Taki tworczy... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-29, 10:55   #1
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952

Taki tworczy...


tak wiem wiem jakosc fot fatalna ale pokazuje bo nie lubie jak moje makijaze sie marnuja w rzeczewistosci byl mocnijeszy niestety telefon zezarl kolory

Kosmetyki:
- puder Maybeline Pure Makeup
- roswietlacz Bell
- cienie Ruby Rose jasny niebiski, brazy, grafit
- kredka czarna Paloma
- liner z kuferka
- blyszczyk Ruby Rose

Edytowane przez gamegirl
Czas edycji: 2008-09-05 o 23:11
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 12:01   #2
.:aniah:.
Zadomowienie
 
Avatar .:aniah:.
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiadomości: 1 244
GG do .:aniah:.
Dot.: Taki tworczy...

Oj, ale te fotki takie kiepskie
A szkoda, szkoda, szkoda, bo coś tam fajnego jest
Błyszczyk fajny, o.
__________________
"Szanse jedna na milion sprawdzają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć."
.:aniah:. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 12:43   #3
Dzinks_Dz
Rozeznanie
 
Avatar Dzinks_Dz
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 758
GG do Dzinks_Dz
Dot.: Taki tworczy...

Oj kiepskie, kiepskie foty-masz rację.
Z tego, co się dopatrzyłam makijaż ładny. Na lewym oku widzę maźnięcie linerem. Ładny błyszczyk.
Dzinks_Dz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 12:45   #4
lee_monka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: lublin
Wiadomości: 2 344
GG do lee_monka
Dot.: Taki tworczy...

zdjęcia robione telefonem? to i tak są bardzo wyraźne
fajny makijaż, z tego co widzę- dość dokładnyładnie rozjaśniłaś wewnętrzne kąciki
__________________
na avatarze: ja

biorę udział w konkursie welli kto ma ochotę zagłosować, będzie mi miło
lee_monka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 12:48   #5
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Taki tworczy...

Cytat:
Napisane przez .:aniah:. Pokaż wiadomość
Oj, ale te fotki takie kiepskie
A szkoda, szkoda, szkoda, bo coś tam fajnego jest
Błyszczyk fajny, o.
Cytat:
Napisane przez Dzinks_Dz Pokaż wiadomość
Oj kiepskie, kiepskie foty-masz rację.
Z tego, co się dopatrzyłam makijaż ładny. Na lewym oku widzę maźnięcie linerem. Ładny błyszczyk.
Cytat:
Napisane przez lee_monka Pokaż wiadomość
zdjęcia robione telefonem? to i tak są bardzo wyraźne
fajny makijaż, z tego co widzę- dość dokładnyładnie rozjaśniłaś wewnętrzne kąciki
tak to jest pierw Patrycja nastawia sie na pokazanie makijazu na MM robi potem patrzy ze baterie od aparatu rozladowane jak juz sie naladuja postaram sie odtworzyc podobny:P bo wyszedl calkiem calkiem

dzieki dziewczyny
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 13:12   #6
olivia7
Zakorzenienie
 
Avatar olivia7
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 3 642
GG do olivia7
Dot.: Taki tworczy...

z tego co widac ładnie
__________________
Polecam link www.fridayimage.com -coś więcej niz zwykła fotografiaoraz poleecaam www.yourstime.eu
gg 7758327
www.sephora.maxmodels.pl
olivia7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 13:27   #7
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: Taki tworczy...

fajnie tylko przydałoby się wymodelować twarz różem
kasiasiar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 13:31   #8
safija
Raczkowanie
 
Avatar safija
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 222
GG do safija
Dot.: Taki tworczy...

Może i foty kiepskie ale da sie dojzec ze makijaz fajny Uwielbiam tak podkreslone oko;p
safija jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 14:42   #9
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Taki tworczy...

Cytat:
Napisane przez olivia7 Pokaż wiadomość
z tego co widac ładnie
Cytat:
Napisane przez kasiasiar Pokaż wiadomość
fajnie tylko przydałoby się wymodelować twarz różem
nie modelowalam niczym bo skora na policzkach bardzo sie buntuje ostatnia ja brazerem potraktowalam i teraz mam cholerne problemy z nia:/ dlatego sam puder w plynie

Cytat:
Napisane przez safija Pokaż wiadomość
Może i foty kiepskie ale da sie dojzec ze makijaz fajny Uwielbiam tak podkreslone oko;p
dzieki dziewczynki
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 15:37   #10
alruna
Przyczajenie
 
Avatar alruna
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 25
Dot.: Taki tworczy...

Do twarzy Ci z takim makijażem, ślicznie wyglądasz.
__________________
people are strange, when you are stranger
faces look ugly when you're alone
alruna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 18:18   #11
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: Taki tworczy...

No szkoda, że tak kiepskiej jakości te zdjęcia, bo popodziwiałabym sobie, no ale cóż, trudno
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 18:21   #12
jennuś
Zakorzenienie
 
Avatar jennuś
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: scyzoryki/O-le
Wiadomości: 3 398
Dot.: Taki tworczy...

świetnie Ci to wyszło, szkoda że takie foty, ale i tak coś tam widzę i to co widzę bardzo mi się podoba, super

Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie
__________________
"Są góry, przez które trzeba przejść, inaczej droga się urywa" Ludwig Thomas
jennuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 18:25   #13
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Taki tworczy...

To jest niesprawiedliwe, że Bóg dał tyle urody jednej osobie
Niewyraźne te foty jak chorera, ale makijaż od biedy da się dojrzeć. I jest naprawdę fajnie, ładne cieniowanie. Na jednym oku widzę jakąś kropkę od eyelinera, ale przebaczam.
Ślicznie jest
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 19:08   #14
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Taki tworczy...

Cytat:
Napisane przez alruna Pokaż wiadomość
Do twarzy Ci z takim makijażem, ślicznie wyglądasz.
Cytat:
Napisane przez coldold Pokaż wiadomość
No szkoda, że tak kiepskiej jakości te zdjęcia, bo popodziwiałabym sobie, no ale cóż, trudno
Cytat:
Napisane przez jennuś Pokaż wiadomość
świetnie Ci to wyszło, szkoda że takie foty, ale i tak coś tam widzę i to co widzę bardzo mi się podoba, super

Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie
Cytat:
Napisane przez madziunia80 Pokaż wiadomość
To jest niesprawiedliwe, że Bóg dał tyle urody jednej osobie
Niewyraźne te foty jak chorera, ale makijaż od biedy da się dojrzeć. I jest naprawdę fajnie, ładne cieniowanie. Na jednym oku widzę jakąś kropkę od eyelinera, ale przebaczam.
Ślicznie jest
powiem tak ze po ostatnim pokazaniu makijazu jakos stracialam wene ze kolejny sie nie spodoba ale widze ze warto pokazywac swoje makijaze i uczyc sie metoda prob i bledow.

dziekuje Wam
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-29, 20:47   #15
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Taki tworczy...

Niestety ledwo widać.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-30, 00:26   #16
Mrówka24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 270
GG do Mrówka24
Dot.: Taki tworczy...

[quote=.:aniah:.;4448752]Oj, ale te fotki takie kiepskie
A szkoda, szkoda, szkoda, bo coś tam fajnego jest
Błyszczyk fajny, o.[/quote

ooo podpisuje sie pod tym!
Mrówka24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-30, 08:18   #17
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Taki tworczy...

Cytat:
Napisane przez olivia7 Pokaż wiadomość
z tego co widac ładnie
tak
chyba juz wiem jak sie dzis pomaluję.... ten makijaż wyszedł Ci tak ładnie, że mnie zainspirował. Koniecznie go odtwórz i zrób DOBRE!!! foty bo dopatruję się tam fajnych rzeczy .
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-30, 09:07   #18
magi81
Zadomowienie
 
Avatar magi81
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 181
Dot.: Taki tworczy...

Oj faktycznie trochę niewyraźnie ale coś tam widać ładnie wycieniowane oko w ogóle to śliczna jesteś, wiesz ?

Edytowane przez magi81
Czas edycji: 2007-05-30 o 16:28
magi81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-30, 10:55   #19
Małgorzata Dusza
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 16
Dot.: Taki tworczy...

Makijaż ładny tylko ten kolor bluzki. Dziewczyno ty jesteś typowym latem nie powinnaś nosić pomarańczowego koloru.
Małgorzata Dusza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-30, 11:54   #20
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: Taki tworczy...

Makijaż jest bardzo fajny
Pięknie podkreśliłaś oko, bardzo ładne cieniowanie i kreska. Kolorystyka trochę pożarta przez aparat więc nie oceniam pod względem kolorystycznym. Technicznie świetny. Bardzo ładnie Ci w nim.
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-30, 15:49   #21
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Taki tworczy...

Cytat:
Napisane przez Pomadka Pokaż wiadomość
Niestety ledwo widać.
cos ta widac

Cytat:
Napisane przez Mrówka24 Pokaż wiadomość
Cytat:
Napisane przez .:aniah:. Pokaż wiadomość
Oj, ale te fotki takie kiepskie
A szkoda, szkoda, szkoda, bo coś tam fajnego jest
Błyszczyk fajny, o.
ooo podpisuje sie pod tym!
dziekujje

Cytat:
Napisane przez candibar Pokaż wiadomość
tak
chyba juz wiem jak sie dzis pomaluję.... ten makijaż wyszedł Ci tak ładnie, że mnie zainspirował. Koniecznie go odtwórz i zrób DOBRE!!! foty bo dopatruję się tam fajnych rzeczy .
oo bardzo mi milo ze kogos zainspirowalam postaram sie do konca tygodnia odtworzyc i wrzucic na MMdzieki

Cytat:
Napisane przez magi81 Pokaż wiadomość
Oj faktycznie trochę niewyraźnie ale coś tam widać ładnie wycieniowane oko w ogóle to śliczna jesteś, wiesz ?
Magi nigdy nie uwazalam sie za ladna zawsze mozna lepiej wygladac ale bardzo dziekuje

Cytat:
Napisane przez Małgorzata Dusza Pokaż wiadomość
Makijaż ładny tylko ten kolor bluzki. Dziewczyno ty jesteś typowym latem nie powinnaś nosić pomarańczowego koloru.
kolor bluzki to czerwony a pozatym makijaz sie tu komentuje nie ubior

Cytat:
Napisane przez maja55 Pokaż wiadomość
Makijaż jest bardzo fajny
Pięknie podkreśliłaś oko, bardzo ładne cieniowanie i kreska. Kolorystyka trochę pożarta przez aparat więc nie oceniam pod względem kolorystycznym. Technicznie świetny. Bardzo ładnie Ci w nim.
dzieki Maju
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-30, 16:47   #22
łobuz-Tyna
Zadomowienie
 
Avatar łobuz-Tyna
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 1 003
GG do łobuz-Tyna
Dot.: Taki tworczy...

Całkiem niezły
__________________
"Tamci mieli w oczach kłamstwo,ci mają fanatyzm..
To ja Twój łobuz..."
łobuz-Tyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-30, 16:56   #23
ciaszunia
Zakorzenienie
 
Avatar ciaszunia
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 5 131
GG do ciaszunia
Dot.: Taki tworczy...

śliczny makijaz ladnie podkreslilas swoja urode.
ciaszunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 16:42   #24
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Taki tworczy...

Cytat:
Napisane przez łobuz-Tyna Pokaż wiadomość
Całkiem niezły
Cytat:
Napisane przez ciaszunia Pokaż wiadomość
śliczny makijaz ladnie podkreslilas swoja urode.
dzieki Dziewczyny
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 19:46   #25
Agatka_90
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 978
Dot.: Taki tworczy...

a jak ta kredka? dobrze sie trzyma? nie rozmazuje sie?
a makijaz sliczny tak jak Ty buzka uwielbiam Twoje makijaze
Agatka_90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 19:51   #26
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Taki tworczy...

Cytat:
Napisane przez Agatka_90 Pokaż wiadomość
a jak ta kredka? dobrze sie trzyma? nie rozmazuje sie?
a makijaz sliczny tak jak Ty buzka uwielbiam Twoje makijaze
ze tak powiem na 2h:P przecietna:P a ze w tym makijazu nigdzie nie wychodzilam wiec akurat:P lepsza Pierre Rene:P
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-02, 22:49   #27
san_g
Zadomowienie
 
Avatar san_g
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: planeta Ziemia:D
Wiadomości: 1 013
Dot.: Taki tworczy...

ja mysle,ze masz za delikatna urode do takiego makijazu i wiem,ze chcesz sie postarzac ale nie wiem po co tyle makijazu tak wczesnie bo z tego co widze dopiero do liceum idziesz-jeszcze bedzie mnostwo czasu na takie makijaze a teraz nie szkoda ci cery marnowac juz ciezkimi fluidami,cieniami itd ogolnie dosc fajny ale widzialabym Ciebie w czyms lekkim
__________________
"A teraz serca mam dwa..."

http://www.suwaczki.com/tickers/34bw43r82yq11y27.png
san_g jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-02, 23:22   #28
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Taki tworczy...

Cytat:
Napisane przez san_g Pokaż wiadomość
ja mysle,ze masz za delikatna urode do takiego makijazu i wiem,ze chcesz sie postarzac ale nie wiem po co tyle makijazu tak wczesnie bo z tego co widze dopiero do liceum idziesz-jeszcze bedzie mnostwo czasu na takie makijaze a teraz nie szkoda ci cery marnowac juz ciezkimi fluidami,cieniami itd ogolnie dosc fajny ale widzialabym Ciebie w czyms lekkim
tak jak juz wiele razy pisalam na codzien tak nie chodze:P tusz i blyszczyk mi wystacza
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:34.