Effaclar K La Roche-Posay - ZBIORCZY - Strona 127 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-30, 18:20   #3781
klaudynka4
Zakorzenienie
 
Avatar klaudynka4
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
Wiadomości: 7 090
Wpisy w blogu: 4
GG do klaudynka4 Send a message via Skype™ to klaudynka4
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Otóż to Jeśli sądzisz, że jesteś odporna na słońce i twoja skóra nie jest skłonna do piegów, przebarwień, pieprzyków itp. to z powodzeniem możesz uzywać spf 40. tak uważam
__________________
Moja wymiana
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=878926
klaudynka4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-31, 13:52   #3782
Iwonka :)
Raczkowanie
 
Avatar Iwonka :)
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 85
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

nie wiem czy ktos juz na takie pytanie odpowiadal ( jesli tak, to przepraszam za ponawianie pytania ), ale czy przy effaclar'u mogę stosowac samoopalacz, czy on na tyle wybiela skore, ze nie ma to sensu?
Iwonka :) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-31, 14:42   #3783
mmagdaa_p
Zakorzenienie
 
Avatar mmagdaa_p
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 937
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Cytat:
Napisane przez Iwonka :) Pokaż wiadomość
nie wiem czy ktos juz na takie pytanie odpowiadal ( jesli tak, to przepraszam za ponawianie pytania ), ale czy przy effaclar'u mogę stosowac samoopalacz, czy on na tyle wybiela skore, ze nie ma to sensu?
ja stosuję, ale robię to najczęście tak że 2 noce effaclar a potem samoopalacz. Nigdy nie nakładałam go tego samego dnia co effa
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
mmagdaa_p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-03, 10:43   #3784
Alicjanka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 8
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Przebrnęłam przez kilkadziesiąt stron o effaclar'u k i ACNE DERMIE i mam coraz więcej watpliwości... Bardzo proszę o pomoc...
Czy mogę używać ich przemienie na noc?? I czy używając ich obu (albo jednego z nich) mogę używać maść z wit. A (fantastycznie wpływa na moją cerę)?? Na dzień oczywiście filtry
Mam dośc duże przebarwienie posłneczne na czole, trochę mniejszych przebarwien potrądzikowych, trochę krostek i zaskórniaków.
Alicjanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-03, 16:06   #3785
szaramieta
Rozeznanie
 
Avatar szaramieta
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 787
GG do szaramieta
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Cytat:
Napisane przez Alicjanka Pokaż wiadomość
Przebrnęłam przez kilkadziesiąt stron o effaclar'u k i ACNE DERMIE i mam coraz więcej watpliwości... Bardzo proszę o pomoc...
Czy mogę używać ich przemienie na noc?? I czy używając ich obu (albo jednego z nich) mogę używać maść z wit. A (fantastycznie wpływa na moją cerę)?? Na dzień oczywiście filtry
Mam dośc duże przebarwienie posłneczne na czole, trochę mniejszych przebarwien potrądzikowych, trochę krostek i zaskórniaków.

Tak, tak, tak
Możesz używać raz Effa, raz AD, na niektórych taki system świetnie działa. Maść z wit. A też możesz, chyba nawet gdzieś tu czytałam, że jest pomocna
Życzę powodzenia.
szaramieta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-03, 16:14   #3786
Alicjanka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 8
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Szaramieta dzięki
Tez gdzieś czytałam, że maść z wit A można ale nie mogłam znaleźć i zwątpiłam...
Alicjanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-03, 19:28   #3787
szaramieta
Rozeznanie
 
Avatar szaramieta
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 787
GG do szaramieta
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Do usług
Nie jestem specjalistką, ale jeste pewna, że wit. A dobrze działa na trądzik i przebarwienia, więc myślę, że możesz stosować śmiało.
szaramieta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-04, 09:02   #3788
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 274
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Cytat:
Napisane przez Alicjanka Pokaż wiadomość
Szaramieta dzięki
Tez gdzieś czytałam, że maść z wit A można ale nie mogłam znaleźć i zwątpiłam...
Cytat:
Napisane przez szaramieta Pokaż wiadomość
Do usług
Nie jestem specjalistką, ale jeste pewna, że wit. A dobrze działa na trądzik i przebarwienia, więc myślę, że możesz stosować śmiało.
Witamina A owszem, działa super na trądzik, bo ogólnie leczy skórę, ale przy kupowaniu uważajcie na bazę, bo często jest to wazelina albo ciekła parafina, która może naprawdę zapchać i spowodować jeszcze gorsze problemy
__________________
Nowa motywacja. Tym razem cel jest zdecydowanie długoterminowy.
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-04, 19:32   #3789
Alicjanka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 8
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Cytat:
Napisane przez hihi Pokaż wiadomość
Witamina A owszem, działa super na trądzik, bo ogólnie leczy skórę, ale przy kupowaniu uważajcie na bazę, bo często jest to wazelina albo ciekła parafina, która może naprawdę zapchać i spowodować jeszcze gorsze problemy
Hihi, w temacie o maści z wit A znalazłam taką wypowiedź:

Cytat:
Napisane przez Noor Pokaż wiadomość
"(...) ciekła parafina czy wazelina są to składniki kosmetyczne uznawane za najbardziej bezpieczne i niepodrażniające substancje, o bardzo skutecznych właściwościach nawilżających, a nawet gojących zgodnie z informacjami podanymi w „Cosmetics&Toiletrie s” i „Cosmetic Dermatology”."
"z komedogennoscia nie ma 100% pewnosci, ogolnie wazelina biala klasy farmaceutycznej jest uznawana za niekomedogenna substancje, ale sa osoby, ktore jej stosowac nie moga."


I jeszcze o samej maści z witaminą A (mam nadzieję, że właśnie tej, o którą pyta Mirabilka):

- "Skład: 1g preparatu zawiera:
palmitynian retynolu 800j.m.
substancje pomocnicze:wazelina biała, emulgator, aromat cytrynowy, woda oczyszczona.

Basiu, co sądzisz o tej maści? To chyba jednen z najtańszych preparatów (kosztuje około 2 zł).
Wiem, że palmitynian retynolu to najsłabiej działająca forma witaminy A, ale czy ta maść możę nasilać złuszczanie się skóry po retinie A, odnosze własnie wrażenie, że tak jest. Zastanawiam się, czy wogóle powinnam ją stosować jako środek natłuszczający, kojący i regenerujący po retinie A."

- "Nie (...) zawiera zbyt duzej dawki palmitynianu retinolu. (...) jesli masz sucha skore, wazelina ma bardzo dobre wlasciwosci gojace i sprzyja regeneracji skory, jest dobrze tolerowana przez osoby o suchej skorze, osoby o tlustje skorze moze zatykac, choc po silnych peelingach, zabiegach laserowych itp. wazelina jest zalecana przez lekarzy kazdemu w celu szybszej regeneracji i gojeniu sie skory."

Wszystkie cytaty pochodzą oczywiście z forum "Biochemia Urody". To tylko część wypowiedzi nt. wazeliny, resztę możecie już poszukać same.
Ja tą maść już stosuję od jakegoś czasu, nie zapycha mnie a cerę po niej mam super.
Zastanawiam się jak będzie reagowała z Acne dermem i Effaclarem...
Alicjanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 09:38   #3790
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 274
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Cytat:
Napisane przez Alicjanka Pokaż wiadomość
Hihi, w temacie o maści z wit A znalazłam taką wypowiedź:

Ja tą maść już stosuję od jakegoś czasu, nie zapycha mnie a cerę po niej mam super.
Zastanawiam się jak będzie reagowała z Acne dermem i Effaclarem...
Szczerze mówiąc to mi ta wypowiedź nie powiedziała nic poza tym co ja wiem, sama, a mianowicie - na 100% zapychają mnie wazelina i ciekła parafina bardzo, dlatego żadna wypowiedź o ich niekomedogenności mnie nie przekona
__________________
Nowa motywacja. Tym razem cel jest zdecydowanie długoterminowy.
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 15:06   #3791
Iwonka :)
Raczkowanie
 
Avatar Iwonka :)
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 85
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Cytat:
Napisane przez hihi Pokaż wiadomość
Szczerze mówiąc to mi ta wypowiedź nie powiedziała nic poza tym co ja wiem, sama, a mianowicie - na 100% zapychają mnie wazelina i ciekła parafina bardzo, dlatego żadna wypowiedź o ich niekomedogenności mnie nie przekona
to co moze byc niezapychajaca baza w takim razie?
Iwonka :) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 15:08   #3792
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 274
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Cytat:
Napisane przez Iwonka :) Pokaż wiadomość
to co moze byc niezapychajaca baza w takim razie?
Żele nie zapychają
Np. w locacidzie mnie nie zapycha parafina ciekła, ale to pewnie dlatego, że łączę to z alkoholem

Poza tym, to, że mnie zapycha, nie znaczy, że każdego będzie zapychac Niektórzy się ciekła parafina smaruja i im słuzy
__________________
Nowa motywacja. Tym razem cel jest zdecydowanie długoterminowy.
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-08, 22:19   #3793
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 519
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

kupiłam dzis Effaclar K, polozylam i po mniej wiecej pol godz musialam nalozyc krem nawilzajacy bo sciagnelo mi paszcze.
po diacnealu nie sciaga co najdziwniejsze
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-09, 10:18   #3794
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 274
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
kupiłam dzis Effaclar K, polozylam i po mniej wiecej pol godz musialam nalozyc krem nawilzajacy bo sciagnelo mi paszcze.
po diacnealu nie sciaga co najdziwniejsze
Po godzinie najwcześniej powinno się nakładać nawilżacz, bo inaczej osłabia się działanie kwasu
__________________
Nowa motywacja. Tym razem cel jest zdecydowanie długoterminowy.
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-09, 10:38   #3795
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 519
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

no widzisz bede pamietac
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-09, 10:53   #3796
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

a czy ktoras z Was uzywala zelu do mycia twarzy, ktory jest dolaczany do efflacaru K?Co moze o nim powiedziec?
adomajka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-09, 15:41   #3797
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 519
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

ja uzywalam ale dosc dawno wg mnie dobry dla osob ktore maja duze problemy z tluszczeniem. raczej bym odradzala jesli ktos stosuje Effaclar K i retinoidy np. Moze wysuszac
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-09, 16:59   #3798
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
ja uzywalam ale dosc dawno wg mnie dobry dla osob ktore maja duze problemy z tluszczeniem. raczej bym odradzala jesli ktos stosuje Effaclar K i retinoidy np. Moze wysuszac
dziekuje ja tylko Effa dzisiaj zaczne stosowac i dostalam ten zel w promocji i sie zastanawiam czy go uzyc czy lepiej woda termalna po prostu sie pryskac

teraz probuje okielznac ten watek i o filtrach by dobrac cos do Effa i Avene HOL

PS: Dziewczyny, a czy wy przed rozpoczeniem swojej przygody z Effem chodzilyscie regulanie na oczyszczanie? Bo ja chodze co pol roku, do tego na zmiane lekka mikrodermobrazja i kawitacja.....bo tak sie zastanwiam czy mnie wysypie;p

Edytowane przez adomajka
Czas edycji: 2008-09-09 o 19:58
adomajka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-12, 11:06   #3799
tenarr
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 409
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Dzień dobry Wszystkim w ten ponury deszczowy dzień/ przynajmniej w Krakowie/

Mam takie pytanie - czy jeżeli mój tryb życia jest raczej wieczorowy i późno popołudniowy, rzadko kiedy opuszczam dom przed 14, wystarczy Avene Hydrance Optimale Uv z filtrem 15 przy Effaclarze? Zaczynam kuracje w październiku, a zimą , podczas ostrego słońca chciałabym ją zakończyć. Bardzo lubię ten krem Avene i wspaniale nawilża moją kapryśną skórę. A może znacie mocniejszy zamiennik H.O. o podobnym komforcie użycia i właściwosciach nawilżających?

Jeśli stosowałabtm Eff co drugą noc/mam cienka skórę i wrazliwą/ to po jakim czasie moze nastąpic wysyp pryszczy? Wyjezdzam dzięki szczesliwym zbiegom okolicznośći do znajomych do Paryża - na 12 dni, a ze jadę z moim TŻ zależy mi, zeby ładnie wygladaćCzy rozpoczęcie kuracji tuż przed wyjazdem nie spowoduje zapryszczenia podczas pobytu? Czy moze lepiej nie ryzykować i to odłożyć?


pozdrawiam Was serdecznie
tenarr jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-12, 16:49   #3800
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 519
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

nie chodzilam na oczyszczanie i mnie nie wysypalo - az tak
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-12, 17:35   #3801
AppleGirl
Rozeznanie
 
Avatar AppleGirl
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 911
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Czy przed posmarowaniem twarzy Effem mogę przetrzeć twarz tonikiem (hydrolatem geraniowym )? Czy lepiej nie bo może to osłabić działanie kremu?
AppleGirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-12, 17:50   #3802
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 800
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Po przekopaniu sie przez 1/3 watku stwierdziam ze Effaclar moze byc dla mnie wybawieniem Mam cere mieszana z duza iloscia zaskornikow na nosie, otwartymi porami i broda, ktora dla odmiany lubi wypryszczac Na chwile obecna od poczatku wrzesnia smaruje sie co wieczor mascia Acne Derm. Filtr Avene spf 50+ jest juz w drodze, a sam Effaclar mam zamiar wlaczyc do codziennej pielegnacji za ok. 1-2 miesiace, zeby dac zadzialac AD. Strasznie zalezy mi na pozbyciu sie wagrow i zamknieciu porow, chociaz obawiam sie ze akurat na mnie to cudenko moze nie zadzialac Z tego co narazie udalo mi sie przeczytac, wiem ze E jest najlepszym i najlagodniejszym kwasem dla poczatkujacych, czyli dla mnie-kompletnie zielonej w sprawach kwasow, filtrow i calej biochemii. Myslicie ze moge spodziewac sie 'cudu' po tym kremiku, czy lepiej zainwestowac w cos innego, moze bardziej skutecznego?
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-12, 18:10   #3803
AppleGirl
Rozeznanie
 
Avatar AppleGirl
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 911
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Zapałka żeby się dowiedzieć czy Ci pomoże musisz spróbować Sama mam praktycznie takie same oczekiwania co do tego kremu i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Tylko, że na efekty trzeba czekać kilka miesięcy a ja w takich sprawach strasznie niecierpliwa jestem
AppleGirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-12, 18:31   #3804
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 800
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Cytat:
Napisane przez AppleGirl Pokaż wiadomość
Zapałka żeby się dowiedzieć czy Ci pomoże musisz spróbować Sama mam praktycznie takie same oczekiwania co do tego kremu i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Tylko, że na efekty trzeba czekać kilka miesięcy a ja w takich sprawach strasznie niecierpliwa jestem
Ojj mam to samo sprobowac na pewno sprobuje, bo tak zachwalacie, ze po cichutku sama licze na czysta i promienna buzke, chociaz obawiam sie czy po eksperymentach z differinem, akneroxidem, ad itd nie bedzie to dla mnie za slaby kwas
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-12, 21:26   #3805
szaramieta
Rozeznanie
 
Avatar szaramieta
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 787
GG do szaramieta
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Kurczę, ja już kilka dni temu miałam się wam pochwalić, jak to mi się wszystko ładnie goi i tak dalej, ale coś mi odbiło i najadłam się czekolady...
Boże, nigdy więcej!
Wypryszczyło mnie jak nigdy, teraz wszystko prawie od początku
Eh, no ale to tylko i wyłącznie przez moją głupotę. Zła jestem na siebie, ale teraz to już nic nie poradzę. Trudno, przeczekam...
szaramieta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-12, 22:03   #3806
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 519
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

ja jeszcze moge polecic peeling enzymatyczny na bazie kwasow
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-13, 21:33   #3807
blackchocolatte
Przyczajenie
 
Avatar blackchocolatte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 19
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Mam pytanie odnośnie effaclaru K - chciałam się dowiedzieć czy mogę go stosować podczas karmienia piersią? jeśli juz było takie pytanie to serdecznie przepraszam, ale mająć w domu miesięcznego maluszka ciężko mi przeglądać wątki.
__________________
"Szczęście jest jak motyl. Kiedy usiłujesz je złapać, zawsze wymyka Ci się z rąk. Ale jeśli cichutko usiądziesz, to może samo do Ciebie przyleci."

Nathaniel Hawthorne
blackchocolatte jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-13, 22:12   #3808
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 519
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

wydaje mi sie ze tak.
ogolnie bardzo nikla czesc skladnikow z kremow przechodzi do krążenia ogolnego.
zreszta - kwasy raczej zostaja na poziomie skory
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-13, 22:48   #3809
eifersucht
Zadomowienie
 
Avatar eifersucht
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 1 770
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

Zaczęłam dziś używać Effaclaru. Możecie polecić jakiś filtr na dzień, który by nie zapychał i zbytniuo się nie świecił ( nie wiem czy są takie )?
__________________

eifersucht jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-13, 23:19   #3810
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 519
Dot.: ZBIORCZY: Effaclar K La Roche-Posay

musisz sama wypracowac jakas terapie idealna dla ciebie

zalezy tez jaka masz cere - czy sklonna do przebarwien ?
ja wydebilam probki od Apteki

ale teraz zaczelam uzywac Anthelios AC 30+ bo moja cera nie jest sklonna do plam i jest swietny, moja cera bardzo go lubi nie swieci sie , nie przetluszcza - bede uzywac
ale ogolnie polecane sa te z 50+
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
diacneal, effaclar la roche posay, efflaclar k, kremy, kwasy

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-03-28 09:37:43


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:36.