Moze przydalyby sie jakis zmiany?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-06-17, 20:39   #1
Beatka186
Przyczajenie
 
Avatar Beatka186
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 12
Smile

Moze przydalyby sie jakis zmiany??


Mam ogromna prosbe... Moze moglby mi ktos pomoc w zmianie mojego wygladu?? zalaczam moja fotke i z gory dziekuje
Beatka186 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-17, 20:50   #2
asia_nowak
Raczkowanie
 
Avatar asia_nowak
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 94
Dot.: Moze przydalyby sie jakis zmiany??

gdzie ta fotka??
asia_nowak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-18, 16:31   #3
201704240951
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 10 365
Dot.: Moze przydalyby sie jakis zmiany??

A gdzie zdjecie ?
201704240951 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-18, 20:20   #4
Beatka186
Przyczajenie
 
Avatar Beatka186
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 12
Smile

sorki jestem dopier pierwszy raz na tym forum i nie batdzo sie orientuje ale mam nadzieje e teraz juz dobre wstawilam fotke

sorki ale wyskakuje ze zdjecie zajmuje za duzo miejsca

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2007-06-22 o 13:08 Powód: post pod postem
Beatka186 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-18, 20:25   #5
maartus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 567
Dot.: Moze przydalyby sie jakis zmiany??

To zmien wielkosc.
maartus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-18, 20:28   #6
Moobi
Wtajemniczenie
 
Avatar Moobi
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: ♥
Wiadomości: 2 516
Dot.: Moze przydalyby sie jakis zmiany??

Cytat:
Napisane przez Beatka186 Pokaż wiadomość
sorki ale wyskakuje ze zdjecie zajmuje za duzo miejsca
zmniejsz w Wordzie
Moobi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-18, 20:35   #7
Beatka186
Przyczajenie
 
Avatar Beatka186
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 12
Dot.: Moze przydalyby sie jakis zmiany??

udaloooo sie dzieki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bez☠tytułu.JPG (15,4 KB, 26 załadowań)
Beatka186 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-18, 20:38   #8
Moobi
Wtajemniczenie
 
Avatar Moobi
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: ♥
Wiadomości: 2 516
Dot.: Moze przydalyby sie jakis zmiany??

Cytat:
Napisane przez Moobi Pokaż wiadomość
zmniejsz w Wordzie
tzn w Paincie,sory

edit:O ,widze ze sie udało
Moobi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-18, 21:03   #9
Beatka186
Przyczajenie
 
Avatar Beatka186
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 12
Dot.: Moze przydalyby sie jakis zmiany??

glownie chodzi mi o makijaz i fryzurke heeeelp
Beatka186 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-18, 21:21   #10
Equita
Rozeznanie
 
Avatar Equita
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 833
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Moze przydalyby sie jakis zmiany??

Moglabys wlosy lekko ozywic blond pasemkami, grzywke lekko zapuscic i zaczesac na bok. Na pewno byloby Ci ladnie. Jak znajde odpowiednie zdjecia to wkleje.
Makijaz: kredka do oczu- brązowa, szara lub oliwkowa, cienie- jasnobrązowe...
__________________
9.09.2009- nasz slub koscielny!
8.07.2008- nasz slub cywilny!
http://suwaczki.maluchy.pl/sl-26127.png
http://suwaczki.maluchy.pl/sl-21469.png

http://bubbleplanet.blox.pl/html
Equita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-19, 15:38   #11
Beatka186
Przyczajenie
 
Avatar Beatka186
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 12
Dot.: Moze przydalyby sie jakis zmiany??

dzieki Equita
Beatka186 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-19, 16:33   #12
truskaffka
Zakorzenienie
 
Avatar truskaffka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: abc
Wiadomości: 4 294
Dot.: Moze przydalyby sie jakis zmiany??

wloski pocieniowane, i grzywa na bok moze jasne pasemka juz juz pisala Equita

co do cieni...hm...brazik, i przerozne pastele...
__________________
(..) did you ever know
there's a light inside your bones
the hope that you can't hide
and it teases you every night (..)
truskaffka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:45.