bez podkładu.... - Strona 20 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-02-25, 20:06   #571
vin_rouge
Raczkowanie
 
Avatar vin_rouge
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 35
Wyślij wiadomość przez MSN do vin_rouge
Dot.: bez podkładu....

Nie uwierzycie, ale ja jescze tydzien temu nie wyszlabym z domu bez podkladu. Znalazlam przypadkie ten watek, i nagle olsnilo mnie, ze moze tez sporboje I jak sie okazalo, wcale nie bylo tak zle jak myslalam. Mam tlusta cere z przebarwieniami, wiec potrzebuje odrobiny korektora i lekkiego pudru matujacego. Poza tym moja cera wyglada prawie identycznie bez jak i z podkladem! Do tej pory tego nie zauwazalam, a to wszytsko przez przyzwyczajenie... Podkladu uzywalam od kilku lat, po to, aby zakryc wszelkie niespodzianki i przebarwienia. Pawda jest jednak taka, ze ten najgorszy okres za mna, wiec nie porzebuje juz takiego krycia jak kiedys.
Ten watek otworzyl mi oczy
Poki co stosuje troche samoopalacza do twarzy jedoczescie dobrze nawilzajac twarz. Dzieki temu przebarwienia sa nieco mniej widoczne.

Moja skora najbardziej swieci sie na policzkach, zaraz przy nosie... (poziomy pas pod oczami na wysokosci nosa). Jest tez zawsze(!!!) czerwona w tym miesjcu, widac doslownie linie pod oczami, gdzie zaczyna sie wlasnie ta strefa. Wyglada to strasznie, ale korektor zalatwia sprawe. Wie ktos moze, czy i jak mozna pozbyc sie takich przebarwien? Nie sa to jakies blizny, po porstu rozszezone pory i czerwona cera (dodam, ze nie jest to efekt stosowania produktow o silnym dzialaniu ani nic z tych rzeczy).
vin_rouge jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-25, 21:15   #572
evak1988
Zadomowienie
 
Avatar evak1988
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: ....
Wiadomości: 1 451
GG do evak1988
Dot.: bez podkładu....

Ja nie stosuje podkładu codziennie tylko na jakieś wieksze wyjścia.. znam dużo lasek ktore mają prawie identyczną cerę bez podkładu jak i z podkładem i nie wiem po co go uzywają.. Ja mam wiekszy problem z cerą. Tak na codzień nakładam krem matujący i na niespodzianki korektor


Dziewczyny jak to jest z facetami? Wiekszość facetów ktora znam nie znosi jak laska sie pudruje.. Mój były tego nie znosił i zawsze jak do niego przychodziłam to nie mogłam się pudrować Mój brat też tego nie lubi, sama nie wiem co o tym myśleć
__________________

Edytowane przez evak1988
Czas edycji: 2010-02-25 o 21:16
evak1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-26, 12:47   #573
emerald sea
Zadomowienie
 
Avatar emerald sea
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 1 759
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez evak1988 Pokaż wiadomość
...
Dziewczyny jak to jest z facetami? Wiekszość facetów ktora znam nie znosi jak laska sie pudruje.. Mój były tego nie znosił i zawsze jak do niego przychodziłam to nie mogłam się pudrować Mój brat też tego nie lubi, sama nie wiem co o tym myśleć
czy ja wiem... to zależy od facetów. mój jest przyzwyczajony że twarz pudruję (żeby się nie świecić po nałożeniu kremu) a na większe wyjścia full mejkap i nigdy mu to nie przeszkadzało. wiadomo, że bez przesady - nie ciapałam się nigdy podkładem na plażę, ale na większe wyjście, niestety nie wyobrażam sobie iść z gołą buzią.

i nie bardzo rozumiem co niektórym to przeszkadza? bo spotkałam takich, ale za przeproszeniem hipokryzją ociekali, bo krzyczeli jak to ich dziewczynom malować się nie pozwalają, bo naturalne jest śliczne, a jakie zdjęcia mieli np na tapecie w kompie to ja nie powiem .

żeby nie uogólniać - ja dużo rzeczy rozumiem, ale czym tacy panowie się kierują?
emerald sea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-26, 15:40   #574
martiniątko
Zadomowienie
 
Avatar martiniątko
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 167
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez emerald sea Pokaż wiadomość
czy ja wiem... to zależy od facetów. mój jest przyzwyczajony że twarz pudruję (żeby się nie świecić po nałożeniu kremu) a na większe wyjścia full mejkap i nigdy mu to nie przeszkadzało. wiadomo, że bez przesady - nie ciapałam się nigdy podkładem na plażę, ale na większe wyjście, niestety nie wyobrażam sobie iść z gołą buzią.

i nie bardzo rozumiem co niektórym to przeszkadza? bo spotkałam takich, ale za przeproszeniem hipokryzją ociekali, bo krzyczeli jak to ich dziewczynom malować się nie pozwalają, bo naturalne jest śliczne, a jakie zdjęcia mieli np na tapecie w kompie to ja nie powiem .

żeby nie uogólniać - ja dużo rzeczy rozumiem, ale czym tacy panowie się kierują?
no bo faceci się brzydzą "tapety" - kto chciałby całować puder albo mieć go na koszuli? Ale niestety jednocześnie chcieliby mieć dziewczynę z nieskazitelną cerą jak z reklamy...no niestety, jak dla mnie korektor i puder matujący to codzienny rytuał, na imprezy lub większe wyjścia dodatkowo podkład mineralny
martiniątko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-26, 15:45   #575
emerald sea
Zadomowienie
 
Avatar emerald sea
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 1 759
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez martiniątko Pokaż wiadomość
no bo faceci się brzydzą "tapety" - kto chciałby całować puder albo mieć go na koszuli? Ale niestety jednocześnie chcieliby mieć dziewczynę z nieskazitelną cerą jak z reklamy...no niestety, jak dla mnie korektor i puder matujący to codzienny rytuał, na imprezy lub większe wyjścia dodatkowo podkład mineralny
hm... tapeta tapetą, nikt nie mówi o kilogramie szpachli... i właśnie wyobraziłam sobie lizanie policzków, czoła, brody, takiego uślinionego faceta co mi pół twarzy oblizuje przy calowaniu... blech...

a brzydzić, to oni się mogą brudu za paznokciami albo włochów gdzieniegdzie

na szczęście mój ma równo pod sufitem, mam nadzieję że nikogo nie uraziłam
emerald sea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-01, 19:51   #576
evak1988
Zadomowienie
 
Avatar evak1988
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: ....
Wiadomości: 1 451
GG do evak1988
Dot.: bez podkładu....

hehe dobre to z tym oblizywaniem ale bym takiego czegoś nie chciała doświadczyć

właśnie jak już ktoś wyżej wspomniał faceci zwracają uwagę właśnie na te odpicowane laski a np moj były nawet jak chciałam na impreze zrobić pełny makijaż to nie chciał żebym tego robiła, potem mi było głupio troszkę się przed nim malować a znowu denerwowało mnie to że on się tylko gapił na takie odpicowane aaaa ci faceci
__________________

Edytowane przez evak1988
Czas edycji: 2010-03-01 o 19:52
evak1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-01, 20:01   #577
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 5 989
Dot.: bez podkładu....

dziewczyny

dokładnie 3 lata temu zakładałam ten wątek i melduję , że od 3 lat nie uzywam podkładów


Czasem punktowo, jak wyskoczy mi coś małego i czerwonego maskuję niezastapinym korektorem antybakteryjnym Bell a na to delikatnie omiatam buźkę pudrem w kamieniu.... ostatnio Manhatann

naprawdę jestem zadowolona

nic nie włazi w pory, nic się nie waży na twarzy..... cera o wiele ładniejsza

czasem dostaję jakąś próbkę podkładów i posmaruje nimi buźke i niestety a może stety natychmiast lecę zmyć podkład

a wierzcie nie było mi łatwo..... jak ktoś czytał początek wątku tapetowałam sie kilkanaście lat - codziennie
__________________
15 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-01, 20:34   #578
martiniątko
Zadomowienie
 
Avatar martiniątko
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 167
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez Gonia Pokaż wiadomość
dziewczyny

dokładnie 3 lata temu zakładałam ten wątek i melduję , że od 3 lat nie uzywam podkładów


Czasem punktowo, jak wyskoczy mi coś małego i czerwonego maskuję niezastapinym korektorem antybakteryjnym Bell a na to delikatnie omiatam buźkę pudrem w kamieniu.... ostatnio Manhatann

naprawdę jestem zadowolona

nic nie włazi w pory, nic się nie waży na twarzy..... cera o wiele ładniejsza

czasem dostaję jakąś próbkę podkładów i posmaruje nimi buźke i niestety a może stety natychmiast lecę zmyć podkład

a wierzcie nie było mi łatwo..... jak ktoś czytał początek wątku tapetowałam sie kilkanaście lat - codziennie
To już 3 lata? rany, jak ten czas leci... To oznacza, że też od 3 lat nie używam płynnych podkładów na przetłuszczające się czoło nos i brodę Używam jednak na policzki, bo mi się rumienią, poza tym mam na policzkach idealną skórę i podkłady jej nie szkodzą, w wręcz mam wrażenie że pomagają - chronią. Jednak z korektora nie zrezygnowałam i pewnie jeszcze długo nie zrezygnuję. Na większe wyjścia podkład mineralny na całą facjatę ale w sumie to tego nie lubię i chyba też odstawię jak mi się zakupiony edm skończy
martiniątko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-02, 10:53   #579
emerald sea
Zadomowienie
 
Avatar emerald sea
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 1 759
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez Gonia Pokaż wiadomość
dziewczyny

dokładnie 3 lata temu zakładałam ten wątek i melduję , że od 3 lat nie uzywam podkładów
...


zazdraszczam... gdyby nie to moje wstrętne czerwienienie się cery...

ja znalazłam Wasz wątek rok i trzy miesiące temu. zmotywowałyście mnie, nie powiem. ale od święta i tak używam podkładu. no chyba nie dam rady inaczej...
emerald sea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 16:54   #580
karola_20
Raczkowanie
 
Avatar karola_20
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Piotrkow
Wiadomości: 152
GG do karola_20
Dot.: bez podkładu....

super watek tak czytam i zazdroszczę Wam dziewczyny ze możecie wyjść z domu bez podkładu ehh marzenie... ja nie dosc ze musze miec podklad, to musi byc mocno kryjacy, poniewaz mam ciemne przebarwienia na twarzy. Czasem nawet sam podklad to za mało i muszę dodatkowo użyć korektora Po przeczytaniu tego wątku doszłam do wniosku ze może porostu już tak przywykłam do podkładu ze bez niego nie wyjdę z domu, to takie uzależnienie. Przyjaciółka ostatnio powiedziała mi ze to jest w mojej psychice, ze tak się przyzwyczaiłam i wydaje mi się ze bez tego źle wyglądam a w rzeczywistości tak nie jest... Zastanawiam się czy codzienne maltretowanie cery podkładem wynika z rzeczywistej potrzeby zamaskowania niedoskonałości czy może raczej z mojego przyzwyczajenia i uzależnienia... ehh..
Nasuwa mi się jeszcze jedna refleksja, odnośnie tego jak faceci reagują na makijaż. Myślę sobie ze chyba nie to jest najważniejsze czy makijaż lub jego brak im się podoba czy tez nie. Nie mowie ze wszystkie mamy nosić tynk na twarzy bo to zdecydowanie jest odpychające ale chyba najważniejsze jest to żebyśmy my się dobrze czuły w swojej skórze, z makijażem czy bez. A jeśli delikatny retusz twarzy dodaje nam pewności siebie i pomaga lepiej się poczuć to dlaczego z tego rezygnować? Wydaje mi się ze jeśli podobamy się same sobie (bez względu na obecność makijażu czy tez jego brak) to i podobamy się facetom
karola_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 17:33   #581
blackcat1988
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 140
Dot.: bez podkładu....

Myślę, że można sie odzwyczaić od podkładu.Zawsze uzywałam od kilku lat już podkładu, nie wyobrażałam sobie wyjścia bez. Od 3 miesięcy lecze trądzik i postanowiłam dla lepszych efektów leczenia zrezygnować z podkładu. Kilka pierwszych dni wstydziłam się wyjść z domu, miałam wrażenie, że wszyscy się na mnie gapią a w w szczególności na moje niedoskonałości na twarzy ale jakoś sie przyzwyczaiłam, tylko na jakieś większe wyjścia oprószę troszkę twarz pudrem antybakteryjnym zeby jakoś lepiej wyglądać
blackcat1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 17:45   #582
karola_20
Raczkowanie
 
Avatar karola_20
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Piotrkow
Wiadomości: 152
GG do karola_20
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez blackcat1988 Pokaż wiadomość
Myślę, że można sie odzwyczaić od podkładu.Zawsze uzywałam od kilku lat już podkładu, nie wyobrażałam sobie wyjścia bez. Od 3 miesięcy lecze trądzik i postanowiłam dla lepszych efektów leczenia zrezygnować z podkładu. Kilka pierwszych dni wstydziłam się wyjść z domu, miałam wrażenie, że wszyscy się na mnie gapią a w w szczególności na moje niedoskonałości na twarzy ale jakoś sie przyzwyczaiłam, tylko na jakieś większe wyjścia oprószę troszkę twarz pudrem antybakteryjnym zeby jakoś lepiej wyglądać
może i mnie kiedyś się uda...
karola_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 19:32   #583
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 5 989
Dot.: bez podkładu....

Dziewczyny , trzymam za Was kciuki

mnie się udało, Wam też się uda i zobaczycie, jaki to luksus nie używać podkłądów
__________________
15 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 19:38   #584
blackcat1988
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 140
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez Gonia Pokaż wiadomość
Dziewczyny , trzymam za Was kciuki

mnie się udało, Wam też się uda i zobaczycie, jaki to luksus nie używać podkłądów
hehe no i ile to kasy i czasu zaoszczędzone
blackcat1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 19:49   #585
claudia5456
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 4
Dot.: bez podkładu....

Zazdroszcze wam dziewczyny,że możecie tak wyjść ja mogę o tym tylko pomarzyć, a wszystko za sprawą okropnych burakowych przebarwień po trądziku... Nawet dermablend vichy w pełni ich nie przykrywa

Edytowane przez claudia5456
Czas edycji: 2010-03-03 o 19:57
claudia5456 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 19:58   #586
karola_20
Raczkowanie
 
Avatar karola_20
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Piotrkow
Wiadomości: 152
GG do karola_20
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez claudia5456 Pokaż wiadomość
Zazdroszcze wam dziewczyny,że możecie tak wyjść ja mogę o tym tylko pomarzyć, a wszystko za sprawą okropnych burakowych przebarwień po trądziku... Nawet dermablend vichy w pełni ich nie przykrywa
eh... skad ja to znam...
karola_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 20:02   #587
blackcat1988
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 140
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez karola_20 Pokaż wiadomość
eh... skad ja to znam...
Ja tez mam pełno czerwonych sladów po pryszczach i wygladam strasznie mimo to zrezygnowałam z podkładu i strasze wyglądem
blackcat1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 20:07   #588
karola_20
Raczkowanie
 
Avatar karola_20
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Piotrkow
Wiadomości: 152
GG do karola_20
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez blackcat1988 Pokaż wiadomość
Ja tez mam pełno czerwonych sladów po pryszczach i wygladam strasznie mimo to zrezygnowałam z podkładu i strasze wyglądem
ja sie nie odwaze
karola_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 20:07   #589
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 5 989
Dot.: bez podkładu....

dziewczyny.... a myslicie, że ja to niby co miałam na buzi ? pryszzce, blizny, przebarwienia..... ale lekarz powiedział koniec z podkąłdem i już


trądzik wyleczyłam, przebarwienia rozjaśniłam , blizny ubytkowe zostały....


ale myslicie, że buzia lepiej wygląda pod toną podkładu ? fakt... z daleka tak... ale z bliska ?
tez tak kiedyś myślałam.... ale wierzcie mi ..... ja jak sobie przypomnę jak się koleżanki, rodzina czy tez postronne osoby pytały, po co tak się pudruję, że niby to miło mi było ?

jak przestałam, słyszałam same pochwały.... że ładniej, lepiej.... itp
__________________
15 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 20:18   #590
karola_20
Raczkowanie
 
Avatar karola_20
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Piotrkow
Wiadomości: 152
GG do karola_20
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez Gonia Pokaż wiadomość
dziewczyny.... a myslicie, że ja to niby co miałam na buzi ? pryszzce, blizny, przebarwienia..... ale lekarz powiedział koniec z podkąłdem i już


trądzik wyleczyłam, przebarwienia rozjaśniłam , blizny ubytkowe zostały....


ale myslicie, że buzia lepiej wygląda pod toną podkładu ? fakt... z daleka tak... ale z bliska ?
tez tak kiedyś myślałam.... ale wierzcie mi ..... ja jak sobie przypomnę jak się koleżanki, rodzina czy tez postronne osoby pytały, po co tak się pudruję, że niby to miło mi było ?

jak przestałam, słyszałam same pochwały.... że ładniej, lepiej.... itp
ja ciagle slysze ze niepotrzebnie sie pudruje ale chociaz chialabym przestac, to nie wyobrazam sobie wyjsc na ulice bez podkladu, zle bym sie czula, taki dyskomfort psychiczny bo wiem ze wszyscy sie gapia
karola_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 20:21   #591
blackcat1988
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 140
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez Gonia Pokaż wiadomość
dziewczyny.... a myslicie, że ja to niby co miałam na buzi ? pryszzce, blizny, przebarwienia..... ale lekarz powiedział koniec z podkąłdem i już


trądzik wyleczyłam, przebarwienia rozjaśniłam , blizny ubytkowe zostały....


ale myslicie, że buzia lepiej wygląda pod toną podkładu ? fakt... z daleka tak... ale z bliska ?
tez tak kiedyś myślałam.... ale wierzcie mi ..... ja jak sobie przypomnę jak się koleżanki, rodzina czy tez postronne osoby pytały, po co tak się pudruję, że niby to miło mi było ?

jak przestałam, słyszałam same pochwały.... że ładniej, lepiej.... itp
Ja niestety pochwał nie słyszę- moja dermatolog zawsze jak mnie widzi to zawsze mówi cos w stylu : " O Boże jak pani wygląda to jest straszne, Matko Boska jak my to wyleczymy bez pozostawienia blizn itp." Po prostu kobieta mnie przeraza , nie znosze do niej chodzić, ale co poradzić kobiecina po 70 już grubo,niech se gada
blackcat1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 20:25   #592
karola_20
Raczkowanie
 
Avatar karola_20
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Piotrkow
Wiadomości: 152
GG do karola_20
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez blackcat1988 Pokaż wiadomość
Ja niestety pochwał nie słyszę- moja dermatolog zawsze jak mnie widzi to zawsze mówi cos w stylu : " O Boże jak pani wygląda to jest straszne, Matko Boska jak my to wyleczymy bez pozostawienia blizn itp." Po prostu kobieta mnie przeraza , nie znosze do niej chodzić, ale co poradzić kobiecina po 70 już grubo,niech se gada
heh niezle nie ma to jak pocieszenie zwlaszcza z ust lekarza
karola_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 20:40   #593
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 5 989
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez blackcat1988 Pokaż wiadomość
Ja niestety pochwał nie słyszę- moja dermatolog zawsze jak mnie widzi to zawsze mówi cos w stylu : " O Boże jak pani wygląda to jest straszne, Matko Boska jak my to wyleczymy bez pozostawienia blizn itp." Po prostu kobieta mnie przeraza , nie znosze do niej chodzić, ale co poradzić kobiecina po 70 już grubo,niech se gada
mój lekarz , ale taki przez duże L tez jak mnie pierwszy raz zobaczył, to pokiwał z dezaprobatą głową..... ale nie na pryszzce, ale właśnie na podkład.....

a tak w ogóle to zmień lekarza.... lekarz ma motywować, a nie wpędzać w deprechę....
__________________
15 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 20:42   #594
karola_20
Raczkowanie
 
Avatar karola_20
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Piotrkow
Wiadomości: 152
GG do karola_20
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez Gonia Pokaż wiadomość
mój lekarz , ale taki przez duże L tez jak mnie pierwszy raz zobaczył, to pokiwał z dezaprobatą głową..... ale nie na pryszzce, ale właśnie na podkład.....

a tak w ogóle to zmień lekarza.... lekarz ma motywować, a nie wpędzać w deprechę....
zgadzam sie
karola_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 20:45   #595
blackcat1988
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 140
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez karola_20 Pokaż wiadomość
zgadzam sie
w moim mieście jest tylko 2 dermatologów, ale chyba zmienię na tego drugiego jak znowu mnie tak miło przywita przy następnej wizycie
blackcat1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 20:54   #596
karola_20
Raczkowanie
 
Avatar karola_20
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Piotrkow
Wiadomości: 152
GG do karola_20
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez blackcat1988 Pokaż wiadomość
w moim mieście jest tylko 2 dermatologów, ale chyba zmienię na tego drugiego jak znowu mnie tak miło przywita przy następnej wizycie
ja bym zmieniła bez zastanowienia
karola_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-03, 21:49   #597
sylwia78
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Wiadomości: 228
Dot.: bez podkładu....

Ja uważam, ze to nie wina podkładu, a raczej źle dobranego podkładu ze składnikami zapychającymi. Ja długo się nie malowałam i był problem z cerą i odkryłam, że to była wina kremów z zapychaczami, które namietnie wklepywałam w twarz. Dzisiaj mam kremy antykomedogenne i podkład antykomedogenny i buźka wygląda lepiej niż przed czasami kiedy się nie malowałam.
To wina "zapychaczy", które często sa w kremach i podkładach.
Jak traficie na kremy i podkłady bez zapychaczy ( co nie jest łatwe ) mozna smiało stosować podkłady i nic się dziać nie będzie złego. Bynajmniej u mnie tak jest
Każdy musi znaleźć swój sposób na to, aby cera odzyskała zdrowie. U mnie antykomedogenne produkty znacznie poprawiły stan skóry.
sylwia78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-04, 09:44   #598
claudia5456
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 4
Dot.: bez podkładu....

Tak apropo zmiany dermatologa, poszłam do jednej to siedzi jakaś po 60 i na moje burakowe przebarwienia ona mi mówi ze pilling iwostin stosować i antybiotyk do łykania mi dała na 10 dni a i jeszcze mi powiedziała po co pani filtry na zime jak cos wspomniałam wiec wcale tego nie wykupiłam tylko zapisałam sie do innej młodszej to na tamta recepte spojrzała uśmiechneła sie i dała mi do łykania na 3 miesiece to jestem po 2 ale rezygnuje z tego i zaczynam brac mercilon bo sto razy mi sie twarz pogorszyła to były tabletki na oczyszczanie i wszystko ma wychodzic ale bez przesady po każdym pryszczu bordowe plamy mi zostały wiec okropnie żałuje że sie zdecydowałam na to
claudia5456 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-04, 10:00   #599
Arwena84
Zadomowienie
 
Avatar Arwena84
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 640
Dot.: bez podkładu....

Nie rozumiem tej nagonki na podkłady. Jak wam widać podkład na twarzy, to są 3 powody: źle dobrany kolor, kiepska jakość podkładu lub brak umiejętności nakładania. Oszczędność czasu? Jaka? Mi to "tapetowanie" zajmuje 3 minuty. Nic się nie waży, nic nie spływa, nic się nie wyciera i nic nie zapycha. A mnie zapchać potrafi nawet krem nawilżający.

Odnośnie facetów: mój był pewien że się w ogóle nie maluję, a bez podkładu, pudru, delikatnego różu i wytuszowanych rzęs mnie wtedy nie widział. Teraz już wie jak wygląda codzienny rytuał i jedyne co okazuje to zaciekawienie.
__________________
MAComania mnie dopadla, choroba ciezka, przewlekla i obawiam sie ze nieuleczalna.
Arwena84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-04, 12:47   #600
emerald sea
Zadomowienie
 
Avatar emerald sea
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 1 759
Dot.: bez podkładu....

Cytat:
Napisane przez karola_20 Pokaż wiadomość
ja ciagle slysze ze niepotrzebnie sie pudruje ale chociaz chialabym przestac, to nie wyobrazam sobie wyjsc na ulice bez podkladu, zle bym sie czula, taki dyskomfort psychiczny bo wiem ze wszyscy sie gapia
próbuj małymi kroczkami, nie od razu na cały dzień do pracy czy gdzieś tam. tylko ci się wydaje, że inni by się gapili. nawet jeśli, to na pewno nie z tego powodu co myślisz.

mi zostało takie wrażenie jeśli chodzi o tusz do rzęs. mam tak jasną oprawę oczu, że prawie ich nie widać więc bez tuszu czuję się tak jak Ty bez podkładu. ale jak na wakacjach pochodzę tak kilka dni bez to się przyzwyczajam i zapominam.
emerald sea jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-05-29 14:01:11


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:44.