Vacu Step - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-08, 20:23   #1
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Exclamation

Vacu Step


Kochane idzie lato i jak każda kobietka chce miec wreeszcie ładne i gładkie ciałko. Kremy antycellulitowe i masaże ie pomagają :9 Cwiczenia też nie Słyszałam o VACU STEP. Czy któraś z was próbowałą ta metodę? Ile i jak często tzreba powtarzac zabieg? Bo wyczytałąm, że jeden raz kosztuje 45 zł a potrzeba około 20 A więc to wydatek rzędu 1000 zł... SZOK! Kochane iszcie czy znacie tą metode i czy naprawdę warto wydawac kaske...
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 10:56   #2
truheart
Zakorzenienie
 
Avatar truheart
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4 261
Dot.: Vacu Step

Akurat jestem na świeżo z tym tematem cały ubiegły tydzień spędziłam w ośrodku spa, gdzie takie cudo było i męczyłam się na nim 5 razy - 4xpo 20 min raz 30min. Ceny wyglądały tak:
VACU STEP15min / 26złVACU STEP20min / 31złVACU STEP30min / 41zł
Muszę przyznać, że to naprawdę fajna sprawa i będę szukać vacu w Łodzi, chociaż mam wrażenie, że będzie ciężko, jakoś vacu nie jest powszechne u nas.
Nie wiem kto Ci powiedział, że dopiero po 20 sesjach widać efekt, ale był to chyba ktoś kto chciał od ciebie dużo kasy wyciągnąć Nawet wczoraj wyłapałam info na TVN Style o tym i mówili, że 12 sesji pomaga schudnąć o 2 rozmiary Kobieta, która tam występowała była na 9 i jeśli dobrze pamiętam mówiła, że straciła 6 cm w talii, o udach nie zapamiętałam.
Ja chudnąć nie chciałam jeno się ujędrnić no i cellulit zdusić. Na zabicie tego dziada 5 sesji nie wystarczy, ale jest teraz zdecydowanie mniej widoczny, a skóra nogach jest bardziej napięta i jędrna. Muszę zaznaczyć, że u mnie przyczyniły się też pewnie masaże i algi, ale jestem pewna, że vacu odegrał tu główną rolę sprawczą
truheart jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 11:44   #3
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

Kurcze musze jeszcze poszukac w pobliskim większym mieście... Bo w moim miasteczku to nawet porządnej kosmetyczki nie ma :P Może mają jakieś karnety... Bo słyszałam, że w wielu miejscach są i 10 sesji kosztuje tylko 200 zł Może uda mi się coś takiego znaleźdź... Oczywiście już wiadomo, ze jakbym zaczeła chodzic to pełna mobilizacja Heh ja tez wczoraj ten program oglądałam :P Jak dobrze wyglądac nago... Wprawdzie nie wyglądam jak ta kobitka ale też mam z tym problem... Może zaprosze faceta do siebie żeby mi podwyższył samoocene? :P
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 11:46   #4
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

Aha no i czekam na więcej wypowiedzi dziewczyny! Jak myśkicie, czy te zabiegi jakoś źle wpływają na zdrowie? Bo niektórzy lekarze podobno wypowiadają się, że lepiej schudnąc naturalnie poprzez diete i wiczenia bo coś wiane... :/
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 12:51   #5
truheart
Zakorzenienie
 
Avatar truheart
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4 261
Dot.: Vacu Step

Cytat:
Napisane przez caroline_1988 Pokaż wiadomość
Kurcze musze jeszcze poszukac w pobliskim większym mieście... Bo w moim miasteczku to nawet porządnej kosmetyczki nie ma :P Może mają jakieś karnety... Bo słyszałam, że w wielu miejscach są i 10 sesji kosztuje tylko 200 zł Może uda mi się coś takiego znaleźdź... Oczywiście już wiadomo, ze jakbym zaczeła chodzic to pełna mobilizacja Heh ja tez wczoraj ten program oglądałam :P Jak dobrze wyglądac nago... Wprawdzie nie wyglądam jak ta kobitka ale też mam z tym problem... Może zaprosze faceta do siebie żeby mi podwyższył samoocene? :P
A no widzisz, ja właśnie nie pamiętałam gdzie dokładnie to usłyszałam swoja drogą fajny ten progrom jest
Jeśłi chodzi o jakieś przeciewskazania do vacu to myślę, że może osoby, które mają problem ze stawami i pękającymi naczynkami - w końcu nowi znajdują się pod niezłym ciśnieniem i ciężko się w ogolne nimi porusza...ale to tylko takie moje gdybania.
BTW, moja kapsuła wyglądała dokładnie jak ta tutaj:
http://www.vacustep.lublin.pl/vacustep.html


Edit:Na tej samej stronie znalazłam listę przeciwskazań do vacu:
"Do zabiegów odchudzania nie kwalifikują się osoby z :
ekstremalnie niskim i ekstremalnie wysokim ciśnieniem, chorobami serca, rozrusznikiem serca, stanami zapalnymi i infekcjami, epilepsją, nowotworami, stanami bólowymi, będące pod wpływem środków odurzających, stanami zapalnymi żył oraz z sączącymi żylakami i owrzodzeniami, ciężkimi chorobami reumatycznymi, kobiety w czasie miesiączki, ciąża. 8 godzin przed zabiegiem i po nim nie należy uprawiać silnie obciążających ćwiczeń fizycznych, które oznaczają dla organizmu stres, z którym powiązany jest zawsze ten sam sposób przemiany materii i spalanie tłuszczu z miejsc najłatwiej dostępnych. Po zabiegu w Vacu Step mechanizmy aktywacji komórek tłuszczowych działają jeszcze przez około 8 godzin na skutek ukrwienia odpowiednich partii skóry.
"
truheart jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 13:36   #6
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

No ja wyczytałam, że w Toruniu jest takie samo urządzenie nawet taki sam kolorek tylko, że zamiast stepu w środku jest rowerek

Mam jeszcze jedno pytanko. To normalnie się wchodzi do tego w ubraniu? Bo mi się wydaje, że jakbym tam weszła na gaciach to lepiej to by zadziałało :P A tam na tych fotkach to normalnie facet wchodził do tego mw dzinsach...
Aha no i napisz mi czy wiesz może czy są jakieś karnety u was na to cZy cuś...
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 13:40   #7
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

Włąśnie znalazłam tak dla porównania cen jakiś salon w Gddddydni gdzie ceny są nastepujące:


VACU STEP
1 minuta = 0,80 zł

Trening podstawowy 30 minut = 24 zł

Karnet = 240 zł (10 treningów po 30 minut + 1 trening gratis)

Terapia tlenowa w czasie treningu = 35 gr/min

A u mnie w pobliżu jeden trening 30 minut kosztuje aż 45 zł i nie ma zanych karnetów... MASAKRA! Chyba nie będe mogła sobie na to pozwolic... Kurcze czemu ja mieszkam w takiej dziurze... :[
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 13:44   #8
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

W Krakowie jest w EFC w Herbewie i na Urzędniczej, ale nie pamiętam jak się klub nazywa.
W EFC karnet na 10 wejść kosztuje 140 zł. Cwiczy się 30 minut i dobrze jest robić to często (3-4 razy w tygodniu przynajmniej na początku).


Kurde a w Krakowie jeszcze taniej kobitki a może któraś z was słyszała jeszcze o Vacu Step w Toruniu? Bo ja tylko o tym jednym urządzeniu w salonie AFRODYTA no a tam cenowo kiepsko...
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 13:45   #9
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

"na Urzędniczej w krakowie karnet na 11 wejść kosztuje 350 zł , przy drugim jeśli przyprowadzi się drugą osobę która wykupi karnet macie znizkę o 100 zł. jednorazowe wejscia kosztuja 40 zła pierwszewogóle 20 zl"
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 13:46   #10
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

"karnet 10 wejsc kosztuje 200pln w Wawie"
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 13:48   #11
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

"witajcie dziewczyny... ja na to chodze w szczecinie i płace 130 zł za 10 wejśc po 30 minut lub 15 wejśc po 20 minut i jestem zadowlonona, tylko ze trzeba jeszcze do tego pic wode i nic juz po tym jie jeśc czyli chodzić wieczorkiem na to,... jestem zadowolona byłam 3 razy i schudłam 2 kg!! pozdro aneta"
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 13:53   #12
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

Kurcze gdzieś nawet minuta kosztuje 90 groszy...
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 14:00   #13
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

Hehehe a ,oże sama zainwestuję w to urządzonko?
http://www.allegro.pl/item188979269_...roducenta.html

Jedyne 28 600,00 zł hehehe
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-09, 14:02   #14
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

http://www.allegro.pl/item191751377_...w_silowni.html

hej sporo tych ofert na allegro jest a moze sobie postawie takie cudo w piwnicy rozreklamuje i już mi się zwróci :P A sama sie gratis odchudze :P
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 10:20   #15
truheart
Zakorzenienie
 
Avatar truheart
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4 261
Dot.: Vacu Step

Cytat:
Napisane przez caroline_1988 Pokaż wiadomość
No ja wyczytałam, że w Toruniu jest takie samo urządzenie nawet taki sam kolorek tylko, że zamiast stepu w środku jest rowerek

Mam jeszcze jedno pytanko. To normalnie się wchodzi do tego w ubraniu? Bo mi się wydaje, że jakbym tam weszła na gaciach to lepiej to by zadziałało :P A tam na tych fotkach to normalnie facet wchodził do tego mw dzinsach...
Aha no i napisz mi czy wiesz może czy są jakieś karnety u was na to cZy cuś...
Nam kazali wchodzic w majtkach i dłuższym T-shirt, zanim tam Cię zamkną zakładają Ci taką jakby spódniczkę, którą naciąga się na vacu od góry jak już wejdziesz żeby było szczelnie i nie było dopływu powietrza. Spódniczki są w róznych rozmiarach, są zrobione z takiej jakby pianki jak kombinezony dla nurków
Cytat:
Napisane przez caroline_1988 Pokaż wiadomość
Hehehe a ,oże sama zainwestuję w to urządzonko?
http://www.allegro.pl/item188979269_...roducenta.html

Jedyne 28 600,00 zł hehehe
trochę to kosztuje!
truheart jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 11:13   #16
Mary_Q
Zakorzenienie
 
Avatar Mary_Q
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 245
Dot.: Vacu Step

chcialabym miec to w domu hehe ale jaka kasa jak za samochod haha

mam zamiar jezdzic na vacu do torunia albo do bydgoszczy,ale musze kaska odlozyc zeby byl trening nie przerywany
Mary_Q jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 11:27   #17
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

Cytat:
Napisane przez Mary_Q Pokaż wiadomość
chcialabym miec to w domu hehe ale jaka kasa jak za samochod haha

mam zamiar jezdzic na vacu do torunia albo do bydgoszczy,ale musze kaska odlozyc zeby byl trening nie przerywany
OOOOOOOO Mary widze, że Ty tez jesteś z okolic Torunia A myślałam, ze tylko ja jedna Powiedz mi słyszałas gdzie jest Vacu Step w Toruniu? Bo ja słyszałam tylko o jednym w salonie AFRODYTA. Napisałam do niech wczoraj maila czy są jakies karnety i promocje ale zero odzewu :/ A w tej Afrodycie troche jest drogo w stosunku do tych cen w innych miastach... :/ Wiewz może o innych salonach?
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 13:19   #18
pakosta
Wtajemniczenie
 
Avatar pakosta
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 912
Dot.: Vacu Step

A w Łodzi dają coś takiego?.....
pakosta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 14:04   #19
Mary_Q
Zakorzenienie
 
Avatar Mary_Q
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 245
Dot.: Vacu Step

Cytat:
Napisane przez caroline_1988 Pokaż wiadomość
OOOOOOOO Mary widze, że Ty tez jesteś z okolic Torunia A myślałam, ze tylko ja jedna Powiedz mi słyszałas gdzie jest Vacu Step w Toruniu? Bo ja słyszałam tylko o jednym w salonie AFRODYTA. Napisałam do niech wczoraj maila czy są jakies karnety i promocje ale zero odzewu :/ A w tej Afrodycie troche jest drogo w stosunku do tych cen w innych miastach... :/ Wiewz może o innych salonach?
no ja niestety tez znalazlam tlyko w afrodycie!;( i wyslalam do nich maila z rok temu...jeszcze bede szukala bo wole torun od bydgoszczy...chcociaz w bydgoszczy tez znalazlam,czasowo jade tyle samo do torunia i tyle samo do bydgoszczy,jestem pomiedzy hehe to moze keidys wybierziemy sie razem co?
Mary_Q jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 14:06   #20
idzia10
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2
Dot.: Vacu Step

Czesc dziewczyny! to byłby dobry pomysl z zainwestowaniem w te urzadzenia mozna by samemu pocwiczyc a przy tym jeszcze zarobic niezla kase trzeba to przemyslec, u mnie w miescie kosztuje karnet 180zł za 10 treningow po 30 min zapisalam sie juz ale dopiero od poczatku czerwca bede chodzila poniewaz wczesniej nie ma wolnych miejsc, no to chyba musza byc efekty skoro jest problem z terminem wczesniejszym. pozdrowionka
idzia10 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 14:33   #21
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

Mary ile masz latek? Bo ja 19 w tym roku A jeśli chodzi o Vacu to ja wole Toruń zdecydowanie. Bo do Bydgoszczy mam 2 h drogi :/ A do Torunia 45 min samochodem albo 1 h autobusem
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 14:59   #22
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

pakosta w Łodzi na pewno też jest to urządzonko i to nawet kilka pewnie To takie duże miasto a Vacu Step jest coraz bardziej popularny. może jedynie różnic się nazwą ale polega na tym samym. Słyszałąm też o VACU LINE ale to jest to samo zupełnie. Mary a jak się dowiesz gdzie w Toruniu są jeszcze te urządzenia to daj znac jak najszybciej. Popytaj sie może ktos wie. Bo ja an nefcie szukałam i nic nie znalazłam... Tylko AFRODYTA>>> Dziś spróbuje do nich zadzwonic... Może sa jakieś karnety.
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 15:34   #23
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

Kurde no!!!!!!!!!!!!!
Własnie dzwoniłam do tego salonu AFRODYTA i kobitka powiedziała, ze nie mają tego urządzenia Kurcze Mary i co teraz zrobimy? Ty to jeszcze możesz jechac do Bydgoszczy ale ja to już będe musiała się pożegnac z tym cudem...

KOCHANE PROSZE WAS! JEŚLI KTÓRAŚ COŚ WIE I SŁYSZAŁĄ O TYM URZĄDZENIU W TORUNIU TO DAJCIE ZNAC! : ( ALE DÓŁ...
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 15:46   #24
Mary_Q
Zakorzenienie
 
Avatar Mary_Q
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 245
Dot.: Vacu Step

lat 18 o wage nie pytaj haha :P

no ja autobusem do bydzi mam tez kolo 2 godzin...samochodem i do bydg i do torunia tez 45 min...kurcze popatrze jeszcze w necie bo bardzo mi na tym zalezy bo mam chory kregolsup i poza chodzneiem w sumie nci robic nie moge ;/ nawet z plywaniem ciezko bo szyja niestabilna ;/ buuuuuuuuu
Mary_Q jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 16:52   #25
telbuh
Wtajemniczenie
 
Avatar telbuh
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 2 012
Dot.: Vacu Step

Podbijam pytanie o vacu w Łodzi?
telbuh jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 20:59   #26
JustynaT.
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 19
Dot.: Vacu Step

Hello!!
Witajcie
Czy ktos wie moze gdzie w Poznaniu jest Vacu Step?? i jakie są ceny
JustynaT. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-10, 21:48   #27
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Vacu Step

Kochane wpiszcie w googlach vacu step i nazwe waszego miasta a na pewno coś się znajdzie jak już poszukacie to piszcie jakie ceny są u was
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-11, 10:52   #28
telbuh
Wtajemniczenie
 
Avatar telbuh
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 2 012
Dot.: Vacu Step

Znalazłam w Łodzi: studio ANGEL na ul. Stefana 3. Dzwoniłam tam i Pani mi powiedziała, że jednorazowe wejście (30 min) kosztuje 30zl strasznie drogo a karnet na 10 wejść 270 zl. Może zna ktoś jakieś tańsze?
telbuh jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-11, 11:08   #29
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Vacu Step

u nas w szczecinie to sie nazywa vacu well i zrobilo sie dosc popularne
i kosztuje 15zl za 30min
coraz wieksza konkurencja sie robi, prawie kazde centrum sportowe je ma a nawet jest kolo mnie solarium gdzie maja vacu well
Svinecka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-11, 11:13   #30
shake
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 32
Dot.: Vacu Step

Witam wizazanki Wiecie moze gdzie jest vacu step w czestochowie bo szukalam w necie ale nic nie ma
shake jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:37.