Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobi interesuj帷 fryzur? Jakich kosmetyk闚 i akcesori闚 do stylizacji w這s闚 u篡? Podziel si swoim do鈍iadczeniem ze stylizacji fryzur!

Poka wyniki sondy: Dyfuzor czy Spin Curl?
Dyfuzor 49 77,78%
Spin Curl 14 22,22%
G這suj帷y: 63. Nie mo瞠sz g這sowa w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2009-01-15, 21:03   #601
Anulka552255
Raczkowanie
 
Avatar Anulka552255
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 103
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Nom, ja zakupilam sobie ta suszareczk na allegro, dzis mi przyszla wlasnie, sprawia wra瞠nie solidnej, nie za duza, nie za ciezka, ma funkcj jonizacji i regulacje temperatury. Mam nadziej, ze b璠 zadowolona. Mysl, ze dobrze wybralam.
Anulka552255 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-16, 07:55   #602
Ikka1
Rozeznanie
 
Avatar Ikka1
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Silesia
Wiadomo軼i: 662
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Hey to ja tez standardowo jak to jest w tym w徠ku bede prosi豉 o rade osoby bardziej zorientowane , a moze nawet w豉軼iciela takiej oto suszareczki

http://www.allegro.pl/item522378870_...klep_gwar.html

kusi mnie zeby klikn帷 - chcia豉m zapobiegaj帷 elektryzowaniu i szybciej susz帷a od mojej aktualnej 1100W boje si tylko ze bedzie za duza i za ci篹ka help
Ikka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-16, 18:15   #603
Ikka1
Rozeznanie
 
Avatar Ikka1
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Silesia
Wiadomo軼i: 662
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

up
prosze - nie znajdzie si zadna uczynna dusza przeczyta豉m w徠ek i nie znalaz豉m nic na temat tej suszarki
Ikka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-16, 18:28   #604
daniele67
BAN sta造
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomo軼i: 56
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Ikka1 Poka wiadomo嗆
Hey to ja tez standardowo jak to jest w tym w徠ku bede prosi豉 o rade osoby bardziej zorientowane , a moze nawet w豉軼iciela takiej oto suszareczki

http://www.allegro.pl/item522378870_...klep_gwar.html

kusi mnie zeby klikn帷 - chcia豉m zapobiegaj帷 elektryzowaniu i szybciej susz帷a od mojej aktualnej 1100W boje si tylko ze bedzie za duza i za ci篹ka help
Ogl康a貫m t suszark, osobi軼ie nie kupi豚ym tego produktu.
Nie jest to suszarka profesjonalna, z przodu plastikowa siatka wlotowa, powinna by metalowa. Fatalne prze陰czniki, nie my郵 瞠by by造 wygodne w u篡tkowaniu.
Z pozytyw闚 3 lata gwarancji, mo瞠 dla zach皻y. Za 130-150 z mo積a kupi du穎 lepszej jako軼i produkt.
daniele67 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-16, 19:25   #605
Ikka1
Rozeznanie
 
Avatar Ikka1
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Silesia
Wiadomo軼i: 662
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

daniele67 dzi瘯uj b璠e w takim razie czyta i szuka dalej
Ikka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-16, 19:37   #606
daniele67
BAN sta造
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomo軼i: 56
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Powodzenia !!!
daniele67 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-17, 18:58   #607
Ikka1
Rozeznanie
 
Avatar Ikka1
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Silesia
Wiadomo軼i: 662
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

No nie -sama nie dam rady im wi璚ej na ten temat czytam tym mniej wiem
czy moge prosic jeszcze o jak捷 podpowied sama zalaz豉m takie
http://www.allegro.pl/item532475393_...jonizacja.html

http://www.euro.com.pl/suszarki-do-wlosow/vidal-sassoon-vs535e.bhtml?from=nokaut

http://www.euro.com.pl/suszarki-do-w...018.bhtml#opis


w這s闚 nie mam d逝gich ale susze je codziennie rano , mo瞠 wystarczy豉by mi ta vidal zw豉szcza ze jest ma豉 i nie musia豉bym przestawiac si na wi瘯sz chcia豉m tylko o wi瘯szej mocy- (obecnie mam 1100 philipsa- moim skromnym zdaniem dramat ) - i z ch這dnym nawiewem - przyciski ma chyba tez ok tzn praktyczne
za to rowenta ma duzo pozytywnych opini ale czy nie za duza
zelmer ??? lubi t firm a ta wygl康a przyzwoicie
a moze robie za duze HALO z tym zakupem ale wiem ze jak kupie to bedzie mi musia豉 troch czasu pos逝篡c dlatego b璠 wdzi璚zna za wszelkie sugestie
Ikka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-26, 19:53   #608
Ikka1
Rozeznanie
 
Avatar Ikka1
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Silesia
Wiadomo軼i: 662
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

ok sama pog堯wkowa豉m- kupi豉m REF 6608E seria Pro BaByliss jak znajd troszke czasu wklej zdj璚ie = wg mnie suszarka idealna polecam
Ikka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-05, 08:33   #609
intermanka
Raczkowanie
 
Avatar intermanka
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 74
Co my郵icie o tej suszarce? prosz o rade:)

Witam, od jakiego czasu zastanawiam si nad kupnem nowej suszarki bo moja obecna ma ju wi璚ej wad ni zalet my郵a豉m o czym takim...

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=22257

co o niej my郵icie?nigdy wcze郾iej tutaj nie pisa豉m i jesli mog prosi tak瞠 o rad fryzjerki lub znawczyni tematu to b璠 wdzi璚zna

Dodam jeszcze, 瞠 zdaje sobie sprawe, 瞠 dok豉daj帷 wi璚ej kasy mog豉bym kupi pewnie co lepszego ale m鎩 bud瞠t jest do嗆 ograniczony i cena wy瞠j wymienionej suszarki jak najbardziej mi odpowiada

z g鏎y dzi瘯uje!!

pozdrawiam
__________________
"Cia這 jest tym najmniejszym, co kobieta mo瞠 da m篹czy幡ie." Romain Rolland
intermanka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-11, 09:39   #610
abz
Zakorzenienie
 
Avatar abz
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: .
Wiadomo軼i: 3 391
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Do moderatora i innych wiza瘸nek: przegl康a豉m watek 2 dni, u篡wa豉m wyszukiwarki, ale nadal nie umiem dokona wyboru, bo jako ma這 os鏏 si tu ostatnio wypowiada - to tak w ramach wyjka郾ienia zanim mnie wy郵ecie do wyszukiwarki
Mia豉bym tu pro軸 g堯wnie do znawc闚 tematu - fryzjer闚, szukam profesjonalnej suszarki, raczej firmy nie dost瘼nej w ka盥ym supermarkecie (chocia jedno raczej wyklucza drugie). Z tych firm znalaz豉m m.in.
BaByliss PRO , Efalock, Ermila, Jaguar, Moser, Parlux, Valera
wcze郾iej nic o nich nie s造sza豉m, ale szukaj帷 w necie sprz皻u natkn窸am si na te firmy. W jednym sklepie znalaz豉m takie modele:
http://www.hairstore.pl/Ermila_Compa...losow-125.html

http://www.hairstore.pl/Valera_Swiss...izacja-74.html

http://www.hairstore.pl/BaByliss_PRO...B5586-136.html

Pewnie jest jeszcze wiele innych wartych uwagi, ale nigdy nie kupowa豉m takiego sprz皻u wiec mo瞠 nie umiem szuka?
Dodam jeszcze, 瞠 przegl康豉m posty z poczatku w徠ku, po 1. s dosy stare i w ci庵u 3 lat pewnie pojawi這 sie du穎 nowych modeli sprzetu, no i wi瘯szo嗆 starych link闚 ju si nie otwiera.
Ale ja si t逝macz nie?
Licz na Wasz wiedz i pomoc!

Moze jeszcze dodam bardziej konkretne pytania: jaka moc? 2000 czy np 1600 wystarczy na domowe warunki? Czy wazne ile jest pr璠ko軼i nawiewu 2 czy 3? Bo ja zawsze szuka豉m suszarki z jak najwi瘯sz moc zeby mia豉 mocny nawiew, aktualnie mam suszark szalonej firmy Apollo i ma w豉郾ie 2000W, ale po przeczytaniu wypowiedzi o jonizacji itp, chc szybko zmieni suszarke na lepsza
__________________
od 26 kwietnia 2008 - 穎na // nasz 郵ub
mamy Synka: Krzysiu ur. 24-09-2010
i znowu serca mam dwa...



Edytowane przez abz
Czas edycji: 2009-02-11 o 09:50
abz jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-12, 07:34   #611
intermanka
Raczkowanie
 
Avatar intermanka
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 74
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Ja niestety zd捫y豉m kupi suszark zanim otrzyma豉m tu odpowiedz mo瞠 Ty b璠ziesz mia豉 wi璚ej szcz窷cia...ja doradzi豉bym ale kompletnie si na tym nie znam...powodzenia!
__________________
"Cia這 jest tym najmniejszym, co kobieta mo瞠 da m篹czy幡ie." Romain Rolland
intermanka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-12, 12:40   #612
abz
Zakorzenienie
 
Avatar abz
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: .
Wiadomo軼i: 3 391
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Ostatecznie i tak sama b璠e musia豉 zdecydowa, licze chocia na opinie typu: tej na pewno nie kupuj, bo ta firma jest kiepska, a ta jest lepsza. 疾bym mog豉 chocia zaw瞛i pole szukania
__________________
od 26 kwietnia 2008 - 穎na // nasz 郵ub
mamy Synka: Krzysiu ur. 24-09-2010
i znowu serca mam dwa...


abz jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-12, 20:27   #613
Ikka1
Rozeznanie
 
Avatar Ikka1
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Silesia
Wiadomo軼i: 662
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Cytat:
Moze jeszcze dodam bardziej konkretne pytania: jaka moc? 2000 czy np 1600 wystarczy na domowe warunki? Czy wazne ile jest pr璠ko軼i nawiewu 2 czy 3? Bo ja zawsze szuka豉m suszarki z jak najwi瘯sz moc zeby mia豉 mocny nawiew, aktualnie mam suszark szalonej firmy Apollo i ma w豉郾ie 2000W, ale po przeczytaniu wypowiedzi o jonizacji itp, chc szybko zmieni suszarke na lepsza
ja co prawda nie jestem fryzjerem wiec nie wiem czy moge si wypowiada ale co mi tam: obie wydaj si by 鈍ietne ja mam babyllis 2000 w i jestem baaardzo szcz窷liwa - troch czasu zaj窸o mi przestawienie si na jej rozmiary ale teraz jest ok. w這sy s b造szcz帷e i w swietnej formie wa積e zeby przycisk zimnego powietrza by prze豉czany a nie naciskany przez czas uzywania tej funkcji oraz wybra豉bym 2000 w bo im kr.鏂ej narazasz w這sy na wysok temp tym lepiej dla nich wazne zeby suszenie zakonczyc zimnym powietrzem mam nadzieje ze troch pomog豉m
Ikka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-13, 07:50   #614
intermanka
Raczkowanie
 
Avatar intermanka
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 74
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Cytat:
Napisane przez abz Poka wiadomo嗆
Ostatecznie i tak sama b璠e musia豉 zdecydowa, licze chocia na opinie typu: tej na pewno nie kupuj, bo ta firma jest kiepska, a ta jest lepsza. 疾bym mog豉 chocia zaw瞛i pole szukania

Ja zdecydowa豉m si na jonizuj帷 do w這s闚 HTD 3012 Profi, Clatronic. Nie uda這 mi si uzyska tutaj 瘸dnej rady co do tej suszarki wi璚 postanowi豉m sama zaryzykowa i teraz jest "po ptakach" przysz豉 dwa dni temu. Jest du瘸 i musz si do tego przyzwyczai, troche mnie denerwuje bo jest g這郾a:/ poza tym podoba mi si, ma du膨 moc wiec dobry nawiew i szybko suszy w這sy. ma regulowana temperature wiec nie niszczy wlos闚 goracym powietrzem, nasadki tez sa calkiem przyjemne fajnie tez,ze jest jonizujaca-narazie co prawda nie widze wiekszej roznicy ale ponoc tez mnie to niszczy wlosy,mam nadzieje,ze po dluzszym stosowaniu zobacze efekty z tych suszarek,ktore Ty pokaza豉s chyba wszystkie sa super bo widze,ze firma profesjonalna. nie jestem znawca ale ja kierowalam sie tym,zeby suszarka szybko suszyla wiec miala wieksza moc,zeby byla regulacja tepmeratury i zimny nawiew, ktorym susze wlosy na koncu,zeby im dobrze zrobic pozdrawiam
__________________
"Cia這 jest tym najmniejszym, co kobieta mo瞠 da m篹czy幡ie." Romain Rolland
intermanka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-13, 08:17   #615
abz
Zakorzenienie
 
Avatar abz
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: .
Wiadomo軼i: 3 391
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

cenna uwaga z tym przyciskiem zimnego nawiewu, dzi瘯i
nie wybra豉bym ju clatronica, firma produkuje i wszystko i nic (podobnie zreszt jak apollo, kt鏎ej uzywam teraz) dlatego szukam czegos "bardziejszego". Musze przeprowadzi wywiad w salonach fryzjerskich, jak kto ze znajomych bedzie sie wybiera to poprosz, zeby zapytali czego u篡wa si w ich salonie.....i zanim kupi w necie, musz podjecha do sklepu fryzjerskiego na mie軼ie, por闚nam ceny.
__________________
od 26 kwietnia 2008 - 穎na // nasz 郵ub
mamy Synka: Krzysiu ur. 24-09-2010
i znowu serca mam dwa...


abz jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-13, 15:09   #616
lalaith
Zakorzenienie
 
Avatar lalaith
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Krak闚
Wiadomo軼i: 6 832
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Ja te si nie doczeka豉m na pomoc i kupi豉m samodzielnie suszark

http://www.allegro.pl/item552166958_...jonizacja.html

Zdam relacje jak wypr鏏uj.
lalaith jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-13, 15:22   #617
Dziamma
Raczkowanie
 
Avatar Dziamma
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 300
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Ja polecam firm Remington. S dobe jako軼iow, jest du篡 wyb鏎, a do tego nie s zbyt masywne i s por璚zne Do u篡tku nieprofesjonalnego, domowego polecam model Remington d- 3310, kt鏎y akurat sama mam i jestem zadowolona. Nie wiem co do nowszych modeli...
Dziamma jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-19, 20:41   #618
daniele67
BAN sta造
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomo軼i: 56
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Polecam suszark GAMA 3600 Ceramic Turmaline z dyfuzorem w komplecie.
daniele67 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-20, 08:09   #619
abz
Zakorzenienie
 
Avatar abz
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: .
Wiadomo軼i: 3 391
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

daniele67 w豉郾ie tylko ty sie wypowiadasz....dobre i to
A ja nadal nie mia豉m okazji pojecha do sklepu i zobaczyc co oferuj na miejscu, nie przez net.
Niby to tylko suszarka a taki trudny wyb鏎
__________________
od 26 kwietnia 2008 - 穎na // nasz 郵ub
mamy Synka: Krzysiu ur. 24-09-2010
i znowu serca mam dwa...


abz jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-20, 17:50   #620
daniele67
BAN sta造
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomo軼i: 56
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Dobrze, 瞠by suszarka mia豉 jonizacj i przycisk zimnego powietrza. Lepiej kupi suszark profesjonaln ni kiepski produkt w supermarkecie.
Popatrz w sklepie internetowym firmy co sprzedaje sprz皻 profesjonalny do hurtowni i zak豉d闚 fryzjerskich: www.aktykulyfryzjerskie.c om
Ja kupi貫m suszark GAMA MYSTERE 3600 Ceramic Tourmaline, ale przegl康a貫m ich stron i maj te inne ciekawe modele np. suszark jonizuj帷 NE1H z przyciskiem zimnego powietrza 2000W.
daniele67 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-23, 19:30   #621
calineczka87
Raczkowanie
 
Avatar calineczka87
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomo軼i: 127
Smile Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Hejka !
W豉snie zepsu豉 mi sie suszarka (akurat kiedy potrzebna... )
No i rozgl康am sie za jakim przyzwoitym sprz皻em, co by pos逝篡, gdyz w這sy cz瘰to susz,przewaznie przed prac,kiedy rano sie cz這wiekowi spieszy... he.

Chcia豉bym jak捷 w miar gabarytowo ma豉 suszark,ale 瞠by nie niszczy豉 w這s闚.... wi璚 z funkcj jonizuj帷 oraz zimnym powietrzem. przyda豉by si te ko鎍闚ka prostuj帷a moje str彗i (kt鏎e co ostatnio nie chc rosn望,uhh.... )

przegladam te Philipsy i Rowenty, ale nie bardzo wiem co wybra.... jaki
Babyliss te zachwalany...

cenowo szukam tak do 250 z....


dorad嬈ie co !


pozdro
__________________
tatua z emocji wypalany...
calineczka87 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-27, 14:08   #622
Nogala1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 483
remington d4444

dziewczyny znacie mo瞠 suszark remington shane terapy d4444 bo jestem bardzo ciekawa czy jest dobra i jak dzia豉 ta od篡wka, kt鏎a leci z suszarki w postaci mgie趾i przy suszeniu
Nogala1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-02-27, 19:17   #623
asix86
Wtajemniczenie
 
Avatar asix86
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomo軼i: 2 099
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

A ja juz prawie zdecydowa豉m sie na te suszark
http://www.zadowolenie.pl/zobacz,167...ps-hp-4991-00-
Co Wy na to? Odbi鏎 osobisty kosztuje 10z, co mnie bardzo zdziwi這,
no ale i tak tu jest najta雟za bo w sklepie kosztuje 200z..
Chyba ze kto mi j odradzi
asix86 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-03-02, 13:15   #624
201708220937
Konto usuni皻e
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomo軼i: 1 008
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

2 dni temu dosta豉m od T畚ikana urodzinki suszareczke PHILIPSa, SalonDry Control, HP 4982. ma funkcje jonizacji, zimny nadmuch i jak dla mnie jest poprostu rewelacyjna! ma這 uzywa豉m suszarki do w這s闚 bo zawsze mia豉m po niej sianowate i kr璚帷e sie w這sy ale po uzyciu tej stwierdzi豉m ze prostownica bierze urlop dzi瘯i jonizacji w這ski poprostu b造szcza造 po wysuszeniu a do tego by造 proste !!! jak nigdy. i takie g豉dziutkie )) jak dla mnie to ten system jonizuj帷y to rewelacja! i jezeli nosicie sie z zamiarem zakupu suszarki polecam wam tylko i wy豉cznie takie z jonizacj
201708220937 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-03-14, 20:47   #625
cfaniaras
Raczkowanie
 
Avatar cfaniaras
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: G-dz
Wiadomo軼i: 205
GG do cfaniaras
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

chocia nie susze w這sk闚 , to w domu potrzebny jest jednak taki sprzet zreszta mama suszy zawsze. ostatnio kupilysmy suszarke z rossmana za 30zl z jonizacja, zimnym powietrzem, dyfuzorem . suszenie nia zajmuje 3 minutki , ekstra
cfaniaras jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-03-29, 22:25   #626
evcia006
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomo軼i: 25
Exclamation Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

czesc drogie wiza瘸nki

potrzebuje rady

Mam falowane w這sy.. kiedy nie u篡wam suszarki robi si z nich naprawde niez貫 loki, troche niesforne ale ogarniam je kosmetykami z serii Matrix i bez suszenia suszarka wygladaj wtedy super-tyle 瞠 trwa to jakies 2-2,5h

Chcia豉m si was poradzi- jak suszark z dyfuzorem do lok闚 polecacie? i czy taka suszarka rzeczywi軼ie pomo瞠 u這篡 loki?
Je郵i mo瞠cie to podawajcie i konkretne modele i og鏊ne parametry jakie powinna mie suszarka

z g鏎y wielkie dzi瘯i za wszystkie odpowiedzi
evcia006 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-04-08, 23:25   #627
evcia006
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomo軼i: 25
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

up up... nikt nie ma nic do polecenia?? nie wierz...
evcia006 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-04-09, 12:17   #628
spioch7
BAN sta造
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: to zale篡 gdzie w danym momencie jestem;D
Wiadomo軼i: 1 038
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

Ja wczoraj kupilam suszarke dzis wyprobje wiec zdam relacje ok ale teraz pyt natury technicznej.. kiedy rozczesujecie wlosy po uzyciu suszarki w trakcie czy przed? Jesli w trakcie to gdy sa wilgne/mokre? Prosze odp
spioch7 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-04-09, 14:34   #629
evcia006
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomo軼i: 25
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

ja uzywam suszarki tylko kiedy zamierzam potem prostowa w這sy wiec zeby sobie ulatwi 篡cie to rozczesuje je przed i w trakcie suszenia.. bo jesli sie decyduje na loki no to suszarka ma wolne:P
evcia006 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-04-21, 17:44   #630
evcia006
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomo軼i: 25
Dot.: Najlepsze suszarki do w這s闚 :) - zbiorczy

spioch7 zd捫y陰s sie ju nacieszy swoim nabytkiem?? nic nie piszesz jak suszarka a ja dalej na etapie poszukiwa i zbierania opinii.. ??
evcia006 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Tagi
babyliss, cold shoot, dobra suszarka, dyfuzor, fryzjerski, ozonowa, poprawa kondycji w這s闚, regeneracja, remington, spin curl, suszarka, suszarka do w這s闚, w這s闚, w這sy, zniszczone

Nowe w徠ki na forum Fryzury i styling


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2017-03-14 12:46:25


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:40.