Zabieg Cosmelan - Pamiętnik - Strona 139 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-08-14, 13:36   #4141
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

gonia31 witaj na cosmelanskim utrapieniu!
Napisze Ci tez moje zdanie na temat Twojego zabiegu.
Sam cosmelan1 nie ma wiekszego sensu.Bedziesz owszem czerwona i troche skora bedzie schodzic,ale plamy Ci nie znikna.Potrzebujesz cosmelana2 i to szybko!!!Ja juz 3x mialam robiony zabieg i wiem co pisze.Ucz sie lepiej na naszych bledach! Na serio! Szkoda byloby,zebys sie teraz na darmo meczyla.Lec i postaraj sie o cosmelan 2.
Acha..i jeszcze jedno! Gdyby Ci lekarz dal cosm.2 to bym to zrozumiala,ale tylko maseczka? Musze przyznac co niektorym racje.Brak mi logiki u Twojego lekarza.
I nie martw sie,my jestesmy dobre kobity i chcemy Ci pomoc,zebys cudna buzke miala
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-08-14, 13:45   #4142
Megi72
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wenus
Wiadomości: 1 012
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez kamilia Pokaż wiadomość
hmmm - robisz test ? Megi - zrób, bo ode tego lęku, jeżeli go masz, to może Ci się okres jeszcze bardziej opóźnić.
Kamilia czekam na miesiaczkę jak na zbawienie.Przez plamy na twarzy odstawiłam plastry anty i teraz każdego miesiąca przyjdzie zmagać się z lękiem.Przez to odstawienie plastów miesiaczka ma prawo się opóźnić.Chociaż uważamy z męzem to nigdy 100 % pewności nie ma .A tak się cieszyłam ,że nowoczesna kobieta jestem i taki komfort mam. Dwoje dzieci (mam) to powyżej średniej krajowej i nie chcę do końca życia siedzieć w chacie Co ciekawe czytałam,że spirala też ma właściwości fotouczulajace więc jak się zabezpieczyc? No jak ?
Megi72 jest offline  
Stary 2008-08-14, 13:46   #4143
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość
gonia31 witaj na cosmelanskim utrapieniu!
Napisze Ci tez moje zdanie na temat Twojego zabiegu.
Sam cosmelan1 nie ma wiekszego sensu.Bedziesz owszem czerwona i troche skora bedzie schodzic,ale plamy Ci nie znikna.Potrzebujesz cosmelana2 i to szybko!!!Ja juz 3x mialam robiony zabieg i wiem co pisze.Ucz sie lepiej na naszych bledach! Na serio! Szkoda byloby,zebys sie teraz na darmo meczyla.Lec i postaraj sie o cosmelan 2.
Acha..i jeszcze jedno! Gdyby Ci lekarz dal cosm.2 to bym to zrozumiala,ale tylko maseczka? Musze przyznac co niektorym racje.Brak mi logiki u Twojego lekarza.
I nie martw sie,my jestesmy dobre kobity i chcemy Ci pomoc,zebys cudna buzke miala
Buczaczo - w jakich odstępach robiłaś cos1 ? Rocznych ? Podobnie reagowałaś po po pierwszym cos 1 jak pod drugim czy trzecim ?
kamilia jest offline  
Stary 2008-08-14, 13:47   #4144
jozefinka888
Raczkowanie
 
Avatar jozefinka888
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Niebo
Wiadomości: 105
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
A ja się już nie umiem cieszyć i na dodatek nie mam okresu
Megi72 koniecznie rób test!!!!Rozumiem co teraz czujesz.Ja sama byłam w podobnej co Ty sytuacji nie raz,ale potem na szczęście okazywało się ,że wszystko to tylko nerwy,stres i przepracowanie.Głowa do góry jesteśmy z Tobą

Dodam jeszcze tylko,że u mnie trzecie dziecko w ogóle nie wchodziło w rachubę.
Jak się okazało po zrobieniu testu ,że jestem po raz trzeci w ciąży.Załamałam się kompletnie.Przez dwa miesiące nic tylko płacz i leżenie bez celu w łóżku/wtedy akurat kończył mi się urlop wychowawczy i już szykowałam się na powrót do pracy,a tu taka wpadka w wieku 35 lat/
Ale do czego zmierzam.To trzecie dziecko wynagrodziło mi wszystko.Jest moją siłą napędową ,radością i .....teraz bardzo się wstydzę, że wtedy Go nie chciałam i tak rozpaczałam.ROZUMIEM CO CZUJESZ!!!!!!
jozefinka888 jest offline  
Stary 2008-08-14, 13:49   #4145
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
Kamilia czekam na miesiaczkę jak na zbawienie.Przez plamy na twarzy odstawiłam plastry anty i teraz każdego miesiąca przyjdzie zmagać się z lękiem.Przez to odstawienie plastów miesiaczka ma prawo się opóźnić.Chociaż uważamy z męzem to nigdy 100 % pewności nie ma .A tak się cieszyłam ,że nowoczesna kobieta jestem i taki komfort mam. Dwoje dzieci (mam) to powyżej średniej krajowej i nie chcę do końca życia siedzieć w chacie Co ciekawe czytałam,że spirala też ma właściwości fotouczulajace więc jak się zabezpieczyc? No jak ?
jak ja Cię rozumiem. Ja nie moge tabsów bo na każde źle reaguję. I mi się nie chce. TEGO też. Tak mam. Plus wątroba , która na nawet małe dawki źle reaguje.
kamilia jest offline  
Stary 2008-08-14, 14:32   #4146
gonia 31
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 11
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Buczacza, dzięki za miłą odpowiedź miałam też takie wątpliwości, widzę, że je niejako potwierdzasz, ale jednak teraz zostanę przy tym, co jest. No zobaczę, jak to wszystko będzie wyglądało - nie mam jakiś strasznie ciemnych plam, raczej takie jakby "cienie" plam co były kiedyś, więc poczekam jeszcze, niech ta skóra zejdzie i zobaczę, co będzie. Szczerze mówiąc nie jestem pewna, czy dałabym radę tyle tygodni z czerwoną buzią chodzić, dla mnie kilka dni to już jest masakra, ciągle tylko do lusterka biegam... Skończy się to chyba jakąś depresją, jak nic...
gonia 31 jest offline  
Stary 2008-08-14, 14:38   #4147
Megi72
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wenus
Wiadomości: 1 012
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

kamilia, jozefinka888 dzięki za wsparcie.My kobiety to się mamy Dobrze,że jest miejsce gdzie można podzielić się swoimi zmartwieniami
Megi72 jest offline  
Stary 2008-08-14, 14:39   #4148
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez gonia 31 Pokaż wiadomość
Buczacza, dzięki za miłą odpowiedź miałam też takie wątpliwości, widzę, że je niejako potwierdzasz, ale jednak teraz zostanę przy tym, co jest. No zobaczę, jak to wszystko będzie wyglądało - nie mam jakiś strasznie ciemnych plam, raczej takie jakby "cienie" plam co były kiedyś, więc poczekam jeszcze, niech ta skóra zejdzie i zobaczę, co będzie. Szczerze mówiąc nie jestem pewna, czy dałabym radę tyle tygodni z czerwoną buzią chodzić, dla mnie kilka dni to już jest masakra, ciągle tylko do lusterka biegam... Skończy się to chyba jakąś depresją, jak nic...
To trzymam kciuki,aby Ci sie udalo bez cosm.2
I dobra rada jeszcze!!!!Kup baaaardzo wysoki filtr i aplikuj co 2-3 godziny,to kto wie? Moze rzeczywiscie Ci pomoze
Czerwona to bylabys pierwsze 10 dni,a pozniej to spoko.Nie mowiac o tym,ze zmarszczki tez znikaja
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-08-14, 14:52   #4149
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
kamilia, jozefinka888 dzięki za wsparcie.My kobiety to się mamy Dobrze,że jest miejsce gdzie można podzielić się swoimi zmartwieniami
Dziel się Ja trochę wezmę, trochę Jozefinka, może jeszcze któraś . Zrób sobie ten test to Ci ulży. Po co masz się denerwować. Buziaki
kamilia jest offline  
Stary 2008-08-14, 16:01   #4150
ivonako
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 1 596
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez dome Pokaż wiadomość
Tak - w tabeli płatności, w kolumnie przesyłka klikasz SZCZEGÓŁY - następnie automat kieruje Cię na stronę USPS - tam wprowadzam swoje dane, potwierdzasz, zaznaczając kwadraciki, rodzaj informacji które chcesz otrzymywać i już

KOSZT WYSYŁKI DO POLSKI - via PRIORITY MAIL to max. 30$ !!!!!!!!!!!!!
Niestety nie poradziłam sobie. Na koncie paypal nie znalazłam tabeli, która nazywałaby się dokładnie "płatności" chyba, że chodzi o "Płatności wysłane", wchodziłam we wszystkie możliwe SZCZEGÓŁY ale nie przekierowało mnie na USPS. Może u mnie nic się jeszcze z moją przesyłką nie dzieje poza tym, że zapłaciłam.
ivonako jest offline  
Stary 2008-08-14, 18:36   #4151
tyska30
Zadomowienie
 
Avatar tyska30
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 1 724
GG do tyska30
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

cześć dziewczyny
Uwaga! za chwilę rozpocznie się godzina "ZERO" bo nałożę sobie cosmelan1.
Bądźcie ze mną. Narazie zmywam makijaż i chciałam najpierw przeczytać co napisałyście przez ostatni tydzień, ale nie da się tak od razu. Za dużo piszecie.

Maskę już raz miałam pod koniec lutego. Efekty super choć przebarwienia nie zniknęły w 100%. Teraz jestem po urlopie i jest be mimo filtrów, cos2, braku słońca na Mazurach. Miałam zrobić powtórkę z cos1 w grudniu, ale nie dam rady wytrzymać. Znów chcę być pinkna!!

Zamówiłam set z niemieckiej strony Dermaestetica. Wyszło za to około 1050zł. Cały czas drżałam czy paczka dojdzie i oto dziś JEST! Cudownie.
A i jeszcze dostałam trochę próbek kremów mesoestetic np: z serii hydra-vital 2 maseczki: nawilżająca i anti-stress. Chyba tę drugą od razu nałożę żeby się nie stresować.
No dobra idę myć buzię.
tyska30 jest offline  
Stary 2008-08-14, 19:23   #4152
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez ivonako Pokaż wiadomość
Niestety nie poradziłam sobie. Na koncie paypal nie znalazłam tabeli, która nazywałaby się dokładnie "płatności" chyba, że chodzi o "Płatności wysłane", wchodziłam we wszystkie możliwe SZCZEGÓŁY ale nie przekierowało mnie na USPS. Może u mnie nic się jeszcze z moją przesyłką nie dzieje poza tym, że zapłaciłam.
PO ZALOGOWANIU SIĘ W NA TWOJĄ STRONĘ W SYSTEMIE PAYPAL, NA DOLE WIDZISZ ZAWSZE TABELĘ. OSTATNIA KOLUMNA tj. POZIOMA POZYCJA NAZYWA SIĘ DZIAŁANIE - w tej kolumnie widnieje pod spodem napis w IKONCE SPRAWDŹ WYSYŁKĘ, KLIKASZ NA TO i pojawia się strona USPS - Track& Confirm. Na samej górze jest napis Search Results oraz wytłuszczony Twój nr wysyłki.
Poniżej masz możliwośćustawienia Notificiation Options, wprowadzić swoje dane (z PayPal) i wybierz opcje informacji o kolejnych etapach przesyłki. Każda zmiana jej statusu wiązać się będzie z automatycznym wysłaniem do Ciebie wiadomości e-mail.
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-14, 19:27   #4153
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
A ja się już nie umiem cieszyć i na dodatek nie mam okresu
radośc postaraj sie znaleźć w sobie, ciężko tak wirtualnie pogłaskać, przytulić i popatrzeć w twarz starając się przekazać swoją pogodę ducha ...
Jednak pomyśl trochę inaczej ... uśmiechnij się sama do siebie, a wszystko co się wydarzy i tak będzie fajne ... bo Twoje
Napewno fakt, nawet nieplanowanej ciąży, w końcu okaże się największym skarbem ... tylko potrzeba trochę czasu. Jednak jestem przekonana, że to wahania hormonalne po odstawieniu plastrów Plus stres, plus cała reszta
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-14, 19:29   #4154
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez tyska30 Pokaż wiadomość
cześć dziewczyny
Uwaga! za chwilę rozpocznie się godzina "ZERO" bo nałożę sobie cosmelan1.
Bądźcie ze mną. Narazie zmywam makijaż i chciałam najpierw przeczytać co napisałyście przez ostatni tydzień, ale nie da się tak od razu. Za dużo piszecie.

Maskę już raz miałam pod koniec lutego. Efekty super choć przebarwienia nie zniknęły w 100%. Teraz jestem po urlopie i jest be mimo filtrów, cos2, braku słońca na Mazurach. Miałam zrobić powtórkę z cos1 w grudniu, ale nie dam rady wytrzymać. Znów chcę być pinkna!!

Zamówiłam set z niemieckiej strony Dermaestetica. Wyszło za to około 1050zł. Cały czas drżałam czy paczka dojdzie i oto dziś JEST! Cudownie.
A i jeszcze dostałam trochę próbek kremów mesoestetic np: z serii hydra-vital 2 maseczki: nawilżająca i anti-stress. Chyba tę drugą od razu nałożę żeby się nie stresować.
No dobra idę myć buzię.
To znaczy, że pójdziesz spać w masce Jeśli ją nałożysz teraz, a masz ją trzymać kilka "ładnych" godzin ... to się nie wyśpisz
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-14, 19:31   #4155
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez kamilia Pokaż wiadomość
jak ja Cię rozumiem. Ja nie moge tabsów bo na każde źle reaguję. I mi się nie chce. TEGO też. Tak mam. Plus wątroba , która na nawet małe dawki źle reaguje.
W takim razie obie nie możemy brać tabsów Ja po nich miałam zanik ... potrzeb ... kompleto ... zero i dno ...i to przy moim TZ - spełnieniu moich wszelkich wyobrażeń o FACECIE
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:00   #4156
madziusia777
Zadomowienie
 
Avatar madziusia777
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z nikąd
Wiadomości: 1 210
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Tyska- To trzymamy kciuki!!!! Chyba wiesz dokładnie co do czego nie???. Zresztą nie dawno wszystko dokładnie opisałam.
fajnie że bedziesz sie piknić. mam nadzieje że bedziesz nam relacjonawać swoje postępy z bliższego spotkania z cosmelanem.
madziusia777 jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:02   #4157
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

bylam dzisiaj u dentysty,zab mnie bolal.Teraz siedze z dretwiala szczeka.I biedna jestem.
Megi sloneczko! Wszystko bedzie dobrze,i jutro wieczorem dostaniesz okres
madziusia,kamilcia,domciu ja Was chyba widze!(chyba,bo mi oko tez zdretwialo)Jak tam porzadki domowe?
Ciekawe co u Molly,zdrowa biedaczka?
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:06   #4158
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez dome Pokaż wiadomość
Jaaaaaaany znowu się uchlamy w trupy trzy : pijemy:
Trzeba tylko podrzucić buczce kabel do kamerki - Ona pod wływem, podobnie jak ja chętnie pokaże nam zdjęcie cassata i kamilia też może wówczas da się namówić. Do tej pory tylko massima i ja się odważyłyśmy

Dome tylko w takiej konspiracji wielkiej to zrobiłaś że nie zdązyłam obejrzeć tego cuda cholera
Masima jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:06   #4159
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

kamilia: czy Ty Kochana Żono to właśnie serum kłądziesz na szyjkę?
http://allegro.pl/item413197564_roc_...arszczkom.html
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:08   #4160
madziusia777
Zadomowienie
 
Avatar madziusia777
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z nikąd
Wiadomości: 1 210
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez dome Pokaż wiadomość
W takim razie obie nie możemy brać tabsów Ja po nich miałam zanik ... potrzeb ... kompleto ... zero i dno ...i to przy moim TZ - spełnieniu moich wszelkich wyobrażeń o FACECIE
......no to i ja dołączam sie do grupy nie mogących i nie chcących, chociaż tak do końca nie jest żle no ale za dobrze też wcale.
Zaczęłam brać tabsy bo miałam koszmarne problemy z cerą- to była jedyna deska ratunku, potem bezpieczny seks, potem jakieś dziwne plamienia i zmiana tabletek, i znowu zmiana, teraz znowu bezpieczny seks i czasami tez jakieś dziwne problemy i plamiska na gębie.....więc postanowiłam skończyć z tym raz na dobre, odliczam dni do połknięcia ostatniej pigułki, niby sie ciesze ale co dalej????? skoro spirala tez jest fotouczulajacą: mdleje:.
Może pora pomyślec o pierwszym dziecku???????
madziusia777 jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:08   #4161
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość
bylam dzisiaj u dentysty,zab mnie bolal.Teraz siedze z dretwiala szczeka.I biedna jestem.
Megi sloneczko! Wszystko bedzie dobrze,i jutro wieczorem dostaniesz okres
madziusia,kamilcia,domciu ja Was chyba widze!(chyba,bo mi oko tez zdretwialo)Jak tam porzadki domowe?
Ciekawe co u Molly,zdrowa biedaczka?
biedna buczka była u dentystycznego okupanta... może weź coś przeciw-bólowego Po co będziesz się męczyć
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:10   #4162
madziusia777
Zadomowienie
 
Avatar madziusia777
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z nikąd
Wiadomości: 1 210
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość
bylam dzisiaj u dentysty,zab mnie bolal.Teraz siedze z dretwiala szczeka.I biedna jestem.
Megi sloneczko! Wszystko bedzie dobrze,i jutro wieczorem dostaniesz okres
madziusia,kamilcia,domciu ja Was chyba widze!(chyba,bo mi oko tez zdretwialo)Jak tam porzadki domowe?
Ciekawe co u Molly,zdrowa biedaczka?
.........no właśnie co z naszą MOLLY????????????
madziusia777 jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:10   #4163
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Dome tylko w takiej konspiracji wielkiej to zrobiłaś że nie zdązyłam obejrzeć tego cuda cholera
Masima,a kiedy domciu to napisala?
Moge jutro z komorki fotke wstawic,ooooooooooooooooo !!!!Dzisiaj mam krzywy ryjek.Bedziecie miec ubaw
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:21   #4164
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość
Masima,a kiedy domciu to napisala?
Moge jutro z komorki fotke wstawic,ooooooooooooooooo !!!!Dzisiaj mam krzywy ryjek.Bedziecie miec ubaw

Buczacza dzisiaj o 13:02
Masima jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:25   #4165
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Dziewczyny równo za tydzień w czwartek o 20 mam zabieg. Godzina troche póżna, przde mną nieprzespana noc. Tym bardziej ze lekarka wspominala coś o 6 godzinach początkowo ale ja zapobiegliwie zastanawiam sie nad przedłuzeniem do 8. tak na wszelki wypadek. Te 6 wydaje mi sie strasznie mało. Co myślicie ? Włosy ciemny bląd, oczy zielone, opalanie na czerwono które przechodzi potem w brzoskwienie, nigdy brąz. Przyspieszyłam termin zabiegu bo z dnia na dzien przebarwień coraz wiecej i już nie moge wytrzymać. Bez plamy to zostały mi jeszcze tylko okolice oczu i kawałek czoła.... masakra
Masima jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:30   #4166
madziusia777
Zadomowienie
 
Avatar madziusia777
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z nikąd
Wiadomości: 1 210
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

nawet sie dzisiaj nie pochwaliłam Wam- rano sama ukręcilam serum jedwabne- tym razem wyszło mi wyśmienicie. Skóra nawilzona że miałam wrażenie że bedzie kapać mi woda z policzków. naprawde super sprawa takie serum- błyskawiczna poprawa nawilżenia skóry.
Czy można takie cudko stosować codziennie rano????? zamiat kremów to serum i filtry???
Buczacza- a Ty jak stosujesz nadal ten flawoC?????????
jakie masz wrażenia po nim?????
madziusia777 jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:30   #4167
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Dome tylko w takiej konspiracji wielkiej to zrobiłaś że nie zdązyłam obejrzeć tego cuda cholera
Hurraa masima "piękne usta" wróciła!!!!!!
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:34   #4168
madziusia777
Zadomowienie
 
Avatar madziusia777
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z nikąd
Wiadomości: 1 210
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Dziewczyny równo za tydzień w czwartek o 20 mam zabieg. Godzina troche póżna, przde mną nieprzespana noc. Tym bardziej ze lekarka wspominala coś o 6 godzinach początkowo ale ja zapobiegliwie zastanawiam sie nad przedłuzeniem do 8. tak na wszelki wypadek. Te 6 wydaje mi sie strasznie mało. Co myślicie ? Włosy ciemny bląd, oczy zielone, opalanie na czerwono które przechodzi potem w brzoskwienie, nigdy brąz. Przyspieszyłam termin zabiegu bo z dnia na dzien przebarwień coraz wiecej i już nie moge wytrzymać. Bez plamy to zostały mi jeszcze tylko okolice oczu i kawałek czoła.... masakra
.......dobrze zrobisz, też uważam ze lepiej troszke dłużej niż za krócej, bedziesz miała pewność że ta maska napewno zadziała a skóry ci nie wypali.
Drugim razem trzymaski też sobie przedłużyłam o godzinke i dobrze na tym wyszłam.
No ale noc to masz z bani- nie zmrużysz oka- i bedziesz pisać do nas cała noc.
madziusia777 jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:35   #4169
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Masima,moze 7,5 godzin,co?oczy zielone? Nastepna pieknosc!

Wiesz,ja niezbyt dokladnie czytalam przez ten bol,przepraszam.


Wiecie co?
ja Was chyba kocham,bo jak czytam Wasze posty,to mi sie na sercu jakos tak cieplo robi i geba cieszy.Normalne to???
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-08-14, 20:36   #4170
madziusia777
Zadomowienie
 
Avatar madziusia777
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z nikąd
Wiadomości: 1 210
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

KOchane musze kończyć
madziusia777 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:07.