsze ważny jest obecny kolor włosów i efekt jaki chcesz uzyskać. Jesli blond ma byc jasniejszy niz Twój obecny kolor trzeba użyć conajmniej farby rozjaśniającej ( pisze przynajmniej bo przy dużej rozbieżnosci kolorów rozjaśniacza) a to oznacza, ze kolr Ci nie zejdzie po myciu, bo rozjaśnianie nawet o ton wiąże się z częściowym wymywaniem pigmentu, tak więc blond nie schodzi jak Ciemne farby a jedynie może zżółknąćlub zrudzieć (aby temu zapobiec stosuje się płukanki i fioletowe szampony, ale nie u wszystkich ten efekt występuje) Oczywiście jesli masz teraz włosy farbowane potrzrebna będzie dekoloryzacja ( o metodzie decyduje to jak ciemną farbę nałożyłas, ile razy i jaki kolor chcesz osiągnąć, oraz stan obecny włosów).
Tak więc jesli chcesz kokretna rade, podaj jaki masz obecnie kolor włosów czy naturalny i jaki odcień blondu chciałabyś uzyskać ( wskazane fotki odcieni, ale przy precyzyjnym wyjasnieniu może się obyć bez
__________________
"Well-behaved women rarely make history."

Marilyn Monroe
Mariti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-23, 08:14   #8
dzuma
Raczkowanie
 
Avatar dzuma
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: woj.podkarpackie;)
Wiadomości: 152
Dot.: Frabowanie POMOCYYY:****

o to moje wlosyyy farbowalam juz na blad pasenka z pasemkami tofi tyle ze pozniej zrobily mi sie zolte((( i jaki mi poradzicie blad???
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg PICT0039.JPG (87,8 KB, 14 załadowań)
__________________
Dzieki Tobie Zycie Ma Sens
dzuma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-23, 08:59   #9
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: Frabowanie POMOCYYY:****

Cytat:
Napisane przez dzuma Pokaż wiadomość
o to moje wlosyyy farbowalam juz na blad pasenka z pasemkami tofi tyle ze pozniej zrobily mi sie zolte((( i jaki mi poradzicie blad???
Musisz wybrać na tyle "mocny" aby rozjaśnił ciemniejsze pasemka, jednocześnie nie uzyskasz jednolitej barwy, tam gdzie obecnie masz włosy jasniejsze kolor wyjdzie jaśniutki a tam gdzie ciemniejsze- ciemniejszy, będziesz miała taki delikatny balayage z blondów. W takich wypadkach jednak najlepiej udać sie do fryzjera, bez wprwy łatwo spalić jaśniejsze włosy.
__________________
"Well-behaved women rarely make history."

Marilyn Monroe
Mariti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-23, 09:25   #10
dzuma
Raczkowanie
 
Avatar dzuma
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: woj.podkarpackie;)
Wiadomości: 152
Dot.: Frabowanie POMOCYYY:****

dzikeuje za porade nio i musze sie udac jednak do fryzieta..
__________________
Dzieki Tobie Zycie Ma Sens
dzuma jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:56.