totalna zmiana musi byc!!!!! - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-30, 20:24   #31
red Angel
Raczkowanie
 
Avatar red Angel
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Lbn
Wiadomości: 170
Wpisy w blogu: 1
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

czarne jak najbardziej xDD Ale pasemka niee...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fryzura2.jpg (96,8 KB, 32 załadowań)
red Angel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-30, 21:14   #32
katrina_
Raczkowanie
 
Avatar katrina_
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 290
GG do katrina_
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Cytat:
Napisane przez red Angel Pokaż wiadomość
czarne jak najbardziej xDD Ale pasemka niee...
Zgadzam się . Pozatym śliczne fryzyrka xD
__________________

Bo ja chce znać każdy kawałek Twojego
ciała i duszy ...







katrina_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 19:43   #33
justyss
Wtajemniczenie
 
Avatar justyss
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ......:.....
Wiadomości: 2 754
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

dodaje zdj!!!!!


zapraszam do oceniania efektu po metamorfozie i jak lepiej ....tylko szczerze dziewczyny
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ghjfgjgj.jpg (34,8 KB, 158 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SUNP0003ddd.jpg (47,3 KB, 244 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg bvcvbv.jpg (30,3 KB, 115 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg b bvnvb.jpg (36,2 KB, 119 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fgd.jpg (60,9 KB, 198 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fgfg.jpg (40,6 KB, 126 załadowań)
justyss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 19:50   #34
wersta
Zakorzenienie
 
Avatar wersta
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 6 583
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

w kolorze super! za to masz chyba zbyt wycieniowane włosy. jakoś malutko się ich zrobiło?
wersta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 19:54   #35
justyss
Wtajemniczenie
 
Avatar justyss
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ......:.....
Wiadomości: 2 754
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Cytat:
Napisane przez wersta Pokaż wiadomość
w kolorze super! za to masz chyba zbyt wycieniowane włosy. jakoś malutko się ich zrobiło?

wiem wlasie spierniczyla mi fryzjerka w ogole cala fryzure nie umiala mnie tak obciac jak chcialam z koloru jestem nawet zadowolonaale ciezko sie jeszcze przyzwyczaic
justyss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 20:12   #36
wersta
Zakorzenienie
 
Avatar wersta
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 6 583
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

odrosną
a kolor naprawdę na duuuży +
wersta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 20:16   #37
Ianthe
Raczkowanie
 
Avatar Ianthe
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 33
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Ojej-napraw super wygladasz!
Chyba tez sie zdecyduje na metamorfoze...
Przedluzalyscie moze kiedys wlosy?
Ianthe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 20:21   #38
justyss
Wtajemniczenie
 
Avatar justyss
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ......:.....
Wiadomości: 2 754
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

dziekuje dziewczynki a juz myslalam ze znow na blond rzuce po miesiacu ale jakm sie podoba to super choc jakos dziwnie sie czuje mysle ze chyba za ciemny dla mnie:P
justyss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 12:13   #39
katrina_
Raczkowanie
 
Avatar katrina_
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 290
GG do katrina_
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Kolor super , ale troche za bardzo wycieniowane , a pozatym grzywka mogła by być troche dłuższa ale jest ładnie
__________________

Bo ja chce znać każdy kawałek Twojego
ciała i duszy ...







katrina_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-02, 14:40   #40
justyss
Wtajemniczenie
 
Avatar justyss
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ......:.....
Wiadomości: 2 754
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Cytat:
Napisane przez katrina_ Pokaż wiadomość
Kolor super , ale troche za bardzo wycieniowane , a pozatym grzywka mogła by być troche dłuższa ale jest ładnie

dziekuje kochana licze na dalsze glosy minely 2 dni i powiem wam ze sie juz przyzwyczailam i ciagle zmianam a to grzywke a to barzdiej postawie wlosy mnostwo zabawy z tym jest
justyss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-02, 16:04   #41
Justysia2
Raczkowanie
 
Avatar Justysia2
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 267
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Bardzo ładnie wyglądasz,świetny kolor a z czasem się przyzwyczaisz.Sama chciałabym mieć taką fryzurkę na głowie .
Justysia2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-02, 16:28   #42
Angel29
Raczkowanie
 
Avatar Angel29
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 36
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Sorki, ale mnie sie wczesniej bardziej podobalas.
Kolorek dodal Ci pare latek, a fryzura moze byc
Angel29 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-03, 17:59   #43
justyss
Wtajemniczenie
 
Avatar justyss
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ......:.....
Wiadomości: 2 754
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Cytat:
Napisane przez Angel29 Pokaż wiadomość
Sorki, ale mnie sie wczesniej bardziej podobalas.
Kolorek dodal Ci pare latek, a fryzura moze byc

no wiem sama sie tak tez troszeczke starzej czuje ale juz sie powiem wam ze przyzwyczajam sie i dostaaje komplementy
justyss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-04, 12:29   #44
Bea2
Raczkowanie
 
Avatar Bea2
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 182
Smile Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Mnie się podoba fryzurka, kolor Ok, powinien się trochę rozjasnić po jakimś czasie.
Użyłabym kosmetyków na większą objętość i może za miesiąc rzuciłabym kilka jasnych pasemek. Wtedy też będzie się wydawało że włosów jest więcej.

Nie podoba mi się natomiast ta gruba kreska na górnych powiekach.

Masz śliczną buzię i nie wyostrzaj jej w ten sposób. Oczy maluj subtelniej, bardziej pobaw się cieniami, za to te usta to rzeczywiście są na miarę Scarlet ..
Bea2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-04, 13:06   #45
Lawinia2007
Rozeznanie
 
Avatar Lawinia2007
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Trojmiasto, Warszawa
Wiadomości: 896
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Cytat:
Napisane przez justyss Pokaż wiadomość
dodaje zdj!!!!!


zapraszam do oceniania efektu po metamorfozie i jak lepiej ....tylko szczerze dziewczyny

Justyss wygladasz jak inna osoba, po prostu SUPER! Bosko wygladasz w tym kolorze i fryzurze Sama sie chyba przefarbuje Co do zarzutu ze wygladasz starzej to sie nie zgadzam, na pewno wygladzasz bardziej stylowo
Wybacz ze tak Ci slodze ale dawno czyjas metamorfoza nie zrobila na mnie takiego wrazenia
Lawinia2007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-04, 13:11   #46
AaniaA
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 8 630
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

justyss kolor super . o wiele lepiej wygladasz w brazie . w blondzie w ogole mi sie nie podobalas i wtedy wlosy wygladaly na niezdrowe.
AaniaA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-04, 13:24   #47
justyss
Wtajemniczenie
 
Avatar justyss
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ......:.....
Wiadomości: 2 754
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Cytat:
Napisane przez Lawinia2007 Pokaż wiadomość
Justyss wygladasz jak inna osoba, po prostu SUPER! Bosko wygladasz w tym kolorze i fryzurze Sama sie chyba przefarbuje Co do zarzutu ze wygladasz starzej to sie nie zgadzam, na pewno wygladzasz bardziej stylowo
Wybacz ze tak Ci slodze ale dawno czyjas metamorfoza nie zrobila na mnie takiego wrazenia


dziekuje slicznie dziewczyny !!!!! super kochana ze tak myslisz

tez mi sie troszeczke zdaje ze sa za ciemne sadze tez ze grzywke mam ciut za krotka ale na szczescie szybko ona rosnie wrzuce zdj jak wygladam po kilku dniach
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jjjjj.jpg (30,4 KB, 187 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jjjjjewejk.jpg (26,1 KB, 181 załadowań)
justyss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-04, 13:34   #48
AaniaA
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 8 630
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

no jasne, ze wygladasz lepiej w tym kolorku! i te nowe fotki . Twoja buzia nabrala wyrazu i nie jestes taka tradycyjna w wygladzie . co do grzywki to odrosnie, nie ma co sie martwic .
AaniaA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-04, 14:43   #49
hania811
Zakorzenienie
 
Avatar hania811
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 15 711
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Fryzjerka Cie nieumiejętnie obcieła- nigdy więcej do niej nie idz!! na szcescie włoski szybko odrastaja.
Co do koloru....hmm... i tak i tak dobrze. W blondzie wygladałas bardzo sexi, słodko i uroczo. Teraz zdecydowanie masz większego pazura. Zreszta ładnemu we wszystkim ładnie...ładne buzie moga eksperymentować z kolorami
Ja mam wiecznie problem z kolorem. Jak mam blond to chce miec brązowe, i w druga stronę oczywiscie podobnie. Najgorsze jest to że bardzo trudno po takich ciemnych zrobić jasne.
Ja 3 miesiące walczłam o to żeby wrócić do ładnego odcieniu blondu, a jak juz mam taki jak chciałam to stwierdziłam ze jednak w czekoladowym brązie mi lepiej. I badz tu madra
hania811 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-04, 16:58   #50
justyss
Wtajemniczenie
 
Avatar justyss
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ......:.....
Wiadomości: 2 754
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

Cytat:
Napisane przez hania811 Pokaż wiadomość
Fryzjerka Cie nieumiejętnie obcieła- nigdy więcej do niej nie idz!! na szcescie włoski szybko odrastaja.
Co do koloru....hmm... i tak i tak dobrze. W blondzie wygladałas bardzo sexi, słodko i uroczo. Teraz zdecydowanie masz większego pazura. Zreszta ładnemu we wszystkim ładnie...ładne buzie moga eksperymentować z kolorami
Ja mam wiecznie problem z kolorem. Jak mam blond to chce miec brązowe, i w druga stronę oczywiscie podobnie. Najgorsze jest to że bardzo trudno po takich ciemnych zrobić jasne.
Ja 3 miesiące walczłam o to żeby wrócić do ładnego odcieniu blondu, a jak juz mam taki jak chciałam to stwierdziłam ze jednak w czekoladowym brązie mi lepiej. I badz tu madra

a milo mi to slyszec no fakt zle mnie obciela i pojde tylko na farbowanie do niej
justyss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-06, 20:30   #51
justyss
Wtajemniczenie
 
Avatar justyss
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ......:.....
Wiadomości: 2 754
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

dziekuje za wszelkie komentarze dziewczyny i zamykam ta dyskusje pozdrawiam
justyss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 20:05   #52
justyss
Wtajemniczenie
 
Avatar justyss
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ......:.....
Wiadomości: 2 754
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

i juz pol roku chodze w ciemnych i sie spoko czuje pozatym zrobilam sobie kilka dni temu pasemka takie miodowe i tez jest ok postaram sie dodac kilka fotek na dniach
justyss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-04, 16:35   #53
201704240951
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 10 365
Dot.: totalna zmiana musi byc!!!!!

To czekamy na foty Jestem ciekawa metamorfozy
201704240951 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:18.