Bio CLA - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Dietetyka

Notka

Dietetyka Forum poświęcone tylko i wyłącznie zdrowemu odżywianiu, dietom i suplementacji.
Tutaj dyskutujemy tylko o zdrowym odżywianiu, gdzie wyznacznikiem jest kaloryczność dobowa omawianych diet - muszą one mieć ponad 1000 kcal. Diety poniżej 1000 kcal mogą być opisywane jedynie w Krzywym Zwierciadle.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-01-05, 00:33   #1
**MaŁa**
Raczkowanie
 
Avatar **MaŁa**
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 48
GG do **MaŁa**

Bio CLA


Czy stosuje bądź stosował ktoś tabletki Bio C.L.A z zieloną herbatą??Czy warto je kupić, jakie są efekty??Czy są jakieś efekty uboczne??
**MaŁa** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 07:00   #2
Milka19
Zakorzenienie
 
Avatar Milka19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 8 446
Smile Dot.: Tabletki

Cytat:
Napisane przez **MaŁa** Pokaż wiadomość
Czy stosuje bądź stosował ktoś tabletki Bio C.L.A z zieloną herbatą??Czy warto je kupić, jakie są efekty??Czy są jakieś efekty uboczne??
Zapytam siostry, ale ona chyba je łykała Nic nie dawały, więc zakończyła branie na jednym opakowaniu
Milka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 08:55   #3
apsik9
Raczkowanie
 
Avatar apsik9
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 380
Dot.: Tabletki

Cytat:
Napisane przez Milka19 Pokaż wiadomość
Zapytam siostry, ale ona chyba je łykała Nic nie dawały, więc zakończyła branie na jednym opakowaniu
Jak wyżej Zero efektu - zjadłam całe opakowanie + jeden listek.
apsik9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 10:32   #4
Binana
Raczkowanie
 
Avatar Binana
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 35
Dot.: Tabletki

Bo te wszystkie cudowne tabletki to jedna wielka...[Cenzura]

Wypróbowałam juz wile...pic na wode
__________________
Wszystko jedno, gdzie się żyje raz się chudnie, raz się tyje
01.01.2007 ->waga 69 kilo , mój cel 55 kilo (do końca czerwca)


Binana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 10:35   #5
**MaŁa**
Raczkowanie
 
Avatar **MaŁa**
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 48
GG do **MaŁa**
Dot.: Tabletki

Czyli nie warto a jakie wspomagacze byście doradziły tzn. tabletki
**MaŁa** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 12:33   #6
silvergreen
Raczkowanie
 
Avatar silvergreen
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Kraków/Katowice
Wiadomości: 447
Dot.: Tabletki

Może chrom? Zmniejsza ochotę na słodycze i ma wpływ na metabolizm tłuszczów. (można też kupić z jakimiś dodatkami, to wtedy generalnie zmniejsza apetyt)
__________________
silvergreen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 13:25   #7
Agniesia~
Raczkowanie
 
Avatar Agniesia~
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 414
Dot.: Tabletki

Gdyby te cud tabletki tak dzialaly jak pisza, to nikt by nie ruszal pupy z domu
Raz chcialam sprawdzic na sobie, ale kolezanka mi odradzila.
Pije sobie te herbatki slim cos tam. Ale i tak trzeba sie ruszyc i nic tego nie zmieni.
__________________
Oto jest miłość. Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem,
a okazuje się,że czekali na siebie całe życie.
Agniesia~ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 13:38   #8
silvergreen
Raczkowanie
 
Avatar silvergreen
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Kraków/Katowice
Wiadomości: 447
Dot.: Tabletki

Nikt nie mówi, że same tabletki wystarczą
__________________
silvergreen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 14:30   #9
marciszonek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 456
GG do marciszonek
Dot.: Tabletki

Cytat:
Napisane przez silvergreen Pokaż wiadomość
Nikt nie mówi, że same tabletki wystarczą
no właśnie!! mój mężuś brał, kilka opakowań, myślę że ok 4-5, do tego regularnie gra w piłkę (1 raz, czasami 2 razy w tygodniu po 1,5 godz) i efekty były super. ogólnie zaczął być mniej ospały, pije więcej wody
nie tylko nikt nie pwoiedział, że same tabletki nie wystarczą, to w dodatku na opakowaniu jest napisane, że nie wystarczą 2-3 listki, wyraźnie piszą, żeby regularnie się ruszać
marciszonek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 14:30   #10
marciszonek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 456
GG do marciszonek
Dot.: Tabletki

Cytat:
Napisane przez silvergreen Pokaż wiadomość
Nikt nie mówi, że same tabletki wystarczą
no właśnie!! mój mężuś brał, kilka opakowań, myślę że ok 4-5, do tego regularnie gra w piłkę (1 raz, czasami 2 razy w tygodniu po 1,5 godz) i efekty były super. ogólnie zaczął być mniej ospały, pije więcej wody
nie tylko nikt nie pwoiedział, że same tabletki nie wystarczą, to w dodatku na opakowaniu jest napisane, że nie wystarczą 2-3 listki, wyraźnie piszą, żeby regularnie się ruszać
marciszonek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 14:37   #11
Margot45
niecnotliwa dziewica
 
Avatar Margot45
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: przy komputerze
Wiadomości: 18 488
GG do Margot45
Dot.: Tabletki

Cytat:
Napisane przez Binana Pokaż wiadomość
Bo te wszystkie cudowne tabletki to jedna wielka...[Cenzura]

Wypróbowałam juz wile...pic na wode
Ja polecam Therm Line - i jest już wątek na ten temat. Jasne, że trzeb się ruszać, to podstawa, ale mnie on pomógł.
__________________
kobietę najłatwiej podniecić, masując jej mózg
Margot45 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 16:48   #12
silvergreen
Raczkowanie
 
Avatar silvergreen
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Kraków/Katowice
Wiadomości: 447
Dot.: Tabletki

Ja zażywam Chrom Plus - jedną tabletkę dziennie, rano, i on sam w sobie specjalnie nie odchudza... ale nie czuję już takiego głodu bez przerwy jak dawniej i o wiele łatwiej sobie radzić z kontrolą wagi. Nienawidzę diet więc jem to co wcześniej (oprócz słodyczy, bo po chromie już mnie nie ciągnie do czekolady), tylko dużo mniej tego żarcia spożywam I łatwiej jest też nie podjadać między posiłkami czy wieczorem, tak więc polecam spróbować - nie jest to drogie, chyba że wybierze się wersję z jakimiś dodatkami.

A ruch swoją drogą musi być zawsze...
__________________
silvergreen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 20:27   #13
Milka19
Zakorzenienie
 
Avatar Milka19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 8 446
Smile Dot.: Tabletki

Cytat:
Napisane przez **MaŁa** Pokaż wiadomość
Czyli nie warto a jakie wspomagacze byście doradziły tzn. tabletki
Jak już koniecznie musisz coś łykać to polecam czerowną i zieloną herbatę. Tańszy i bardziej skuteczny sposób na przyśpieszenie przemiany materii

Ale w sumie ja nigdy nie łykałam tego typu tabletek, więc nie wiem czego można się po nich spodziewać
Milka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-28, 15:48   #14
Joooanna
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: SOSNOWIEC
Wiadomości: 118
Bio CLA

czy ktos stosowal moze te tabletki ? co o nich sadziwcie ... jesem zalamana bo moja dieta idzie jako tako ale spadku wagi i tak wogole niewidze i zasanawilama sie nad zakupem tych tabletek ..... ale czy w wieku 16 lat mozna je stosowac ? i jak jem te 5 posilkow dzienie to przed kazdym .. nawet jakims jablkiem musze brac tabletke ?
__________________
''Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."


Joooanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-28, 17:02   #15
Larisa9
Raczkowanie
 
Avatar Larisa9
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 89
Dot.: Bio CLA

Bralam ale nie Bio Cla tylko Bio Slim to jest praktycznie to samo bierzesz 3 razy dziennie rano, po obiedzie, i weczorem pol godziny przed posilkiem. Bralam te tabletki i szczerze powiem ze schudlam moze 0,5 kg a nie obiadalam sie i wykonywalam cwiczenia, moim zdaniem nie warto wydawac kasy w bloto. lepej zapisac sie na jakis fajny kurs tanca;] chodze od miesiaca i schudlam juz 4 kg pazdrawaim papa
Larisa9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-28, 19:02   #16
estranea
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 59
Dot.: Bio CLA

jem je od dwoch trzech tygodni, co do wagi sie nie wypowiadam, ale u mnie chyba pozytywnie wplywaja na cellulittylko nie wiem czy faktycznie jak masz 16 lat to nie za wczesnie, zapytaj moze lekarza
estranea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-30, 13:24   #17
Kobieta_słonecznik
Zakorzenienie
 
Avatar Kobieta_słonecznik
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: słonecznikowe pole :-)
Wiadomości: 3 176
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Bio CLA

To ja się wypowiem Bralam tabletki przez jakiś miesiac dwa razy dziennie po jednej bez jakiejś szczególnej diety i ćwiczeń, tylko nie jadlam slodyczy I schudlam 3 kg.... tyle ile chciałam bo nigdy nie mialam szczególnych problemów z nadwaga Polecam
Pozdrawiam
Kobieta_słonecznik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-30, 13:39   #18
nel_a
Zakorzenienie
 
Avatar nel_a
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie
Wiadomości: 6 725
Dot.: Bio CLA

moja mama w wkieu 20 lat schudla ok 30kg...zajelo jej to ponad 3 miesiace i nie musiala brac zadnych Bio CLA, jedyne wspomagacze to witaminy i B6. Ja tez wielkrotnie odchudzalam sie i nic nie bralam, chudlam po 15kg-wszystko zalezy od Twojej silnej woli (mnie ostatnio jej brak dlatego idzie mi kiepsko). Powodzenia.
__________________
Emilowe całusy

nel_a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-30, 13:47   #19
green-aria
Raczkowanie
 
Avatar green-aria
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 126
Dot.: Bio CLA

Szkoda kasy.Wybrałam 2 opakowania,a schudłam 1 kg-dlatego , że nie jem słodyczy,a nie z powodu tabletek.Dodam jeszcze ,że przez pierwsze trzy dni , kiedy je przyjmowałam miałam mdłości.
green-aria jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-20, 21:56   #20
Karolajna=)
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 25
Bio Cla !!

hej
Bral ktos to kiedys ?? ostatnio widze dosc popularne ale niewiem jak z efektami ??
Karolajna=) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-21, 13:59   #21
Kika78
Raczkowanie
 
Avatar Kika78
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa
Wiadomości: 139
GG do Kika78
Dot.: Bio Cla !!

był już wątek na ten temat. Ja stosowałam parę miesięcy, skóra jest po tym rzeczywiście bardziej jędrna, ale.. ja osobiście miałam problemy z żołądkiem, moja koleżanka podobnie. Po odstawieniu CLA wszystkie objawy ustąpiły. Od tamtej pory nie tknęłam juz więcej. Zatem wybór nalezy do Ciebie. Jedno jest pewne - CLA trzeba brać długo aby zobaczyć efekty (min. 3 miesiące)
Kika78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-30, 11:23   #22
marzenka_19
Raczkowanie
 
Avatar marzenka_19
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
GG do marzenka_19
Red face Bio-c.l.a z zielona herbata??

Czesc dziewczyny czy ktoras z Was odchudzala sie na tych tabletkach??Jesli tak to jakie osiagnelyscie efekty.Bardzo prosze o odpowiedz na temat tych tabletek.Dzieki.Buziaki
marzenka_19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-04, 19:41   #23
weronisia171717
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 11
ananas czy bio c.l.a?

Mam pytanie czy ktos stosowal tabletki odchudzajace o nazwie ananas i prosze o rade co jest lepsze Ananas czy Bio C.L.A?? Ktore daja wiekszy efekt i dzialaja w szybszym czasie?? Dzieki z gory
weronisia171717 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-02, 13:39   #24
czarna_17_gda
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 17
Bio Cla

Witam.. MAm pytanie co sadzicie o tym preparacie??? Mam 17 lat ...do tej pory biore L karnityne Forte + i nawet dziala ale teraz nie mam czasu na sport wie chce sie przezucić na cos innego... Oczywiscie dieta tez prowadze...Jaki środek polecacie????
czarna_17_gda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-02, 18:31   #25
black_prinsess
Zakorzenienie
 
Avatar black_prinsess
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Mordor
Wiadomości: 3 340
Dot.: Bio Cla

ja siędołaczam do pytania - ile kosztuje ten preperat???
__________________
http://blacqueem.blogspot.com/ -



Don't ever give up your Dreams!
black_prinsess jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-03, 16:12   #26
czarna_17_gda
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 17
BIO cla + L Karnityna?

Co sadzicie o tym polaczeniu???? Bio CLa z zielona herbata jest skuteczne??Jaki suplement polecicie dla 17 latki?
czarna_17_gda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-14, 16:56   #27
lilly1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 223
Dot.: Bio CLA

0 efektu, w moim przypadku wyrzucone pieniadze...
lilly1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-17, 18:15   #28
Maja1236
Raczkowanie
 
Avatar Maja1236
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 87
Ja bralam te tabletki przez 4 miesiace... w moim przepadku nie ma mowy o siedzeniu w domku,,, ciaglke w ruchu... i kompletnie nic mi nie daly... moze tylko to ze nie mialam takiej ochoty na slodycze ale zero spadku wagi... w moim przypadku skutkow ubocznych nie bylo i chyba ich nie ma bo na ulocte o nich nawet nie wspomniano... moim zdaniem strata kasy... ja bralam 2 tabletki przed obiadem i 2 przed kolacja...

przerzucilam sie na picie czerwonej herbaty i to naprawde daje efekty... Koszt cla to wydatek rzedu od 45-do nawet 97 zl(!) zalezy w jakiej aptece.

Edytowane przez italiaanka
Czas edycji: 2007-10-17 o 19:16 Powód: Post pod postem - proszę korzystać z opcji "edytuj"
Maja1236 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-17, 20:15   #29
Marżolinka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 26
Dot.: Bio CLA

ja od jakiegoś tyg zazywam CLA,ale po tych wszystkich wypowiedziach nie jestem nastawiona zbyt optymistycznie.. No ale cóż,zobaczy się ,mam duże opakowanie na dwa miechy więc sama się przekonam,jeśli zauważę jakąś poprawę po tym czasie to może przedłuże kuracje do czterech miesięcy.. Maju1236,jak długo pijesz czerwoną herbatę i jakie daje Ci efekty?ja pochlaniam ją od jakiś 2miesięcyw dużych ilościach ale niestety ostatnio kilogramów tylko mi przybywa;(
Marżolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-07, 00:45   #30
mysia178
Raczkowanie
 
Avatar mysia178
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 33
GG do mysia178
Dot.: Bio CLA

Hejo Dziewczynki!

Podbuduje na duchu lykaczki Bio CLA bo ponad rok temu je lykalam przez miesiac czyli tak ze 3listki zjadlam i schudlam 15kg w miesiac ale rozowo nie bylo,codziennie godzina cwiczen BO BEZ CWICZEN ONE NIE DZIALAJA!!! spr na sobie to sie madrze do tego jeszcze jakies cuda kremy stosowalam i takie tam i kurcze ostra diete trzymalam,wrecz prawie nic nie jadlam,duuuzo pilam ale jakos zylam,jak nakrecona po 1kanapce dziennie.... ale warto bylo,furrore zrobilam i nie ma po nich efektu jo-jo jesli normalnie sie odzywiamy czyli wg norm wszelakich

i teraz mysle znowu sobie jeden listek kupic zeby troche zgubic po troche ze slodyczami przecholowalam i chcialabym sobie troche nogi wyszczuplic a przy tych tabletkach wszelkie modelowanie dziala idzie jak burza a wiec do apteki naprzod marsz

a i dodam jeszcze ze skoro on tkanke tluszczowa morduje to wg mnie najbardziej na tym biust cierpi taka drobna uwaga.....
__________________
"Kobieta powinna być ciut brzydsza od anioła, a mężczyzna ciut piękniejszy od diabła"

mysia178 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Dietetyka


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:44.