facet ma brwi jak Janusz Rewinski - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-05, 14:58   #1
miki1981
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1

facet ma brwi jak Janusz Rewinski


Siemka. Mam brwi troche jak Janusz Rywinski (siara z killera). Tzn zrastaja sie tworzac jedna kreske no i dodatkowo tworza sie krzaczory.
Co radzicie a tym zrobic ?

A tak przy okazji moze znajdzie sie jakas doswiadczona osoba ze Szczecina ktora rzuci na to okiem.

Pozdrawiam serdecznie
Miki
miki1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-05, 15:56   #2
Freyaa
Przyczajenie
 
Avatar Freyaa
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 5
GG do Freyaa
Dot.: facet ma brwi jak Janusz Rewinski

no cóż.. w takiej sytuacji nie pozostaje nic innego tylko udac się do kosmetyczki na regulację brwi...
Freyaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-05, 17:24   #3
issia88
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ze wsi pod Krk ;)
Wiadomości: 6 468
Dot.: facet ma brwi jak Janusz Rewinski

dokladnie polecam to samo, kosmetyczka i bedzie po sprawie a w Szczecinie chyba takich nie brakuje
issia88 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:44.