kolorowy pigment do w這s闚--->pasemka - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2007-04-23, 21:41   #1
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: krak闚-stce
Wiadomo軼i: 4 186
GG do olkie
chodzi mi o taki kolory pigment ktorym na rozjasnionych wlosach daje kolorki.modny jest w stylu emo. chodzi o to ze na rozjasnione poszczegolne pasma nakladamy ten kolorek i on sie trzyma kilka myc i co jakis czas trzeba powtarzac.jedna z moich kolezanek niestety stracilam z nia kontakt nazywala to "pigmentem" i mowila ze kupuje u fryzjerki( miala zielony czetwony,biskupi,...)) i tylko tyle wiem.

czy wiecie jak sie to nazywa profesjonalnie i jaka cena tego jest??? da sie to w fryzjerskim kupic lub przez internet?????uzywacie?? mam swije wloski jasne i chcialabym zrobic sobie jedno pasmo z boku dlowy takie wystajace spod wlosow ntylko nie rozowe( jakos tanio na blond wlosach t o bedzie wygladac) tylko ja wiem....fioletowe?????

http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...postid=2601124

http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...postid=3511679
http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...postid=3511679


tak jeszcze kilka fot by wiadomo bylo o co mi chodzi




edit: na allegro znalazlam takie cos:
http://www.allegro.pl/item184575943_...irections.html

to sie nazywa chyba toner!!! strasznie mi sie podobaja te kolorki!!!!! aaajjjj wiecie gdzie w krk mozna je zdobyc?
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 14803873.jpg (34,9 KB, 124 za豉dowa)
__________________
mgr in. sztuki ogrodowej:

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2011-12-04 o 12:53 Pow鏚: post pod postem
olkie jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-05-03, 12:30   #2
sioneki
Przyczajenie
 
Avatar sioneki
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: rzesz闚
Wiadomo軼i: 16
Dot.: kolorowy pigment do w這s闚--->pasemka

je瞠li chodzi o toner to mo積a go kupi w sklepie fryzjerskim (tak powiedzia m鎩 fryzjer) i nie kosztuje to du穎, i z tego co si dowiedzia豉m to opr鏂z toneru jest jeszcze inny podobnie dzia豉j帷y 鈔odek (zapomnia豉m jak si nazywa) i z tego co rozumiem to toner ma inn gam kolorystyczn tzn. ten dugi 鈔odek ma bardziej jaskrawe kolory, ale nie jestem pewna ;/ najlepiej b璠zie jak si spytacie swojego fryzjera bo nie chce nikogo wprowadza w b陰d
__________________
"Moja samotno嗆 zaczyna si dwa kroki od Ciebie..."
sioneki jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-05-03, 15:38   #3
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: krak闚-stce
Wiadomo軼i: 4 186
GG do olkie
Dot.: kolorowy pigment do w這s闚--->pasemka

no bo niektorzy jeszcz mowia toner na takie szampony koloryzujace.no a mi chodzi o takie cudo w sloiczku o jaskrawych kolorach.cena sie tego ponoc wacha kolo 36-50 zl i wlasnie chcialam sie spytac kogos kto uzywa jakie wrazenia....
__________________
mgr in. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-07-20, 23:41   #4
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: krak闚-stce
Wiadomo軼i: 4 186
GG do olkie
Dot.: kolorowy pigment do w這s闚--->pasemka

paletki jakby ktos chcial choc widze ze na fotum ten watek za duzego zainteresowania nie budzi
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 5.jpg (19,4 KB, 57 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg la riche.JPG (74,4 KB, 49 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg la riche 1.JPG (93,4 KB, 43 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg la richeeee.jpg (76,0 KB, 36 za豉dowa)
__________________
mgr in. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-07-21, 20:49   #5
agusia177
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomo軼i: 28
Dot.: kolorowy pigment do w這s闚--->pasemka

Cytat:
Napisane przez olkie Poka wiadomo嗆
paletki jakby ktos chcial choc widze ze na fotum ten watek za duzego zainteresowania nie budzi
mam pytanko jakiej firmy jest to paleta??
agusia177 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-07-21, 21:54   #6
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: krak闚-stce
Wiadomo軼i: 4 186
GG do olkie
Dot.: kolorowy pigment do w這s闚--->pasemka

la riche.chyba to jest jedyny dostepny w polsce toner z tego co wiem
__________________
mgr in. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-07-31, 23:05   #7
Rosa
Rozeznanie
 
Avatar Rosa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomo軼i: 829
Dot.: kolorowy pigment do w這s闚--->pasemka

Cytat:
Napisane przez olkie Poka wiadomo嗆
paletki jakby ktos chcial choc widze ze na fotum ten watek za duzego zainteresowania nie budzi
swietne te kolory
Rosa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-01, 16:19   #8
NaStoLatKa :)
Rozeznanie
 
Avatar NaStoLatKa :)
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 638
Dot.: kolorowy pigment do w這s闚--->pasemka

dziewczyny a ja mam pytanie czy fryzjerka podejmie sie zrobinie tylko dw鏂h takowych pasemeke tj na grzywce i spod w這s闚?
i czy ona bierze za to tyle kasy jak za normalne pasemka czy troche mniej ?
prosze powiedzcie
__________________
By osiagnac sukces nalezy najpierw nastawic na to sw鎩 umysl, a w sercu miec wiare w swoje mozliwosci.
Arnold Schwarzenegger
NaStoLatKa :) jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-01, 19:53   #9
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: krak闚-stce
Wiadomo軼i: 4 186
GG do olkie
Dot.: kolorowy pigment do w這s闚--->pasemka

ja wiem 10-20 zl chyba

a ja kupilam sobie ten toner o kolorze turkusuza cale 29 zl na szlaku w krk polecialam na dluga ale nie mieli wiec cofnelam sie do przecznicy na ulice szkak i mam bardzo wydajny i kolor bardzo intensywny mimo ze nie mialam tego pasma wczesniej rozjasnionegoswoj kolor mam jasny blond
__________________
mgr in. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-01, 20:32   #10
suchaa
Rozeznanie
 
Avatar suchaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: wsz璠zie mnie pe軟o
Wiadomo軼i: 684
Dot.: kolorowy pigment do w這s闚--->pasemka

mi fryzjerka proponowala wlasnei takie pasemka tylko ze uprzedzala ze po 5 6 myciach juz ich nie bedzie :P wiec mysle ze lepsza opcja bedzie doczepienie takich pasemek trzymaja sie okolo 2 3 miesiecy a koszt niewielki od 10 do 20 z
__________________
wiecej niz slowo
suchaa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-01, 20:49   #11
xxkaciaxx
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomo軼i: 276
Dot.: kolorowy pigment do w這s闚--->pasemka

Ooo jak takie intensywne kolory to bym si ch皻nie skusi豉. Jestem ciekawa czy w fryzjerskim sklepie bd mieli. Bo ja narazie to niby mam farbe trwa豉, a kolorek i tak schodzi powoli i musz go p逝kank poprawi望, ale to nie to samo. I na dodatek zostaj mi pomara鎍zowe rozjasnione w這sy, a jak to po kilku myciach schodzi tym lepiej, bd mog豉 czesciej miec intensywny bez rozjasniania i szybko si go pozby na po wakacjach...
Wg mnie takie pasemka wygl康aja baaardzo sztucznieee i nie 陰dnie, ale to moje zdanie...
xxkaciaxx jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:21.