Totalna załamka - co zrobić z takimi włosami? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-04-14, 23:55   #1
a-sea-of-honey
Zadomowienie
 
Avatar a-sea-of-honey
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Wiadomości: 1 911
GG do a-sea-of-honey

Totalna załamka - co zrobić z takimi włosami?


Witajcie dziewczyny, moze podsuniecie mi jakis pomysl, co zrobic z resztka wlosow, jaka pozostala mi na glowie po wizycie u fryzjera... Mialam dosc dlugie wlosy, prawie do lopatek, z nieco odrosnieta grzywka i pozostalosciami cieniowania. Chcialam mocne cieniowanie, ale kiedy zobaczylam, ze fryzjerka zlapala za brzytwe i zaczela nia jezdzic po moich delikatnych cienkich wlosach, pomyslalam: zegnajcie, moje biedne piora... Mam je w tej chwili tak przerzedzone i skrocone, ze gorna czesc moge ledwo zalozyc za ucho, a dluzsza czesc na dole to smetnie zwisajace kosmyki siegajace pare cm za ramiona. Do tego mam jeszcze prosta grzywke do brwi, ale to sama chcialam i akurat grzywka mi sie - jako jedyna - najbardziej z tego podoba. Macie moze jakis pomysl, co zrobic z takimi wlosami? Jak je ulozyc? Czy daloby sie z nich zrobic jakies gniecione fale albo loki? Sama nie wiem, co mam z nimi robic, nie moge sie doczekac nowego miesiaca i kolejnej wizyty - tym razem u innego fryzjera. Podsuncie mi pomysly jakichs fryzur, w ktorych nie bedzie za bardzo widac, ze wlosy zostaly brutalnie "wydziobane"...
a-sea-of-honey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-15, 16:31   #2
ewelina121
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: okolice leszna
Wiadomości: 223
Dot.: Totalna załamka - co zrobić z takimi włosami?

może coś takiego? postaram sie jeszcze coś poszukać
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fryzura2.jpg (96,8 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg c89a7c0836b7a2095f41a02c766828c8.jpg (17,2 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 143710.jpg (16,4 KB, 7 załadowań)
ewelina121 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-15, 16:35   #3
ewelina121
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: okolice leszna
Wiadomości: 223
Dot.: Totalna załamka - co zrobić z takimi włosami?

wklej może zdjecie swoich włosków będzie łatwiej wtedy coś dobrać
ewelina121 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-15, 16:43   #4
ewelina121
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: okolice leszna
Wiadomości: 223
Dot.: Totalna załamka - co zrobić z takimi włosami?

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 038845.jpg (14,5 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 177595.jpg (18,7 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 344988.jpg (9,7 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 481901.jpg (15,7 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 652282.jpg (6,2 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 978440.jpg (11,7 KB, 1 załadowań)
ewelina121 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-15, 16:48   #5
ewelina121
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: okolice leszna
Wiadomości: 223
Dot.: Totalna załamka - co zrobić z takimi włosami?

może cos ci sie spodoba... ale wątpie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg w.jpg (13,7 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg x1_(4).jpg (8,5 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 121615.jpg (15,8 KB, 4 załadowań)
ewelina121 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-15, 19:10   #6
asica
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 205
Dot.: Totalna załamka - co zrobić z takimi włosami?

Może zawijać je na grube wałki żeby się uniosły? albo modelować na okrągłej szczotce. Albo właśnie jakieś fale... Jeśli pasuje Ci do twarzy to może włosy zwiazane w kitkę, fajnie to czasami wygląda z prostą grzwką...
asica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-20, 11:19   #7
a-sea-of-honey
Zadomowienie
 
Avatar a-sea-of-honey
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Wiadomości: 1 911
GG do a-sea-of-honey
Dot.: Totalna załamka - co zrobić z takimi włosami?

Zamiescilabym zdjecia, gdybym miala w Warszawie aparat cyfrowy, ale nie mam - w Trojmiescie zostal
Z wiazania w kitke wychodzi mi taki "mysi ogonek", bo te krotsze wlosy sie w gumke nie lapia, ale juz na szczescie znalazlam swoj sposob na wlosy. Kupilam sobie krem Out of Bed L'oreala i robie sobie na glowie male zamieszanie - mnie z tym bardzo dobrze, bo sie szybko robi i nie wymaga poprawek, kolezanki prawia komplementy, wiec chyba jest dobrze Jedno, co mi przeszkadza w tej fryzurze, to posklejane wlosy, no ale cos za cos Dziekuje za pomysly i inspiracje fotograficzne
a-sea-of-honey jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:12.