Jak podkreślić jasną cerę? III - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-05-05, 20:57   #91
kaledonia
Zakorzenienie
 
Avatar kaledonia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Ldz---GDA---NO
Wiadomości: 6 639
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Muszę się pochwalić-udało mi się zakupić 100 LP Max Factora i choć jest trochę za ciemny znalazłam sposób na niego i się tak nie odróżnia od szyji
Cytat:
Napisane przez ilo16na Pokaż wiadomość
ciekawa historia.Znowu jak czlowiek sie nie opala o zle
Taaak...wokół same marchewy A na mnie mówią,że się prawie nie odróżniam od ściany.
Cytat:
Napisane przez fifiorek Pokaż wiadomość
ja zaczynam mieć hmm jakby to określić " zwątpienie bladolice "
odkąd zrobiło się cieplej co chwile słysze, że albo chora jestem, albo anemiczka, albo za dużo w domu siedze.... i gdybym tak troche posiedziała na słońcu to od razu nabrałabym rumieńców....
Też tak mam I mam szczerze mówiąc dość tego,że nieznajomi ludzie na ulicy zawsze wiedzą lepiej co mi trzeba,że chora jestem,że blada Wkurzają mnie te babeczki,znajomi rodziców,których córki chodzą na solarium i spalają się na wiór
__________________
Top 5 Paryża
kaledonia jest offline  
Stary 2007-05-05, 22:52   #92
annemon
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/od 8.04.2011 Gubin
Wiadomości: 1 531
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Ileż to ja razy słyszałam od dalszej rodziny i znajomych moich rodziców, że na pewno jestem chora, bo taka blada, nie odróżniam się od białej ściany itp. . Na szczęście bliższa rodzina i moi dobrzy znajomi wiedzą i pamiętają, że zawsze taka byłam i nie dręczą mnie takim użalaniem. Ja zawsze mówiłam, że mi moja bladość odpowiada, że bardzo ją lubię i że to cecha arystokracji. Nie zamierzam iść na solarium tylko dlatego, że tak wielu robi, że ponoć opalenizna wygląda zdrowiej niż blada skóra. Nie chcę też mieć przedwcześnie postarzałej skóry, ze zmarszczkami i przebarwieniami po nadmiernym opalaniu, dlatego używam filtrów i raczej przebywam w cieniu niż na słońcu. Niestety do wielu takie argumenty jeszcze nie docierają. A b. jasna cera w czasach mody na solaria jest wręcz czymś oryginalnym.
annemon jest offline  
Stary 2007-05-05, 23:29   #93
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

to wspolczuje Wam dziewczyny tych czepialskich ja nie przypominam sobie aby ktos kazal mi isc na solarke, ze wygladam jak koszmarek, raczej na codzien otrzymuje komplementy na temat wyglądu, a nie przyciemnilam cery nic a nic, a nawet lekko zbladlam po serum z witamina C
ale cialo wolalabym w ladniejszym kolorze, chyba wyprobuje balsamu brazujacego, myslicie, ze to tak troche glupio miec porcelanowa twarz i lekko brazowe ramiona i nogi?
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2007-05-06, 07:41   #94
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Trochę nienaturalnie
agnieska jest offline  
Stary 2007-05-06, 10:23   #95
dissolved__girl
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 604
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
myslicie, ze to tak troche glupio miec porcelanowa twarz i lekko brazowe ramiona i nogi?
właśnie też sie ostatnio nad tym zastanawiałam tyle że raczej lubie swój biały dekolt i ramiona, a znowu chętnie przyciemniłabym nogi bo nie mogę na nie patrzeć,nie tylko dlatego że są blade ale prześwitują mi niebieskie żyłki i mam na nich pare popękanych naczynek

Witam wszystkie bladolice w III części wątku,fakt że sie prawie nie udzielam ale czytam regularnie
__________________
bo ludzie chcą
mieć kogoś do pary
w parze się parzyć
a potem lizać bąble


dissolved__girl jest offline  
Stary 2007-05-06, 10:40   #96
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=18731
Tutaj jest ten balsam co go chwalilam.
Zglosilam go i przyjeli to admini
Mocno on nie brazuje wiec jako bladolica nie robie z siebie z nim kurczaka
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline  
Stary 2007-05-06, 10:45   #97
Ines1985
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 12 078
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
to wspolczuje Wam dziewczyny tych czepialskich ja nie przypominam sobie aby ktos kazal mi isc na solarke, ze wygladam jak koszmarek, raczej na codzien otrzymuje komplementy na temat wyglądu, a nie przyciemnilam cery nic a nic, a nawet lekko zbladlam po serum z witamina C
ale cialo wolalabym w ladniejszym kolorze, chyba wyprobuje balsamu brazujacego, myslicie, ze to tak troche glupio miec porcelanowa twarz i lekko brazowe ramiona i nogi?
Ja zawsze mam ten problem... Bo latem nie unikam słońca i ciała nie smaruje kremami SPF50 więc siłą rzeczy trochę się opalam. Ale twarz chronię i mam bladą... I wygląda to niezbyt fajnie . Ale nie rzuca się w oczy. Może dlatego że robię makijaż więc jakis tam lekki kolorek swojej twarzy nadaję.

Evitka21 - przepiękna cera jeszcze powiedz, że to bez podkładu, a będziesz mnie miała na sumieniu bo umrę z zazdrości
__________________


Ines1985 jest offline  
Stary 2007-05-06, 16:36   #98
Kattarina
Zakorzenienie
 
Avatar Kattarina
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 781
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
to wspolczuje Wam dziewczyny tych czepialskich ja nie przypominam sobie aby ktos kazal mi isc na solarke, ze wygladam jak koszmarek, raczej na codzien otrzymuje komplementy na temat wyglądu, a nie przyciemnilam cery nic a nic, a nawet lekko zbladlam po serum z witamina C
ale cialo wolalabym w ladniejszym kolorze, chyba wyprobuje balsamu brazujacego, myslicie, ze to tak troche glupio miec porcelanowa twarz i lekko brazowe ramiona i nogi?
Ja rowniez wspolczuje tym dziewczynom, ktore musza wysluchiwac zlosliwosi na temat bladej skory Podobnie jak Truskawkowawiosna nie przypominam sobie , zebym zostala odeslana na solarium, czy zeby ktos mi polecil ekspozycje na promienie sloneczne
Nawet, gdy slysze: ale jestes biala, to raczej z podziwem, niz z obrzydzeniem Ostatnio duzo komplementow usluszalam od dziewczyn, ktore regularnie odwiedzaja solarium. Dzieki nim, spojrzalam na te sprawe odrobine inaczej To nie jest tak, ze wszystkie opalajace sie osoby nie znosza czyjejs bladosci- one b. czesto nie lubia tylko siebie, w bladym wydaniu

Co do przyciemniania
: mysle, ze jesli dopasujesz odpowiedni. letni makijaz- jasna twarz nie bedzie wygladala zle, przy zlotawych ramionach
Sama mam cialo o ton jasniejsze, od twarzy (ktora wymeczylam swego czasu, walka z tradzikiem ) i obiektywnie patrzac (wielokrotnie zasiegalam opinii ) nie ma razacej roznicy- wiec w druga strone , tez nie powinno byc
Kattarina jest offline  
Stary 2007-05-06, 17:19   #99
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez Kattarina Pokaż wiadomość
Ja rowniez wspolczuje tym dziewczynom, ktore musza wysluchiwac zlosliwosi na temat bladej skory Podobnie jak Truskawkowawiosna nie przypominam sobie , zebym zostala odeslana na solarium, czy zeby ktos mi polecil ekspozycje na promienie sloneczne

Nawet, gdy slysze: ale jestes biala, to raczej z podziwem, niz z obrzydzeniem Ostatnio duzo komplementow usluszalam od dziewczyn, ktore regularnie odwiedzaja solarium. Dzieki nim, spojrzalam na te sprawe odrobine inaczej To nie jest tak, ze wszystkie opalajace sie osoby nie znosza czyjejs bladosci- one b. czesto nie lubia tylko siebie, w bladym wydaniu
raczej "ale masz fajna jasna twarzyczke, jak lalka z porcelany" moze chodzi tez o odcień bladości, czasem jest ziemisty, niezdrowy, dlatego moze wygladac nieladnie,odpowiednia pielegnacja, rezygnacja z matu absolutnego na twarzy, kulleczki vollare bądz delikatny roż i efekt naprawdę ładny faktycznie coś w tym jest, ktos może powiedzieć, że zazdrości bomogę chodzic nieopalona będac bladzizna. bo on blado wyglada naprawde nieciekawie, wie, ze niszczy zdrowie, ale nie moze na siebie patrzec
Cytat:
Co do przyciemniania: mysle, ze jesli dopasujesz odpowiedni. letni makijaz- jasna twarz nie bedzie wygladala zle, przy zlotawych ramionach
Sama mam cialo o ton jasniejsze, od twarzy (ktora wymeczylam swego czasu, walka z tradzikiem ) i obiektywnie patrzac (wielokrotnie zasiegalam opinii ) nie ma razacej roznicy- wiec w druga strone , tez nie powinno byc
mam wrazenie, ze z lekko przyciemniana twarza wygladam gorzej(puder brązujacy) chociaz otoczenie twierdzi, ze w obu wersjach wygladam dobrze, ale w jasnej wersji czuję sie bardziej swojsko
za to nie lubie patrzec na moje blade łydki, okropienstwo w moim przypadku wyprobuję balsam dove
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2007-05-06, 17:22   #100
Atropina
Raczkowanie
 
Avatar Atropina
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 30
GG do Atropina
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Kaledonia..a jakiz to masz sposob na MF 100 ? tez go uzywam,ale jest sporo za ciemny;/ jednka ladnie kryje piegi..
__________________
In this day of white
In marvelous candlelight
Surprising wishes distress me
Wish you were here again
To freeze in an embrace of the past
Cryonic remaining laugh
Just a smile after tear...
Atropina jest offline  
Stary 2007-05-06, 17:25   #101
Kattarina
Zakorzenienie
 
Avatar Kattarina
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 781
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
raczej "ale masz fajna jasna twarzyczke, jak lalka z porcelany" moze chodzi tez o odcień bladości, czasem jest ziemisty, niezdrowy, dlatego moze wygladac nieladnie,odpowiednia pielegnacja, rezygnacja z matu absolutnego na twarzy, kulleczki vollare bądz delikatny roż i efekt naprawdę ładny faktycznie coś w tym jest, ktos może powiedzieć, że zazdrości bomogę chodzic nieopalona będac bladzizna. bo on blado wyglada naprawde nieciekawie, wie, ze niszczy zdrowie, ale nie moze na siebie patrzec

mam wrazenie, ze z lekko przyciemniana twarza wygladam gorzej(puder brązujacy) chociaz otoczenie twierdzi, ze w obu wersjach wygladam dobrze, ale w jasnej wersji czuję sie bardziej swojsko
za to nie lubie patrzec na moje blade łydki, okropienstwo w moim przypadku wyprobuję balsam dove
Nie myslalam o typowym brazowieniu, w Twoim przypadku (i w moim tez)- raczej mialam na mysli ozlocenie- jakies opalizujace, nablyszczajace kosmetyki- na powiekach i policzkach
Tak zazwyczaj oszukuje latem, udajac zarozowienie posloneczne
Kattarina jest offline  
Stary 2007-05-06, 17:49   #102
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

dziewczyny ja uslyszalam najpiękniejszy komplement dotyczący mojej jasnej cery!Chcialabym się podzielić nim z dziewczynami ktre mają kompleksy z powodu jasnej skóry.Otoż usłyszalam od kobiety dojrzałej, bardzo konkretnej ososby taki komplement: Pani Kasiu ma pani kolor cery hrabianki. Niech pani nie chodzi na solarium ( opowiadalam ze chcialabym byc opalona), opalają się chłopki.( przepraszam dziewczyny które nałogowo korzystają z solarium- też to kiedyś robiłam)

Teraz włócze się po perfumeriach w poszukiwaniu bardzo jasnego podkladu, ktory nie będzie odróżniał się od koloru szyji.
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Stary 2007-05-06, 17:51   #103
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez Atropina Pokaż wiadomość
Kaledonia..a jakiz to masz sposob na MF 100 ? tez go uzywam,ale jest sporo za ciemny;/ jednka ladnie kryje piegi..

Ja nie moge sie doczekać wylęgu moich piegów
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Stary 2007-05-06, 18:29   #104
Atropina
Raczkowanie
 
Avatar Atropina
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 30
GG do Atropina
Unhappy Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Neonko..Ty lubisz piegi? chcetnie bym Ci swoje oddala...ja niecierpie ich...zima i pozna jesienia mam gladka skore..bez piegow..ale najchetniej bym je usunela...nigdy mi sie one nie podobaly...fuj..:/
__________________
In this day of white
In marvelous candlelight
Surprising wishes distress me
Wish you were here again
To freeze in an embrace of the past
Cryonic remaining laugh
Just a smile after tear...
Atropina jest offline  
Stary 2007-05-06, 18:33   #105
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

sprobuj ogórek świeży kłaść
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Stary 2007-05-06, 18:52   #106
black.moth
Raczkowanie
 
Avatar black.moth
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 139
GG do black.moth
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

mi nie pomogl.....
__________________
cookie monster is
going to be fit

26.VI-61
03.VI- ?
10.VI- ?
17.VI- ?

black.moth jest offline  
Stary 2007-05-06, 19:09   #107
annemon
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/od 8.04.2011 Gubin
Wiadomości: 1 531
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez Atropina Pokaż wiadomość
Neonko..Ty lubisz piegi? chcetnie bym Ci swoje oddala...ja niecierpie ich...zima i pozna jesienia mam gladka skore..bez piegow..ale najchetniej bym je usunela...nigdy mi sie one nie podobaly...fuj..:/
Ja tak samo nie znoszę swoich piegów. Co prawda obecnie mam ich tylko kilka, i to tylko na 1 połowie twarzy, ale kiedyś miałam sporo więcej. Na szczęście z wiekiem i przez smarowanie się filtrami jakoś zanikły i mam nadzieję, że może w przyszłości całkiem zanikną. Nigdy ich nie lubiłam, natomiast zawsze zazdrościłam dziewczynom, które ich nie mają. Wiem, że wielu piegi się podobają. Cóż, są różne gusty. Ja lubię jednolitą skórę, bez żadnych plam. Zbawieniem dla mnie jest Dermacol, którego wystarczy odrobina na pokrycie moich, na szczęście już nielicznych, piegów.
annemon jest offline  
Stary 2007-05-06, 19:36   #108
Atropina
Raczkowanie
 
Avatar Atropina
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 30
GG do Atropina
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Neonko..mi ogorek nie pomaga.. mialam w tamtym roku krem venus na piegi..i tez nie pomogl =/

filtorw jeszcze nie stosowalam ale zaczne..bo naczytalam sie tutaj,ze pomagaja..

Annemon tak jak i Ty uwazam idelana cere za 'czysta',bez piegow,bez przebarwien..a im bielsza tym lepsza..
niestety nie mam dermacolu,tylko uzywam MF Light mimo,ze ejst za ciemny,tuszuje torche te cholerne piegi..moze w koncu uzbieram na ten dermacol..
__________________
In this day of white
In marvelous candlelight
Surprising wishes distress me
Wish you were here again
To freeze in an embrace of the past
Cryonic remaining laugh
Just a smile after tear...
Atropina jest offline  
Stary 2007-05-06, 19:43   #109
Nikita-v
Zadomowienie
 
Avatar Nikita-v
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 1 693
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

a do mnie przyjechała wczoraj babcia mojego TŻ i od samego rana truje mi głowe, zebym się trochę opaliła...bo jestem za blada i wyglądam na chorą ech...
Nikita-v jest offline  
Stary 2007-05-06, 19:48   #110
annemon
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/od 8.04.2011 Gubin
Wiadomości: 1 531
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez Atropina Pokaż wiadomość
Neonko..mi ogorek nie pomaga.. mialam w tamtym roku krem venus na piegi..i tez nie pomogl =/

filtorw jeszcze nie stosowalam ale zaczne..bo naczytalam sie tutaj,ze pomagaja..

Annemon tak jak i Ty uwazam idelana cere za 'czysta',bez piegow,bez przebarwien..a im bielsza tym lepsza..
niestety nie mam dermacolu,tylko uzywam MF Light mimo,ze ejst za ciemny,tuszuje torche te cholerne piegi..moze w koncu uzbieram na ten dermacol..
Atropina, Dermacol kosztuje jedynie ok. 10 zł, mniej niż większość korektorów, a wystarcza na b. długo. Polecam, naprawdę warto.
annemon jest offline  
Stary 2007-05-06, 19:48   #111
Atropina
Raczkowanie
 
Avatar Atropina
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 30
GG do Atropina
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Nikita...nie pozostaje Ci nic innego jak nie reagowac na tanie prowokacje.. ja sie juz przyzywczailam do teog typu uwag i nie odpowiadam nic..a niehc sobie pogadaja,skoro bedzie im pozniej lzej
__________________
In this day of white
In marvelous candlelight
Surprising wishes distress me
Wish you were here again
To freeze in an embrace of the past
Cryonic remaining laugh
Just a smile after tear...
Atropina jest offline  
Stary 2007-05-06, 20:09   #112
Atropina
Raczkowanie
 
Avatar Atropina
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 30
GG do Atropina
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Annemon ..tylko 10? ja myslalam ze z 40...moze cos pomylilam...a gdzie go moge kupic i jaki jest najjasniejszy odcien?
__________________
In this day of white
In marvelous candlelight
Surprising wishes distress me
Wish you were here again
To freeze in an embrace of the past
Cryonic remaining laugh
Just a smile after tear...
Atropina jest offline  
Stary 2007-05-06, 20:28   #113
ruda3d
Zakorzenienie
 
Avatar ruda3d
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5 236
GG do ruda3d
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Dermacol niestety najłatwiej kupić w sieci (nigdy nie wiedziałam go na żywo w sklepie, chociaż podobno bywa tu i ówdzie)- na allegro lub w jakiejś drogerii internetowej, wtedy do ceny samego podkładu dochodzi cena przesyłki (ale i tak wszystko to wychodzi bardzo korzystnie cenowo, biorąc pod uwagę jego wydajność ).
Najjaśniejsze kolory - 211 w tonacji chłodno-różowej (212 też dość jasny, ale już nie tak jak 211), i 217 w tonacji ciepłej... no, może odrobinę ciemniejszy niż 211, ale trudno tak naprawdę porównać, bo inne odcienie.
__________________


ruda3d jest offline  
Stary 2007-05-06, 20:42   #114
Atropina
Raczkowanie
 
Avatar Atropina
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 30
GG do Atropina
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

dziękuję Ruda3d w tkaim razie posuzkam w sieci 211 ...
__________________
In this day of white
In marvelous candlelight
Surprising wishes distress me
Wish you were here again
To freeze in an embrace of the past
Cryonic remaining laugh
Just a smile after tear...
Atropina jest offline  
Stary 2007-05-06, 20:49   #115
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Jak zdecydowac który podklad bedzie stosowniejszy rózowawy czy bezowy?


Mam piegi na nosie, jestem jasnolica, niebiesko-szare oczy i zloty blond wlosy. Pomozecie?
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Stary 2007-05-06, 20:54   #116
zuni
Rozeznanie
 
Avatar zuni
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: z Wieliczki
Wiadomości: 993
GG do zuni Send a message via Skype™ to zuni
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Jeżeli masz cere rózowawą to różowawy a jak beżową to beżowy ^^
zuni jest offline  
Stary 2007-05-06, 20:54   #117
ruda3d
Zakorzenienie
 
Avatar ruda3d
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5 236
GG do ruda3d
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez neonka28 Pokaż wiadomość
Jak zdecydowac który podklad bedzie stosowniejszy rózowawy czy bezowy?


Mam piegi na nosie, jestem jasnolica, niebiesko-szare oczy i zloty blond wlosy. Pomozecie?
teoretycznie powinien bardziej pasować ciepły, beżowo żółty, bo masz tak jak ja naturalny kolor włosów - rudawy blond, niebiesko szare oczy i piegi... dużo piegów, nie tylko na nosie
ale nie wiem, czy ta reguła sprawdza się w 100%
może bardziej doświadczone wizażanki pomogą
__________________


ruda3d jest offline  
Stary 2007-05-06, 20:58   #118
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

wlasnie w rózowawym czuje sie tak jakby mi kolor cery nie pasowal do reszty mojej osoby
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Stary 2007-05-06, 20:58   #119
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

najlepiej bedzie testowac na policzku, bo tak w ciemno to trudno troche
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2007-05-06, 21:01   #120
ruda3d
Zakorzenienie
 
Avatar ruda3d
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5 236
GG do ruda3d
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez neonka28 Pokaż wiadomość
wlasnie w rózowawym czuje sie tak jakby mi kolor cery nie pasowal do reszty mojej osoby
dokładnie mam tak samo, widzę wyraźnie różnicę między twarzą a szyją
w dodatku problem polega na tym, że ja chyba twarz z natury mam bardziej różową niż resztę ciała (a przynajmniej często zaczerwienioną ), dlatego podkład odgrywa tu podwójną rolę korygującą - niestety trudno też przewidzieć, jak podkład będzie wyglądał na twarzy, na różnych cerach mogą przecież wystąpić drobne różnice w odcieniu...?
__________________


ruda3d jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
jasna cera, jasny podkład

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:51.