Przekuwanie uszu-domowe - Strona 10 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-12-12, 14:49   #271
Taube
Mżonka
 
Avatar Taube
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 362
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

ja sobie wczoraj przebiłam ucho wróciłam z dworQ i miałam zimne uszy ;D wzięłam igłę no i ćpach! potem wyjęłam, jak się ucho nagrzało zaczęło troche boleć, ale przyłozyłam lód i spoko. Kolczyk potem sobie włozylam i już dziś wszystko elegancko bez żadnej ropy i rozlewu krwi Polecam mam zamiar jeszcze przebić pępek, ale to chyba za bardzo ryzykowne...
Taube jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-12, 19:18   #272
Panna Nikt...
Raczkowanie
 
Avatar Panna Nikt...
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 33
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

ja własnie sobie przebiłam uszka jakies trzy tygodnie temu.
Kolczyki wymieniam, bo wytrzymać nie moge w jednych. Powoli ale rany leczą się.
Przy przekłuwaniu troszeczke bolało... Ale można wytrzymać. Użyłam do tego igły, wody utlenionej i wacików.
Miałam zmartwienie jak igła zatrzymał się w nie chciała przebić drugiej strony ucha ale jakos sobie nie szczescie poradziłam.
Nie ma się czego bać, chociaż nie zachęcam do indywidualnego przekłuwania... :P
Panna Nikt... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-29, 15:02   #273
malutka20068
Zadomowienie
 
Avatar malutka20068
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 118
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

ja mam w uszach 9 kolczyków wszystkie dziurki zrobiłam sobie sama i zrobiła bym wiecej z tym że obawiam sie że może to sie niezbyt komponować wizualnie ja akurat wszystkie dziurki robiłam zaostrzonym kolczykiem (wkrętem) choć nie polecam, teraz bym zrobiła to igłą ale wtedy jeszcze nie wpadłam na taki pomysł:P

a i co do przebijania chrząstki to troszke jest trudniej bo trzeba mocniej dziabnąć ale ogólnie to wydaje mi sie że to zadna filozofia.

Ostatnio natkłam sie na cennik salonu:

-przebicie ucha 50 zł ( przy przebijaniu dwóch uszu 80 zł) hehehe jak można tyle zapłacic za głupia dziurke? 9X50 zł = 450 zł o nieeee to ja podziekowała bym od razu
malutka20068 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-29, 15:26   #274
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

ha ha ha
płacisz tez za to,żeby Hiva lub HCV nie dostać przy tej głupiej dziurce
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-29, 16:12   #275
hammie
Zakorzenienie
 
Avatar hammie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 712
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

ja chcialam sobie zrobić w chrzastce kolczyka.. ale troche sie boje bo to sie bedzie pewnie paprac i bolec.. wiec chyba zrobie troche nizej tam gdzie jest jeszcze "miekka czesc" ucha
hammie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-29, 21:33   #276
malutka20068
Zadomowienie
 
Avatar malutka20068
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 118
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

w takim razie zapytam bo chyba w niewiedzy zyje znaczy na tych moich kolczykach którymi sobie dziurke robilam moglo sobie HIV lub HCV żyć tak? jezeli tak to trudno

dodam jeszcze ze te dziurki robiłam kolczykiem siostry o kurcze to co ona tez ma HIV strach hehehe
malutka20068 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-29, 22:33   #277
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

Cytat:
Napisane przez malutka20068 Pokaż wiadomość
w takim razie zapytam bo chyba w niewiedzy zyje znaczy na tych moich kolczykach którymi sobie dziurke robilam moglo sobie HIV lub HCV żyć tak? jezeli tak to trudno

dodam jeszcze ze te dziurki robiłam kolczykiem siostry o kurcze to co ona tez ma HIV strach hehehe
wiesz ,że prawdopodobne
gratuluje tak luźnego stosunku do nieuleczalnych śmiertelnych chorób
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-29, 23:05   #278
malutka20068
Zadomowienie
 
Avatar malutka20068
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 118
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

A dziękuje dzieki mojemu podejściu oszczedzam sobie wiele stresu w życiu a HIV nie mam
malutka20068 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 13:08   #279
hammie
Zakorzenienie
 
Avatar hammie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 712
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

a robilas badania ze wiesz?
hammie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-01, 12:41   #280
malutka20068
Zadomowienie
 
Avatar malutka20068
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 118
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

nie nie robiłam strzelam sobie że nie mam

no raczej!
malutka20068 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-01, 15:36   #281
Kamylka14
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BiaŁa PodlasKa
Wiadomości: 72
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

jak tak czytalam te wszystkie wypowiedzi to poszlam do lazienki i sobie ...bach ! kolczyk "wepchnelam" w ucho xDxD to moja 3 dziurka, ale pierwsza robiona wlasnorecznei ;P az tak bardzo nie bolalo ( bez znieczulenia zadnym lodem itp ), ale teraz mi strasznie ucho pulsuje ;P ale co tam..przezyje i jestem z siebie dumna ;P Pozdro ;]
Kamylka14 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 01:02   #282
Ania0070
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

...

Edytowane przez Ania0070
Czas edycji: 2016-01-20 o 22:14
Ania0070 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 14:03   #283
dagirll
Wtajemniczenie
 
Avatar dagirll
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 720
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

Ja kolezance przebijalam ,sobie .Nie jest zle.
__________________







dagirll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-14, 19:07   #284
gosiulka199512
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1
Thumbs down Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

Kurcze chciałabym sobie przebić ucho 2 raz na płatku... Ale nie mogę... Wiem jak to zrobić, ale moja mama powiedziała, że mogę dostać SEPSY !!!! Przecież moje koleżanki przebijały i nic im się nie stało... Mam kolczyk, ale jest metalowy Mogę przebić ucho takim ?? Proszę pomóżcie jak mam przekonać matkę na przekłucie tego ucha!! Z góry dziękuję za pomoc
gosiulka199512 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 17:31   #285
Debi777
Raczkowanie
 
Avatar Debi777
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 31
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

sepsy?? XD a co z tym HIV?? jak sobie sama przebiłam ucho własnym kolczykiem to też moge dostać ?? nie straszcie mnie a co z ziarniną??
Debi777 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 17:52   #286
hammie
Zakorzenienie
 
Avatar hammie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 712
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

hiva raczej nie dostaniesz robiac sobie dziurke w uchu xD
hammie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 19:56   #287
teufel69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 106
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

po h**a isc do kosmetyczki i wydawac kase.?
ja se sama robie kolejne dziurki w uszach. wystarczy ze pujdziesz do apteki kupisz igle za 10 gr wbijasz i zakladasz kolczyka. to zaden problem.
teufel69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 20:17   #288
Debi777
Raczkowanie
 
Avatar Debi777
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 31
Red face Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

no ja przebiłam kolczykiem i narazie jest ok, tylko boje się że coś się zrobi...czytałam że niektórym robi się jakas ziarnina..:/
__________________
Legally Blonde - nie walcz...tylko zmień .!
* zapuszczam pazurki
* odchudzanie.! ma być 55 kg.!
Debi777 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 22:32   #289
xkarolinax
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 161
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

dlatego nie warto zbaierac sie za to samemu jesli nie ma sie o tym pojecia powinnas przebijac igla o grubosci 1,6mm gdy kolczyk ma 1,2mm wtedy kolczyk wklada sie w dziurke od igly


odradzam wizyty u glupich kosmetyczek ktore przbijaja niesterylnym pistoletem
xkarolinax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 23:45   #290
hammie
Zakorzenienie
 
Avatar hammie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 712
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

dokladnie... poza tym pistolet rozrywa tkanke i to wszystko sie potem paprze... od pistoletow to sie raczej teraz odchodzi..
hammie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-21, 14:25   #291
amari
Przyczajenie
 
Avatar amari
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 12
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

Ojej! Najlepiej iśc do kosmetyczki. Moja mama gdy sobie przebijała igłą... zemdlała !http://http://d.ale.gratka.pl/g2/o/f2/4f/d7/610685_2_d41d_m.jpege
Tam jest pistolet dostępny w profesjonalnych aptekach (baaardzo drogi )
__________________
amari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-21, 17:08   #292
Debi777
Raczkowanie
 
Avatar Debi777
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 31
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

Sama sobie przebiłam ucho 1 dziurka jest ok, a drugą jak robiłam to krzywo wyszło i musiałam wbić jeszcze raz koło starej. Teraz się troche boje czy ta stara nie połączy się z tą nową XD wiem że to głupie ale cóż...
__________________
Legally Blonde - nie walcz...tylko zmień .!
* zapuszczam pazurki
* odchudzanie.! ma być 55 kg.!
Debi777 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-21, 17:32   #293
Pusiakg_1987
Rozeznanie
 
Avatar Pusiakg_1987
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 718
Send a message via Skype™ to Pusiakg_1987
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

Cytat:
Napisane przez aniad61 Pokaż wiadomość
Nie wiem co mi potrzebne do przebicia samej sobie ucha :P Proszę napiszcie jeśli wiecie co potrzebne i po kolei kroki

Pozdrawiam
hm
-kolczyk
-woda utleniona
-wacik
Pusiakg_1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-21, 17:39   #294
hammie
Zakorzenienie
 
Avatar hammie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 712
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

najlepiej kupic igle i igla przebic... a jak bardzo boicie sie bolu to mozecie kupic sobie elme i znieczulic albo nie wiem.. lodem.. xd
hammie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-21, 18:12   #295
ta_bletka
Raczkowanie
 
Avatar ta_bletka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 449
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

nie bardzo rozumiem dlaczego dziewczyny wyżej mówiły, że w chrząstce lepiej samemu nie przebijać. ja sobie zrobiłam wysoko na chrząstce i nic się nie działo. dodam, że grubą igłą. dawno to było, ale pamiętam, że nie rozpaczałam z bólu, a przeciwnie. byłam zadowolona, bo tak jakoś mnie naszało wieczorkiem, że chcę mieć kolejną dziurkę. działałam w afekcie, może to mnie znieczuliło

dziwią mnie też ceny jakie podała malutka20068. pamiętam, że jak przekuwałam wcześniej w salonie, to za 2 dziurki było 30 zł. w sumie to parę lat temu było, ale myślę, że do tej pory cena by nie wzrosła do rzędu 40 czy 50 zł za 1 dziurkę.
ta_bletka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-22, 15:11   #296
flybird
BAN stały
 
Avatar flybird
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 040
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

cholerka a ja bym chciała sobie zrobić drugą dziurkę w uchu ale się booooję
flybird jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-22, 16:26   #297
hammie
Zakorzenienie
 
Avatar hammie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 712
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

nie ma sie czego bac.. jedynie bólu.. ale jak juz mowilam.. mozesz znieczulic lodem albo kupic masc znieczulajaca..
hammie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-25, 19:08   #298
elmo__
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 34
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

ludzie!
błagam, nie przebijajcie sobie uszu od razu kolczykami, chociażby takimi, jakie dają w studio na początku. dla osób które się boją, że nie wsadzą, polecam igłę z wenflonem, ale nie przebijanie kolczykiem!

ja nie mam problemu z wsadzeniem kolczyka po przebiciu igłą nawet bez wenflonu - ucho nie zarasta się aż tak szybko, a krew nie leci aż tak mocno.

buźka.
elmo__ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-02, 13:46   #299
Chesterkaa
Przyczajenie
 
Avatar Chesterkaa
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 11
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

Ej dziewczyny ; D Jak czytalam Wasze posty, ze ktoras sobie przbijala brew/jezyk to mnie zmrozilo. Przeciec brew i jezyk to sa takie miejsaca, ktora moze spieprzyc nawet kosmetyczka! Z tym nalezy udac sie do salonu pircingu, bo inaczej moze opasc powieka co usuwa sie tylko chirurgicznie, a w jezyku mozna stracic czucie ; | A ja ostatnio mialam przekluwane 2 dziurki w uchu dodatkowe przez brata, samo przebijanie to nic w porownaniu z przepychaniem kolczyka. Igle mialam chyba 9, taka najgrubsza byla w aptece. Na wielkanoc mam sobie zamiar przekluc chrzastke (tak w razie niepowodzen, zeby bylo wiecej dni od szkoly, bo wf jest problematyczny z bolacym uchem) troche sie boje i zastanawiam sie nad kosmetyczka, ale u mnie najtansza dziurka kosztuje 25zl, a za 25zl to mozna miec jakies 4 komandosy ; D Wiec chyba sie skusze na samorobke ]; - >
ee a tak to mniej wiecej wygladalo
Chesterkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-02, 13:52   #300
wariacja
Zadomowienie
 
Avatar wariacja
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Łuków
Wiadomości: 1 174
GG do wariacja
Dot.: Samodzielnie przebić ucho ??

Krew nie powinna cieknąć przy przekuwaniu płatka ucha!
__________________
A już nie długo...
* Przechodzę na zimową dietę
* Kłuję chrząstkę x4
* Zaczynam oszczędzać

Bo do idealności dążę...



wariacja jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:04.