pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-07-28, 12:45   #121
kilianna
Zakorzenienie
 
Avatar kilianna
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 028
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez rudenka Pokaż wiadomość
Cześć!
A jak myślicie czy te rajstopki zatuszują przebarwienia podepilacyjne?
hmmm czy chodzi Ci o takie kropki, które powstają po depilacji? Ja je mam dośc często i u mnie zakrywa, a bynajmniej tak mocno tego nie widać, praktycznie nikt tego u mnie nie zauważa. Kurcze, jak się zrobi cieplej i gdzies wyjdę w swoich rajstopkach to wkleję foty, same zobaczycie .
kilianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-28, 15:56   #122
rudenka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 197
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Raczej chodzi mi o takie blizny-przebarwienia pozapalne po zapaleniu mieszków włosowych i wydłubywaniu wrośniętych włosków(wszystko przez ten przeklęty depilator). Dodam że przebarwienia te nie są już bardzo mocne, jednak są rozległe(takie plamy nieco ciemniejsze od reszty skóry).
rudenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-28, 17:42   #123
kilianna
Zakorzenienie
 
Avatar kilianna
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 028
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez rudenka Pokaż wiadomość
Raczej chodzi mi o takie blizny-przebarwienia pozapalne po zapaleniu mieszków włosowych i wydłubywaniu wrośniętych włosków(wszystko przez ten przeklęty depilator). Dodam że przebarwienia te nie są już bardzo mocne, jednak są rozległe(takie plamy nieco ciemniejsze od reszty skóry).
Hmmm no u mnie tuszuje ten spray np siniaki, i jakieś różne zaczerwienienia, może nie do końca, że są kompletnie niewidoczne (niektóre tak), ale na pewno w takim stopniu,że tylko ja widzę ,że coś tam jeszcze prześwituje,
Wydaje mi się,że jakiś ciemny odcień pokryłby Ci to. Może kup narazie na spróbowanie mały spray, a jak Ci sie spodoba to większy? Niestety, ale nie wiem czy gdzieś można testować te kosmetyki, może w dobrych kosmetycznych są do kupienia, ja narazie spotkałam tylko na allegro i ogólnie w sklepach internetowych, a fajnie byłoby iść i testerem spr. jakiś odcień.
kilianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-28, 18:09   #124
ka_ma
Zakorzenienie
 
Avatar ka_ma
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 3 115
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez kilianna Pokaż wiadomość
Niestety, ale nie wiem czy gdzieś można testować te kosmetyki, może w dobrych kosmetycznych są do kupienia, ja narazie spotkałam tylko na allegro i ogólnie w sklepach internetowych, a fajnie byłoby iść i testerem spr. jakiś odcień.
sama chcialam dostac w swoje lapki jakis tester aby dobrac sobie odpowiedni odcien ale gdy wyruszylam do drogerii dowiedzialam sie ze zostaly one wycofane ze sprzedazy, zamowilam wiec w ciemno na alegro
ka_ma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-28, 18:48   #125
rudenka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 197
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Więc nie ma tego w zwyczajnych drogeriach? Tylko przez internet można zdobyć?
Kilianna wielkie dzięki za odzew
Bardzo proszę o inne opinie, zwłaszcza tych z was, które borykają się z podobnym problemem, jak ja
rudenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-28, 22:17   #126
Relyah
Raczkowanie
 
Avatar Relyah
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Polska!
Wiadomości: 489
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Czytając ten topic skusiłam się na rajstopki w spray'u.
Sprzedawca z allegro powinien Wam prowizje odpalać :P hehe
Relyah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-08, 11:08   #127
herezja
Raczkowanie
 
Avatar herezja
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 288
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

a czy używałyście na inne częsci ciała niż tylko na nogi ? np jak sprawiłby się na ręce i brzuch i pecki ? interesuje mnie czy można wyjsc z nim na plaże ??? czy się nie zmywa również ??? pozdrawiam ps. jestem bardzo ciekawa bo mam ochotę zakupić dlatego tez umiesciłam swoj post w dwóch wątkach =]
herezja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-08, 12:48   #128
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez herezja Pokaż wiadomość
a czy używałyście na inne częsci ciała niż tylko na nogi ? np jak sprawiłby się na ręce i brzuch i pecki ? interesuje mnie czy można wyjsc z nim na plaże ??? czy się nie zmywa również ??? pozdrawiam ps. jestem bardzo ciekawa bo mam ochotę zakupić dlatego tez umiesciłam swoj post w dwóch wątkach =]
Ja probowalam na dekolt, wyszło calkiem całkiem. Na plaże bym odradzała, mimo ze nie spływa (pisałam wczesniej ze był wyprobowany na białej spódnicy) raczej nie da rady. Po drugie nie widze sensu w smarowaniu sie czyms tego typu jak sie idzie na plaże ewentualnie nóżki trochu ale nie cała, spłynie z potem, tak mysle.
virtual_reality jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-08, 18:24   #129
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Dziewczyny możecie mi podać sprawdzonego sprzedawcę rajstopek w spray-u ?
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-08, 20:54   #130
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Dziewczyny możecie mi podać sprawdzonego sprzedawcę rajstopek w spray-u ?
Ilez sie nakopałam ale mam
Ja kupiłam (w zeszłym roku) od http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=7122944 z tego co widze ma rajstopki i ida jak swieze bułeczki, to jest mniejsze opakowanie, ale według mnie lepiej kupic mniejsze zeby sprawdzic czy kolor odpowiedni
virtual_reality jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-08, 20:59   #131
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Ilez sie nakopałam ale mam
Ja kupiłam (w zeszłym roku) od http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=7122944 z tego co widze ma rajstopki i ida jak swieze bułeczki, to jest mniejsze opakowanie, ale według mnie lepiej kupic mniejsze zeby sprawdzic czy kolor odpowiedni
Bardzo Ci dziękuję
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-08, 21:07   #132
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Bardzo Ci dziękuję
Dla Ciebie wszystko
virtual_reality jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-08, 21:15   #133
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Dla Ciebie wszystko
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-10, 20:36   #134
herezja
Raczkowanie
 
Avatar herezja
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 288
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

no rzeczywiscie po co mi na plaze, skoro chce sie opalic normalnie hehhe ja bym chiala na cale cialko stosowac, poki nie opale sie na sloneczku ale boje sie ze bedzie wygladac teatralnie sprobuje to male opakowanie dzieki za odp. pozdro
herezja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 13:18   #135
PowerOfShit
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 4
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Hej dziewczyny Wiecie może gdzie kupić takie rajstopki w sprayu? Nie chodzi mi tutaj o allegro tylko jakiś sklep z kosmetykami. Zamówiłabym na aukcji internetowej gdybym miała więcej czas jednak jak to ja zawsze budzę sie na ostatnia chwile i jak ta zdesperowana szukam jakiś sklepów z tym cudem. Dodam jeszcze, że jestem z Łodzi. Mam nadzieje, że znacie jakiś sklep kosmetyczny, w którym kupie te rajstopki. Dziękuje z góry wszystkim za odpowiedź
PowerOfShit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 09:53   #136
szczesliwa18
Rozeznanie
 
Avatar szczesliwa18
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Gdynia/ Greece - thessaloniki
Wiadomości: 773
GG do szczesliwa18
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

a czy te rajstopy daja efekt nablyszczenia?? bo szukam wlasnie specyfiku ktory by nabłyszczyl cialo, ale nie tak jak balsamy rozswietlajace..
__________________
PUDER MINERALNY LOREAL,KAMIWAZA,plastry wyszczup,matrix,biala perla,art deco http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=296552
szczesliwa18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 09:58   #137
kilianna
Zakorzenienie
 
Avatar kilianna
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 028
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez PowerOfShit Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny Wiecie może gdzie kupić takie rajstopki w sprayu? Nie chodzi mi tutaj o allegro tylko jakiś sklep z kosmetykami. Zamówiłabym na aukcji internetowej gdybym miała więcej czas jednak jak to ja zawsze budzę sie na ostatnia chwile i jak ta zdesperowana szukam jakiś sklepów z tym cudem. Dodam jeszcze, że jestem z Łodzi. Mam nadzieje, że znacie jakiś sklep kosmetyczny, w którym kupie te rajstopki. Dziękuje z góry wszystkim za odpowiedź
chyba są w Douglasie, a juz na pewno widziałam je w Galerii Centrum.
kilianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 10:01   #138
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez szczesliwa18 Pokaż wiadomość
a czy te rajstopy daja efekt nablyszczenia?? bo szukam wlasnie specyfiku ktory by nabłyszczyl cialo, ale nie tak jak balsamy rozswietlajace..
Jako nabłyszczacz dziewczyny bardzo chwalą suchy olejek Nuxe
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 10:17   #139
kilianna
Zakorzenienie
 
Avatar kilianna
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 028
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

raczej nie dają efektu nabłyszczenia. Na początku nogi mocno lśnią,ale jak rajstopki wyschną, to już tak nie.
kilianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 10:34   #140
szczesliwa18
Rozeznanie
 
Avatar szczesliwa18
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Gdynia/ Greece - thessaloniki
Wiadomości: 773
GG do szczesliwa18
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Jako nabłyszczacz dziewczyny bardzo chwalą suchy olejek Nuxe
mam ten olejek..na dekold sie nadaje ale na nogi nie bardzo...za duzo trzeba by bylo go uzyc..a poza tym efekt jest krtokotrwaly
__________________
PUDER MINERALNY LOREAL,KAMIWAZA,plastry wyszczup,matrix,biala perla,art deco http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=296552
szczesliwa18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 10:40   #141
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez szczesliwa18 Pokaż wiadomość
mam ten olejek..na dekold sie nadaje ale na nogi nie bardzo...za duzo trzeba by bylo go uzyc..a poza tym efekt jest krtokotrwaly
Aaa to nie wiedziałam Ja mam taki sprawy Welli Sun coś tam ze złotymi drobinkami. Daje fajny efekt
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-10, 23:34   #142
Shakira_19
Raczkowanie
 
Avatar Shakira_19
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 442
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Mam prośbę mógłby ktoś w skrócie opisać odcienie i wkleić fotki?

mnie interesuej odcien deep lub tan, bo chce mocno opalone nogi
Shakira_19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 09:14   #143
ka_ma
Zakorzenienie
 
Avatar ka_ma
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 3 115
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Cytat:
Napisane przez szczesliwa18 Pokaż wiadomość
mam ten olejek..na dekold sie nadaje ale na nogi nie bardzo...za duzo trzeba by bylo go uzyc..a poza tym efekt jest krtokotrwaly
rzeczywiscie na nogi trzeba byloby sporo tego wylac, u mnie jednak na ramionach czy dekoldzie ten olejek utrzymuje sie caly bozy dzien

same rajstopy sa takie sobie, mam kolor medium i jest dosc pomaranczowy, troche brudzi ubrania i sciera sie - nosilam buty wiazane na lydce i w miejscu wiazan wszystko sie wlasnie poscieralo
ka_ma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 12:35   #144
natural-love
Zakorzenienie
 
Avatar natural-love
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 3 633
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

a co myslicie u samoopalaczu do twarzy w sprayu ?

http://allegro.pl/item392656329_samo...brush_sun.html
__________________
Uwierz w Anioły... Nawet, Jeśli Mają Czarne Skrzydła…

Zaufanie to piękny dar - buduje się je latami, traci w ciągu sekundy...

natural-love jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-16, 19:11   #145
fifiorek
Wtajemniczenie
 
Avatar fifiorek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 2 815
Wpisy w blogu: 1
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

właśnie zakupiłam na allegro najjaśniejszy odcień
ciekawa jestem efektu bo na widok mojej skóry lekarze stwierdzają, że jestem anemiczka taka bladziucha ze mnie
fifiorek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-18, 04:13   #146
Candy Supcio
Zadomowienie
 
Avatar Candy Supcio
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Z miasta grzechu,rozpusty...i biznesu:):):)
Wiadomości: 1 015
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Dzisiaj kupilam Airbrush Shimmer Sally Hansen-rajstopki w sprayu,ktore mialy sprawic,ze moje nogi nabiora "golden glow".Niestety...popsikla m na rece i od razu na nozki...ale nic a nic nie widac...gdzie ten glow?????Wszystko zostaje na dloni,natomiast zero efektu na nogach.Czy ktos uzywal i wie jak sie z tym obchodzic????????
Candy Supcio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-18, 07:28   #147
Gwiazdeczka1978
Zakorzenienie
 
Avatar Gwiazdeczka1978
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 303
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Ja mam dwa odcienie deep glow i tan glow. Od razu psikam na nogi,nie na rece. Ale u mnie trzeba solidnie napsikac,zeby byl efekt,bo mam ciemna cere.
szczesliwa18?? bo szukam wlasnie specyfiku ktory by nabłyszczyl cialo, ale nie tak jak balsamy rozswietlajace
Podpinam sie,bo tez szukam czegos takiego.
Gwiazdeczka1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-23, 15:41   #148
fifiorek
Wtajemniczenie
 
Avatar fifiorek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 2 815
Wpisy w blogu: 1
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

wczoraj dostałam przesyłkę nie miałam czasu na wypróbowanie więc dopiero dziś sprawdze ile jest warte to maleństwo
fifiorek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-19, 00:32   #149
marta77777
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 3
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

ja od niedawna uzywam najciemniejszego koloru rajstop i musze przyznac, ze sa swietne! wklejam takze zdjecia, moze kogos przekonaja do kupna
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 064.jpg (147,7 KB, 590 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 065.jpg (150,5 KB, 676 załadowań)
marta77777 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-19, 15:51   #150
Candy Supcio
Zadomowienie
 
Avatar Candy Supcio
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Z miasta grzechu,rozpusty...i biznesu:):):)
Wiadomości: 1 015
Dot.: pończochy w sprayu = sally hansen air brush legs

Loool Martus swietnie wyglada Twoja noga w tych rajstopkach
Mam pytanko-jak nazywa sie kolor tych rajstopek i jak je nakladasz?
Czy wczesniej uzywasz balsamu?Czy te rajstopki daja jakis kryjacy efekt?
Candy Supcio jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-05-28 14:20:15


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:46.