Warsztaty All4nails - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-04-20, 15:19   #1
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek

Warsztaty All4nails


zakladam nowy watek bo dostalam dzis smsa z informacja ze all4nails (spn nails) organizuje w krakowie warsztaty w hotelu GALICYA.. ktos sie moze na nie wybiera? nie dzwonie na info, bo zbyt wiele mam pytan, jak sie zdecyduje to bym zadzwonila sie dopytac. Wiec bardzo prosze kobietki, uswiadomcie mnie, bo jestem zielona jesli chodzi o warsztaty..
napiszcie prosze co sie tam robi, czu to jest bardziej teoria czy praktyka, ile kosztuje tak mniej wiecej, czy dostaje sie jakis papierek po takich warsztatach, czy to cos daje i wogole co tam wam jesczze przyjdzie an mysl:P
dzieki z gory za wszystkie odpowiedzi i przepraszam za natarczywosc
aha, jakby ktoras z was sie wybierala na te warsztaty to dajcie znac
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-20, 18:40   #2
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Warsztaty All4nails

Ja byłam na tych warsztatach w listopadzie chyba

I mówiąc w skrócie..więcej sie nie wybiorę.
Kosztowały chyba....jakies 200zł- nie pamietam dokładnie.Polegało to na tym ,że siadamy w parach i jedna drugiej robi paznokcie.
Ja zrobiłam dziewczynie 3 sztuki , ona mi 4 .

No i tyle.

Jak masz jakes 'paznokciowe kolezanki' to mozesz sobie isc na takie warsztaty - bedzie kupa smiechu i babskich plot jednak mnie osobiście nijak taka forma...edukacji(?) nie odpowiada.
Równie dobrze mogłam zaprosić jakieś psiapsióly do siebie i porobić im pazurki.
Taniej by mnie to wyniosło.
Aaaah tylko dyplomu bym nie miała!
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-21, 00:10   #3
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
Dot.: Warsztaty All4nails

no to chyba dobrze ze mnie uprzedzilas jak mam komus tam robic 4 paznokcie i jeszcze placic za to 200zl to wole kupic materialy i na kolezankach cwiczyc:P
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-21, 12:12   #4
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Warsztaty All4nails

A tu nawet fotki z warsztatów znalazłam

Te paznokcie z zielonym to czyjeś.. nie wiem czyje, kliknełam tylko fotke.
Tamten jeden to na moich rączkach robiony przez "sparing-partnerke".
I pozostałe 3 paluszki to też na moich - 1 robiony przez tą dziewczynę a 2 przez instruktorki ( lub odwrotnie, nie kojarze juz )
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg warsztaty2.JPG (46,9 KB, 58 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg warsztaty1.JPG (46,6 KB, 63 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg warsztaty.JPG (40,9 KB, 53 załadowań)
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-21, 16:25   #5
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: Warsztaty All4nails

Oto (ściągniety z innego forum) plan warsztatów w All4 nails:

26-27 maj Kraków
Warsztaty pt. Wielka Majówka

Zapraszamy wszystkie dobre duszki na dwudniowe warsztaty .
I-szy dzien - szaleństwa akrylowe - zdobienia kolorowym akrylem-
pazurki umajone,ukwiecone - czyli kwiatki i inne zdobienia akrylowe 3D na 9238923 sposobów - ))
Prócz tego ćwiczymy paznokcie w stylu Russian ze szczególnym naciskiem na ciekawe wzornictwo oraz idealny kształt pazurków.
Tredndy wiosenno-letnie czyli cukierkowa i odjazdowa kolorystyka )
Nowoczesna Panna Młoda- nowe propozycje na ślubnym kobiercu )

II gi dzien - żelowy misz-masz czyli zdobienia kolorowym żelem,zapoznanie się z możliwościami kolorowego zelu w tym Russian zelowy w połączeniu z glitterami i farbkami akrylowymi czyli jak uzyskać ciekawe zdobienie trójwymiarowe,nie posiadając umiejętnosci zdobienia kolorowym akrylem.Łączenie żelu z kolorowym akrylem(dla osob strikte żelowych-pokazujemy zatapianie cudeniek z akrylu w żelu)
Zasady formowania pięknego tunelu na formie żelem-czyli to co spędza nam sen z powiek
Ponad to zapoznanie się z żelem Baby Blush oraz jego możliwosciami korygującymi nat.płytkę - czyli przedłuzamy płytkę paznokcia,korygujemy ogryzki

Oczywiscie udział w obydwu dniach warsztatów,honorowany jest uzyskaniem dwóch certyfikatów

Warsztaty planowo odbędą się w hotelu RT Galicya w Krakowie

Koszt warsztatów to 430zł/osoba za dwa dni.
Jeden dzien - 250zł

Warsztaty poprowadzą wytrawni i uznani szkoleniowcy SPN Nails,oczywiscie nie może zabraknąc naszej Sylwuni
W cenie warsztatów oczywiscie nocleg w hotelu *** oraz jedzonko przygotowane przez Gospodę we Młynie -> http://www.gospodawemlynie.com.pl/

Rezerwując swój pobyt na warsztatach prosimy o kontakt telefoniczny
(12) 423-43-43 - osoba kontaktowa: Magda Hermińska,Wiola Głogowska

Rezerwacja miejsca następuje po wpłacie 50% ceny warsztatów na konto:
All 4 Nails Kraków
69 1050 1445 1000 0023 0836 8816 ING Bank Śląski. W tytule przelewu podając imię i nazwisko oraz warsztaty maj'07

Wszelkich informacji dodatkowych ,udzielamy telefonicznie-kontakt powyżej.
Ilośc miejsc przewidziana w trakcie warsztatów to 50 osób ( powyżej wpisujemy na listę rezerwową)
Zapisy trwają od dnia 6.04.207- liczy się kolejność zapisów.

ZAPRASZAMY !!!
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-22, 14:09   #6
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
Dot.: Warsztaty All4nails

no na kryl sie nie pisze bo nic o tym nie wiem, ewentualnie ten drugi dzien..hmm no juz sama nie wiem co o tym sadzic.. chyba wolalabym sobie za 300zl wziac szkolenie z kolorowego zelu przynajmniej bede jedna i tylko mnie bedzie ktos szkolil

hehe, a gospoda we mlynie to kolo mnie jest
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-16, 19:06   #7
DariannaKrak.
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 398
GG do DariannaKrak. Send a message via Skype™ to DariannaKrak.
Dot.: Warsztaty All4nails

Na tych kameralnych Warsztatach było u nas ok.15 osób.
Wszyscy dobrze sie bawili-jak widac Paula jak zwykle nie.
Być moze nie wiedziała,ze warsztaty polegają na wzajemnym robieniu sobie paznokci i treningu?
Przepraszam,ze odkopałam taką staroć ale wiem,ze wszystkie dobrze się bawiłyśmy ( oops-procz jednej osoby)
Fotki:
Jak widać- coś jednak Paulinkę zainteresowało



kilka pazurków wykonanych na warsztatach:




Takie wspomnienia mnie naszły
Był też smaczny torcik w kształcie łapy z pazurami wiec chyba nie było takiego dramatu

Co do warsztatów dwudniowych to uczestniczyło w nich ponad 40ci stylistek w różnych regionów kraju,bawiłyśmy się wyśmienicie,było dużo pracy i dużo przy tym śmiechu:




to tylko taka namiastka,zeby nie byc gołosłowną
kto był ten wie
Pozdrawiam wszystkie pazurkowe maniaczki
__________________
All4Nails Team Kraków
DariannaKrak. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-17, 00:24   #8
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Warsztaty All4nails

Darianko staramy się nie wyciągać jakichś niepotrzebnych spraw, Pauli już z nami nie ma, ale ma prawo do swojej opinii, a my staramy się, aby te opinie były szczere. Wybacz proszę jeśli Cie urażę, ale bywam czasem na Twoim ukochanym forum, bo takich specjalistek jak Wy ze świecą szukać, rzadko się tam jednak odzywam. Bywa tam też jedna z naszych wizażanek i czytałam jej wypowiedź na temat ewidentnie łopatowatych paznokci " różowej stylistki", pozostałe dziewczyny były nimi zachwycone, ja niestety nie, wizażanka też nie ( i nie uwierzę, że takie specjalistki jak Wy nie widziałyście tego). Dlaczego o tym mówię? Bo niekoniecznie tekst " wszystkim sie podobało oprocz jednej" jest u Was dla mnie miarodajny. Więc zostawmy już te starocie i nie wracajmy do nich, proszę.
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-17, 13:07   #9
karolka-bobasek
Zadomowienie
 
Avatar karolka-bobasek
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 233
GG do karolka-bobasek
Dot.: Warsztaty All4nails

Darianko - w takim razie zal;uje ze mnie nie bylo
__________________
"Kto z miłości nigdy nie umarł nie potrafi żyć..."
karolka-bobasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-18, 20:21   #10
DariannaKrak.
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 398
GG do DariannaKrak. Send a message via Skype™ to DariannaKrak.
Dot.: Warsztaty All4nails

Awuś,ja nie komentuję cudzych prac w tej chwili ale komentuję cudzą,nie do konca obiektywną wypowiedz( bo dotyczyła mojej firmy i mojej osoby btw ) ,a że odgrzebałam stary temat to przeprosiłam i juz nie będę wiecej zajmować się odgrzewaniem kotletów
__________________
All4Nails Team Kraków
DariannaKrak. jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:24.