Co kupujecie u Thanatosa? - Strona 12 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-04-13, 18:49   #331
Maria221
Wtajemniczenie
 
Avatar Maria221
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 2 948
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Ja sobie zrobiłam moje własne serum wyszczuplające. Maksimum składników aktywnych, zero chemii. Oto przepis wraz z proporcjami:

10 ml. wcierki wyszczuplające ---> trzeba wykonać masaż długi i mocny, można się folia owinąć i wejść do ciepełka

1. alkohol ----> pomoże przeniknąć subst. aktywnym w głąb skóry 15% czyli 1,5 ml

2. woda destylowana-----> tu występuje w roli rozpuszczalnika aktywnych subst. 20% czyli 2ml

3. myricelina ---> patrz Thanatos, 7% czyli 0,7 ml.

4. gliceryna ----> nawilżacz 10% czyli 1 ml.

5. algi ---> ja mam z Mazideł Algi bioferment 3% czyli 0,3 ml.

6. macerat z alg ----> 38% czyli 3,8 ml

7. kofeina -----> 7% czyli 0,7 ml

8. olejek eteryczny cynamonowy ----> kilka kropli 3-4 ma rozgrzwać

teraz tak: algi, kofeinę myricelinę dodajesz do wody destylowanej i rozpuszczasz. Dodajesz je po kolei, czekasz aż jedno się rozpusci i wtedy dodajesz drugie itp.

Jak się rozpuszczą dodajesz alkohol, potem macerat z alg, a nakoniec olejek eteryczny.

Pozdrawiam
__________________
Wewnętrznie:Solgar Vm75, olej lniany/z pestek dyni,
zewnętrznie: szampon/żel do mycia ciała glogg, Dermena men, Loxon 5%
Wcierki na porost włosów
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=219255
Maria221 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-13, 20:47   #332
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 793
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Maria221 dzieki za odzew. Mam kilka pytan odnosnie twojej miksturki. Po pierwsze jakie daje efekty?

I jeszcze pytania techniczne: jaki to ma byc alkohol, czy gliceryna moze byc z apteki (http://www.aptekaotc.pl/go/_info/?id=1165) no i czy konieczne sa algi (chcialabym zamowic wszystko od thanatosa), lub co dodac zamiast nich?

Moze macie jeszcze jakies propozycje?
__________________
WYMIANKA: kosmetyki, ubrania, WISHlista
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-13, 21:54   #333
vLain
Rozeznanie
 
Avatar vLain
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 821
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Zamiast biofermentu możesz dać karagenian - o ile pamiętam jest też u Thanatosa. To nie to samo, ale to też algi, więc i działanie w pewnym stopniu zbliżone.
vLain jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-14, 11:46   #334
Maria221
Wtajemniczenie
 
Avatar Maria221
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 2 948
Wink Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Mam kilka pytan odnosnie twojej miksturki. Po pierwsze jakie daje efekty?

I jeszcze pytania techniczne: jaki to ma byc alkohol, czy gliceryna moze byc z apteki (http://www.aptekaotc.pl/go/_info/?id=1165) no i czy konieczne sa algi (chcialabym zamowic wszystko od thanatosa), lub co dodac zamiast nich?
Za krótko jej używam aby widzieć efekty, ponadto trzeba być na diecie i ćwiczyć aby były efekty. Ja po wtarciu tej mikstury i energicznym masażu ćwiczę: 15 min. steppera i potem ćwiczenie siłowe. Mam jednak wrażenie, ze brzuch jest nieco bardziej płaski choć centymetr tego nie pokazuje. No nic czekam.

alkohol ----> ja używam spirytusu 95% taki zwykły

gliceryna ----> może być ta, ja swoja kupiłam w aptece

Z tego co wiem lecytyna powoduje lepsze przenikanie kofeiny. ja tej lecytyny nie mam, ale na pewno sobie zamówię za jakiś czas w Mazidłach. Thanatos chyba nie ma lecytyny
__________________
Wewnętrznie:Solgar Vm75, olej lniany/z pestek dyni,
zewnętrznie: szampon/żel do mycia ciała glogg, Dermena men, Loxon 5%
Wcierki na porost włosów
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=219255
Maria221 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-14, 14:08   #335
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 793
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Napisane przez Maria221 Pokaż wiadomość
Z tego co wiem lecytyna powoduje lepsze przenikanie kofeiny. ja tej lecytyny nie mam, ale na pewno sobie zamówię za jakiś czas w Mazidłach. Thanatos chyba nie ma lecytyny
U thanatosa jest owolecytyna ale nie mam pojecia czy to jest to samo co lecytyna? No i czy gdzies poza mazidlami mozna dostac plynna lecytyne?
__________________
WYMIANKA: kosmetyki, ubrania, WISHlista
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-22, 18:41   #336
bachab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 54
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Dziewczyny, jakiś czas temu dostałam od Thanatosa próbkę kompleksu do paznokci i zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać, poza tym,że jest przeznaczony do paznokci to nie wiem o tym nic może ktoś wie i podzieli się ze mną wiedzą
bachab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 21:37   #337
aako
Zakorzenienie
 
Avatar aako
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 8 198
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

czy ktoś używał serum z witaminą C wg przepisu na stronie Thanatosa z flawonoidami cytrusowymi ?
__________________

aako jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-29, 16:48   #338
LifeIsSoSad
Zadomowienie
 
Avatar LifeIsSoSad
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: za siedmioma górami :P
Wiadomości: 1 726
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

aako, ja mialam zamiar sobie je dzisiaj zrobić ale jako że Thanatos zapomnial wrzucić do mojej paczki flawonoidy cytrusowe, nic z tego nie będzie :P protein mleka tez nie dostalam wiec moje psikadło do włosów jest lekko niekompletne ;//

mam :

hydrolat cytrynowy
hydrolat lawendowy
owolecytyne
shea butter
kreatyne
proteiny jedwabiu
mleczko bawełniane
mleczko owsiane
mleczko waniliowe
mleczko winogronowe
piperyne
kofeine
ekstrakt ze skórki jabłek
glikol propylenowy
gliceryne
olej ze słodkich migdałów
kwas l-askorbiniowy

co moge z tego ukręcic ?
__________________
moje życie to kupa ;p
LifeIsSoSad jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-29, 18:06   #339
kizia mizia
Wtajemniczenie
 
Avatar kizia mizia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Prawie Kraków
Wiadomości: 2 032
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

A ja nie mam pojęcia co mogę zrobić z flawonoidami cytrusowymi?( nie chce serum z vit C)
Jakieś pomysły?
kizia mizia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-30, 19:08   #340
ausencja
Raczkowanie
 
Avatar ausencja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 49
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Ja ciągle czekam na przesyłkę...14 kwietnia złożyłam zamówienie...22 wysłane, zaczynam być nerwowa...to moje pierwsze zamówienie u Thanatosa miałam nadzieje że nie ostatnie...ale nigdy nie czekałam tak długo na realizacje zamówienia!
ausencja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-30, 21:03   #341
LifeIsSoSad
Zadomowienie
 
Avatar LifeIsSoSad
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: za siedmioma górami :P
Wiadomości: 1 726
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Napisane przez ausencja Pokaż wiadomość
Ja ciągle czekam na przesyłkę...14 kwietnia złożyłam zamówienie...22 wysłane, zaczynam być nerwowa...to moje pierwsze zamówienie u Thanatosa miałam nadzieje że nie ostatnie...ale nigdy nie czekałam tak długo na realizacje zamówienia!
miałam taka samą sytuacje... 1 raz, 2 tyg czekania, do tego paczka niekompletna ;/
__________________
moje życie to kupa ;p
LifeIsSoSad jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-30, 21:17   #342
LifeIsSoSad
Zadomowienie
 
Avatar LifeIsSoSad
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: za siedmioma górami :P
Wiadomości: 1 726
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Napisane przez LifeIsSoSad Pokaż wiadomość

mam :

hydrolat cytrynowy
hydrolat lawendowy
owolecytyne
shea butter
kreatyne
proteiny jedwabiu
mleczko bawełniane
mleczko owsiane
mleczko waniliowe
mleczko winogronowe
piperyne
kofeine
ekstrakt ze skórki jabłek
glikol propylenowy
gliceryne
olej ze słodkich migdałów
kwas l-askorbiniowy

co moge z tego ukręcic ?

proszęę ma któraś jakieś przepisy ? chcialabym np jakieś serum na koncówki, cos nawilżającego do ciala, coś do paznokci tak myslalam zeby maslo shea z gliceryna i jakims mleczkiem zmieszac, nadałoby się do ciała ?

jak narazie wsmarowałam sobie w głowe serum pobudzajace wzrost ze skórki jabłek, kofeiny, piperyny i olejku rozmarynowego + woda pokrzywowa i psikam moją (niekompletna z powodu niekompletnej paczki) odzywką proteinową w sprayu :P
__________________
moje życie to kupa ;p
LifeIsSoSad jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-02, 18:11   #343
ausencja
Raczkowanie
 
Avatar ausencja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 49
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Napisane przez LifeIsSoSad Pokaż wiadomość
miałam taka samą sytuacje... 1 raz, 2 tyg czekania, do tego paczka niekompletna ;/
Oj troszkę spanikowałam ...właśnie dziś liston przyniósł wszystko jest i fajne próbki dostałam i zaraz rozpoczynam mieszanie
ausencja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-02, 21:53   #344
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 793
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Napisane przez ausencja Pokaż wiadomość
Oj troszkę spanikowałam ...właśnie dziś liston przyniósł wszystko jest i fajne próbki dostałam i zaraz rozpoczynam mieszanie
Hm, ja zamawialam 16 i jeszcze nie doszlo Skoro piszesz ze dostalas dzisiaj to do mnie pewnie przyjdzie w przyszlym tygodniu Podobno poczta strajkuje/strajkowala, ale i tak jestem zdziwiona, bo przeciez placimy za priorytet wiec paczka powinna byc u nas w ciagu ok 2 dni a tu nieraz dziewczyny i miesiac czekaja
__________________
WYMIANKA: kosmetyki, ubrania, WISHlista
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 17:30   #345
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 793
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Dziewczyny dostalam dzisiaj paczke, wszystko ladnie zapakowane ale w 3 pojemniczkach z proteinami zostalo tylko jakies 1/3 albo i mniej .. Dodam ze pojemniczki sa oryginalnie zamkniete.. Wydaje mi sie ze to wina poczty, ale nie wiem czy moge teraz jakos dochodzic swoich praw? Z jednej strony stracilam tylko pare zl, ale z drugiej place za pelnowartosciowy produkt i przesylke, wiec powinnam dostac ja w nienaruszonym stanie. Co mam z tym teraz zrobic?
__________________
WYMIANKA: kosmetyki, ubrania, WISHlista
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 17:43   #346
Maria221
Wtajemniczenie
 
Avatar Maria221
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 2 948
Angry Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Skontaktuj się z Thanatosem, bo może masz normalną ilość, ale jest zapakowana w większe opakowanie. A czy paczka nosi ślady uszkodzeń/otwarcia?. To b. prawdopodobne, że ktoś z poczty buchnął sobie trochę zawartości z twojej paczki. Nie pierwszy to przypadek. Jakaś dziewczyna pisała kiedyś, że miała podobnie z paczką z biochemii urody - ktoś gwizdnął sobie trochę olejku i nie mogła do końca przeprowadzić formulacji. Podobno wielokrotnie ludziom, którzy zamawiali na allegro ginęły np. próbki.
Kurcze nie dośc, ze inkasują kupę kasy za wysłanie takiej paczki, trwa to nieraz całymi dniami, a nawet tygodniami, to jeszcze przychodzi niekompletna.
__________________
Wewnętrznie:Solgar Vm75, olej lniany/z pestek dyni,
zewnętrznie: szampon/żel do mycia ciała glogg, Dermena men, Loxon 5%
Wcierki na porost włosów
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=219255
Maria221 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 21:50   #347
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 793
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Sprawdzilam pojemnosci i faktycznie wzielam mniejsze Niestety i z tych zostalo niewiele Najbardziej z tych 3 rozlala sie keratyna i zalala wszystkie pojemniczki i karton od srodka choc na zewnatrz nie ma zadnych sladow, ani uszkodzen. Mysle ze to nie jest wina thanatosa bo pojemniczki sa oryginalnie zamkniete.. A swoja droga jak oni rzucaja tymi paczkami, ze wszystko sie wylewa? Nic tylko wszystko pakowac oddzielnie w woreczki foliowe W takim razie nie bede sie bawic w reklamacje, choc jestem zla na poczte, ze tak sobie bimbaja z klientow
Aha i jeszcze plus dla thanatosa za duze probeczki

A tak przy okazji jak i z czym uzywac hydromanilu, zeby wlosy ladnie blyszczaly?
__________________
WYMIANKA: kosmetyki, ubrania, WISHlista
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-05, 22:06   #348
confused_girl
Zadomowienie
 
Avatar confused_girl
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 541
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
Sprawdzilam pojemnosci i faktycznie wzielam mniejsze Niestety i z tych zostalo niewiele Najbardziej z tych 3 rozlala sie keratyna i zalala wszystkie pojemniczki i karton od srodka choc na zewnatrz nie ma zadnych sladow, ani uszkodzen. Mysle ze to nie jest wina thanatosa bo pojemniczki sa oryginalnie zamkniete.. A swoja droga jak oni rzucaja tymi paczkami, ze wszystko sie wylewa? Nic tylko wszystko pakowac oddzielnie w woreczki foliowe W takim razie nie bede sie bawic w reklamacje, choc jestem zla na poczte, ze tak sobie bimbaja z klientow
Aha i jeszcze plus dla thanatosa za duze probeczki

A tak przy okazji jak i z czym uzywac hydromanilu, zeby wlosy ladnie blyszczaly?
Skoro sa oryginalnie zamknięte to jak mogły sie porozlewać? Zamawiałam juz kilka razy na mazidłach i wszystko było świetnie zapakowane, nic się nie porozsypywało/rozlewało. Teraz przymierzam sie do zamówienia u Thanatosa, ale trochę mnie zmartwiłaś, bo skoro mam dostać porozwalaną paczkę to nie wiem czy jest sens w to inwestować
confused_girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 05:39   #349
vLain
Rozeznanie
 
Avatar vLain
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 821
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Już to kiedyś tu pisałam, ale przymierzam się do zamówienia i też przerażają mnie te komentarze o wysyłkach. Gdyby to były pojedyncze przypadki to ok, ale to już jest masowe. Ciekawi mnie dlaczego wszystko jest oryginalnie zamknięte, a nie raz coś się porozlewa/coś jest nie tak, podczas kiedy u innych takie rzeczy się nie zdarzają - jeśli już, to są to wyjątkowe sytuacje.
Dlatego boję się zamawiać. Z reguły jeśli jest tyle negatywnych opinii, to sobie odpuszczam, ale u Thanatosa jest parę rzeczy, których albo nie ma gdzieindziej albo są dużo droższe.
vLain jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 10:00   #350
bachab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 54
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
A tak przy okazji jak i z czym uzywac hydromanilu, zeby wlosy ladnie blyszczaly?
Hydromanilu można dodać do szamponu. Ja przygotowuję sobie jednorazową porcję i dodaję kroplę hydromanilu plus owies i parę kropel kwasu mlekowego lub panthenolu. Polecam
bachab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 11:36   #351
Maria221
Wtajemniczenie
 
Avatar Maria221
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 2 948
Wink Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Z tym kwasem mlekowym radzę ostrożnie bo kwasy powodują, że włos owszem ładnie umyty, ale robi się cieńszy. No chyba, ze to komuś nie przeszkadza, w co wątpię.
__________________
Wewnętrznie:Solgar Vm75, olej lniany/z pestek dyni,
zewnętrznie: szampon/żel do mycia ciała glogg, Dermena men, Loxon 5%
Wcierki na porost włosów
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=219255
Maria221 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 12:06   #352
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 436
GG do psycha
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Gdzies na tym forum czytalam ze Thanatos ma plan wprowadzic nowa wersje myriceliny... forte, czy jakos tak Wiecie moze kiedy ?
psycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 12:37   #353
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 793
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Tez czytalam o tych licznych przypadkach ze paczki dochodzily z powylewanymi substancjami, albo co gorsza bez niektorych produktow ktore byly zaplacone a thanatos nie wrzucil ich do paczki. Co jak co to jednak ma tanio i chyba dlatego duzo osob sie kusi na zakupy u niego. W glowie mi sie jednak nie miesci jak z zamknietego pojemniczka moze sie cos wylac
__________________
WYMIANKA: kosmetyki, ubrania, WISHlista
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 12:58   #354
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 436
GG do psycha
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
Tez czytalam o tych licznych przypadkach ze paczki dochodzily z powylewanymi substancjami, albo co gorsza bez niektorych produktow ktore byly zaplacone a thanatos nie wrzucil ich do paczki. Co jak co to jednak ma tanio i chyba dlatego duzo osob sie kusi na zakupy u niego. W glowie mi sie jednak nie miesci jak z zamknietego pojemniczka moze sie cos wylac
To dlatego ze zdarzają sie felerne, krzywe opakowania. Niektórych nie można nawet dokręcic. Tu wina lezy po stronie producenta opakowań...

Leci myricelina, hydrolat aloesowy, shea i macerat z alg
psycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 13:02   #355
confused_girl
Zadomowienie
 
Avatar confused_girl
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 541
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
Tez czytalam o tych licznych przypadkach ze paczki dochodzily z powylewanymi substancjami, albo co gorsza bez niektorych produktow ktore byly zaplacone a thanatos nie wrzucil ich do paczki. Co jak co to jednak ma tanio i chyba dlatego duzo osob sie kusi na zakupy u niego. W glowie mi sie jednak nie miesci jak z zamknietego pojemniczka moze sie cos wylac
No właśnie... I teraz mam dylemat, bo jest u niego w sklepie kilka ciekawych produktów, których gdzie indziej nie dostanę, chociażby owolecytyna. No i teraz mam dylemat
confused_girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 13:09   #356
Maria221
Wtajemniczenie
 
Avatar Maria221
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 2 948
Wink Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Jak ja zamawiała zawsze wszystko było ok. Ostatnio wymieniła się z jedna dziewczyną - atrederm na hydrolaty, i te hydrolaty mimo zamknięcia i zabezpieczeń trochę się porozlewały, no ale tylko trochę. Da się przeżyć. Thanatos podobno teraz kończy studia, ale jak tylko skończy zamierza intensywnie rozwijać swój biznes.
__________________
Wewnętrznie:Solgar Vm75, olej lniany/z pestek dyni,
zewnętrznie: szampon/żel do mycia ciała glogg, Dermena men, Loxon 5%
Wcierki na porost włosów
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=219255
Maria221 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 18:11   #357
bachab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 54
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Napisane przez Maria221 Pokaż wiadomość
Z tym kwasem mlekowym radzę ostrożnie bo kwasy powodują, że włos owszem ładnie umyty, ale robi się cieńszy. No chyba, ze to komuś nie przeszkadza, w co wątpię.
Nie wiedziałam , dzięki Dawałam trochę bo na mazidłach napisano że aktywizuje mieszki włosowe i nawet gdzieś czytałam, że włosy po nim rosną jak szalone.
bachab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 19:18   #358
Maria221
Wtajemniczenie
 
Avatar Maria221
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 2 948
Wink Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

To prawda, że rosną, ale przy odpowiednim stężeniu, a tak jak lejesz sobie na głowę, to nie wiadomo ile tego tam jest.
__________________
Wewnętrznie:Solgar Vm75, olej lniany/z pestek dyni,
zewnętrznie: szampon/żel do mycia ciała glogg, Dermena men, Loxon 5%
Wcierki na porost włosów
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=219255
Maria221 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-09, 08:34   #359
Dagmaryna
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Starogard Gdański
Wiadomości: 26
GG do Dagmaryna
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Planuję zrobić takie serum, czekam na paczkę od Thantosa z kofeiną i kigelią, tylko nie wiem w czym kigelia sie rozpuszcza...
Powiedzcie proszę co myślicie, czy nic sie nie "gryzie" może jakoś ulepszyć (maksymalnie ujędrniające i antycellulitowe)-zmodyfikowany mazidłowy przepis... Można zacząć od niższych steż.sub. aktywnych

macerat z alg 25%
lecytyna HLB4 3,6%

woda(hydrolat) 44,6%
guma ksantanowa 0,1
gliceryna 6%
kofeina 7%
kigelia africana 5%

polysorbate 80 1,4%
olej.ex rozmarynu 0,3%

myricelina 7%
Dagmaryna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-09, 10:42   #360
bachab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 54
Dot.: Co kupujecie u Thanatosa?

Cytat:
Napisane przez Maria221 Pokaż wiadomość
To prawda, że rosną, ale przy odpowiednim stężeniu, a tak jak lejesz sobie na głowę, to nie wiadomo ile tego tam jest.
Może wiesz jakie stężenie kwasu mlekowego jest optymalne? ja dodawałam zawsze 2- 3 krople na ok 5 ml szamponu ale może 1 wystarczy

Edytowane przez bachab
Czas edycji: 2011-06-17 o 14:52
bachab jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
ekstrakty, hydrolaty

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:50.