SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-28, 11:10   #1
abar18
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Żory
Wiadomości: 3 522
Wpisy w blogu: 1

SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal


witam
chcialam was zapytac czy ktoras z was stosowala juz te ampulki . Rozpuszcza sie jedna ampułke w 1,5 l wody i pije przez cały dzien. jestem ciekawa czy dzial tak samo jak inneow bo jest tanszy kosztuj eok 64zl

ZMNIEJSZA SKÓRKĘ POMARAŃCZOWĄ dzięki zastosowaniu fitoaktywnych składników: ananasa i papai, zapobiegających nieodwracalnemu utrwaleniu się cellulitu.
PRZYSPIESZA ELIMINACJĘ WODY I TOKSYN Z TKANEK, dzięki właściwościom drenującym i oczyszczającym substancji aktywnych.
POBUDZA KRĄŻENIE.

W badaniu uzyskano utratę wagi o 3,72 kg, zmniejszenie obwodu bioder o 5 cm, zmniejszenie obwodu ud o 4 cm i talli o 7 cm (badanie Osaka - Japonia 09/2005).
abar18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 09:42   #2
abar18
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Żory
Wiadomości: 3 522
Wpisy w blogu: 1
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

nikt nie miał?
abar18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 16:12   #3
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

no niestety ja pierwsze słysze o tym specyfiku... stosuję inneov i od jutra zaczynam 3 opakowanie... To prawda ten preparat jest sporo tańszy no ale jedno opakowanie inneov to 15 dni kuracji a tu masz tylko 10 dni więc...... No i jesczez ciekawe jaka długa kuracja jest zalecana przez producenta
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 16:29   #4
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Dziewczyny odświeżamy wątek! Może miała któraś z was do czynienia z tym specyfikiem?
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 16:34   #5
Lawinia2007
Rozeznanie
 
Avatar Lawinia2007
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Trojmiasto, Warszawa
Wiadomości: 896
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Ja tez podbijam bo jestem bardzo ciekawa jak wrazenia po stosowaniu tego specyfiku
Lawinia2007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 16:38   #6
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

No to teraz miejmy nadzieje, że sie ktoś do nas odezwie
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 16:42   #7
Mary_Q
Zakorzenienie
 
Avatar Mary_Q
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 245
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

podbijam
Mary_Q jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-26, 08:49   #8
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Cool Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

ja tez jestem tego ciekawa tego 'napoju' , pytalam u mnie w kilku aptekach i nawet o tym nie slyszano, ale mozna kupic to w necie

chyba jedna z nas bedzie musiala to wyprobowac pierwsza skoro nie ma odzewu
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-15, 16:56   #9
grosikk
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-11
Wiadomości: 87
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

no i stosował ktoś??
grosikk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-25, 09:04   #10
myszka099
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 7
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Hej. Ja tu jestem nowa . Ale stosuje Specific Cellulit Drink od 5 dni i juz widzę różnice. Co prawda dodatkowo chodzę jeszcze na Callanetics i na Rollenki, ale zmiany teraz sa duzo szybsze. Naprawde widze roznice w tej chwili co dzien. Poniewaz ten psecyfik m jeszccze dzialanie lekko wyszczuplajace to nogi mam szczuplejsze. Spodnie sa luzniejsze z dnia na dzien. I dodam ze nie stosuje specjalnej diety, pozwalam sobie nawet na jakies ciasteczko i kawalek czekolady (musze z tym skonczyc ) . Ale poprawa jest spora, skór ka jest miodzio, cellulit coraz mniejszy. Opowiem wam jak bedziue po skonczeniu tego opakowaniam, czyli w ponmiedzialek. A poszlam do apteki z zamiarem zakupu Inneov, ale z enie bylo skusilam sie na to. I chyba warto...
myszka099 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-25, 14:47   #11
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Cytat:
Napisane przez myszka099 Pokaż wiadomość
Hej. Ja tu jestem nowa . Ale stosuje Specific Cellulit Drink od 5 dni i juz widzę różnice. Co prawda dodatkowo chodzę jeszcze na Callanetics i na Rollenki, ale zmiany teraz sa duzo szybsze. Naprawde widze roznice w tej chwili co dzien. Poniewaz ten psecyfik m jeszccze dzialanie lekko wyszczuplajace to nogi mam szczuplejsze. Spodnie sa luzniejsze z dnia na dzien. I dodam ze nie stosuje specjalnej diety, pozwalam sobie nawet na jakies ciasteczko i kawalek czekolady (musze z tym skonczyc ) . Ale poprawa jest spora, skór ka jest miodzio, cellulit coraz mniejszy. Opowiem wam jak bedziue po skonczeniu tego opakowaniam, czyli w ponmiedzialek. A poszlam do apteki z zamiarem zakupu Inneov, ale z enie bylo skusilam sie na to. I chyba warto...
mam nadzieję, ze będziesz nam na bierząco zdawała relacje... ja kończe 4 opakowanie inneov i chyba na tym zaprzestane bo porpstu nie mam kaski... a ile kosztuje ten co ty stosujesz? bo mi teraz najbardziej zalezy na wyszczupleniu...
__________________
Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę.
Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
Jestem przy Tobie od pierwszego grama.
Tyś moje dziecko, a ja ...Twoja mama!
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-25, 20:04   #12
aptekus
Rozeznanie
 
Avatar aptekus
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wielko Polska
Wiadomości: 654
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

byłoby cudnie, gdyby takie cuś mogło zlikwidowac cellulit... ale z tego co się orientuję to same rollki też go zlikwidują.
Czy te doustne preparaty to nie kit na wode?
aptekus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-26, 11:49   #13
myszka099
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 7
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Ja zapłaciłam 65 zl, ale nie szukalam w innych aptekach. Ale ztego co widziałam, to mozna kupic za niecale 60 zl, jak sie dobrze poszuka. A jakie rezultaty po 4-tym opakowaniu inneov??

Jesli chodzi o rollenki, to owszem pomagaja bardzo na cellulit, ale nie dzialaja az tak bardzo dogłebnie jka te specyfiki. Bo specyfiki maja za zadanie dzialac tez przeciw nawrotom, no chyba ze bedziemy pracowac nad tym, zeby miec to dziadostwo z powrotem .

W poniedziałek powiem Wam jakie sa rezultaty, ale jesli jest tak dobrze juz w szosty dzien stosowania, to powninno byc bardzo dobrze.

Pozdruffka
myszka099 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-26, 12:30   #14
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Cytat:
Napisane przez myszka099 Pokaż wiadomość
Ja zapłaciłam 65 zl, ale nie szukalam w innych aptekach. Ale ztego co widziałam, to mozna kupic za niecale 60 zl, jak sie dobrze poszuka. A jakie rezultaty po 4-tym opakowaniu inneov??

Jesli chodzi o rollenki, to owszem pomagaja bardzo na cellulit, ale nie dzialaja az tak bardzo dogłebnie jka te specyfiki. Bo specyfiki maja za zadanie dzialac tez przeciw nawrotom, no chyba ze bedziemy pracowac nad tym, zeby miec to dziadostwo z powrotem .

W poniedziałek powiem Wam jakie sa rezultaty, ale jesli jest tak dobrze juz w szosty dzien stosowania, to powninno byc bardzo dobrze.

Pozdruffka
no ja po inneov jestem zadowolona i to bardzo jednak musze zakończyc kurację na 4 opakowaniu brak kasy daje się we znaki... spróbuję zwykłej suplementacji... może coś zadziała...
__________________
Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę.
Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
Jestem przy Tobie od pierwszego grama.
Tyś moje dziecko, a ja ...Twoja mama!
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-26, 13:21   #15
myszka099
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 7
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

A czy inneov daje rowniez efekt wyszczuplający? Bo ja bym te moje udka tez lekko wyszczuplic chciała .
No ja narazie pociagne na SCD, ale moze potem skusze sie na inneov. No chyba ze juz nie bedzie trzeba, bo bede miec piekne udka i posladeczki. A swoja drogą to skonczylam 26 lat i chyba jeszcze nigdy az tak swietnej skory nie miałam .

A moze ktos ma juz doswiadczenie z produktem z tytułu????
myszka099 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-26, 13:55   #16
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Cytat:
Napisane przez myszka099 Pokaż wiadomość
A czy inneov daje rowniez efekt wyszczuplający? Bo ja bym te moje udka tez lekko wyszczuplic chciała .
No ja narazie pociagne na SCD, ale moze potem skusze sie na inneov. No chyba ze juz nie bedzie trzeba, bo bede miec piekne udka i posladeczki. A swoja drogą to skonczylam 26 lat i chyba jeszcze nigdy az tak swietnej skory nie miałam .

A moze ktos ma juz doswiadczenie z produktem z tytułu????
no ja się obawiam myszko, ze nie ma osob które stosowały bo już kiedys podbijałyśmy ten temat i zero odzewu :0 jak narazie Ty będziesz naszym królikiem doświadczalnym
__________________
Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę.
Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
Jestem przy Tobie od pierwszego grama.
Tyś moje dziecko, a ja ...Twoja mama!
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-26, 14:17   #17
myszka099
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 7
Talking Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

OKi, czuje się więc zaszczycona .
A wracając tak do tego inneov'a to daje on efekt wyszczuplający??
myszka099 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-26, 17:01   #18
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Ja od wczoraj zaczelam kuracje drinkiem Forte Pharmy napoj popijam sobie przez cały dzien, smak ma w porzadku- lekko malinowy w zaleznosci od stezenia , a na efekty bede musiała poczekac. Od zawsze byłam szczupła, staram sie cwiczyc wiec celulit mam niewielki- wodoczny tylko po scisnieciu skóry, wczesniej wogole nie wiedziałam o jego istnieniu ale zaczelam brac hormony no i niestety wtedy dał o sobie znac, do tego dołozyłam zła diete- duzo fast foodów i słodyczy i efekt gotowy. Od jakiegos czasu bardziej uwazam na to co jem - choc wielu przyjemnosci nie potrafie sobie odmówic, mam nadzieje ze ten specyfik + krem antycelulitowy pozwoli mi sie go pozbyc
Bede pisac o rezultatach
KENZO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-30, 22:19   #19
grosikk
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-11
Wiadomości: 87
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

No to piszcie dziewczyny jak wam idzie))
No i czy faktycznie wyszczupla
grosikk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-31, 16:45   #20
myszka099
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 7
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Hejka. I jak Kenzo?? Zadowowlona jesteś. No ja skończyłam pierwzse opakowanie i kupuje drugie, bo jestem zadowolona z rezultatów. Lekko zeszczuplałam na pewno, ale nie wiem tak do końca dzieki czemu najbardziej.Pewnie Callan sie tu przyczynił też, w koncu po to go cwicze. Ale cellulit mniejszy po napoju.W wyzszych partaich ud już go nie ma .Mysle ze góra dwa opakowania i powinno byc luks.
Kenzo dziel sie osiagnieciami.
Caluski.
myszka099 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-07, 23:02   #21
grosikk
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-11
Wiadomości: 87
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

hejka
I jak zadowolone jesteście z tego produktu??
Napiszcie proszę
grosikk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-13, 18:32   #22
Wiolka525
Rozeznanie
 
Avatar Wiolka525
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 753
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Cześć dziewczyny,
zawiedziona stosowaniem innneov cellulit zastanawiam sie nad zakupieniem produktu Forte Pharma. Nadal jesteście zadowolone z rezultatów? Czy ten malinowy drink faktycznie zwalcza pomarańczową skórkę? Producent obiecuje również wyszczuplenie...ma to jakieś odzwierciedlenie w rzeczywistości? Podzielcie sie proszę opiniami POZDRAWIAM!
Wiolka525 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-17, 00:15   #23
grosikk
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-11
Wiadomości: 87
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

up
grosikk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-19, 16:47   #24
pszczółka0070
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 3
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Witam
Ja stosowałam SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA przez 40 dni juz jakis czas temu i sa rezultaty. Ja mam mega cellulit wiec nawet malenka poprawa mnie cieszy Po 1 opakowaniu raczej nie widac roznicy na skorze, ale potem robi sie bardziej jedrna a przede wszystkim jedwabista - gladsza. Teraz postanowilam zaczac kuracje od nowa przy jednoczesnym delikatym odchudzaniu, bez zdrastycznej diety! Polecilam ten specyfik kolezance, ktora rowniez widzi znaczna poprawe na skorze /ale ona ma maly cellulit/. Razem ze mna zacznie to stosowac jeszcze jedna kolezanka wiec jak i u niej beda widoczne zmiany to bedzie juz nas 3
Jak wczesniej juz ktos napisal fiolke wlewa sie do 1-1,5 l wody i pije przez caly dzien! Stosowalam sie do tych zalecen w zasadzie mozna powiedziec w 100%. Napoj ma malinowy smak, jakby sie pilo wode z sokiem po prostu. Ale musze przyznac ze nawet po 40 dniach smak sie nie znudzil. Mysle ze warto sprobowac SPECIFIC CELLULIT DRINK, i nie denerwujcie sie ze po 1 opakowaniu nie widac jeszcze rezultatow jakich byscie oczekiwaly, ja po 3 zauwazylam na prawde duza poprawe, koszt ok 180 zl na m-ac moze nie jest zbyt niski, ale sadze ze lepsze to niz kupowanie tych wszystkich innych specyfikow do smarowania! SPECIFIC CELLULIT DRINK chyba uwalnia wode z organizmu dzieki czemu skora robi sie gladsza, dziala od srodka organizmu a nie jak kremy tylko na zew. skory. Kiedys chcialam zafundowac sobie laserowe usuwanie cellulitu ale odradzono mi! Jak sie okazuje nie dosc ze koszt jest mega wielki /ok 3000zl/ to tak na prawde cellulit powraca i to juz po 2-3 m-ach chocby nawet kobieta cwiczyla duzo i pila 2l wody dziennie! Tak wiec to wyrzucone pieniadze!
Na prawde szczerze polecam FORTE PHARMA. Napiszcie czy Wam rowniez pomaga!!
Pozdrawiam i zycze sukcesow ))))
pszczółka0070 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-02, 12:36   #25
Wiolka525
Rozeznanie
 
Avatar Wiolka525
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 753
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Cytat:
Napisane przez KENZO Pokaż wiadomość
Ja od wczoraj zaczelam kuracje drinkiem Forte Pharmy napoj popijam sobie przez cały dzien, smak ma w porzadku- lekko malinowy w zaleznosci od stezenia , a na efekty bede musiała poczekac. Od zawsze byłam szczupła, staram sie cwiczyc wiec celulit mam niewielki- wodoczny tylko po scisnieciu skóry, wczesniej wogole nie wiedziałam o jego istnieniu ale zaczelam brac hormony no i niestety wtedy dał o sobie znac, do tego dołozyłam zła diete- duzo fast foodów i słodyczy i efekt gotowy. Od jakiegos czasu bardziej uwazam na to co jem - choc wielu przyjemnosci nie potrafie sobie odmówic, mam nadzieje ze ten specyfik + krem antycelulitowy pozwoli mi sie go pozbyc
Bede pisac o rezultatach
Jak efekty, są widoczne? Cały czas zastanawiam sie nad zakupieniem tego preparatu. Kusi ogromnie, z drugiej strony zastanawiam się czy naprawdę warto. Wydałam już kaske na inneov i szkoda słów...
Mam jeszcze pytanko, jak długie stosowanie zaleca producent i czy są jakieś przeciwwskazania bądź możliwe działania niepożądane?
Wiolka525 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-02, 13:19   #26
czarna248
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 098
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Bardzo watpię w te specyfiki - chodzilam na mezoterapię beziglową 9 zabiegów i efektow nie widze - wiec do dopiero po jakis specyfikac do picia ;-(((
czarna248 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-02, 19:10   #27
pszczółka0070
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 3
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Przeciwskazań w zasadzie nie ma poza tym że nie powinny tego stosować kobiety w ciąży i dzieci poniżej 8 roku życia. O długości stosowania też nic nie napisali, poza informacją o rezultatach skuteczności po miesiącu stosowania. W składzie podane są: woda, ekstrakty z ogonka czereśni, ananasa, papai i aromat malinowy... Nie wydaje mi się więc aby mogło to zaszkodzić. Ja rezultaty widzę u siebie, ale podkreślam że mam wielki cellulit!! Zaczęłam kurację od nowa i na razie stosuję to 2i tydzien, a zamierzam pić Cellulit Drink przez minimum 30 dni. Kupiłam również na próbę Specyfic Slim- płąski Brzuch, lada dzień skończe opakowanie ale efektów żadnych nie widzę wiec nie zamierzam kupować więcej tych kapsułek.
pszczółka0070 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-02, 22:54   #28
Wiolka525
Rozeznanie
 
Avatar Wiolka525
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 753
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Pszczółka 0070 dziękuje za udzielenie odpowiedzi. Daj znać jak będzie po upływie 30 dni. Pozdrawiam i życzę efektów w dalszej walce z cellulitowym potworkiem
Wiolka525 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-12, 13:27   #29
Wiolka525
Rozeznanie
 
Avatar Wiolka525
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 753
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Coś wątek zamiera...czyżby walka o gładkie ciało przy pomocy malinowego napoju Forte Pharma przestała dawać efekty i przerwałyście kurację? Dziewczyny dajcie znać. Pozdrówka.
Wiolka525 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-25, 19:56   #30
pszczółka0070
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 3
Dot.: SPECIFIC CELLULIT DRINK FORTE PHARMA-kto stosowal

Ja dopiero co skonczylam kuracje 30dniowa. Nogi sa smuklejsze i przyjemniejsze w dotyku. Widze rezultaty, aczkolwiek to byla juz druga kuracja tym specyfikiem i za pierwszym razem byly lepsze efekty. Moze dlatego ze teraz nie mialam juz nagromadzonej wody w organizmie, jednak nadal uwazam ze warto stosowac Cellulit Drink przez miesiac, pozniej chyba nie ma to sensu, chyba ze sie kuracje powtorzy po jakims czasie. Ja to zrobilam po ok 1,5 m-ca i to chyba za szybko Teraz zaczekam ok 3 m-cy i jeszcze raz go zastosuje. Moje kolezanki sa zadowolone ale to byla ich pierwsza kuracja
pszczółka0070 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:14.