Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Fryzury - Pytania do fryzjerki

Notka

Fryzury - Pytania do fryzjerki Tutaj możesz uzyskać odpowiedź na pytania o stylizację fryzury, farbowanie, higienę i pielęgnację włosów.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-30, 23:09   #1
Marua:)
Zakorzenienie
 
Avatar Marua:)
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 4 330
Angry Dzis zrobilam baleyage POMOCY

Aaaaa kurcze poszlam do innego fryzjera no i mam... co prawda nie ma wielkiej tragedi... ale.
Blond baleyage mialam juz od jakiegos czasu dzis robilam po raz 2. No i w zasadzie wyszlo ok. Tzn tyl jak dla mnie ekstra, boki w miare ale patrzac z przodu na gore masakra. Widzicie te zolte plamy przy skorze? Na tych fotach wyglada jak bym tam lyse miala a tam jest taki zolty odcien, lekko rudawy. Jak to zlikwidowac? Regenalem welli do blon wlosow co usuwa zolty odcien? Tylko jak to zrobic? Nie chciala bym potraktowac nim calych wlosow, i tak sa juz biale na gorze nie chce ich jesczze popalic albo nie daj boze zeby sie zabarwily na fioletowo. Jak ja mam to zrobic? Ocencie fryz i dajcie jakies wskazowki

Edytowane przez Marua:)
Czas edycji: 2010-01-10 o 14:35
Marua:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 09:37   #2
blueania
Zakorzenienie
 
Avatar blueania
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 269
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

nie jest tak zle moim zdaniem tego rudego odcienia pozbedziesz sie wlasnie regenalem albo drugi tanszy sposob bez efektu fioletu to maseczka marion do wlosow blond dostepna w naturze kosztuje 2,80 ,sa to takie dwie saszetki,nakladasz na wlosy,czekasz 20 minut i splukujesz w dodtaku regeneruje wlosy i nie pozostawia fioletu na glowie
blueania jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 11:12   #3
ank@
Rozeznanie
 
Avatar ank@
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 898
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Faktycznie, nie jest źle ale trochę widać. A jeżeli chodzi o doraźne rozwiązanie, to może przełóż przedziałek na drugą stronę? Domyślam się, że plamy są w miejscu, od którego fryzjerka wychodziła z balejażem, z drugiej strony głowy powinno być ok. Poza tym kup srebrna pułkankę, likwidująca żółty odcień włosków, np For-Illum (nie wiem, czy dobrze napisałam). Kosztuje grosze a jest bardzo skuteczna. Można jej używac przy każdym myciu.
ank@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 12:19   #4
esolinka
Zadomowienie
 
Avatar esolinka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Washington DC
Wiadomości: 1 045
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Super, nie przejmuj się bo po paru dniach to zniknie, przyzwyczaisz się. Ja zawsze jak wracam od fryzjera to rycze, a za pare dni jest już ok.
esolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 14:19   #5
Justyna..
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 6
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Mi również się podobają Regenal możesz zastąpić szamponem joanny ultra color system ma takie same działanie tylko że jest dużo tańszy dobra też jest płukanka srebrna
Justyna.. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 18:02   #6
Doris1981
Zakorzenienie
 
Avatar Doris1981
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Stamtąd?
Wiadomości: 28 155
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Z tyłu wygląda na fajny balejage ale z góry nie - też byłabym mocno niezadowolona. Ale odczekaj parę dni, jak radzi esolinka - będzie już tylko lepiej.
__________________
Cytat:
Napisane przez greenlemon Pokaż wiadomość
Jak facetowi, tym bardziej po 30 (!!!) zależny to po miesiącu randek jestes jego dziewczyną. Jak mu nie zależy, to mu nie zależy.


Poprzyjcie, bo sprawa słuszna:
https://www.facebook.com/MakeADreddSeque

Edytowane przez Doris1981
Czas edycji: 2007-06-01 o 18:26 Powód: literówka
Doris1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 18:10   #7
eve_malutka
Zadomowienie
 
Avatar eve_malutka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 291
GG do eve_malutka
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

troche taki za "gruby" balejaz ale pozatym OK, dobry jest też szampon LOREAL Silver
eve_malutka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 18:49   #8
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 779
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Cytat:
Napisane przez esolinka Pokaż wiadomość
Super, nie przejmuj się bo po paru dniach to zniknie, przyzwyczaisz się. Ja zawsze jak wracam od fryzjera to rycze, a za pare dni jest już ok.
Dokładnie tak te żółte plamy przez kilka najbliższych dni powinny się utlenić. A po kilku myciach to już na bank będzie dobrze
Angel@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-31, 20:48   #9
Soft
Wtajemniczenie
 
Avatar Soft
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 527
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Cytat:
Napisane przez Marua:) Pokaż wiadomość
Aaaaa kurcze poszlam do innego fryzjera no i mam... co prawda nie ma wielkiej tragedi... ale.
Blond baleyage mialam juz od jakiegos czasu dzis robilam po raz 2. No i w zasadzie wyszlo ok. Tzn tyl jak dla mnie ekstra, boki w miare ale patrzac z przodu na gore masakra. Widzicie te zolte plamy przy skorze? Na tych fotach wyglada jak bym tam lyse miala a tam jest taki zolty odcien, lekko rudawy. Jak to zlikwidowac? Regenalem welli do blon wlosow co usuwa zolty odcien? Tylko jak to zrobic? Nie chciala bym potraktowac nim calych wlosow, i tak sa juz biale na gorze nie chce ich jesczze popalic albo nie daj boze zeby sie zabarwily na fioletowo. Jak ja mam to zrobic? Ocencie fryz i dajcie jakies wskazowki
Szczerze mówiąc to wdg mnie najbardziej zepsuła Ci wloski fryzjerka robiąc tak GRUBAŚNE te rozjaśnione pasma , bo zółty kolorek jakos "zaleczysz".
Ja bym poprawiła samam ciemna farbka te jasne pasemka
__________________
"Pokusa to perfumy, które wdycha się tak długo, az człowiek zapragnie mieć flakon"
Jean-Paul Belmondo


Wymiana
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=43332094 #post43332094
Soft jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 08:41   #10
boniulka
Zadomowienie
 
Avatar boniulka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Mazury
Wiadomości: 1 374
GG do boniulka
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Witaj
A może kup sama farbę w odcieniu ciemnym najbardziej zblizonym do tego ktory masz i dodaj kilka pasemek ciemniejszych w tym miescu gdzie jest dużo tego jasnego? dłosownie kilka by wystarczyło/jesli nie umiesz to poproś kogos o pomoc.
Pozdrawiam
__________________
Oba, kot i pies są bogate w cnoty i talenty, ale pies ma o jeden talent za dużo: pozwala się tresować i o jedną cnotę za mało: nie kryje w sobie żadnych tajemnic
Erich Kastner
boniulka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 08:52   #11
fleo
BAN stały
 
Avatar fleo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 98
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Tak pasma są niestety za grube i zbyt duży kontrast..ale co kto lubi
fleo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 09:00   #12
karolka7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 63
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

A ja bym poszła z reklamacją do sprawczyni, albo po ratunek do innej fryzjerki, żeby to naprawiła, sama bym raczej nie kombinowała. Sam balejaż rzecz gustu, ale te plamy nie wyglądają za ładnie. Najlepiej byłoby jak radziła koleżanka wcześniej dorobić trochę cieniutkich, ciemniejszych pasemek, które zamaskowały by tą żółć Ale lepiej nie rób tego sama
karolka7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 09:24   #13
Sathi
Zakorzenienie
 
Avatar Sathi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: uroczysko
Wiadomości: 5 661
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Rzeczywiście strasznie grube te pasna, i kolor nierówno ufarbowany.
Ja bym poszła z reklamacją, żeby fryzjerka poprawiła balejaż na koronie, robiąc te pasma cieniutkie, i uzyskała jasny kolor na pasemkach bez prześwitów.
Nie kombinuj raczej sama na własną rękę.
__________________
Połam język
Spadł bąk na strąk, a strąk na pąk. Pękł pąk, pękł strąk, a bąk się zląkł.


MIŁEGO DNIA
Sathi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 11:13   #14
nono
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Wiem, że może w tej chwili wyglada to nie najlepiej, ale mysle że za tydzień jak włoski troszkę "odskoczą" od skóry nie bedzie takiego kontrastu.
nono jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 12:31   #15
_Karolka_
Rozeznanie
 
Avatar _Karolka_
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 820
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

tez zgodze sie z wizazankami ze najgorsze co Ci zrobila ta fryzjerka to grubasne pasma, bo z zoltymi plamami to sobie poradzisz chociazby wspomnianym Silverem loreala
_Karolka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 12:34   #16
OrangeJuice
Raczkowanie
 
Avatar OrangeJuice
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 256
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Moim zdaniem ten balejaz nie jest profesjonalnie zrobiony . Zbyt grube pasma, zbyt duzy kontrast i te plamy... Ja poszlabym do tej fryzjerki zeby poprawiała. To są raczej pasemka , a nie balejaz
OrangeJuice jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 14:03   #17
Doris1981
Zakorzenienie
 
Avatar Doris1981
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Stamtąd?
Wiadomości: 28 155
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Cytat:
Napisane przez OrangeJuice Pokaż wiadomość
Moim zdaniem ten balejaz nie jest profesjonalnie zrobiony . Zbyt grube pasma, zbyt duzy kontrast i te plamy... Ja poszlabym do tej fryzjerki zeby poprawiała. To są raczej pasemka , a nie balejaz
No właśnie też mi to wyglądało na źle zrobione pasemka a nie balejage. Rzeczywiście powinnaś zareklamować źle wykonaną usługę.
__________________
Cytat:
Napisane przez greenlemon Pokaż wiadomość
Jak facetowi, tym bardziej po 30 (!!!) zależny to po miesiącu randek jestes jego dziewczyną. Jak mu nie zależy, to mu nie zależy.


Poprzyjcie, bo sprawa słuszna:
https://www.facebook.com/MakeADreddSeque
Doris1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 14:05   #18
domi7ks
Zakorzenienie
 
Avatar domi7ks
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 16 160
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Cytat:
Napisane przez Sathi Pokaż wiadomość
Rzeczywiście strasznie grube te pasna, i kolor nierówno ufarbowany.
Ja bym poszła z reklamacją, żeby fryzjerka poprawiła balejaż na koronie, robiąc te pasma cieniutkie, i uzyskała jasny kolor na pasemkach bez prześwitów.
Nie kombinuj raczej sama na własną rękę.

domi7ks jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 14:30   #19
_Karolka_
Rozeznanie
 
Avatar _Karolka_
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 820
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

no tak wyglada to w 100% na pasemka a nie balejaz. ale cos mi sie teraz wydaje ze wlasnie taki efekt Marua chciala uzyskac, no bo jesli nie i myslalas o tym czym naprawde jest balejaz to masz prawo zareklamowac im to o czym moiwly juz moje poprzedniczki
_Karolka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-01, 15:39   #20
SABRINKA
Raczkowanie
 
Avatar SABRINKA
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Durów
Wiadomości: 292
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Tez sie zgadzam- to są pasemka. Mnie kiedys fryzjerka załatwiła tak jak Ciebie. Rano z czapką na głowie poszłam do innego fryzjera i ta inna fryzjerka uratowała mi włosy Zafarbowala poprostu cale wlosy na ciemny kolor. Twoje pasemka są zdecydowanie za gruuuuube, tzn. za szerokie. Kontrast bardzo duzy. Na czubku głowy nie wygląda to ciekawie. Ja bym szła do fryzjerki i jej powiedziala pare slów. Niech Ci to poprawi. Bo według mnie wygląda to niezbyt estetycznie. A nawet ośmieliłabym sie powiedziec ze starsznie. Ale kazdemu wiadomo podoba sie cos innego. Ale naprawde warto sie wybrac póki jest czas. Bo przeciez nie pojdziesz za tydzien reklamowac ze ci sie nie podoba. Zycze powodzenia Napisz co zdecydowałas
SABRINKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-02, 10:01   #21
_Karolka_
Rozeznanie
 
Avatar _Karolka_
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 820
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

wlasnie Marua, jak tam zreaklamowalas ? ja naszczescie nigdy nie musialam robic reklamacji u fryzjera, jak to sie odbywa ?
_Karolka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-02, 10:07   #22
Marua:)
Zakorzenienie
 
Avatar Marua:)
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 4 330
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

E h bry zdecydowalam ze pojde i zrobie wlosy cale na ciemno ostateczne chciala bym uzyskac taki efekt jak w zalaczniku. Ale jestem zla!
Tylko nie wiem czy od razu teraz moge isc i mi zrobia? Po tak krotkiej przerwie? I czy ciemna farba rowno to pokryje - te biale na gorze?

Biedne moje wloski, ile sie nacierpia

EDIT

i wiecie co jest najgorsze? Zawsze chocilam gdzie indziej do fryzjera, tam poszlam kiedys podciac i sie okaalo ze znajoma pracuje. Poza tym to jest tez jeden zlepszych salonow w miescie a maja taniej niz tam gdzie wczesniej chodzilam. No i zdecydowalam sie ze zrobie tam. Juz po zmyciu farby cos mi nie pasowalo, te zolte plamy, te wielkie pasemka na czubku, dziewczyna mowila ze nic wiecej sie nie da zrobic czy jakos tak :| Nie pojde z reklamacja, pojde do sprawdzonego fryzjera zeby mi to poprawil. A tam mnie juz wiecej nie zobacza ( no chyba ze na sciecie bo scinaja bardzo ladnie )
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg eryerew.jpg (17,7 KB, 120 załadowań)

Edytowane przez Marua:)
Czas edycji: 2007-06-02 o 10:11 Powód: dodalam tekst
Marua:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-02, 10:16   #23
_Karolka_
Rozeznanie
 
Avatar _Karolka_
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 820
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

ja bym poszla z reklamacja dla spokoju swojego sumienia i z czystej checi zrobienia antyreklamy i zeby akurat uslyszaly to inne klientki. wiesz w ustach mlodej osoby slowa "zenujace, skandal, zalosne" w wymiarze bardzo kulturalnym maja w stosunku do osoby starszej maja kolosalną moc

nie malam nigdy takich jasnych wlosow, ale mysle ze dobra ciemna farba powinna Ci elegancko pokryc. oczywsicie lepiej jakbys troszke odczekala z koloryzacja, ale jesli masz mocne, silne zdrowe wlosy ktore znosza takie przejscia to sie skus
_Karolka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-02, 10:31   #24
Marua:)
Zakorzenienie
 
Avatar Marua:)
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 4 330
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Hehe wlasnie mam cienkie i wysuszone.... ale moze od razu zafundowala bym sobie jakis zabieg nawilzajacy......

Zapisalam sie wstepnie na pon, fryzjerka powiedziala, ze zobaczy moje wlosy i oceni czy bedzie mozna je farbowac. Moze znacie jakis cudowny sposob na to zeby poprawic ich kondycje do poniedzialku hehehe

Edytowane przez Marua:)
Czas edycji: 2007-06-02 o 11:02
Marua:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-26, 13:26   #25
nathanek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 148
Dot.: Dzis zrobilam baleyage POMOCY ( sa fotki )

Czesc,
wlasnie wczoraj wyszlam od swojego fryzjera o 22.30 chcialam podobny efekt do twojego zalacznika mialam wlosy wlasnie w takim odcieniu na koncach a pozostala czesc mialam w swoim naturalnym kolorze.
Niestety , fryzjer moj ktory zna moje wlosy nie popisal sie i kolor wlosow wyszedl jasny kasztan w odcieniu rudego cos okropnego.
Owszem poprawil i mialam zrobiony gesty baeyage + toner o kol.mocca na pozostaych wlosach.
Niestety kolor okropny koncowy kasztanowo - blond straszne jakbym wychodzila z kasztanu(mahoniu) w domu poratowalam se szamponetka moja ulubiona firmy Marion kol.braz jakos to przytuszowala sa o niebo lepsze teraz w wygladzie.
jestem bardzo zla gdyz nie pozbede sie teraz rudego odcienia w zaden sposob.
Nie wiem co mam robic tak dlugo zapuszczalam swoj kol specjalnie aby uzyskac ten wlasciwy zloty blond poszlam nawet do niego ze swoimi wydrukami co chce miec na glowie i niestety totalna klapa teraz pozostalo mi szukac nowego fryz. ktory moze jakos mi te wlosy podreperuje chociaz watpie.
a oto co chcialam miec





Cytat:
Napisane przez Marua:) Pokaż wiadomość
Hehe wlasnie mam cienkie i wysuszone.... ale moze od razu zafundowala bym sobie jakis zabieg nawilzajacy......

Zapisalam sie wstepnie na pon, fryzjerka powiedziala, ze zobaczy moje wlosy i oceni czy bedzie mozna je farbowac. Moze znacie jakis cudowny sposob na to zeby poprawic ich kondycje do poniedzialku hehehe
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1al.jpg (21,6 KB, 53 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2al.jpg (34,8 KB, 62 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3al.jpg (34,1 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4al.jpg (54,3 KB, 49 załadowań)
nathanek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Fryzury - Pytania do fryzjerki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:12.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj