Ducray, A-Derma, Epitheliale -możliwe, że zapycha? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-04-11, 14:20   #1
byasia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 337

Ducray, A-Derma, Epitheliale -możliwe, że zapycha?


Zwracam się do ekspertek. Już po jednej nocy wyskakuja mi krostki, albo malutkie , albo calkiem pokażne. Stosuje Davercin i potrzebuje czego kojacego na noc. Avene- regenerujacy, tez antybakteryjny dziala na mnie podobnie. Już nie mam pomysłu na nic innego.
Pozdrawiam
byasia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:23.