Jak podkreślić jasną cerę? III - Strona 42 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-09-05, 13:14   #1231
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

truskawkowa mówiłam Ci już, że Cię kocham?
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2007-09-05, 13:24   #1232
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

jeszcze nie mowilas, ale chętnie posłucham ja lubie se czasem pogrzebac na allegro, bierz szybko, bo Ci zaraz jakas zazdrosnica Twej bladosci wykupi
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2007-09-05, 13:26   #1233
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

hehehe na wszelki wypadek wysmarowałam narazie maila, bo coś tu podejrzane jest.. niby są tylko 2 sztuki, a do wyboru są 4 kolory jak tylko dostanę odpowiedź, że jest ivory, biore
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2007-09-05, 13:58   #1234
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez cmoksia Pokaż wiadomość
Serenity, ja się przyłącze do zachwytów vril masz piękne usta i kolor oczu
Ja bym może od razu od zieleni nie zaczynała stawiałabym na jakiś średni beż, taki perłowy albo inny błyszczący, ewentualnie z brązem tak na początek. Do tego brązowy tusz do rzęs, np. podkręcający, krem koloryzujący na twarz zamiast podkładu, bo jest lżejszy i naturalniej wygląda i oczywiście błyszczyk albo bezbarwny albo np wibo water sheen nr 7 podkreśliłabym też mocniej brwi, ale tym lepiej żeby się zajęła kosmetyczka (regulacja + henna)
Cmoksia
Nie mowie zeby od zieleni zaczynac tylko, ze chetnie bym zobaczyla Serenity w takim makijazu - kiedys... Rzeczywiscie zielen to trudny kolor, zwlaszcza jak sie ma problem z cieniami pod oczami.
Popieram zeby zaczac od jakiegos delikatnie polyskujacego bezu, taki naturalny makijaz plus krem tonujacy czy leciutki podklad. Braz w cieniach tez moze byc na poczatek problematyczny, u wielu osob wywoluje efekt podbitego lub zmeczonego oka. Brazowy tusz popieram - zeby od razu nie wyskakiwac z efektem a'la gwiazda na dywanie plus moze bezbarwna odzywka do brwi, co by je ujarzmic i "uczesac". Probuj Serenity - lustro w reke i jedziem z koksem
Aha - dobierajac mazidlo podkladowe w sklepie naloz odrobine na zuchwe lub policzek i wyjdz obejrzec sie na zewnatrz, do naturalnego swiatla - nie kupuj na szybko pod wplywem impulsu i natarczywej sprzedawczyni - twoja twarz, twoj portfel, twoj wybor.
vril jest offline  
Stary 2007-09-05, 14:17   #1235
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

vril jak najbardziej popieram
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2007-09-05, 15:12   #1236
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Kupiłam przed chwilą Gosha X-ceptional nr 11, postaram się niedługo zrobić zdjęcie porownawcze kilku podkładów, na razie jest ciemno jak *&^%$ (czyli cudownie dla mnie, ale koszmarnie przekłamujące dla zdjęć) - przyciemniane szyby + zachmurzone niebo = musiałam włączyć światło bo klawiatury nie widziałam

Do podkładu dorzuciła mi Pani próbkę balsamu brązującego Eveline, aż się uśmiechnęłam pod nosem bilans wakacji: twarz najjaśniejsza, odwłok w normalnym kolorze, ręce nieco opalone jeszcze w Pradze w lipcu (wyjeżdżałam z Polski - była lodówa, wrzuciłam golf, a w Pradze przywitały nas najwyższe temperatury - 37* ), nogi blade - tylko stóp nie smarowałam w czasie pływania na kite, więc mam delikatnie beżowe skarpetki
__________________

agnieska jest offline  
Stary 2007-09-05, 15:13   #1237
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez Hanneke Pokaż wiadomość
A ja sie nie zgodze z takim generalizowaniem ze to dla blondynek, a tamto dla brunetek
Moim zdaniem "zima" z powodzeniem moze uzywac różu L'oreala Blush Delicieux nr 01. Czego ja jestem najlepszym przykladem Jest swietny do makijazy typu "nude", ale nie tylko, bo jest bardzo naturalny i mozna sie tak umowalowac, ze nie widac ze sie jest "uróżowionym" Przy bardzo jasnej skorze i ciemniejszych rozach jest to niemal niemozliwe.
Bardzo lubie Blush Delicieux, sa to moje ulubione roze i obecnie mam na stanie dwa, wlasnie 01 i nowy 156, a 01 byl moim pierwszym rozem wogole.
Bourjois sa dla mnie za twarde, ale to kwestia gustu.
Hanneke, penie masz rację... mnie jednak wystarczy jeden róż (przynajmniej na razie ). Nr 1 też ma chłodny odcień. Na pewno nie będzie ładnie wyglądał róż ceglasty.
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline  
Stary 2007-09-05, 15:31   #1238
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Witaj Serenity
Dziewczyny madrze prawia. Ja od siebie tylko dodam, ze szyje czesto mamy jasniejsza od twarzy i jezeli nie chcesz malowac rowniez szyi, to zeby podklad/puder/krem tonujacy sie nie odznaczaly dobrze jest dobierac ich kolor wlasnie do szyi a nie do twarzy.
I nie zrazaj sie jak cos bedzie nie tak. Znalezienie podkladu w 100% nam odpowiadajacego to jak znalezienie Swietego Graala
Dlatego jak bedziesz miala jakies watpliwosci pytaj, ktoras z nas z pewnoscia Ci doradzi
Ach, no i jeszcze jakbys bardzo chciala zaszalec z kosmetykami to na poczatek moglabys tez kupic kredke, tylko bron Boze czarna, najlepiej braz lub grafit.
Ja wlasnie tak zaczynalam przygode z makijazem, najpierw byla kredka i blyszczyk, pozniej tusz, nastepnie korektor, puder i poszlo...

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Daria, chyba najlatwiej byloby porownac do Dermacolu 211, znam tez nowe odcienie Isa Dory, Oriflame Aquasurge Porcelain, Revlon Age Defying, Sally Hansen, Borghese, Diora Sculpt no i La Roche Posay Unifiance nr 11 oraz Dermablendu nr 15.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Naila, wszystko jest wzgledne. Na poczatek oczywiscie dla zimy jakis chlodny roz. Jednak majac spore umiejetnosci mozna sie bawic kolorami teoretycznie nawet nie ze swojej palety, najlepszym tego przykladem jest AgaBil.
Bo przeciez to nie o to chodzi zeby sie sztywno trzymac jakichs regul, tylko zeby dobrze sie bawic no i swietnie wygladac
Hanneke jest offline  
Stary 2007-09-05, 19:20   #1239
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

ja pare stron temu wklejalam porownanie do dermacolu i innego podkladu Ori-ale korekcyjnego
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2007-09-05, 19:49   #1240
IIserenityII
Raczkowanie
 
Avatar IIserenityII
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 143
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Widze że wątek sie rozwinął podczas mojej nieobecności, dodam że byłam na kursie prawa jazdy xD, dziękuje wszystkim za porady. Będe musiała w końcu spróbować teraz też myśle żeby jakieś buty na obcasie kupić bo z tym u mnie też krucho. Ogólnie to długie ciuchy, zero makijażu, taki cień człowieka. Może w końcu czas sie wyróznić, tylko że jakoś nie przychodzi mi to łatwo przez moje kompleksy :/. No i z kolorami ciuchów można by było coś zmienić, bo zawsze tylko czarne wybieram, w tym czuje sie najlepiej.
IIserenityII jest offline  
Stary 2007-09-06, 08:07   #1241
aliś
Zadomowienie
 
Avatar aliś
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 878
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Pytam jescze raz, bo moje zapytanie pozostało bez odzewu:-(
Jak to jest z tym revlonem colorstay? Jaka jest róznica pomiędzy opakowaniem z paseczkami na zakrętce a bez?
Daję zdjęcie jednej aukcji gdzie widoczne sa oba opakowania. Ta buteleczka z paseczkami jest jakby smuklejsza i ma wszystkie napisy wyżej.
Bardzo proszę o pomoc
http://www.allegro.pl/item240432455_..._ss.html#photo
http://www.allegro.pl/item240788681_...ory.html#photo
__________________
7.04.2013 Brunio

aliś jest offline  
Stary 2007-09-06, 08:44   #1242
nefernefer35
Zakorzenienie
 
Avatar nefernefer35
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 392
Wpisy w blogu: 1
GG do nefernefer35
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Czy mogłbyscie poecic mi dobry podkład do cery mieszanej w kolorze bardzo jasnego rózu?
nefernefer35 jest offline  
Stary 2007-09-06, 09:04   #1243
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Które podkłady tak zachwalałyście Te z linków powyżej na Allegro czy:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=3
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=15290
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=18509
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=4024
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=16157
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline  
Stary 2007-09-06, 09:35   #1244
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

jeśli o mnie chodzi to ten http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=16157
bardziej pewnie odpowiadałby mi ten http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=18509 ale albo był ciemniejszy albo go w ogóle nie bylo, już nie pamiętam... wiem tylko, że ten z softflexem dla cery mieszanej i tłustej był najjaśniejszy z tych, które testowałam
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2007-09-06, 11:09   #1245
aliś
Zadomowienie
 
Avatar aliś
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 878
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Proszę niech mi ktoś podpowie!!! Studiuje te wizażowe watki i studiuję, bo wiem ze gdzię kiedys czytała o tych paseczkach na opakowaniu i o tym ze kolory klasycznego colorstaya i softflexa są inne i że w USA tez sa inne. Mam pytanie czy jak pasuje mi buff softflex idealnie (ciut bladawy, ale ciemnieje na twarzy odrobine) to czy klasyczny tez będzie? No i jakie mam wziąc to opakowanie, z paseczkami czy bez? mam mieszana cerę
__________________
7.04.2013 Brunio

aliś jest offline  
Stary 2007-09-06, 11:14   #1246
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

No, to bedę szukać próbek buff
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline  
Stary 2007-09-06, 11:41   #1247
noseknosek
lipiec na maksa!!! :)
 
Avatar noseknosek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 563
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez aliś Pokaż wiadomość
Pytam jescze raz, bo moje zapytanie pozostało bez odzewu:-(
Jak to jest z tym revlonem colorstay? Jaka jest róznica pomiędzy opakowaniem z paseczkami na zakrętce a bez?
Daję zdjęcie jednej aukcji gdzie widoczne sa oba opakowania. Ta buteleczka z paseczkami jest jakby smuklejsza i ma wszystkie napisy wyżej.
Bardzo proszę o pomoc
http://www.allegro.pl/item240432455_..._ss.html#photo
http://www.allegro.pl/item240788681_...ory.html#photo
niczym się nie różnią sprawdziłam składy. Mam ten bez pasków i porównywałam do KWC, tam jest ten z paskami. Oba są do mieszanej cery (tzn niby do każdej ale nadają się w szczególności do mieszanej (mają alkohol dent) )
te z softexem są chyba jaśniejsze więc jeśli ten z softlexem był bladawy to taki sam odcień bez softlexu powinien być ok
__________________
what defines us is how well we rise after falling

biegam
noseknosek jest offline  
Stary 2007-09-06, 11:42   #1248
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez aliś Pokaż wiadomość
Proszę niech mi ktoś podpowie!!! Studiuje te wizażowe watki i studiuję, bo wiem ze gdzię kiedys czytała o tych paseczkach na opakowaniu i o tym ze kolory klasycznego colorstaya i softflexa są inne i że w USA tez sa inne. Mam pytanie czy jak pasuje mi buff softflex idealnie (ciut bladawy, ale ciemnieje na twarzy odrobine) to czy klasyczny tez będzie? No i jakie mam wziąc to opakowanie, z paseczkami czy bez? mam mieszana cerę
wersja klasyczna jest ciemniejsza, przynajmniej ivory, więc może z buff jest podobnie
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2007-09-06, 12:06   #1249
aliś
Zadomowienie
 
Avatar aliś
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 878
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Wielkie dzięki za odpowiedź, więc to pewnie są różne serie wypuszczonych kosmetyków. Dodatkowo cieszy mnie ze sa ciut ciemniejsze.
__________________
7.04.2013 Brunio

aliś jest offline  
Stary 2007-09-06, 14:37   #1250
sylwiani
Zadomowienie
 
Avatar sylwiani
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 140
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez aliś Pokaż wiadomość
Wielkie dzięki za odpowiedź, więc to pewnie są różne serie wypuszczonych kosmetyków. Dodatkowo cieszy mnie ze sa ciut ciemniejsze.
a mnie nie

ale dobrze, że choć jedna z nas jest zadowolona
__________________
"Z każdym dniem mojego życia zwiększa się nieuchronnie liczba tych, którzy mogą mnie pocałować w dupę."
sylwiani jest offline  
Stary 2007-09-06, 17:47   #1251
Kattarina
Zakorzenienie
 
Avatar Kattarina
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 781
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Agniesko- przepraszam Cie, ale jeszcze nie sprawdzilam podkladow Lumene - po wakacjach mam sporo pracy i nie moge wygospodarowac czasu na zakupy w innym miescie (u mnie nie maja Lumene)

Nie mam ostatnio czasu na dzialalnosc zwiadowcza w drogeriach
Wpadlam tylko wczoraj wieczorem do marketu, po zakupy spozywcze i natknelam sie na nowe stoiska z kolorowka- m.in. Isa Dory, ktora oczywiscie obadalam i niestety wciaz nie widze w jej ofercie b. jasnych odcieni, np. tego, o ktorym kiedys pisala Rachela
Moze w Szwecji ich rzeczywiscie nie ma- kiedys pani makijazystka powiedziala mi, ze Szwedki rzadko pytaja o b.jasne odcienie podkladow/pudrow i nie narzekaja na ich brak w ofercie, poniewaz caly rok sie opalaja.....
Kattarina jest offline  
Stary 2007-09-06, 18:08   #1252
margaritaa
Zadomowienie
 
Avatar margaritaa
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 514
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

serenity a wkleisz nam potem umalowane fotki??
zobaczysz ze bedzie fajnie z tym malowaniem
__________________
Znamy wiele przypadków kobiet posiadających nieskazitelnie czyste mieszkania i wyjątkowo brudne dusze.
margaritaa jest offline  
Stary 2007-09-06, 18:09   #1253
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez Kattarina Pokaż wiadomość
Agniesko- przepraszam Cie, ale jeszcze nie sprawdzilam podkladow Lumene - po wakacjach mam sporo pracy i nie moge wygospodarowac czasu na zakupy w innym miescie (u mnie nie maja Lumene)

Nie mam ostatnio czasu na dzialalnosc zwiadowcza w drogeriach
Wpadlam tylko wczoraj wieczorem do marketu, po zakupy spozywcze i natknelam sie na nowe stoiska z kolorowka- m.in. Isa Dory, ktora oczywiscie obadalam i niestety wciaz nie widze w jej ofercie b. jasnych odcieni, np. tego, o ktorym kiedys pisala Rachela
Moze w Szwecji ich rzeczywiscie nie ma- kiedys pani makijazystka powiedziala mi, ze Szwedki rzadko pytaja o b.jasne odcienie podkladow/pudrow i nie narzekaja na ich brak w ofercie, poniewaz caly rok sie opalaja.....
Żartujesz? Za co mnie przepraszasz zrobisz mi wielką przysługę jeśli go sprawdzisz nawet za pół roku, na braki w podkładach nie cierpię ostatnio
A właśnie, pomalowałam się dzisiaj Goshem X-ceptional nr 11, bardzo fajny moim zdaniem to neutralny beż, ani nie wpada w żółć ani nie robi ze mnie świnki. Ma miłą, leistą konsystencję, dobre krycie, kolejne warstwy dobrze się stapiają. Daje delikatny błysk, jak po kremie. Myślę, że będzie wyglądał dobrze na rozdrażnionej skórze, znacznie lepiej niż Revlon SoftFlex czy nawet Givenchy SkinTonic (ten trochę się ściera odsłaniając czerwoną skórę). Na razie baaardzo mi się podoba
__________________

agnieska jest offline  
Stary 2007-09-06, 19:10   #1254
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

aguś bardzo dziękuję za opis tego gosha-własnie sie na niego czaję jak mi sie skończy obecny podkład (i jak wypłata konto zasili...)
a próbowałas go na filtrze?
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline  
Stary 2007-09-06, 19:32   #1255
n_o_b_o_d_y
Wtajemniczenie
 
Avatar n_o_b_o_d_y
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 2 186
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Juz od dluzszego czasu sledze ten watek jak i jego wczesniejsze edycje i wreszcie postanowilam sie ujawnic. Kiedys nie przepadalam za bardzo jasnym odcieniem mojej skory, teraz (w duzej mierze dzieki Wam ) przekonalam sie do mojej jasnej karnacji, baaaa nawet ja polubilam!
Dodaje zdjecia mojej bladej buzi.
Serdecznie pozdrawiam wszystkie bladolice
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC00773.JPG (57,7 KB, 158 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00847.JPG (54,4 KB, 142 załadowań)
__________________
Just like heaven...
n_o_b_o_d_y jest offline  
Stary 2007-09-06, 19:36   #1256
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Nie, ale na filtry już od dawna nie pakuję płynnych podkładów mimo wszystko nie dawały tak dobrych (naturalnych) efektów jak te w kompakcie, więc odpuściłam Stoisko Gosha znalazłam akurat u siebie w mieście, jak dla mnie - świeżo wprowadzone, ale rzadko chadzam po tutejszych sklepach; na pewno jeszcze 2 miesiące temu go nie było, kolekcja letnia prawie nie ruszona. Akurat mi się przypomniało, że nie miałam go do tej pory okazji przetestować, maźnęłam po łapie i kupiłam

Nobody - bardzo ładnie wyglądasz
__________________

agnieska jest offline  
Stary 2007-09-06, 19:36   #1257
emememsss
Raczkowanie
 
Avatar emememsss
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 146
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez n_o_b_o_d_y Pokaż wiadomość
Juz od dluzszego czasu sledze ten watek jak i jego wczesniejsze edycje i wreszcie postanowilam sie ujawnic. Kiedys nie przepadalam za bardzo jasnym odcieniem mojej skory, teraz (w duzej mierze dzieki Wam ) przekonalam sie do mojej jasnej karnacji, baaaa nawet ja polubilam!
Dodaje zdjecia mojej bladej buzi.
Serdecznie pozdrawiam wszystkie bladolice
Bardzo dobrze Ci z jasna skora W ogole nie wyobrazam sobie Ciebie opalonej
emememsss jest offline  
Stary 2007-09-06, 19:56   #1258
n_o_b_o_d_y
Wtajemniczenie
 
Avatar n_o_b_o_d_y
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 2 186
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez emememsss Pokaż wiadomość
Bardzo dobrze Ci z jasna skora W ogole nie wyobrazam sobie Ciebie opalonej
Dziekuje Ja chyba tez nie wyobrazam sobie siebie opalonej, nie mialam nawet mozliwosci wystapic w takiej wersji, poniewaz na moja skore sloneczko nie dziala.
__________________
Just like heaven...
n_o_b_o_d_y jest offline  
Stary 2007-09-06, 20:05   #1259
aliś
Zadomowienie
 
Avatar aliś
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 878
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez sylwiani Pokaż wiadomość
a mnie nie

ale dobrze, że choć jedna z nas jest zadowolona
\\

no nie dziwię się... ja dzięki wizażowi polubiłam swoją jasną skórę (zdjęcia wrzucę jak ostatecznie pozbędę sie kropek-krostek)
długo szukałam odpowiedniego podkładu...ten jest jedyny we właściwym odcieniu, i naprawdę wiem jak to ciężko, zresztą jak wile z wizażanek znaleźć właściwy kolorek... tym bardziej ciepły... mnie sie udał (tak mysle) Życzę powodzenia
__________________
7.04.2013 Brunio

aliś jest offline  
Stary 2007-09-07, 08:41   #1260
emememsss
Raczkowanie
 
Avatar emememsss
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 146
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę? III

Cytat:
Napisane przez aliś Pokaż wiadomość
\\

no nie dziwię się... ja dzięki wizażowi polubiłam swoją jasną skórę (zdjęcia wrzucę jak ostatecznie pozbędę sie kropek-krostek)
długo szukałam odpowiedniego podkładu...ten jest jedyny we właściwym odcieniu, i naprawdę wiem jak to ciężko, zresztą jak wile z wizażanek znaleźć właściwy kolorek... tym bardziej ciepły... mnie sie udał (tak mysle) Życzę powodzenia
Ja polubiłam swoją jasną skórę zanim trafiłam na wizaż. Czytałam mnóstwo o egzotycznych ideałach urody europejczyków: azjatkach, murzynkach, latynoskach. Okazało się, że wszystkie kobiety innych maści podziwiają białą skórę i dążą do rozjaśnienia swojej - zwłaszcza azjatki. Poza tym europejski ideał piękna w świecie to BIAŁA kobieta. Kiedy wyobraziłam sobie te proporcje: cały świat wybielający się i mała europa biegająca na plażę i solarium byłam już przekonana, że moja miłość do jasnej skóry ma logiczne podłoże Wizaż pomógł mi tylko (i aż) w znalezieniu odpowiednich kosmetyków do podkreślenia tej bieli. I zaakceptowaniu jej w miejscach newralgicznych, do których od zawsze miałam przekonanie, że powinny być ciemne - np. nogach. W chwili obecnej żałuje pieniędzy wywalonych na bronzery - niech żyją białe łydki

A żeby nie było tak totalnie offtopowo - to dość banalny i znany, ale zarazem tani kosmetyk...Polecam mleczko i tonik ogórkowy ziaji. Mam wrażenie, że rozjaśnia delikatnie przebarwienia, rozświetla i rozjaśnia skórę. No i nie zawiera alkoholu. Myślę, że można go zaliczyć do podkreślaczy. Jestem uzależniona
emememsss jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
jasna cera, jasny podkład

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:19.