Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Pielęgnacja włosów

Notka

Pielęgnacja włosów Twoje włosy są suche, pozbawione blasku, zniszczone? Tutaj dowiesz się, jak pielęgnować włosy, by były zdrowe i lśniące. Jakich kosmetyków do włosów warto używać?

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-05, 09:08   #991
kitay
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 406
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

widzialam dzis reklame capivitu piekne wlosy, ma niby pogrubiac oraz powodowac wyrastanie nowych wlosow, stosowala ktoras z was?
kitay jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 10:13   #992
milamika
Przyczajenie
 
Avatar milamika
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 27
Klaro_92, używam seboradin niger (kuracja do włosów przetłuszczających się skłonnych do wypadania) z wyciągiem z czarnej rzodkwi.

Cytat:
Napisane przez kitay Pokaż wiadomość
widzialam dzis reklame capivitu piekne wlosy, ma niby pogrubiac oraz powodowac wyrastanie nowych wlosow, stosowala ktoras z was?
Ja używam inneov co pisałam już wcześniej, ale mówiłam też ze poprawy w gęstości włosów nie ma tylko że nie wypadały. Używam już miesiąc równo i stwierdzam ze gęstość znacznie sie poprawiła. Na razie o jakieś 10% (dobre rezultaty jak na miesiąc). Kupuje następne opakowanie

Zamówiłam też Placent Hair liquid. Jakie rezultaty? cdn.

Edytowane przez 'Estelle'
Czas edycji: 2008-05-05 o 11:37 Powód: Post pod postem, proszę używać funkcji edytowania.
milamika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 10:56   #993
karla_92
Zakorzenienie
 
Avatar karla_92
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 4 980
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez milamika Pokaż wiadomość
Klaro_92, używam seboradin niger (kuracja do włosów przetłuszczających się skłonnych do wypadania) z wyciągiem z czarnej rzodkwi.
Dzieki Myślalam że to może jeszcze coś innego
karla_92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 11:10   #994
Narek
Zakorzenienie
 
Avatar Narek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Mrozy
Wiadomości: 9 049
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez kitay Pokaż wiadomość
widzialam dzis reklame capivitu piekne wlosy, ma niby pogrubiac oraz powodowac wyrastanie nowych wlosow, stosowala ktoras z was?
Też to widziałam Trzeba poszukać składu i porównać z innymi suplementami
__________________
17.12.2007- Walka o zdrowe i piękne mo-hery Moja pielęgnacja-> klik!
Przewodnik po olejowaniu!
Profil na Endo

TF, CE, obwodówka- zrobione
Bieganie + Turbo Ewy Ch.
Narek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 15:13   #995
Zu2ia
Rozeznanie
 
Avatar Zu2ia
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 589
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

o reklamie capivitu mowila mi dzisiaj mama. i widzialam tez w aptece. moze sie skusze, bo miesiac temu skonczylam polroczna kuracje inneov
kupilam tez olej kokosowy do wlosow.. teraz zabieram sie za szukanie na wizazu jak to to stosowac dokladnie;P

no i popijam pokrzywe;P
__________________
Lubię smak zwycięstwa, ten magiczny smak!


Moje Kochanie
Zu2ia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 15:15   #996
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez Narek Pokaż wiadomość
Też to widziałam Trzeba poszukać składu i porównać z innymi suplementami
zajrzyjcie do wątku o suplementach na temat capivitu tez byla dyskusja z tego co pamietam
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 15:17   #997
Narek
Zakorzenienie
 
Avatar Narek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Mrozy
Wiadomości: 9 049
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
zajrzyjcie do wątku o suplementach na temat capivitu tez byla dyskusja z tego co pamietam
O, dzięki Zaraz zabieram się za poszukiwania
__________________
17.12.2007- Walka o zdrowe i piękne mo-hery Moja pielęgnacja-> klik!
Przewodnik po olejowaniu!
Profil na Endo

TF, CE, obwodówka- zrobione
Bieganie + Turbo Ewy Ch.
Narek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 19:04   #998
TheCuteOne
Zadomowienie
 
Avatar TheCuteOne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 1 339
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Mam dzisiaj lekkiego doła przez moje włosy.
Chyba ich stan się trochę pogorszył.
Jest ich chyba trochę mniej, są jakieś takie przylizane. ehh..
Może zamówie sobie ten seboradin niger?
On jest do włosów cienkich? Co pisze na etykietce?
__________________
We are what we do
and we do everything perfect
TheCuteOne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 19:25   #999
Angi74
Wtajemniczenie
 
Avatar Angi74
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Łódź/Gdańsk
Wiadomości: 2 405
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez milamika Pokaż wiadomość
Klaro_92, używam seboradin niger (kuracja do włosów przetłuszczających się skłonnych do wypadania) z wyciągiem z czarnej rzodkwi.


Ja używam inneov co pisałam już wcześniej, ale mówiłam też ze poprawy w gęstości włosów nie ma tylko że nie wypadały. Używam już miesiąc równo i stwierdzam ze gęstość znacznie sie poprawiła. Na razie o jakieś 10% (dobre rezultaty jak na miesiąc). Kupuje następne opakowanie

Zamówiłam też Placent Hair liquid. Jakie rezultaty? cdn.
Ja dziś odebralam moją "placentę" i od jutra zaczynam kurację Trochę mnie niepokoi "alk.denat" w składzie,no ale zobaczymy,moze nie będzie tak źle.
Angi74 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 19:27   #1000
tigresska
Zakorzenienie
 
Avatar tigresska
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Między Niebem a Piekłem :)
Wiadomości: 3 500
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

kombinowałam wczoraj z tą płukanką z pokrzywy na skóre głowy ale oczywiscie i tak miałam ostatecznie całe włosy w pokrzywie... niech żyje zgrabność!
Dziś weszłam do apteki i był seboradin lotion i kupiłam go i zrobie tak: poniewaz ma on butelkę z takim psikadełkiem to bedę nim psikac sobie skóre głowy i zobaczymy co z tego wyjdzie. a jak sie skonczy to moze wykorzystam opakowanie i bedę nalewac tam pokrzywy w taki sposób nakładać ja na skórę głowy
tigresska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 21:33   #1001
karla_92
Zakorzenienie
 
Avatar karla_92
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 4 980
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez tigresska Pokaż wiadomość
kombinowałam wczoraj z tą płukanką z pokrzywy na skóre głowy ale oczywiscie i tak miałam ostatecznie całe włosy w pokrzywie... niech żyje zgrabność!
Dziś weszłam do apteki i był seboradin lotion i kupiłam go i zrobie tak: poniewaz ma on butelkę z takim psikadełkiem to bedę nim psikac sobie skóre głowy i zobaczymy co z tego wyjdzie. a jak sie skonczy to moze wykorzystam opakowanie i bedę nalewac tam pokrzywy w taki sposób nakładać ja na skórę głowy
Ano niech żyje Ja też jesten bardzo zdolna i zawsze mam cale wlosy w tej pokrzywie, ale później spłukuje ją jeszcze wodą i jest ok
karla_92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 11:58   #1002
KassiaKonsultantka
Raczkowanie
 
Avatar KassiaKonsultantka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 284
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Hej mam zamiar zaczac stosowac WAXa... jaki jest najlepszy do naszych (tj.cienkich i rzadkich ) wlosow?? i ile mniej wiecej trzeba go stosowac, zeby uzyskac efekty?? bo juz nie moge wytrzymac z tymi moimi klaczkami niedosc, ze jest ich malutko, to jeszcze grzywka odgniata sie we wszystkie strony i jest przyklapnieta... :|
KassiaKonsultantka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 12:05   #1003
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez KassiaKonsultantka Pokaż wiadomość
Hej mam zamiar zaczac stosowac WAXa... jaki jest najlepszy do naszych (tj.cienkich i rzadkich ) wlosow?? i ile mniej wiecej trzeba go stosowac, zeby uzyskac efekty?? bo juz nie moge wytrzymac z tymi moimi klaczkami niedosc, ze jest ich malutko, to jeszcze grzywka odgniata sie we wszystkie strony i jest przyklapnieta... :|
Skorzystaj z wyszukiwarki - o waxie jest odrębny wątek, tam dowiesz się wszystkiego.
'Estelle' jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 13:28   #1004
mmaamm
Raczkowanie
 
Avatar mmaamm
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: KATOWICE CITY
Wiadomości: 102
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

hey dziewczyny ... może sie powtarzam, ale ma pytanie co to jest ten inneov

czy są rzeczywiście jakieś sprawdzone i dobre preparaty na grubsze włosy ??
już jestem zrozpaczona mam dużo włosów, ale są cienkie 9cienki pojedynczy włos) stosowałam już waxa (czarnego) na wypadanie włosów, ale nie otrzymałam żadnego spektakularnego efektu ... oprócz tego suplementacja w postaci skrzypowity .... efekt ... hmm powiedzmy, że włosy poprawiły sie są lśniące ale nic poztym ...

POMOCY
__________________
Ruch jest w stanie zastąpić prawie każdy lek ale wszystkie leki razem wzięte nie zastąpią ruchu.
mmaamm jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 14:00   #1005
veiled
Rozeznanie
 
Avatar veiled
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: pisze do was z ...nieba;)
Wiadomości: 553
GG do veiled
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość
Skorzystaj z wyszukiwarki - o waxie jest odrębny wątek, tam dowiesz się wszystkiego.

mnie tez interesuje ten temat a moja wyszukiwarka nie działa (od jakiegos czasu), wiec mogłabys mi wyszukac ten watek i podac link
__________________
"SexAppeal jest w jednej połowie tym co masz, a w drugiej tym co inni myślą, że masz..."
veiled jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 14:01   #1006
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez mmaamm Pokaż wiadomość
hey dziewczyny ... może sie powtarzam, ale ma pytanie co to jest ten inneov

czy są rzeczywiście jakieś sprawdzone i dobre preparaty na grubsze włosy ??
już jestem zrozpaczona mam dużo włosów, ale są cienkie 9cienki pojedynczy włos) stosowałam już waxa (czarnego) na wypadanie włosów, ale nie otrzymałam żadnego spektakularnego efektu ... oprócz tego suplementacja w postaci skrzypowity .... efekt ... hmm powiedzmy, że włosy poprawiły sie są lśniące ale nic poztym ...

POMOCY
Naprawdę tak trudno jest wrzucić to hasło choćby w google?
O przeszukiwaniu wątków na wizażu opcją "przeszukaj ten wątek" nawet nie wspominam

Cytat:
Napisane przez veiled Pokaż wiadomość
mnie tez interesuje ten temat a moja wyszukiwarka nie działa (od jakiegos czasu), wiec mogłabys mi wyszukac ten watek i podac link
Ręce opadają.
Oba na pierwszej stronie - w tym jeden podsumowujący, w którym zawarte są wszystkie potrzebne linki i wyjaśnienia.
Wyszukiwarka nie działa - no comments...
'Estelle' jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 16:35   #1007
Gmyrelka
Wtajemniczenie
 
Avatar Gmyrelka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wwa
Wiadomości: 2 020
GG do Gmyrelka
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Hey dziewczęta Wnikliwie śledzę ten wątek i dołączyłam do Was (wypłukałam już dwa razy włosy pokrzywą) ale ciakwa jestem czy u Was też tak było że moje włosy wydają się po niej totlnie bez połysku i jakby lekko przetłuszczone Dziwne to bo niby pokrzywa powinna pomagać na włosy przetłszczające się (do jakich moje należą...)
I mam też pytanko do Aggie Kurcze naprawde Ci rosną Ci tak włosy na zakolach? Ja mam straszne... i dlatego kusi mnie by spróbować... jaki jest koszt tego "specyfiku"?

Pozdrawiam srdecznie
Gmyrelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 16:56   #1008
kitay
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 406
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Dziewczyny, stosuje odzywke z drozdzy serowego zelka, dziala ale niestety bardzo wysusza mi wlosy mimo ze nkaladam ja tylko u nasady a godz wczesniej na wlosy aplikuje zmieszany olejek kokosowy i dabur jasmine, jak mam inaczej je chronic?
kitay jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 17:38   #1009
mmaamm
Raczkowanie
 
Avatar mmaamm
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: KATOWICE CITY
Wiadomości: 102
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

'Estelle' : okej grzecznie tylko pytałam, a ty od razy takie coś ... jak już kedyś tam mówiłam nie musisz nie odpowiadaj jeśli masz pisać takie coś ... hę
__________________
Ruch jest w stanie zastąpić prawie każdy lek ale wszystkie leki razem wzięte nie zastąpią ruchu.
mmaamm jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 17:48   #1010
Jolie2601
Zakorzenienie
 
Avatar Jolie2601
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 4 523
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez mmaamm Pokaż wiadomość
'Estelle' : okej grzecznie tylko pytałam, a ty od razy takie coś ... jak już kedyś tam mówiłam nie musisz nie odpowiadaj jeśli masz pisać takie coś ... hę
już pisałam na ten temat więc nie będę się powtarzać [bynajmniej nie chodzi o inneov]

Co to jest? http://www.google.com/search?hl=pl&c...tnG=Szukaj&lr=

Inneov na wizażu [a konkretniej na pielęgnacji włosów] http://wizaz.pl/forum/search.php?searchid=8733828 [polecam zwłaszcza wątek "najlepsze tabletki, kapsułki....]

Zajeło mi to 3 min [net mi muli ]

Miłej lektury
__________________
Sacred is the gift that they
have without knowing
Serenity is knowing it's safe
from destruction of time

"Sacred Serenity" Death
Jolie2601 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 17:51   #1011
mmaamm
Raczkowanie
 
Avatar mmaamm
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: KATOWICE CITY
Wiadomości: 102
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Jolie2601: dziki już przetrzepałam internet w tej sprawie w sumie tak chciałam popisać bo -od czego jest forum- i wkręcić sie na forum osobiście to wole włosomaniaczki ... :P

notabene nie zauważyłaś poprawy w moim zachowaniu ?? :P

powiem ze mnie to zajęło 20 sek od momentu kiedy zobaczyłam cenę
__________________
Ruch jest w stanie zastąpić prawie każdy lek ale wszystkie leki razem wzięte nie zastąpią ruchu.
mmaamm jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 17:59   #1012
Jolie2601
Zakorzenienie
 
Avatar Jolie2601
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 4 523
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez mmaamm Pokaż wiadomość
Jolie2601: dziki już przetrzepałam internet w tej sprawie w sumie tak chciałam popisać bo -od czego jest forum- i wkręcić sie na forum osobiście to wole włosomaniaczki ... :P

notabene nie zauważyłaś poprawy w moim zachowaniu ?? :P

powiem ze mnie to zajęło 20 sek od momentu kiedy zobaczyłam cenę
Zauważyłam
Przetrzep wizaż bardziej to znajdziesz tańszy zamiennik
__________________
Sacred is the gift that they
have without knowing
Serenity is knowing it's safe
from destruction of time

"Sacred Serenity" Death
Jolie2601 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 18:02   #1013
mmaamm
Raczkowanie
 
Avatar mmaamm
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: KATOWICE CITY
Wiadomości: 102
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

hehe nie nie dla mnie tabletki to trucizna nie no joke ale nie chce brac chemi, ktorej efekty beda widoczne tlyko na watrobie ... wole już waxy , garniery i inne badziewia, ktore dziłają piwerzchniowo postawnoiłam ze nie bede nic łykac
__________________
Ruch jest w stanie zastąpić prawie każdy lek ale wszystkie leki razem wzięte nie zastąpią ruchu.
mmaamm jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 18:07   #1014
Jolie2601
Zakorzenienie
 
Avatar Jolie2601
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 4 523
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

no w przypadku zamiennika nie jest tak źle bo jest to tauryna i zielona herbata
__________________
Sacred is the gift that they
have without knowing
Serenity is knowing it's safe
from destruction of time

"Sacred Serenity" Death
Jolie2601 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 19:17   #1015
Aggie125
Zakorzenienie
 
Avatar Aggie125
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 857
Wpisy w blogu: 2
GG do Aggie125
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Cytat:
Napisane przez Gmyrelka Pokaż wiadomość
I mam też pytanko do Aggie Kurcze naprawde Ci rosną Ci tak włosy na zakolach? Ja mam straszne... i dlatego kusi mnie by spróbować... jaki jest koszt tego "specyfiku"?
Owszem. Tylko, że ja stosuję Seboradin od paru miesięcy. Poza tym odrastające włosy na zakolach sa jeszcze jasne i delikatne, tak, jak przy skroniach. Myślę, że potrwa jeszcze pare miesięcy, zanim będzie wyraźnie widać zarastające zakola, ale gdy patrzę w lustro, to widzę, że zmienia mi sie też linia włosów nad czołem - niżej wyrastaja nowe wloski. Nie jest ich bardzo dużo, ale jak odgarnę włosy do tyłu i przygladze, to mam wrażenie, jakbym miala ogoloną do skóry głowy małą grzywke, która teraz odrasta.

Tonik Seboradin kosztuje kilkanaście złotych, ostatnio kupowałam go chyba za 16-17 zeta, ale w dośc drogiej aptece.
__________________

Wymiana -lakiery do paznokci (OPI, MySecret, LA Colors, Sinful Colors, Revlon, Essence) oraz perfumy (Voile d'Ambre YR, Cedre SL)
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=229655
Aggie125 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 19:42   #1016
Gmyrelka
Wtajemniczenie
 
Avatar Gmyrelka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wwa
Wiadomości: 2 020
GG do Gmyrelka
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Aggie dziekuje pięknie za odpowiedź

mam jeszcze do Was dziewczyny pytanko... czy Wy używacie octu spirytusowego 10%?? Bo ja właśnie byłam w sklepie i tylko taki był... Moja koleżanka zrobiła sobie miksture w starej buteleczce po jakimś lakierze do włosów, że wlała 1/4 octu i reszte wody i ma cudowne włosy lśniące I ja też bym chciala coś takiego zastosować, po prostu (z?)spsikiwac po kazdym myciu włosy (jak się je wysuszy to ponoć w ogóle nie czuć tego octu). I jeszcze mam pytanko takie... jak sądzicie czy pokrzywa i ocet stosowane razem (tzn po myciu wlosow polewam je naparem z pokrzywy a pozniej bym wilgotne (z?)spsikiwała tym octem z wodą) nie będą słabiej na moje włosy oddziaływać??

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Gmyrelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 19:56   #1017
Alien :*
Zakorzenienie
 
Avatar Alien :*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 3 112
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

To i ja sie chyba zaopatrze w Seboradin skoro na Aggie tak swietnie podzialal Juz go kiedys uzuwalam,ale za krotko zeby zaczal dzialac.Nie wiem tylko czy lepiej uzywac go codziennie czy tylko po myciu glowy,tj co 2 dni.Co o tym myslicie?

I mam do Was jeszcze jedno pytanko:w jaki sposob mozna chronic wlosy przed sloncem?Jakies mgielki czy cos....
Alien :* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 20:29   #1018
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 630
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Gmyrelka, nie wiem czy takie czeste stosowanie octu nie przesuszy Ci wlosow, dodatkowo mysle ze proporcje 1:4 to troche za duzo. Dziewczyny na forum doradzaly nawet zeby na bodajze szklanke wody dawac nie wiecej niz lyzke octu, bo takie male stezenie jest wystarczajace, zeby domknac luski wlosa a przez to wlasnie wlosy beda blyszczec
__________________
WYMIANKA: kosmetyki, wszystkowątek, WISHlista
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 20:37   #1019
Aggie125
Zakorzenienie
 
Avatar Aggie125
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 857
Wpisy w blogu: 2
GG do Aggie125
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

Alien, ja nie stosuję Seboradinu codziennie - czasem codziennie, czasem co 2-3 dni, jak mi się chce Ale jesli myjesz głowę co dwa dni, to nie musisz używac Seboradinu codziennie, możesz go sobie użyć po myciu.
__________________

Wymiana -lakiery do paznokci (OPI, MySecret, LA Colors, Sinful Colors, Revlon, Essence) oraz perfumy (Voile d'Ambre YR, Cedre SL)
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=229655
Aggie125 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 21:14   #1020
Gmyrelka
Wtajemniczenie
 
Avatar Gmyrelka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wwa
Wiadomości: 2 020
GG do Gmyrelka
Dot.: Grubsze i gęstsze włosy

zapaałka dziękuje za poradę
Gmyrelka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
cienkie, ciękie włosy, fryzura codzienna, przetluszczajace się, włosy, wysokie czoło

Nowe wątki na forum Pielęgnacja włosów


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-12-29 21:11:06


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:37.