tonik Benzacne - pytanie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-10-29, 09:38   #1
Lee
Wtajemniczenie
 
Avatar Lee
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 121

tonik Benzacne - pytanie


Cześć dziewczyny
Mam takie pytanie czy jest to możliwe ze tonik Benzacne działa podobnie do kremu z kwasami? Wyczytałam ze posiada on kwas mlekowy, a w artykule Basi o kwasach został wymieniony owy kwas jako jeden z używanych do kremów kwasowych.
No bo własnie uzywałam regularnie tego toniku w lato i zaczęły mi powstawać wypryski (czyli reakcja taka jak u kremów z kwasami)
czy możliwe ze tonik podobnie zadziala? Tzn, ze stan skory mi sie polepszy po zniknieciu wyoryskow? Zastanawiam sie nad powrotem do tego kosmetyku.
Mam nadzieje ze wiecie co mam na myśli, troche namieszalam za co góry przepraszam.
Buziak
Dzieki
__________________
if i'm not wasted, then the day is.
Lee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-30, 15:34   #2
Lee
Wtajemniczenie
 
Avatar Lee
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 121
Re: tonik Benzacne - pytanie

podciągam temat
__________________
if i'm not wasted, then the day is.
Lee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-30, 17:16   #3
joannea
Zadomowienie
 
Avatar joannea
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 1 694
Re: tonik Benzacne - pytanie

Prawdę mówiac, nie wiem, jak się przedstawia kwestia tych kwasów - ale tonik Benzacne dla mnie był odkryciem roku, jest dużo lepszy niż wiele drogich kosmetyków (teraz używam Lancastera, i nie dorasta mu do pięt).
Nie czuję się kompetentna, by się wypowiedzieć na temat wyprysków, ale moze spróbuj go jeszcze poużywać? Ta sugestia dotycząca kwasów brzmi bardzo logicznie, i mam nadzieję, że benzacne Ci pomoże .
joannea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-30, 22:55   #4
Smoczyca
Zakorzenienie
 
Avatar Smoczyca
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 575
GG do Smoczyca
Re: tonik Benzacne - pytanie

Bardzo lubię Benzacne, dla mnie to jeden z najlepszych toników na świecie. Delikatny a skuteczny! Tego kwasu to zapewne nie ma za dużo i na pewno nie bedzie działał tak silnie jak kremy ale świetnie oczyszcza pory, może leciutko szczypać. Nie zauważyłam jakiś pryszczy po nim wprost przeciwnie...
Stan skóry na pewno polepsza się wraz z uzywaniem tego toniku, jest jaśniejsza, delikatna, pory oczyszczone, zapobiega wypryskom. Polecam!
__________________

Smoczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-31, 11:00   #5
joannea
Zadomowienie
 
Avatar joannea
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 1 694
Re: tonik Benzacne - pytanie

Hhehe, widzę, Smoczyco, że my dwie nadal stanowimy silny front popierajacy Benzacne buziaki, dzięki za mailika odpiszę niezadługo
joannea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-31, 18:31   #6
Lee
Wtajemniczenie
 
Avatar Lee
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 121
Re: tonik Benzacne - pytanie

o fajnie dzieki za info Poużywam go sobie, bo mi też sie podoba.. nawet zapaszek dzielnie znosze
dzieki
__________________
if i'm not wasted, then the day is.
Lee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-31, 23:28   #7
Smoczyca
Zakorzenienie
 
Avatar Smoczyca
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 575
GG do Smoczyca
Re: tonik Benzacne - pytanie

Joannea, skarbie boję sie że się wszyscy na mnie obrażą bo tak cięzkiego roku nie miałam jeszcze nigdy (choć moje przyjaciólki twierdzą że co roku to powtarzam). Jestem tak przygnieciona praca że nawet jak wracam do domu - późno to od razu myślę co na jutro... wczoraj siedziałam do trzeciej nad ranem stukając pracowicie w klawiaturę, na domiar złego byłam tak zdenerwowana że nie mogłam spać ale co tam - własnie wróciłam z kina i idę lulkać zaraz po padnę i walnę ryjkiem w klawiaturę całuski kochana
__________________

Smoczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:15.