Czy to hormony? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-07-11, 12:50   #1
asica
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 205

Czy to hormony?


Czesc!
Piszę, bo trochę martwi mnie moj stan, zarowno wygląd jak i psychika po rozpoczeciu nowego opakowania Diane35 po miesięcznej przerwie. Przedtem brałam je przez 3 miesiące, dzięki czemu miałam mniej pryszczy. Po ich odstawieniu nie odczułam duzej zmiany, ale teraz gdy znow je biorę... jest gorzej, wypryski na skroniach, brodzie...tłuste włosy, tak nie było nawet przed braniem tabletek!!! Do tego mam fatalny nastroj i hustawkę emocjonalną. Co robić- odstawic je czy brac dalej???
asica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-11, 13:01   #2
Ami
Zakorzenienie
 
Avatar Ami
 
Zarejestrowany: 2002-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 845
Re: Czy to hormony?

Miałam to samo. Dodatkowo straszne mdłości. Możesz albo poczekać- może przejdzie (ale to pewnie znów ze 3 miesiące musisz wytrzymać) albo odstawić. Ja odstawiłam. A najlepiej to skontaktuj się z lekarzem, który Ci je przepisał.
Ami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-12, 10:32   #3
asica
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 205
Re: Czy to hormony?

Dziękuję za odpowiedz, ja chyba też odstawię... Pozdrowka.
asica jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:03.