Makijaż - pomóżcie prosze:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-06-13, 16:51   #1
ma.ko
Zakorzenienie
 
Avatar ma.ko
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Oława:)
Wiadomości: 9 188
GG do ma.ko

Makijaż - pomóżcie prosze:)


Hej.
może zacznę od tego, że rzadko się maluję, a jeśli już to robię to jednym ew. dwoma kolorami. I tu moja prośba do Was. Może powiecie mi jaki makijaż będzie mi pasował. Chciałabym dobrać go do sukienki (na wesele). Pomóżcie, bo ja naprawdę nie bardzo się znam na dobraniu kolorów ehh.
Z góry dzięki

PS. załączam swoje zdjęcie i sukienki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg zdjecie.JPG (104,9 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1020867.JPG (101,7 KB, 32 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1020864.JPG (115,1 KB, 78 załadowań)
__________________
Choć ciężko mi to idzie, walczę ze słabościami

O miłość trzeba zawalczyć. To, co przychodzi łatwo, jest niewiele warte. A im będzie trudniej, tym będzie więcej warta.


Leoś 29.12.2014 
ma.ko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 19:16   #2
ma.ko
Zakorzenienie
 
Avatar ma.ko
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Oława:)
Wiadomości: 9 188
GG do ma.ko
Dot.: Makijaż - pomóżcie prosze:)

Niech mi ktoś doradzi. prosze
__________________
Choć ciężko mi to idzie, walczę ze słabościami

O miłość trzeba zawalczyć. To, co przychodzi łatwo, jest niewiele warte. A im będzie trudniej, tym będzie więcej warta.


Leoś 29.12.2014 
ma.ko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 19:37   #3
Sweet_21
Zakorzenienie
 
Avatar Sweet_21
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 8 054
Dot.: Makijaż - pomóżcie prosze:)

Sukienka chyba ma odcienie turskusu?Jeśli monitor nie przekłamuje mi kolorów?

Jeśli tak, myślę, że odcień turkusu na powiekach ładnie komponowałby się z kolorem sukienki, możesz dodać też jakiś mocniejszy akcent na oko, może jakaś delikatna mocniejsza kreska?Albo mocniejszy kolor w wewnętrznym kąciku oka?
__________________

Bartuś
29.08.2009

"Byle smród co walczy z wentylatorem uważa się za Don Kichota"
/S.J.Lec/
Sweet_21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 20:29   #4
ma.ko
Zakorzenienie
 
Avatar ma.ko
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Oława:)
Wiadomości: 9 188
GG do ma.ko
Dot.: Makijaż - pomóżcie prosze:)

dzięki Sweet_21
Tak to turkus, tylko taki "żywy" jesli mozna tak określic turkus
Ja myslałam początkowo o dwoch kolorach: taki jasniutki - perlowy i grafit. Ale Twoje zestawienie chyba bedzie lepsze.
A moze masz fotki makijażu który by pasował??
__________________
Choć ciężko mi to idzie, walczę ze słabościami

O miłość trzeba zawalczyć. To, co przychodzi łatwo, jest niewiele warte. A im będzie trudniej, tym będzie więcej warta.


Leoś 29.12.2014 
ma.ko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 20:38   #5
Sweet_21
Zakorzenienie
 
Avatar Sweet_21
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 8 054
Dot.: Makijaż - pomóżcie prosze:)

Cytat:
Napisane przez ma.ko Pokaż wiadomość
dzięki Sweet_21
Tak to turkus, tylko taki "żywy" jesli mozna tak określic turkus
Ja myslałam początkowo o dwoch kolorach: taki jasniutki - perlowy i grafit. Ale Twoje zestawienie chyba bedzie lepsze.
A moze masz fotki makijażu który by pasował??

Grafit też nie byłby złym pomysłem, tylko może jakbyś zestawiła go właśnie z turkusem?Tak jak pisałam wcześniej?Wklejam na razie dwie propozycje.Jeśli jeszcze coś znajdę to wkleję.

EDIT: Proponowałabym ten pierwszy, aby nie było tak monotonnie i nie zlewało się.Można też dodać do turkusu trochę srebrnego, albo żółtego/złotego/brązowego
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 7f18.jpg (38,4 KB, 33 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg absynt.jpg (51,3 KB, 25 załadowań)
__________________

Bartuś
29.08.2009

"Byle smród co walczy z wentylatorem uważa się za Don Kichota"
/S.J.Lec/

Edytowane przez Sweet_21
Czas edycji: 2007-06-14 o 21:02 Powód: a bo sobie coś przypomniałam:)
Sweet_21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 21:34   #6
ma.ko
Zakorzenienie
 
Avatar ma.ko
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Oława:)
Wiadomości: 9 188
GG do ma.ko
Dot.: Makijaż - pomóżcie prosze:)

Ślicznie, tylko czy iuda mi się coś takiego zrobić na oczkach?? hmm
__________________
Choć ciężko mi to idzie, walczę ze słabościami

O miłość trzeba zawalczyć. To, co przychodzi łatwo, jest niewiele warte. A im będzie trudniej, tym będzie więcej warta.


Leoś 29.12.2014 
ma.ko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 21:41   #7
Sweet_21
Zakorzenienie
 
Avatar Sweet_21
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 8 054
Dot.: Makijaż - pomóżcie prosze:)

Popróbuj sobie wcześniej w różnych zestawieniach kolorów.
Może w czasie malowania wykombinujesz jeszcze jakiś pomysł?
__________________

Bartuś
29.08.2009

"Byle smród co walczy z wentylatorem uważa się za Don Kichota"
/S.J.Lec/
Sweet_21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 21:50   #8
nataluska175
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: ...koniec świata...
Wiadomości: 1 024
Dot.: Makijaż - pomóżcie prosze:)

tez mi sie wydaje,ze odpowiednie byloby zestawienie złotego z turkusem...no i jakis pogrubiajacy rzesy tusz
__________________
gdy rozczarowują nas Ci, których jesteśmy najbardziej pewni...


nataluska175 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-14, 21:57   #9
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: Makijaż - pomóżcie prosze:)

Witaj!!
Ten pierwszy makijaż jest prześliczny
spróbuj coś takiego namalować na pewno Ci się uda, nawet coś podobnego bedzie ładnie
masz duze oczy i pełne usta, ale nie mozesz podkreślić obydwóch, moim zdaniem powinnać mocniej podkreślić oczy a na usta położyć jakis błyszczyk, może nie turkusowy ale taki w ktorym sie dobrze czujesz beż lub jasny róż.

życzę powodzenia!bądź odważna i poeksperymentuj
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-15, 15:49   #10
ma.ko
Zakorzenienie
 
Avatar ma.ko
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Oława:)
Wiadomości: 9 188
GG do ma.ko
Dot.: Makijaż - pomóżcie prosze:)

Dzięki dziewczyny
Bede próbowała
Kupie dziś złoty i turkusowy cien, jakies beze i grafity mam w domu, wiec bede eksperymentowac

Jeśli uda mi sie cos fajnego zmalowac, to wkleje sie
__________________
Choć ciężko mi to idzie, walczę ze słabościami

O miłość trzeba zawalczyć. To, co przychodzi łatwo, jest niewiele warte. A im będzie trudniej, tym będzie więcej warta.


Leoś 29.12.2014 
ma.ko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-15, 19:42   #11
Ashia
Rozeznanie
 
Avatar Ashia
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Kraków/Warszawa/Dublin
Wiadomości: 560
Dot.: Makijaż - pomóżcie prosze:)

ja bym pomalowała na zielono dla kontrastu, z czarną kreską i mocno zaakcentowane w kąciku, będzie ślicznie
__________________
all_about_justine zapraszam na Insta
Mama blizniaczek
Ashia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:55.