Zabieg Cosmelan - Pamiętnik - Strona 145 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-08-16, 22:33   #4321
annaluiza
Raczkowanie
 
Avatar annaluiza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 141
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość
Hanusiu,to ciezko opisac-obce baby-czlowiek zwierza sie z zmartwien(czasami inntymnych).Dla mnie to jest doskonale-nie mam zobowiazan(ktorych zawsze sie boje)Tutaj dziewczyny sa cudowne!!!Wiekszasc rozumie Twoje,moje problemy.I w sumie jestesmy podobne do siebie.To nie jest inny swiat! To my! To nasza rzeczywistosc! To nasze plamy! Nasze male(duze) piersi! itd.Tutaj jestesmy soba,tutaj nie oszukujemy siebie! Hanusiu! prawda i rzeczywistosc uzalezniaja
Tylko ta szara codziennosc nie pozwala nam byc soba.
Kochana ja mam 40stke na kartke.Takze te Twoje 42-nie robi na mnie wrazenia
Hannah40, fajnie że wróciłaś! Mądra z Ciebie babka Buczacza, poryczałam się - tak mi dobrze z Wami. Czasem mam wszytskiego dość, bo życie nie zawsze jest takie jakbyśmy chciały. Czasem już dość mam udawania, ze wszystko jest pięknie i idealnie. Bo nie jest cholera. Nie często tu piszę, bo czasu nie mam - dzieciska, praca, cały dom i ogród na mojej głowie, a ja w większości czasu sama z tym wszystkim, bez męża. Łatwo nie jest
Ale tu zawsze jest tak dobrze i miło. Tu nie ma zawiści, nieszczerości, tu nie ma antypatii, czy różnic i dlatego ja również znajduję tu ukojenie i relaks.
Dzięki Wam wszystkim babeczki - formumowiczki cosmelanowego pamiętnika. Kocham Was!
annaluiza jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:34   #4322
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez hannah40 Pokaż wiadomość
buczaczo, rzeczywiscie mam na imie hanna, hania,hanka, hanusia itp, a ty jak? Nie zgodze sie z toba ze w realu byc moze oszukujemy??, zeby byc spokojnym i pogodzonym wewnetrznie czlowiekiem czyli poprostu szczesliwym , trzeba mowic i robic to samo co czuje, mysli i jaki jest stan faktyczny,(nie da sie inaczej na dluzsza mete) poprostu zasada nr 1: Nie oszukuj siebie i innych!!! jeśli zdarzyloby sie ze ktos o tobie w takiej sytacji zle pomysli, to jest jego problem nie twoj. Czego buczaczo sie boisz???, poprostu na kazde pytanie odpowiadaj prawdziwie lub poprostu przemilcz i cala tajemnica dobrego samopoczucia i spokojnosci:e hem:chyba otworze czerwone winko, jest okazja, taka rzeczowa wymiana pogladow
...ja dlatego Haniu pokazałam swoje zdjęcia
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:35   #4323
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez ivonako Pokaż wiadomość
Ja też mam skórę mieszaną w kierunku tłustej (zwłaszcza czoło-latarnia). Serum z BU ma glicerynę (bardzo gęsty, lepki, bezbarwny i bezzapachowy płyn)- mazidłowe nie ma. Serum z mazideł ma lipoderminę która nie jest tłusta a przenosi witaminy w głąb skóry. Reszta składników to to samo. BU ma jeszcze spirytus. Czy jest tłuste, moim zdaniem nie, wsiąka jak woda, posmarowałam przed chwilą (5min) rękę, macam, nie lepi się, nie widać w którym miejscu była posmarowana więc chyba i nie świeci się. Niestety nie potrafię porównać namacalnie obu. Być może będzie tak samo. Kamilia daj adres na PW to Ci chętnie wyślę próbkę

Rzęsy mam takie...hmm... wszystko średnie, średnio długie, średnio gęste i średnio podkręcone. Czaję się na masterpice max - max factor. Odradzi ktoś?
Dzięki za info Kusi ta lipodermina. O rany - to pewnie znowu spędzę kilka godzin studiując stronę mazideł.
Max faktor - ja po tych tuszach mam wielkie ...opuchlizny. Coś mnie podrażnia ]
donoszę, że jestem absolutnie już uzależniona od olejku do mycia twarzy z BU. Po cosmelanie 1 to było 100 razy lepsze niż mój dotychczasowy żel do mycia dla cery wrażliwej. . A tuz do rzęs zmywa jak złoto

Mój ukochany jest tak cudny, że nie chcę w nim nic zmieniać, ale znam paru, których niech cholera weźmie ,ale kobiety od nich z daleka. Może byłoby też taki sklep, z którego można byłoby zamówić składniki i ukręcić porządnego faceta ?
kamilia jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:39   #4324
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość
domciu,mam racje.Ja to Wasza zmora?
Ja tam za Tobą tęsknie jak cholera jak Cię nie ma, a jak jesteś zalogowana i nic nie piszesz - to też nie lubię
...
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:41   #4325
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość
domciu,mam racje.Ja to Wasza zmora?
Buczaczo - co Ci tak smutno na siebie samą ? To dla Ciebie
kamilia jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:42   #4326
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez kamilia Pokaż wiadomość
Ech Ty- pitu - pitu - masz to - tu : http://pl.strawberrynet.com/main.aspx?region=PL


po albańsku - Te dua
po angielsku - I love you
po arabsku - Ohiboka
po bułgarsku - Obiczam te
po chińsku - Wo ai ni
po czesku - Miluji te
po duńsku - Jeg elsker dig
w esperanto - Mi amas vin
po estońsku - Mina armastan sind
po filipińsku - Mahal ka ta
po fińsku - Minä rakastan sinua
po francusku - Je t´aime
po grecku - S´agapo
po hiszpańsku - Te quiero
po holendersku - Ik houd van jou : list:
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:45   #4327
Hannah40
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Polska płn-wsch
Wiadomości: 79
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

[quote=buczacza;8618426]
Cytat:
Napisane przez Hannah40 Pokaż wiadomość

tam mnie jeszcze nie bylo.Czas najwyzszy.Przyjade,napisz e na jakims murze-BYLEM TU -Tony Halik.I wypije za Ciebie winko.
bo ja to na zadupiu mieszkam.Tu wszedzie zielono.Lasy,lasy,lasy
Buczaczo, ja tez mieszkam blisko lasu (w maju mam pylenie sosen i caly moj dom jest w zoltym pylku) okropnosc!!!! Buczaczo, jak bedziesz miala czas, chec, aprobate Lubego, zapraszam serdecznie do siebie, wina i atrakcyjnosci nie zabraknie, okolica naprawde pieknaS koro ja moge jezdzic co roku w Alpy (co prawda austryjackie) i czasami dwukrotnie, to ty mozesz przyjechac na nizine ????Moze kiedys sie spotkamy, pisze o tym dzisiaj namietnieSpac dzisiaj nie ide, bo pilnuje burzy
Hannah40 jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:45   #4328
annaluiza
Raczkowanie
 
Avatar annaluiza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 141
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Hannah40 Pokaż wiadomość
Buczaczo, rzeczywiscie mam na imie Hanna, Hania,Hanka, Hanusia itp, a Ty jak? Nie zgodze sie z Toba ze w realu byc moze oszukujemy??, zeby byc spokojnym i pogodzonym wewnetrznie czlowiekiem czyli poprostu szczesliwym , trzeba mowic i robic to samo co czuje, mysli i jaki jest stan faktyczny,(nie da sie inaczej na dluzsza mete) poprostu zasada nr 1: nie oszukuj siebie i innych!!! Jeśli zdarzyloby sie ze ktos o Tobie w takiej sytacji zle pomysli, to jest jego problem nie Twoj. Czego Buczaczo sie boisz???, poprostu na kazde pytanie odpowiadaj prawdziwie lub poprostu przemilcz i cala tajemnica dobrego samopoczucia i spokojnosci:e hem:Chyba otworze czerwone winko, jest Okazja, taka rzeczowa wymianA POGLADOW
Hannah, kurcze, toż to by była pełnia szczęścia - móc tak żyć - w zgodzie z sobą i własnymi przekonaniami. Dla mnie to właśnie wolność ! I czuję, ze wolna nie jestem W rzeczywistości bardzo chciałabym tak żyć w zgodzie z sobą , ale przecież się nie da - całe życie to jednak sztuka kompromisów, na które czasem tak ciężko się zgodzić. I tłamszenie własnych myśli i potrzeb dla dobra innych...
annaluiza jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:45   #4329
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

: list:
po islandzku - Eg elska thig
po irlandzku - Taim i' ngra leat
po japońsku - Watakushi wa anata o aishinasu
po łacinie - Te amo lub Vos amo
po niemiecku - Ich liebe dich
po portugalsku - Te amo
po rosyjsku - Ja ljublju tiebja
po rumuńsku - Te jubesc
po serbsku - Volim te
w suahili - Nakupenda wewe
po szwedzku - Jag älskar dig
po turecku - Seni seviyorum
po węgiersku - Szeretlek
po włosku - Ti amo:lis t::list :
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:47   #4330
annaluiza
Raczkowanie
 
Avatar annaluiza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 141
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Ratujcie dziewczynki, źle mi dzisiaj starsznie (
annaluiza jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:52   #4331
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez annaluiza Pokaż wiadomość
Hannah40, fajnie że wróciłaś! Mądra z Ciebie babka Buczacza, poryczałam się - tak mi dobrze z Wami. Czasem mam wszytskiego dość, bo życie nie zawsze jest takie jakbyśmy chciały. Czasem już dość mam udawania, ze wszystko jest pięknie i idealnie. Bo nie jest cholera. Nie często tu piszę, bo czasu nie mam - dzieciska, praca, cały dom i ogród na mojej głowie, a ja w większości czasu sama z tym wszystkim, bez męża. Łatwo nie jest
Ale tu zawsze jest tak dobrze i miło. Tu nie ma zawiści, nieszczerości, tu nie ma antypatii, czy różnic i dlatego ja również znajduję tu ukojenie i relaks.
Dzięki Wam wszystkim babeczki - formumowiczki cosmelanowego pamiętnika. Kocham Was!
...ja jestem niepoprawną optymistką, nawet wtedy gdy już TAK MOCNO mi życie nakopie do dupska, że tylko kretyn mówiłby, że jest wspaniale ... próbuje oszukać wszystko uśmiechem ... nie zawsze mi się do udaje ... dobrze, że mam mojego Męża, ktory jest ŚCIANĄ na cały shit tego świata... czasami czuje się przy nim sama jak dziecko - WSZYSTKO MI WOLNO... jednak już niedługo zostanę sama z szarością dnia codziennego, na ponad rok ... i co wtedy... mam nadziejęm, że starczy mi wewnętrznej siły i dalej wszystko będę próbowała oszukać pogodą ducha ...

... albo przeprowadzę się do buczki lub kamili
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:55   #4332
Hannah40
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Polska płn-wsch
Wiadomości: 79
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez dome Pokaż wiadomość
...ja dlatego Haniu pokazałam swoje zdjęcia
Dome, tez bym chciala pokazac zdjecia swoje ( nie mam czego sie wstydzic, wrecz odwrotnie) ale nie moge, bo sie boje i do tego sie przyznaje, moja znajoma z pracy ( z mojej firmy) umiescila swoje zdjecia w internicie na stronie randka.pl czy coś podobnego, i jakis "fajny" facet z firmy zauważył, rozniósł po calej firmie i Kobite chcieli zwolnic, co prawda byla na tym zdjeciu tylko w podwiazkach i koszulce (ale jest wolna) nic to nie pomoglo, nie zwolnili ale zdegradowali, nie moge sobie pozwlic na jakikolwiek aspekt powodyjacy plotkinawe t jesli jest to cosmelan a nie podwiazkiDlatego postuluje o spotkanie w przyszlosci w realu!!! Nawet w okularach!!!!
Hannah40 jest offline  
Stary 2008-08-16, 22:59   #4333
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez annaluiza Pokaż wiadomość
Ratujcie dziewczynki, źle mi dzisiaj starsznie (
No to dawaj- zakladamy szlafroki, włączamy jakiś fajny film, bierzaemy trunki w ręce lub puszczamy wywaloną w kosmos muzę i gadamy o pitu pitu, ja Ciebie w między czasie przytulę i już będziesz wiedziała, że nie jestes sama w tym Twoim złym nastroju !!!! Możemy trochę potańczyc na stole ... albo zamowić sobie PIZZĘ !!! PEŁNA ROZPUSTA !!!
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:03   #4334
annaluiza
Raczkowanie
 
Avatar annaluiza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 141
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez dome Pokaż wiadomość
No to dawaj- zakladamy szlafroki, włączamy jakiś fajny film, bierzaemy trunki w ręce lub puszczamy wywaloną w kosmos muzę i gadamy o pitu pitu, ja Ciebie w między czasie przytulę i już będziesz wiedziała, że nie jestes sama w tym Twoim złym nastroju !!!! Możemy trochę potańczyc na stole ... albo zamowić sobie PIZZĘ !!! PEŁNA ROZPUSTA !!!
Cudowna jesteś Dome
kurcze, cosmelan splywa mi z twarzy
annaluiza jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:03   #4335
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Hannah40 Pokaż wiadomość
Dome, tez bym chciala pokazac zdjecia swoje ( nie mam czego sie wstydzic, wrecz odwrotnie) ale nie moge, bo sie boje i do tego sie przyznaje, moja znajoma z pracy ( z mojej firmy) umiescila swoje zdjecia w internicie na stronie randka.pl czy coś podobnego, i jakis "fajny" facet z firmy zauważył, rozniósł po calej firmie i Kobite chcieli zwolnic, co prawda byla na tym zdjeciu tylko w podwiazkach i koszulce (ale jest wolna) nic to nie pomoglo, nie zwolnili ale zdegradowali, nie moge sobie pozwlic na jakikolwiek aspekt powodyjacy plotkinawe t jesli jest to cosmelan a nie podwiazkiDlatego postuluje o spotkanie w przyszlosci w realu!!! Nawet w okularach!!!!
... no nie myślałam o podwiązkach , to było moje zdjęcie - celem konsultacji plamowej Jednak rozumiem, cosmelan i jego kuracja jest intymną sprawą - dla mnie przyjnajmniej tak - JA PO LATACH PRACY NA MANAGERSKIM STOŁKU - ... jestem na urlopie wychowawczym... wystarczy, że podczas wyścigu szczurów, pracowałam już na 7-ą dobę po urodzeniu starszego Synka - NIGDY WIĘCEJ !!!! Teraz cieszę się macierzyństwem
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:06   #4336
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez annaluiza Pokaż wiadomość
Cudowna jesteś Dome
kurcze, cosmelan splywa mi z twarzy
Nawet nie wiesz chyba jak byłoby fajnie ... mamy taką sofę w salonie w ksztalcie litery U - Ty po prawej ja po lewej ( no chyba, ze Ty wolisz po lewej to ja wtedy po prawej) i robimy takie różne - tylko, że obowiązkowo w szlafrokach!!!!!!!!!
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:06   #4337
annaluiza
Raczkowanie
 
Avatar annaluiza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 141
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Szlafrok i trunek juz mam
a pizza o tej porze? dupsko mi się powiększa , ale co tam
annaluiza jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:09   #4338
annaluiza
Raczkowanie
 
Avatar annaluiza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 141
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Hannah40 Pokaż wiadomość
Dome, tez bym chciala pokazac zdjecia swoje ( nie mam czego sie wstydzic, wrecz odwrotnie) ale nie moge, bo sie boje i do tego sie przyznaje, moja znajoma z pracy ( z mojej firmy) umiescila swoje zdjecia w internicie na stronie randka.pl czy coś podobnego, i jakis "fajny" facet z firmy zauważył, rozniósł po calej firmie i Kobite chcieli zwolnic, co prawda byla na tym zdjeciu tylko w podwiazkach i koszulce (ale jest wolna) nic to nie pomoglo, nie zwolnili ale zdegradowali, nie moge sobie pozwlic na jakikolwiek aspekt powodyjacy plotkinawe t jesli jest to cosmelan a nie podwiazkiDlatego postuluje o spotkanie w przyszlosci w realu!!! Nawet w okularach!!!!
Oj, niezła historia bidna babka - ja bym się tam nie dała zdegradować, tylko sama dalabym drapaka
annaluiza jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:12   #4339
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez annaluiza Pokaż wiadomość
Szlafrok i trunek juz mam
a pizza o tej porze? dupsko mi się powiększa , ale co tam
Hurra!!!!!!!!! ja też mam już szlafrok i trunek
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:14   #4340
annaluiza
Raczkowanie
 
Avatar annaluiza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 141
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

idę do lodówki po winko, bo kielich już pusty!
ależ ja dziś na smutno piję

Ale za to w jakim towarzystwie
annaluiza jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:14   #4341
Hannah40
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Polska płn-wsch
Wiadomości: 79
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez annaluiza Pokaż wiadomość
Hannah, kurcze, toż to by była pełnia szczęścia - móc tak żyć - w zgodzie z sobą i własnymi przekonaniami. Dla mnie to właśnie wolność ! I czuję, ze wolna nie jestem W rzeczywistości bardzo chciałabym tak żyć w zgodzie z sobą , ale przecież się nie da - całe życie to jednak sztuka kompromisów, na które czasem tak ciężko się zgodzić. I tłamszenie własnych myśli i potrzeb dla dobra innych...
annaluiza, uwierz mi, ze sie da zyc w zgodzie ze soba, kiedys tez myslalam ze nie ale sie da, piszesz o kompromisie, a przeciez kompromis jest jak najbardziej wielka Uczciwoscia, to przeciez uzgodnienie, wspolnego stanowiska ktore osiagamy we wzajemnym porozumieniu z otoczeniem na bazie prawdziwych zdarzen (nie przecze ze jest latwo osiagnac kompromis ale jet to mozliwe) mi sie udalo i zawodowo i prywatnie osiagac kompromisy ( poprostu nauczylam sie, nie brac pewnych "negatywnych" uwag stricte do Siebie,) dziewczyny ja pracuje i zyje otoczona mezczyznam, musialam wypracowac sposob zycia zeby byc akceetowana, zauwazana i ceniona w srodowisku zawodowym i prywatnym:ehe m:Mowie to, co mysle i jak jest, oczywiscie nie raniac innych (bo nie chcialabym zeby ktos tez mnie zranił) i nie klamie, jesli nie chce czegos powiedziec to nie mowie ale nie klamie, wtedy jest czlowiekowi lzej, nie koloryzuje rzeczywistości!!!!Przyslo wia sa madroscia narodu i w tym kontekscie "klamstwo ma krótkie nogi"sprawdza sie
Hannah40 jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:16   #4342
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez annaluiza Pokaż wiadomość
idę do lodówki po winko, bo kielich już pusty!
ależ ja dziś na smutno piję

Ale za to w jakim towarzystwie
..no to chodź do mnie mówię - nie ma sznas na smutno !!!!
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:16   #4343
annaluiza
Raczkowanie
 
Avatar annaluiza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 141
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

a swoją drogą "nasza-klasa" rozbija małżeństwa
męża mam mało w życiu, tak wyszło niestety - pogoń za kasą, firma w trakcie wielkiego rozkręcania i bumu itd...
a tu jeszcze skrzyknęli się na spotkanko klasowe "po latach" - w długi weekend ? Okropność. I żeby na miejscu?! Nie! 160- km ode mnie
annaluiza jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:17   #4344
Megi72
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wenus
Wiadomości: 1 012
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Hannah 40 to ty śledzik jestes Info dla niewtajemniczonych- taką ksywkę noszą wszyscy z B-stoku i powinnam ich nie lubić ale Hania jest spoko Ja też kiedyś byłam z wojewódzkiego miasta a teraz podlegam pod Hanię
To forum zadaje kłam tezie ,że kobiety myślą tylko o wyglądzie i ciuchach.My także myślimy i potrzebujemy siebie nawzajem bo tylko my rozumiemy jak trudno być kobietą.Dziewczyny fajne z was babki Jestem z wami !!!
Buczacza ja podejrzewałam nawet,że jasiek to jakiś zbok
Megi72 jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:21   #4345
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
Hannah 40 to ty śledzik jestes Info dla niewtajemniczonych- taką ksywkę noszą wszyscy z B-stoku i powinnam ich nie lubić ale Hania jest spoko Ja też kiedyś byłam z wojewódzkiego miasta a teraz podlegam pod Hanię
To forum zadaje kłam tezie ,że kobiety myślą tylko o wyglądzie i ciuchach.My także myślimy i potrzebujemy siebie nawzajem bo tylko my rozumiemy jak trudno być kobietą.Dziewczyny fajne z was babki Jestem z wami !!!
Buczacza ja podejrzewałam nawet,że jasiek to jakiś zbok
my to nawet we dwie na raz będziemy się smarować cosmiskiem
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:22   #4346
annaluiza
Raczkowanie
 
Avatar annaluiza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 141
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

A podjerzliwa jestem, bo mi mój luby ostatnio przytyka, a to, że za blada jestem (efekt cosmelan ), a to, że się czymś brązowym za nadto wysmarowałam (efekt brązer na blade lico), a to, ze noszę się zbyt luźno - tzn. że luźne lniane (naturalność górą) takniny wolę, niż wżerające się stylonowe gacie ?! noż kurka wodna ciągle ostatnio coś! A przecież zawsze mu odpowiadało :conf used:
annaluiza jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:24   #4347
Hannah40
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Polska płn-wsch
Wiadomości: 79
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez dome Pokaż wiadomość
... no nie myślałam o podwiązkach , to było moje zdjęcie - celem konsultacji plamowej Jednak rozumiem, cosmelan i jego kuracja jest intymną sprawą - dla mnie przyjnajmniej tak - JA PO LATACH PRACY NA MANAGERSKIM STOŁKU - ... jestem na urlopie wychowawczym... wystarczy, że podczas wyścigu szczurów, pracowałam już na 7-ą dobę po urodzeniu starszego Synka - NIGDY WIĘCEJ !!!! Teraz cieszę się macierzyństwem
Dome, ja wlasnie sie wysciguje i zastanawiam sie czy warto bylo, bardzo tego wyscigowania pragnelam, ale teraz w obliczu poteznego streeeeesu i braku czasu zaczynam miec to w chociaż mam z tego niezla kase, ale pieniadze to nie wszystko, niestety
Hannah40 jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:29   #4348
annaluiza
Raczkowanie
 
Avatar annaluiza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 141
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

O! Widzę LidięM Lidio ty się już do wakacji szykujesz , co? Ale masz dobrze!
annaluiza jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:31   #4349
Hannah40
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Polska płn-wsch
Wiadomości: 79
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
Hannah 40 to ty śledzik jestes Info dla niewtajemniczonych- taką ksywkę noszą wszyscy z B-stoku i powinnam ich nie lubić ale Hania jest spoko Ja też kiedyś byłam z wojewódzkiego miasta a teraz podlegam pod Hanię
To forum zadaje kłam tezie ,że kobiety myślą tylko o wyglądzie i ciuchach.My także myślimy i potrzebujemy siebie nawzajem bo tylko my rozumiemy jak trudno być kobietą.Dziewczyny fajne z was babki Jestem z wami !!!
Buczacza ja podejrzewałam nawet,że jasiek to jakiś zbok
Megi72, rozumiem, że jestes albo Lomza albo Suwalki, oczywiscie w szerszym kontekscie ujmujac, a co do sledzikowania to nie, jestem tak mocno wyksztalcona, ze nie sledzikuje, bo moj promotor mial "fiola" na tym punkcie i uczylam sie dykcji wrecz aktorskiej i chwala mu za to!!!!!pzdr Cie serdecznie i glowa do gory jutro tez jest dzien i bedzie lepszy
Jasiek to nie zbok, on sie ukrywa pod ta ksywa, bo pewnie sie boi ujawnieniajak prawie wszyscy, o matko ......
Hannah40 jest offline  
Stary 2008-08-16, 23:33   #4350
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik

Cytat:
Napisane przez annaluiza Pokaż wiadomość
A podjerzliwa jestem, bo mi mój luby ostatnio przytyka, a to, że za blada jestem (efekt cosmelan ), a to, że się czymś brązowym za nadto wysmarowałam (efekt brązer na blade lico), a to, ze noszę się zbyt luźno - tzn. że luźne lniane (naturalność górą) takniny wolę, niż wżerające się stylonowe gacie ?! noż kurka wodna ciągle ostatnio coś! A przecież zawsze mu odpowiadało :conf used:
... no to ja Ci szczerze podpowiem, by Twój TŻ już nie pitolił bez sensu ...
Zrób mu taki SEX by ... "kapcie mu spadły". Coś czego nie było nigdy.
Nie chcę spłycać facetów, jednak oni sami sie jedynie do tego spłycają.
Jedno jest pewne, jak facet zaczyna "narzekać" trzeba mu terapię wstrząsową zapewnić: SZPILKI, BODY, GORSET, MUZA, TRUNKI, SZ Y B K I sex...wtedy wariują i w bladej twarzy widzą alabaster, w rozmazanym brązerze - ciekawy makijaż, a płaczących dzieciskach - kwilące bobasy - eh k...a m.ć Życie!!!!!
__________________

dome jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:53.