Jak podkreślić jasną cerę? III - Strona 15 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-05-30, 19:21   #421
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Czy ja mówię o obsesyjnym wybielaniu? Ja chcę się po prostu ochronić przed spaleniem Bo niestety to mnie najprawdopodobniej czeka...
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline  
Stary 2007-05-30, 19:28   #422
jaga_2001
Zakorzenienie
 
Avatar jaga_2001
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: ★ zakrzywiona czasoprzestrzeń ★
Wiadomości: 8 694
Wpisy w blogu: 8
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Czy ja mówię o obsesyjnym wybielaniu? Ja chcę się po prostu ochronić przed spaleniem Bo niestety to mnie najprawdopodobniej czeka...
Oj, skad ja to znam. Tez co roku bylam spalona a 3 razy skore wrecz sobie spalilam. Ojawily sie wilkie pecherze ropne Ale az do zeszlego lata. W zeszle wakacje nakladalam filtr 30, do tego opalala sie wieczorami i opalic sie opalilam, na bezowo, ale jednak i opalenizna utrzymywala sie dluzej, ale wszyscy do okola i tak mowili, ze bladzioch ze mnie straszny

A raz gdy bylam hchora zima i poszlam na pobieranie krwi to babka w przychodni sie przestraszyla i sie zapytala czy nie jest mi slabo, czy sie dobrze czuje W sumie bylo ok, tylko temperatura mnie dobijala, ale ona sie przestraszyla mojej bladosci
__________________
Każdy z Nas jest "białym krukiem"! Współżyjesz = jesteś gotowy na potomstwo! A.A.B.-P.

AV by jaga_2001
jaga_2001 jest offline  
Stary 2007-05-30, 19:30   #423
klaudynka4
Zakorzenienie
 
Avatar klaudynka4
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
Wiadomości: 7 090
Wpisy w blogu: 4
GG do klaudynka4 Send a message via Skype™ to klaudynka4
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Ja nie mówię o wybielaniu ofc

Ja już w tym roku jedno spalenie zaliczyłam, oczywiście mimo filtrów
Ale idąc w pełnym słońcu, w upale, w krótkich ciuchach można się było tego spodziewać
Skóra mi złazi z całych rąk..
__________________
Moja wymiana
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=878926
klaudynka4 jest offline  
Stary 2007-05-30, 19:30   #424
Jelonek
Zakorzenienie
 
Avatar Jelonek
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 4 278
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Dziewczyny żeby nie było niedomówień i nieporozumieć. Doszliśmy na BO do wniosku, że należy przesunąć posty kompletnie nie dotyczące tematu (jakie filtry kupić kontynuowane przez kilkadziesiąt postów, kłótnie co jest offtopem a co nie itd.). Miejmy nadzieję, że dzięki temu atmosfera powróci i znów będzie miło mi ten wątek podczytywać wieczorami
Jelonek jest offline  
Stary 2007-05-30, 19:33   #425
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 347
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez agnieska Pokaż wiadomość
Ja ustrzeliłam Diora AirFlash nr 200 - w recenzjach dziewczyny pisały, że dobry dla jasnych cer, mam nadzieję że tak - na gorące lato i najjaśniejszy podkład w kompakcie Wet/Dry Smashboxa; powinny dość na dniach
Aga obawiam sie, ze 200 bedzie dla Ciebie o co najmniej jeden ton za ciemna. Jak swego czasu szukalam lekkiego podkladu na filtry Avene to i ten przerobialam i 200 byla dla mnie ociupinke za ciemna, a wtedy jeszcze mialam troche ciemniejsza skore. Na pocieszenie dodam, ze ma ladny czysty bezowy odcien.

I malutka prosba jak bedziesz miala Wet/Dry to koniecznie porownaj go do DP Chanela.
Contax jest offline  
Stary 2007-05-30, 19:46   #426
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez Contax Pokaż wiadomość
Aga obawiam sie, ze 200 bedzie dla Ciebie o co najmniej jeden ton za ciemna. Jak swego czasu szukalam lekkiego podkladu na filtry Avene to i ten przerobialam i 200 byla dla mnie ociupinke za ciemna, a wtedy jeszcze mialam troche ciemniejsza skore. Na pocieszenie dodam, ze ma ladny czysty bezowy odcien.

I malutka prosba jak bedziesz miala Wet/Dry to koniecznie porownaj go do DP Chanela.
Eh. Może jak się zacznę trochę samoopalać tego lata, to przypasuje, jak nie - cóż, nie cierpię na brak podkładów... ale liczyłam na lekkość spray'u
Na pewno zdam relację, tylko trochę się przesunęła wysyłka - Pani Magda wystawiła jeszcze dla mnie paskowany róż Smashboxa jakiś czas temu, myślę że dojdzie w tym tygodniu mam nadzieję
__________________

agnieska jest offline  
Stary 2007-05-30, 20:18   #427
klaudynka4
Zakorzenienie
 
Avatar klaudynka4
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
Wiadomości: 7 090
Wpisy w blogu: 4
GG do klaudynka4 Send a message via Skype™ to klaudynka4
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Dziewczyny ja troche nie na tamet ale mam pytanie - wiem ze wiele z was uzywala samoopalaczy. jestem zaniepokojona tym, ze on mi poprostu złazi płatami. tak jakby skótra schodziła Wygląda to mało estetycznie, a peeling mało pomaga. A może trafiłam poprostu na kiepski .. ?
__________________
Moja wymiana
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=878926
klaudynka4 jest offline  
Stary 2007-05-30, 20:31   #428
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 347
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez agnieska Pokaż wiadomość
Eh. Może jak się zacznę trochę samoopalać tego lata, to przypasuje, jak nie - cóż, nie cierpię na brak podkładów... ale liczyłam na lekkość spray'u
Na samooplacz powinien byc mniej wiecej dobry a jak nie to i tak nie bedziesz miala problemu z wymiana / sprzedaza

Cytat:
Napisane przez agnieska
Na pewno zdam relację, tylko trochę się przesunęła wysyłka - Pani Magda wystawiła jeszcze dla mnie paskowany róż Smashboxa jakiś czas temu, myślę że dojdzie w tym tygodniu mam nadzieję
Czekam niecierpliwie moze jutro jak nie zapomne to obejrze je w Sephorze.
Contax jest offline  
Stary 2007-05-30, 20:36   #429
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Daria, koniecznie napisz jak ta Nivea się sprawuje!
ok, napiszę chociaż narazie pogoda jest taka, ze smaruję tylko twarz i dłonie, bo reszta schowana pod ciuchami a tej nievei jeszcze nie używałam, kończę to co mam, jeszcze mi na jakiś tydzień wystarczy, no, jak pogoda się nie zmieni to może nawet na 2, bo z domu się ruszać w ulewy nie będę
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2007-05-31, 16:23   #430
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Wieści z frontu mineralnego


Dzisiaj testuję podkład w odcieniu Fair, korektor zielony i beżowy.

-> Podkład ma kolor neutralnego i bardzo jasnego beżu - zero ciemnych smug, idealnie stapia się z bladą skórą. Nie ciemnieje, całkiem nieźle sobie radzi jeśli chodzi o krycie.
-> Korektory - zielony świetny (ładnie się stapia, w przeciwieństwie do zieleninki Inglota, która potrafi się odznaczać na skórze), natomiast beż jest zdecydowanie za ciemny Po nałożeniu niewielkiej ilości, miałam marchewkowe placuszki na twarzy; więc dla bledziochów nie polecam (i tu uwaga - wg strony Rhea, kolor korektora odpowiada kolorowi podkładu Natural Light, więc ten odcień podkładu też automatycznie odpada ).

Podkład wygląda bardzo naturalnie, ale po 9 godzinach noszenia, zaczynam się troszkę świecić. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z efektu i kto wie, czy nie zamówię pełnowymiarowego Fair?

__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline  
Stary 2007-05-31, 16:45   #431
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

A ja w kwestii kompaktów - tu wkleiłam zdjęcia porównawcze najjaśniejszego kompaktu DP Chanel nr 50 i najjaśniejszego Smashboxa - widać różnicę
__________________

agnieska jest offline  
Stary 2007-05-31, 16:51   #432
Narek
Zakorzenienie
 
Avatar Narek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Mrozy
Wiadomości: 9 049
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Witam bladolice Widze, że jest Was dosyć sporo(bardzo dobrze :P ) i chciałabym się dołączyć Od kiedy pamiętam, zawsze byłam blada. Pamiętam również docinki mamy, która zawsze chodzi spieczona na czekoladkę ("Zupełnie, jak nie moje dziecko...", "Wyglądasz jak trup!"), ale przestałam się tym przejmować i będę nadal wyglądać jak porcelanowa lalka
Pozdrawiam wszystkie blade kobietki ;*
__________________
17.12.2007- Walka o zdrowe i piękne mo-hery Moja pielęgnacja-> klik!
Przewodnik po olejowaniu!
Profil na Endo

TF, CE, obwodówka- zrobione
Bieganie + Turbo Ewy Ch.
Narek jest offline  
Stary 2007-05-31, 17:00   #433
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Wieści z frontu mineralnego


Dzisiaj testuję podkład w odcieniu Fair, korektor zielony i beżowy.

-> Podkład ma kolor neutralnego i bardzo jasnego beżu - zero ciemnych smug, idealnie stapia się z bladą skórą. Nie ciemnieje, całkiem nieźle sobie radzi jeśli chodzi o krycie.
-> Korektory - zielony świetny (ładnie się stapia, w przeciwieństwie do zieleninki Inglota, która potrafi się odznaczać na skórze), natomiast beż jest zdecydowanie za ciemny Po nałożeniu niewielkiej ilości, miałam marchewkowe placuszki na twarzy; więc dla bledziochów nie polecam (i tu uwaga - wg strony Rhea, kolor korektora odpowiada kolorowi podkładu Natural Light, więc ten odcień podkładu też automatycznie odpada ).

Podkład wygląda bardzo naturalnie, ale po 9 godzinach noszenia, zaczynam się troszkę świecić. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z efektu i kto wie, czy nie zamówię pełnowymiarowego Fair?


Zgadzam się. Ale mimo wszystko radzę wypróbować przed kupnem, bo ja chyba muszę odrobinę wychlodzić odcień tego podkladu No i nie obrazila bym się gdyby byl z ton jasniejszy, ale ladnie się wtapia Korektor u mnie sprawdzal się nalożony w niewielkiej ilości pod a nie na podklad jak radzą Ci co sprzedają minaralki. Przykryty podkladem byl calkowicie niewidoczny, a ladnie kryl moje buraczkowe policzki (mialam atak podrażnienio-uczulenia )
Hanneke jest offline  
Stary 2007-06-02, 16:29   #434
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 548
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Dziewczyny, czy któraś z Was miała lub ma może podkład adaptacyjny Oriflame GG - Adaptive Foundation? link --> http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=18292

Interesuje mnie czy ten najjaśniejszy odzień Porcelain jest faktycznie dobry dla bladolicych cer?
Waham się między nim a odcieniem Light Ivory, bo teraz mam lekko opaloną buźkę od słońca niestety i nie wiem czy Porcelain nie będzie za jasny

Ale w każdym razie lepiej kupić jaśniejszy niż ciemniejszy odcień
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline  
Stary 2007-06-02, 16:38   #435
fifiorek
Wtajemniczenie
 
Avatar fifiorek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 2 815
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez isa666 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, czy któraś z Was miała lub ma może podkład adaptacyjny Oriflame GG - Adaptive Foundation? link --> http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=18292

Interesuje mnie czy ten najjaśniejszy odzień Porcelain jest faktycznie dobry dla bladolicych cer?
Waham się między nim a odcieniem Light Ivory, bo teraz mam lekko opaloną buźkę od słońca niestety i nie wiem czy Porcelain nie będzie za jasny

Ale w każdym razie lepiej kupić jaśniejszy niż ciemniejszy odcień
po przeczytaniu opinii na jego temat tez jestem ciakawa jak wzglada ten najjasniejszy odcien
fifiorek jest offline  
Stary 2007-06-02, 16:55   #436
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Pamiętam, że pytałam kiedyś o odcienie GG, chyba na wątku o Oriflame albo na Zbiorach kosmetycznych (głowy nie dam!).
Dziewczyny pisały, że kolory są dość ciemne, i że Porcelain wcale nie jest taki porcelanowy. Jeśli kojarzycie odcień Porcelain z serii Flawless czy Aquasurge - to ten z serii GG jest inny, ciemniejszy.

Tyle wyszperałam z pamięci
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline  
Stary 2007-06-03, 13:23   #437
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 548
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Pamiętam, że pytałam kiedyś o odcienie GG, chyba na wątku o Oriflame albo na Zbiorach kosmetycznych (głowy nie dam!).
Dziewczyny pisały, że kolory są dość ciemne, i że Porcelain wcale nie jest taki porcelanowy. Jeśli kojarzycie odcień Porcelain z serii Flawless czy Aquasurge - to ten z serii GG jest inny, ciemniejszy.

Tyle wyszperałam z pamięci
Hmmm...no to jeśli jest ciemny to trochę się boję, ze może byc ZA ciemny
No chyba, że możnaby go wymieszać z innym, jaśniejszym podkładem to będzie wtedy ok
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline  
Stary 2007-06-03, 16:53   #438
Nikita-v
Zadomowienie
 
Avatar Nikita-v
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 1 693
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

dziewczyny a znalazłyście moze jakis krem tonujący - koloryzujący w odcieniu nadającym sie do jasnej cery?
Ostatnio moja twarz uspokoiła się ( pewnie dlatego, że przestałam ją katowac mazidłami i używam tylko filtra na dzien i nawilzacza na noc) i nie potrzebny mi w gorące dni na twarzy podkład... dltego tez szukam cos, cos wyrówna koloryt ( nie musi kryc bo nie mam przebrawień) i lekko rozświetli...ale kompleynie nie wiem czy mozna dostac takie cudo w jasnym odcieniu.
Nikita-v jest offline  
Stary 2007-06-03, 17:26   #439
kasiahan
Rozeznanie
 
Avatar kasiahan
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 936
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez Nikita-v Pokaż wiadomość
dziewczyny a znalazłyście moze jakis krem tonujący - koloryzujący w odcieniu nadającym sie do jasnej cery?
Ostatnio moja twarz uspokoiła się ( pewnie dlatego, że przestałam ją katowac mazidłami i używam tylko filtra na dzien i nawilzacza na noc) i nie potrzebny mi w gorące dni na twarzy podkład... dltego tez szukam cos, cos wyrówna koloryt ( nie musi kryc bo nie mam przebrawień) i lekko rozświetli...ale kompleynie nie wiem czy mozna dostac takie cudo w jasnym odcieniu.
Moge polecic Nuxe kolor 01 do jasnej karnacji, sliczny kolor, naturalny, ale lekko zoltawy, nadaje zdrowy koloryt.
tutaj Agnieska wklejala zdjecia, jednak w rzeczywistosci kolor jest duzo jasniejszy, na mojej bladej paszczy jest jasniutki, nadaje tylko lekko musniety sloncem kolor.Bardzo fajny
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...111159&page=15

jest jeszcze Lierac Aqua D+ kolor Sable, niestety ma skladzie polyacrylamide, no ale trudno. Kolor to czysty bez bez zadnych domieszek rozu, czy zolci, bardzo lekka konsystencja i jest matowy, Nuxe ma drobinki. Lierac na moje oko bardziej wyrownuje kolor skory.

Potem z jasnych znalazlam jeszcze Clinique Moisture Sheer Tint(czy jakos tak), kolor Beige, jasniutki z zoltym pigmentem, jednak nabardziej tresciwy z calej trojki. i na mojej skorze stanowczo za szybko sie blyszczy.

Wlasnie tez zbieram sie z zamiarem kupna kremu tonujacego, wiec z checia tez poczytam inne pomysly.
__________________
Living my dreams, not to dream my life!


kasiahan jest offline  
Stary 2007-06-03, 17:28   #440
Paji
Raczkowanie
 
Avatar Paji
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 203
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Vichy Luminuese kolor 00 - to bardzo ładny, jaśniutki kolor. Są dwie wersje - do skóry normalnej i mieszanej oraz do skóry suchej.
Paji jest offline  
Stary 2007-06-03, 17:36   #441
kasiahan
Rozeznanie
 
Avatar kasiahan
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 936
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez Paji Pokaż wiadomość
Vichy Luminuese kolor 00 - to bardzo ładny, jaśniutki kolor. Są dwie wersje - do skóry normalnej i mieszanej oraz do skóry suchej.
Paji, a 00 wpada w jakis kolor (zolc, bez), czy jest czysto bezowy?
__________________
Living my dreams, not to dream my life!


kasiahan jest offline  
Stary 2007-06-03, 17:38   #442
Paji
Raczkowanie
 
Avatar Paji
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 203
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Moim zdaniem jest czysto beżowy. Nie znosze kosmetyków, których odcien wpada w rózowy - ten z pewnoscia taki nie jest. A czy wpada w żółć... wydaje mi sie, że też nie.
Paji jest offline  
Stary 2007-06-03, 17:40   #443
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez kasiahan Pokaż wiadomość
Moge polecic Nuxe kolor 01 do jasnej karnacji, sliczny kolor, naturalny, ale lekko zoltawy, nadaje zdrowy koloryt.
tutaj Agnieska wklejala zdjecia, jednak w rzeczywistosci kolor jest duzo jasniejszy, na mojej bladej paszczy jest jasniutki, nadaje tylko lekko musniety sloncem kolor.Bardzo fajny
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...111159&page=15
Po roztarciu staje się znacznie jaśniejszy - tam nawaliłam grubą próbkę, później są zdjęcia na dłoni
__________________

agnieska jest offline  
Stary 2007-06-03, 17:42   #444
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 347
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Kasiahan mam pytanie techniczne krem tonujacy nakladasz - na filtr, czy pod, a moze zamiast?
Contax jest offline  
Stary 2007-06-03, 17:54   #445
kasiahan
Rozeznanie
 
Avatar kasiahan
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 936
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez agnieska Pokaż wiadomość
Po roztarciu staje się znacznie jaśniejszy - tam nawaliłam grubą próbkę, później są zdjęcia na dłoni
Wiem, wiem Po roztarciu jest nawet bardzo jasny, prawie tak, jak moja blada skora, tylko daje taki lekko zlocisty glow i wlasnie to mi sie w nim strasznie podoba do tej pory to moj faworyt, bo mimo tych drobinek nie ma efektu bombki.

Cytat:
Napisane przez Contax Pokaż wiadomość
Kasiahan mam pytanie techniczne krem tonujacy nakladasz - na filtr, czy pod, a moze zamiast?
Kasiu, szukam wlasnie czegos, co na filtr sie nada, dlatego Clinique jest za troche za ciezki, chociaz kolor ma super. Nuxe jest zdecydowanie lzejszy a Lierac (wbrew skladowi) najlzejszy, bo taki wodnisty.
Przy mojej sklonnosci do przebarwien opcja "zamiast" niestety odpada.
__________________
Living my dreams, not to dream my life!


kasiahan jest offline  
Stary 2007-06-04, 20:16   #446
IlonaMarianna
Raczkowanie
 
Avatar IlonaMarianna
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 124
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

oj jak dawno tu nie byłam będzie z miesiąc chyba.. za chwilę chociaż częściowo nadrobię zaległości w czytaniu a na razie podzielę się odkryciem - DOBRY I TANI puder matujący! jak zwykle u mnie - GOLDEN ROSE nie ma go w katalogu KWC, a szkoda.. najjaśniejszy odcień (chłodny) to nr 3. i uwaga - fenomen. na skórze daje efekt jasniejszy niż w puderniczce. NIE ZAWIERA parafiny, oleju mineralnego. nie zapycha. tzn trochę ciężko mi powiedzieć, czy nie daje żadnych niemiłych niespodzianek, bo używam go dopiero od dwóch dni i akurat mam dość niedobry czas dla skóry i nawet bez makijażu sprawia mi problemy.. wydaje mi się jednak, że nie spowodował nowych problemów ani nie nasilił już istniejących. używam go do poprawek; jest idealnie "drobny", nie ma efektu mąki, nie uwidacznia porów i pięknie stapia się ze skórą. mat jest naturalny. po poprawce cerę miałam jak porcelana i - ściemnienie podkładu rozjaśniło się bardzo wyraźnie. puder nie ciemnieje na twarzy.

test przeprowadzony w czasie: makijaż nałożony o 11 (MF LP 100 + puder Kryolan TP3+Puder Constance Carrol Ivory sypkie); ok 14:00 poprawka zrobiona pudrem w kamieniu GR - PERFEKCYJNA jaśniuteńka, porcelanowo matowa twarz do godziny 19.o 19 demakijaż

puder jest bez lusterka, w okrągłej puderniczce z dołączoną gąbeczką. kosztuje w sklepach GR 8,40
IlonaMarianna jest offline  
Stary 2007-06-04, 21:06   #447
Nikita-v
Zadomowienie
 
Avatar Nikita-v
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 1 693
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

pooglądałam te kremu tonujące do twarzy.. i wszytskie wydają mi się ciemne... moze to tylko wada zdjęc... musze poszukac próbek.. niestety jak sie mieszka na w takiej małej mieścinie jak moja to niestety o próbkach mozna tylko pomarzyc....
Nikita-v jest offline  
Stary 2007-06-04, 21:18   #448
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 347
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez kasiahan Pokaż wiadomość
Kasiu, szukam wlasnie czegos, co na filtr sie nada, dlatego Clinique jest za troche za ciezki, chociaz kolor ma super. Nuxe jest zdecydowanie lzejszy a Lierac (wbrew skladowi) najlzejszy, bo taki wodnisty.
Przy mojej sklonnosci do przebarwien opcja "zamiast" niestety odpada.
Dzieki jak cos fajnego znajdziesz to daj znac
Contax jest offline  
Stary 2007-06-04, 21:43   #449
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

IlonoMarianno, ale zbieg okolicznosci, sama chcialam sie pochwalic tym faktem ja od dawna uzywalam tego pudru, ale w odcieniu 01, jets najjasniejszy w palecie, nawet bylam zadowolona, ale nie kryl praktycznie wcale, ja ostatnio mam zaczerwieniona twarz, potrzebuje minimalnego krycia, czasem uzywam true match c1, podklad cudowny ale moglby byc odrobine jasniejszy, wracajac do pudru, 01 zawsze nosze w torebce, raz nie chcialo mi sie go wyciagac gdy szykowalam sie do pracy i postanowilam uzyc pudru siostry, ona ma wlasnie 03, zawsze wydawal mi sie bardzo ciemny, nalozylam go solo na twarz, ta fajna gabeczka, oniemialam, koloryt idealnie wyrownany, jak przy nalozeniu jasniutkiego kryjacego podkladu, twarz jedwabista i idealna, kolor na twarzy zdecydowanie jasniejszy od c1 loreala, serdecznie polecam, za te kase warto
kupilam na allegro ten podklad giordani gold, o ktorym pisalyscie, w odcieniu porcelain, w sumie dla siostry, dla mnie bedzie pewnie za ciemny, ale podobno ma malutkie krycie, a ja wiecej nie potrzebuje, wiec moze od czasu do czasu uzyje jak go juz dostane to podziele sie wrazeniami
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2007-06-04, 21:45   #450
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Czy ten puder ma wyraźnie chłodny odcień?
Bo ze mnie to jednak żółtek jest, kolory wpadające w róż absolutnie odpadają...
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
jasna cera, jasny podkład

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:47.