Dermatolog sie pomylil? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-18, 20:08   #1
tabliczka_czekolady
Przyczajenie
 
Avatar tabliczka_czekolady
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 10

Dermatolog sie pomylil?


Gdy poszlam do dermatologa moj stan skory byl w miare ok. Przepisala mi cetaphil humektan i davercin. Stosowalam rano i wieczorem. Zaraz po cetaphilu humektan, a pare chwil po davercin. To co mam teraz na twarzy to koszmar. Pelno bialych ropnych pryszczy... Nie wiem co robic. Jedni mowia zeby umyc rece buzie wycisnac i odkazic spirytusem, inni, zeby zostawic. Prosze pomozcie
tabliczka_czekolady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-18, 20:50   #2
slonko1990
Raczkowanie
 
Avatar slonko1990
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 174
Dot.: Dermatolog sie pomylil?

Mi dermatolog przepisał cetaphil, davercin i isotrexin. Jednak był na tyle uprzejmy, że powiadomił mnie o tzw. pozornym pogorszeniu. Przez prawie tydzien mialam buzke ozdobiona niezliczona liczba syfków, na dodatek bylam czerwona jak buraczek... teraz jest ok. skora sie normuje.... Nie martw sie, bedzie dobrze!! Badz cierpliwa, naprawde warto!!
slonko1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-18, 21:03   #3
tabliczka_czekolady
Przyczajenie
 
Avatar tabliczka_czekolady
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 10
Dot.: Dermatolog sie pomylil?

tez przepisal mi isotrexin. Mi pani nic nie powiedziala o pogorszeniu. A mam pytanie. Jak stosujesz tego ? Tzn tak dokladnie. np. cetaphil woda?
tabliczka_czekolady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-18, 21:39   #4
slonko1990
Raczkowanie
 
Avatar slonko1990
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 174
Dot.: Dermatolog sie pomylil?

Myję twarz cetaphilem (bez wody) przemywam davercinem i po 20-30min. smaruje isotrexinem... Robie tak rano i wieczorem tylko ze na dzien smaruje metronidazolem,chyba ze siedze w domu to wtedy isotrexin (strasznie sie luszczy jak sie np.usmiechne wiec nie pokaze sie tak ludziom)... i pamietaj zeby unikac slonca jak tylko mozesz... mi raz zdarzylo sie ze wracaqlam ze szkoly w pelnym sloncu (nie przewidzialam tego bo rano byla paskudna pogoda) nie bylo to przyjemne a poza tym dermatolog mi zakazal wystawiac buzi na sloneczko
slonko1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-18, 22:57   #5
truskaffka
Zakorzenienie
 
Avatar truskaffka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: abc
Wiadomości: 4 294
Dot.: Dermatolog sie pomylil?

no wlasnie... dzialanie tych lekow polega na tym ze one wyciagaja wszystko na wierzch..oczyszczajac wewnetrzna warstwe skory stad to pogorszenie stanu...ale gdy ono minie badz pewna ze bedziesz miala ladna cere
__________________
(..) did you ever know
there's a light inside your bones
the hope that you can't hide
and it teases you every night (..)
truskaffka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-18, 23:39   #6
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Dermatolog sie pomylil?

Ja po myciu twarzy Cetaphilem bez wody mialam twarz jak buraczek-przestrzegam przed tym kosmetykiem-jest on polecany przez dermatologow ale chyba tylko dlatego zeby sie biznes krecil.
Po odstawieniu Cetaphilu moja cera wrocila do normy.
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-21, 12:52   #7
czwórka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 105
Dot.: Dermatolog sie pomylil?

A mnie z kolei Humektan nie służy. Mam po nim syfki i wogóle cera taką rozjuszoną.
czwórka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-26, 13:59   #8
Szatanka
Raczkowanie
 
Avatar Szatanka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 204
Dot.: Dermatolog sie pomylil?

Od tyg. stosuje differin na twarz i davercin na dekolt i plecy. Na twarzy póki co nie widzę żadnych szczególnych zmian-ani poprawy ani pogorszenia. Natomiast na plecach i dekolcie od czasu do czasu pojawiały się wypryski (punktowo),ale lekarz przepisał mi na to lek. Od kiedy zaczełam stosować davercin stan mojej skóry w tych miejscach bardzo się pogorszył. Kontrolę mam dopiero za 5 tyg. Zastanawiam się nad odstawieniem davercinu.Miałam malutko, a teraz mam masakrę. I co z tym zrobić?
__________________
Ex-aparatka xD
góra IX 2007 - IV 2011 wrrr...
dół II 2008 - XI 2010

"Kiedy myślałem, że jestem na dnie, ktoś rzucił mi łopatę"
Szatanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-27, 10:44   #9
Szatanka
Raczkowanie
 
Avatar Szatanka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 204
Dot.: Dermatolog sie pomylil?

up up up
__________________
Ex-aparatka xD
góra IX 2007 - IV 2011 wrrr...
dół II 2008 - XI 2010

"Kiedy myślałem, że jestem na dnie, ktoś rzucił mi łopatę"
Szatanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-27, 13:56   #10
effulla
Zakorzenienie
 
Avatar effulla
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3 392
Dot.: Dermatolog sie pomylil?

Moim zdaniem nie powinnas ich w zadnym wypadku wyciskać .... najlepiej pozostaw twarz bo jak bedziesz przy niej "grzebać" to mozesz jeszcze bardziej pogorszyc jej stan
__________________
effulla jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:57.