makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-06-24, 12:05   #1
madziula87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 46

makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P


Witam
Chcialabym żebyście mi doradziły jaki makijaż mam stosować do mojej okrągłej twarzy i jakich kolorów cieni uzywac...oczka mam takie mieszkanie ni to niebieskie ni zielone ni szare hehe zależy jak sie popatrzy:P zawsze maluje się podkładem.tuszem i czrana kredną na dolnej powiece..Może zainspirujecie mnie czyms innym...no i w sobote ide na weselicho wiec chciaalabym tez prosić o jakąś rade co do makijażu...mój strój jest czrano biały:P
Z góry dziękuje wszystkim i pozdrawiam

Edytowane przez madziula87
Czas edycji: 2007-06-25 o 21:47
madziula87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 12:09   #2
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

witaj, ale pomyliłaś fora spokojnie, ktoś już zadba by ten wątek znalazł się na odpowiednim miejscu.
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 12:11   #3
madziula87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 46
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

hehe...no napisalam tutaj bo widze ze tutaj sie znają na makijażu i może mi ktos cosik doradzi bo jak pisalam kiedys na forum metamorfoz to zero odzewu:P więc sprubowalam tutaj
madziula87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 14:00   #4
madziula87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 46
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

wiedzialam że będzie cięzko...bo nikt nic nie może doradzic
madziula87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 14:26   #5
Justysia2
Raczkowanie
 
Avatar Justysia2
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 267
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

Spróbuj coś pokombinować z fioletem,różem,szarym i brązem.
Justysia2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 22:14   #6
Aardat Lilth
Zakorzenienie
 
Avatar Aardat Lilth
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 797
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

Ciemny fiolet dobrzec współgrałby z Twoimi ciemnymi włosami, masz oczy raczej migdałowe niż okrągłe więc radziłabym to podkreślić makijażem w stylu "kocie oczy" i kąciki oczu jeszcze badziej podciągnąć do góry. Bardziej niż kredką radziłabym Ci modelowanie ciemnym cieniem. Do tego matowa, jasna cera, możesz wymodelować policzki (jeśli ta sztka nie jest Ci obca bo mnie na przykład jest) i jakiś bezbarwny czy cielisty błyszczyk/szminkę na usta. Das ist alles
__________________
KOSMETYKI BIZUTERIA DODATKI
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=909046
Aardat Lilth jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 01:29   #7
pani_smith
Zakorzenienie
 
Avatar pani_smith
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 3 346
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

ostatnio wykombinowałam rewelacyjny "róż"
nabyłam w sephorze cień do powiek nr 07 chrome - ma bladoróżowy kolor ze złocistą poświatką. rewelacyjnie wygląda na policzkach! ślicznie się błyszczą, są ładnie podkreślone a naturalność efektu przeszła moje najśmiejsze pojęcie.
bardzo ładnie podkreśliłoby to twoją, dosyć jasną cerę
(zresztą w ogóle zachęcam cię do używania takich bladoróżowych barw na policzki ze względu na efekt, który tym bardziej pasuje do mocno zaakcentowanych oczu)
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro)

wróciłam
pani_smith jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 09:45   #8
madziula87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 46
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

dzieki bardzo za fajnie propozycje...ciemnym fioletem sie nie malowalam nigdy ale sprbuje bardzo podoba mi sie makijaz "kocie oczy" ale jakos nie potrawie tego zrobic nie wiem dlaczego ale nie umiem.
Ps.a co do karnacji to nie mam jasnej...moze na zdjeiu tak wyglada ale jest troche bardziej ciemna.Pozdrawiam Magda
madziula87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 12:19   #9
kleiner-Igel
Zadomowienie
 
Avatar kleiner-Igel
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Mój-kawałek-podłogi
Wiadomości: 1 651
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

Oczy masz migdałowe, więc może pokombinuj z makijażem dla Azjatek - jest nawet temat na forum, wystarczy poszukać i propozycji masz zatrzęsienie A kolory raczej ciemne i matowe, bo wygladasz mi na dalekowidza (chyba, że się mylę )
__________________
Blog Rodzynki Sułtańskie. O Turcji nie zawsze na serio
kleiner-Igel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 14:08   #10
pau141
Raczkowanie
 
Avatar pau141
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 354
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

Oj niecierpliwa jestes...ledwie dwie godzinki minely a juz sie nie mozesz odpowiedzi doczekac Do Twoje koloru oczu swietnie pasuja roze, lososie, morele, brzoskwinie itp. a do czarno bilaej sukienki pokabinuj cos z rozem lub lososiem i grafitem, bedzie to taki kompromis miedzy tym co pasuje do sukienki i tym co podbije ladnie kolor twoich oczu
pau141 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 14:29   #11
madziula87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 46
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

no masz racje...jestem dalekowidzem hehe(czy az tak to widaC??) pokombinuje cos w tym kierunki i wyśle fotke wtedy same ocenicie i najlepeij jak powiecie co zle robie a co moze byc
madziula87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 14:59   #12
kleiner-Igel
Zadomowienie
 
Avatar kleiner-Igel
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Mój-kawałek-podłogi
Wiadomości: 1 651
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

Po postu sama nosze okulary i zwracam na to uwagę Czekamy na Twoje makijaże!
__________________
Blog Rodzynki Sułtańskie. O Turcji nie zawsze na serio
kleiner-Igel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 15:40   #13
madziula87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 46
Dot.: makijaż dla moich śmiesznych oczu...:P

no to udało mi sie zorbic pare fotek...więc pokazuje

Edytowane przez madziula87
Czas edycji: 2007-06-25 o 21:49
madziula87 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:50.