potrzebna pomoc - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-06-12, 14:45   #1
anulciak85
Zakorzenienie
 
Avatar anulciak85
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7 217
Unhappy

potrzebna pomoc


Witam jestem mama prawie 2 letniego Kuby i od ciazy przestalam sie malowac no i pojawil sie problem nie potrafie dobrac sobie ani makijazu ani ciuchow jestem w rozterce bo szukam faceta ktory zajmie sie mna i synem i wogole sorki ze pisze tak ni skladnie ale niewiem jak prosic o pomoc...odpowiem na wszystkie pytania i przyjme kazda rade..
anulciak85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-12, 15:19   #2
201704240951
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 10 365
Dot.: potrzebna pomoc

Może jakieś zdjęcie?
201704240951 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-12, 19:27   #3
anulciak85
Zakorzenienie
 
Avatar anulciak85
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7 217
Dot.: potrzebna pomoc

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG
anulciak85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-12, 20:21   #4
nineczka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: CA, USA
Wiadomości: 2 385
Dot.: potrzebna pomoc

Gratulacje, masz sliczne dziecko.
Ja nie mam jeszcze dzieci ale wyobrazam sobie, ze musisz byc bardzo zajeta i w takiej sytuacji trudno jest myslec o makijazu, fryzurze czy ciuchach. Ale skoro napisalas, to widze, ze chcesz cos zmienic...i bardzo dobrze. Uwazam, ze umalowanie rzes, wyregulowanie brwi, podklad, troche rozu i blyszczyk duzo zmieni.
Mam nadzieje, ze inne wizazanki udziela Ci wiecej rad.
nineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-12, 20:23   #5
piwn00ka
Rozeznanie
 
Avatar piwn00ka
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 564
Dot.: potrzebna pomoc

Rozjaśnij włoski na jakiś karmelek typu agnieszka wlodarczyk lub joanna brodzik. To tyle moge pomoc masz piekne ciemne oczy
__________________
You back to her and I go back to black.


piwn00ka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-12, 20:47   #6
anulciak85
Zakorzenienie
 
Avatar anulciak85
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7 217
Dot.: potrzebna pomoc

wiecie co nawet niewiedzialam ze mile slowo potrafi tyle zmienic dawno takich nie slyszalam no bo od kogo??ciesze sie ze trafilam na to forumpozatym teraz musze sie zastanowic jak odkaladac kase na cos dla siebie i co ggdzie i tanio kupic
anulciak85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-12, 20:52   #7
abralm
Zakorzenienie
 
Avatar abralm
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 4 098
GG do abralm
Dot.: potrzebna pomoc

jeśli chcesz kupic jakies tanie ciuszki i odmienic swoj styl to proponuje lumpki tam mozna znaleźć fantastyczne ciuszki za niewielkie pieniżki, odwiedz tez wątek "lumpeksowy" a sama sie przekonasz

no i to tyle ode mnie buzia
__________________


abralm jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-13, 16:57   #8
(:Iza:)
Wtajemniczenie
 
Avatar (:Iza:)
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: moon
Wiadomości: 2 344
Dot.: potrzebna pomoc

no to teraz kilka rad ode mnie :

1) regulacja brwi - radze wybrac sie do dobrej kosmetyczki, ale z tym tez trzeba uwazac zeby za cienkich nie zrobila

2) kolorek wloskow - radze rozjasnic na taki karmelkowy jak pisala piwn00ka albo zrobic balejazyk karmel + czekolda naprzyklad?

3) moze jakas grzyweczka na bok? ale nia taka co zasloni czolo, raczej taka delikatna, subtelna, lekko okalajaca twarz

4) widze ze cera w miare ok wystarczy tylko lekki podkladzik, chociaz na lato lepiej spradzi sie zwyczjny puder + mocno wtuszowane rzeski + delkatny cień do powiek + róz na policzki + blyszczyk i wygldasz super!
(:Iza:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-13, 17:35   #9
piwn00ka
Rozeznanie
 
Avatar piwn00ka
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 564
Dot.: potrzebna pomoc

a z lumpami to jest tak ze w duzych miastach w lumpach sa ekstra rzeczy a w mojej malej pipitowie lump to niestety lump. No ale nie dlugo czas wyprzedarzy wiec za niewielkie pieniadze kupisz cos ekstra.
jesli rozjasnisz wlosy bedziesz mogla sie malowac na beze zlota morele itd.
__________________
You back to her and I go back to black.


piwn00ka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 12:00   #10
Bea2
Raczkowanie
 
Avatar Bea2
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 182
Smile Dot.: potrzebna pomoc

Hej,

Masz bardzo ładną cerę tak jak pisały dziewczyny. Wystarczy podkreślić oczy delikatnym cieniem i dobrze wytuszować. Kup sobie tusz wydłużający i podkręcający. Nieco różu na policzki i błyszczyk i będzie super.

Ładnie wyszłaś na tej drugiej fotce. I podobają mi się Twoje ciemne wlosy. Nie rozjaśnałabym ich, tylko podcięła jakoś modnie i tak abyś miała zrobione pazurki na wysokości policzków i brody. To optycznie wyszczupli twarz i będzie się wydawała zbliżona do owalu. Lub prosty bob. Unikaj loczków i spinania wszystkich włosów do tyłu.
Poza tym możesz spróbować je nabłyszczyć (ja do ostatniego płukania stosuję chłodną wodę i do tego odrobinę octu, zapach szybko wyparowywuje a włosy ślicznie lśnią - to najtańszy sposób domowy). Można użyć też szamponu koloryzującego zbliżonego do naturalnego Twojego odcienia ale np. z jakimś refleksem (np. wiśniowym), tak aby tylko ożywić kolor i nadać mu światło.
Z tym blond baleyagem szczerze mówiąc mi się nie podobasz. A jak rozjaśnisz całe włosy to będziesz musiała farbować odrost co 3,4 tyg. Przy małym dziecku masz chyba dość innych zajęć.

Co poza tym. Najwazniejsze abyś polubiła siebie, nabrała pewności i czerpała energię z tego że jestes młoda, masz super synka itd...

Co do ubioru to proponowałabym bardzo modne tego lata bluzeczki dłuższe (takie prawie zakrywające pupę), rozszerzające się nieco od pasa w dół.
Do tego proste lejące się spodnie. Buty na nie wysokim obcasie.
W lecie powinnaś też zadbać o wygląd stóp i zrobić pedicure. Czasem widuję na ulicy kobiety odstrzelone ale stopy mają okropnie zaniedbane. Myślę, że to odstrasza wielu mężczyzn.

Dalej co do ubioru: sukienki zwiewne, za kolano z odciętym biustem lub talią a dół luźny, miękki. Spódnice w kształcie litery A. Chyba jesteś typem zimy więc pasują do Ciebie wszystkie czyste i żywe kolory.
Jeśli już nie karmisz to spraw sobie biustonosz z fiszbiną, taki który podniesie Twój biust do góry. Taki push-up. Zwróć uwagę bo niektóre z nich mają możliwość wyciągania dodatkowych wkładek. Tobie one są nie potrzebne. I staraj się trzymać prosto, mimo ciągłej bieganiny i podnoszenia dzieciaka i często uśmiechać.

Wklejam kilka fryzurek (nie sugeruj się kolorem włosów).
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 44.jpg (30,8 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg alyssa-milano-choppy-bangs.jpg (17,4 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Tom_Carson_2004_D2_069.jpg (32,3 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Tom_Carson_2004_D2_066.jpg (18,2 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mrDC_345748.jpg (19,1 KB, 5 załadowań)
Bea2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 12:08   #11
anulciak85
Zakorzenienie
 
Avatar anulciak85
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7 217
Dot.: potrzebna pomoc

hej wielkie dzieki ta ostatnia fryzurka bardzo mi sie podoba wprowadze w zycie wszystkie rady
anulciak85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 12:15   #12
Hiacynth
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz
Wiadomości: 112
Ja w sumie nie znam się na metamorfozach na tyle dobrze żeby udzialć rad lepszych niż dziewczyny już napisały. Ale chciałam napisać o czymś innym włąsciwie Musisz być niesamowicie dzielną kobietą. Urodzenie i wychowywanie dziecka to nie jet tak sobie hop. Przy tym zmiany w wyglądzie to jest coś naprawde prostego i banalnego. Dlatego jestem pewna, że dasz sobie świetnie radę bo dokonałaś juz

rzeczy większych
__________________
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=191705 = wątek ciuchowy i progress

do RUN WARSAW pozostało 98 dni - biegnę na 10 km

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2007-06-16 o 23:21 Powód: post pod postem
Hiacynth jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 12:22   #13
anulciak85
Zakorzenienie
 
Avatar anulciak85
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7 217
Dot.: potrzebna pomoc

No niewiem czy dam rade oststnio mam takie doly psychiczne na dodatek ostatnio wydalam cale oszczednosci na leki dla siebie po mnie plopasiec zlapal no a malego moglam zarazic i za 2 tygodnie moze nas czekac ospa a ja mam taki problem ze jak sie denerwuje to albo nie jem wcale albo moge pol lodowki wtrabac pozatym na wszystko trzeba kasy a ztym jest problem...
anulciak85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 13:39   #14
turkusowaja
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 123
Dot.: potrzebna pomoc

Cytat:
Napisane przez anulciak85 Pokaż wiadomość
No niewiem czy dam rade oststnio mam takie doly psychiczne na dodatek ostatnio wydalam cale oszczednosci na leki dla siebie po mnie plopasiec zlapal no a malego moglam zarazic i za 2 tygodnie moze nas czekac ospa a ja mam taki problem ze jak sie denerwuje to albo nie jem wcale albo moge pol lodowki wtrabac pozatym na wszystko trzeba kasy a ztym jest problem...
Tak się składa,że też miałam półpaśca.. okropna choroba.

Powiem Ci tak :
Wiem jak to jest gdy się nie ma zbyt dużo kasy, a się chce dobrze wyglądać..
ale na prawdę nie trzeba spać na pieniądzach żeby zmienić swój wizerunek. Polecam łażenie po ciucholandach Znajdziesz tam nie tylko super i tanie ciuszki dla siebie ,a nawet dla synka też !
Pogrzeb na tym forum.. tu jest bardzo dużo informacji na temat kosmetyków itd. Poradzisz sobie
turkusowaja jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:26.