Z góry przepraszam jak cos ;) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-25, 17:11   #1
tettos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 21

Z góry przepraszam jak cos ;)


Temat postu nie jest odniesieniem do mojego pytania. Ale... jestem tu nowa Eh... pozatym mam maly dylemat ! Za 2 tyg. mam komers (wiem ze juz takie watki byly ) jednak nikt nie wspomnial o sukience w kolorze czerwonym... (komers to bal dla uczniow konczacych gimnazjum) Czy moge isc w takiej sukience? ;> Przepraszam jezeli bylo identyczne pytanie, ale prosze o wyrozumialosc i o pomoc z gory dziekuje !
tettos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-25, 18:17   #2
mila17
Zakorzenienie
 
Avatar mila17
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3 328
Dot.: Z góry przepraszam jak cos ;)

ja idę właśnie w czerwonej
Czerwien jest w końcu jak każdy inny kolor, jesli sukienka ma ładny fason, kltóry nadaje się na tą okazję to zakładaj
mila17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-25, 20:44   #3
Tapcia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 640
GG do Tapcia
Dot.: Z góry przepraszam jak cos ;)

A dlaczego nie w czerwieni? Za czasów kiedy ja chodziłam (nie tak dawno) do gimnazjum to jezeli ktos wyrózniał sie z otoczenia to był wyśmiewany etc. nie wiem jak jest w Twoim gimnazjum ale dzisiejsza młodziez co raz bardziej mnie zadziwia swoim zachowaniem... Nie bede nic juz wiecej na ten temat pisać bo zbaczam z drogi wiec wracajac do sukienki...Okiem stylistki - czerwien jest niebezpiecznym kolorem, który uwydatnia rumience, naczynka dlatego z tym kolorem nalezy uważac. Ale jezeli dobrze się w tym kolorze czujesz to bez wahania mozesz ja załozyc. Czerwien tego sezonu jest baaardzo modna wiec jezeli miałby ktos na Ciebie krzywo patrzec to tylko z zazdrości Nie wiem czy kupiłas juz czerwona kreacje ale jezeli jeszcze nie to pamietaj ze ciepły typ dobrze bedzie wyglądał w czerwieni wpadajacej w pomarancz a chłodny typ w bordo, czerwieni wina, badz w czerwieni wpadajacej w błękit.
__________________

Tapcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-25, 21:01   #4
m0niiska
Raczkowanie
 
Avatar m0niiska
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiadomości: 164
Dot.: Z góry przepraszam jak cos ;)

Czerwień to bardzo modny i elegancki kolor! Nie wiem skąd taki dylemat...
__________________


nie wierzę w ludzi,
bo wiem, że ta wiara
może mnie zgubić.
m0niiska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-26, 22:50   #5
tettos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 21
Dot.: Z góry przepraszam jak cos ;)

Dzieki za pomoc Wszystkim Pania ! Boje sie tylko wlasnie o to zeby sie nie wyrozniac za bardzo.. tzn ja lubie odwazne rzeczy ale to wiadomo nauczyciele wkoncu beda:PP a Sukienka jest prosta z dekoldem a na buiuscie ma koraliki, do kolan .. a i pod biustem jest podcieta Yh to taki maly opis wiec jak myslicie bedzie ok?;> a i do tej sukienki myslalam o bialych butkach tzn sandałkach?;> co Wy na to? i moze jeszcze zapytam o makijaz ?;> jaki proponujecie? ;> bo co do fryzury to myslalam o loczkach zrobionych na prostownicy.. ;>
Duzo tych pytac ehh.. ale mam nadzieje, ze ktos mi udzieli odpowiedzi
Z gory dziekuje pozdrawiam !
tettos jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:40.