Jak maluje sie odrosty przy balejażu? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-07, 11:14   #1
Zuziunia
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 12 484

Jak maluje sie odrosty przy balejażu?


Witam, mam pytanko, jakies 3 m-ce temu zrobilam sobie blond balejaż na folii, teraz mam z 3-4cm odrosty i boe sie troche o kondycję moich włosów, jeżeli odrostu będą malowane znowu na folii i znowu rozjasniacz bedzie na rozjasnianych włosach, przeciez to tak strasznie niszczy włosy, miałam juz okazje kiedys to przezyc, włosów sie nie dało rozczesac były w takim opłakanym stanie.
Ostatnio jedna ze znajomych fryzjerek doradziła mi abym do niej przyszła i na pomaluje mi odrostu poprzez czepek, wtedy (tak mówi) że minimalna ilośc juz rozjasnionych włosów zostanie ponownie rozjasniona, tylko się zastanawiam, czy nię będzie widac różnicy miedzy zamalowanym odrostem a reszta włosów.
Wogle blond balejaz to ciężka sprawa, wyglada fajnie za pierwszym razem, a potem juz tak sobie i włosy sa przesuszone, ale tak to juz jest z tym rozjaśnianiem
Prosze doradzcie jak malowac ten blond odrost
Zuziunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-07, 12:20   #2
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: Jak maluje sie odrosty przy balejażu?

może te wątki Ci pomogą:

http://www.wizaz.pl/forum/showthread...hlight=odrosty
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ght=odrost%F3w

http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ght=odrost%F3w
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:14.