3 mazniecia lapa:D - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-06-29, 10:20   #1
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Talking

3 mazniecia lapa:D


troche sie nazbieralo ... dodalamby wczesniej ale brat zabral czytnik do kart i nie mialam jak zgrac na komputer:/

PS Wybaczcie ze nie ma fot calej twarzy ale naprawde nie do pokazania kryzys przechodzi:/

1. Wtorkowy(szukalam pracy niestety nie dostalam)
Kosmetyki:
- puder Kolastyna
- kredka czarna Pierre Rene
- grafitowy cien z kuferka
- tusz Rimmel+Astor

Edytowane przez gamegirl
Czas edycji: 2008-09-05 o 23:11
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 10:21   #2
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

2. Środowy(na poprwienie humoru)
Kosmetyki:
- puder Kolastyna
- roswietlacz Bell
- cienie Vollare i Cantare na mokro
- tusz Rimmel+Astor

Edytowane przez gamegirl
Czas edycji: 2008-09-05 o 23:10
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 10:22   #3
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

3. Czwartkowy (z okazji oddania ksiazek do antykwariatu)
Kosmetyki:
-puder Kolastyna
- cienie braz sreby i grafit z kuferka
- kredka Pierre Rene
- tusz Rimmel+Astor

Edytowane przez gamegirl
Czas edycji: 2008-09-05 o 23:10
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 10:32   #4
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Jesteś przykładem tego, że dzięki MM można się nauczyć wspaniale posługiwać kosmetykami kolorowymi.
Wszystkie 3 makijaże bardzo mi się podobają.
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 10:33   #5
żurawinka
Zakorzenienie
 
Avatar żurawinka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 7 661
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Najbardziej podoba mi się pierwszy ale trzeci wymiata jeśli chodzi o okazje z jakiej został wykonany Śliczne duże oczka masz!
żurawinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 10:34   #6
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Cytat:
Napisane przez madziunia80 Pokaż wiadomość
Jesteś przykładem tego, że dzięki MM można się nauczyć wspaniale posługiwać kosmetykami kolorowymi.
Wszystkie 3 makijaże bardzo mi się podobają.
Magda jak przypomne sobie moj pierwsz jaki tu pokazalam smiac mi sie chce hehe kolory nie te polozenie cienia nie te haha

dziekuje

Żurwainka ciesze sie ze sie podobaja
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 10:51   #7
madie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 7 223
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Fajne makijaże ale rzęsy wyglądają jakby były pomalowane wysychającym tuszem. Masz ładne rzęsy a na tych zdjęciach nie wyglądają dobrze.
Najbardziej podoba mi się środowy
madie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 10:59   #8
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Cytat:
Napisane przez madie Pokaż wiadomość
Fajne makijaże ale rzęsy wyglądają jakby były pomalowane wysychającym tuszem. Masz ładne rzęsy a na tych zdjęciach nie wyglądają dobrze.
Najbardziej podoba mi się środowy
hehe ja mam takiego bzika na punkcie rozczesanych rzes... i jak sklejona to rozdzielam moze dlatego wyszly walsnie tak "sucho" caly tusz z nich zbieram:P dzieki
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 11:11   #9
madziamic
Wtajemniczenie
 
Avatar madziamic
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 2 156
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Drugi chyba najbardziej mi sie podoba
madziamic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 11:49   #10
Del
Wtajemniczenie
 
Avatar Del
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wreszcie Gdańsk :)
Wiadomości: 2 367
GG do Del
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Każdy z makijaży jak dla mnie jest ładny
__________________
Adoptuj ślicznego Kota

Del jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 12:21   #11
zmysl_namietnosci
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: GDAŃSK
Wiadomości: 524
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

srednio mi sie widza ;]
kazdy ma swoj gust
zmysl_namietnosci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 16:19   #12
lee_monka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: lublin
Wiadomości: 2 344
GG do lee_monka
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Pierwszy i trzeci sa bardzo podobne, 1-szy- ładna, delikatna kreska lekko podkresla oko, 3-ci jakos małow idze, ale wygląda nieźle.
Natomiast drugi mi się kompletnie nie podoba, może przez zestawienie różu z żółtym, którego nie znoszę, podejrzewam, że gdybym widziała tam inne zestawienie kolorystyczne to by mi sie pododbał, bo tchnika nakładania cieni jest dobra, ale tak nie umiem być obiektywna
__________________
na avatarze: ja

biorę udział w konkursie welli kto ma ochotę zagłosować, będzie mi miło
lee_monka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 16:39   #13
kleiner-Igel
Zadomowienie
 
Avatar kleiner-Igel
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Mój-kawałek-podłogi
Wiadomości: 1 651
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

A dla mnie środowy to mistrzostwo, aż wstyd że młodsza dziewczyna sie lepiej ode mnie maluje, cóz, nie pozostaje mi nic innego, jak uczyć sie od Ciebie, Gamegirl
__________________
Blog Rodzynki Sułtańskie. O Turcji nie zawsze na serio
kleiner-Igel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 17:15   #14
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Cytat:
Napisane przez madziunia80 Pokaż wiadomość
Jesteś przykładem tego, że dzięki MM można się nauczyć wspaniale posługiwać kosmetykami kolorowymi.
Wszystkie 3 makijaże bardzo mi się podobają.
amen
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 18:43   #15
łobuz-Tyna
Zadomowienie
 
Avatar łobuz-Tyna
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 1 003
GG do łobuz-Tyna
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Cytat:
Napisane przez lee_monka Pokaż wiadomość
Pierwszy i trzeci sa bardzo podobne, 1-szy- ładna, delikatna kreska lekko podkresla oko, 3-ci jakos małow idze, ale wygląda nieźle.
Natomiast drugi mi się kompletnie nie podoba, może przez zestawienie różu z żółtym, którego nie znoszę, podejrzewam, że gdybym widziała tam inne zestawienie kolorystyczne to by mi sie pododbał, bo tchnika nakładania cieni jest dobra, ale tak nie umiem być obiektywna
podpisuje sie pod tym komentarzem
__________________
"Tamci mieli w oczach kłamstwo,ci mają fanatyzm..
To ja Twój łobuz..."
łobuz-Tyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 21:26   #16
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

dzieki dziewczyny
lee_monka to byl czerwony a niewiem dalczego zawsze rozowy na fotach wychodzi:/
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 21:50   #17
Dzinks_Dz
Rozeznanie
 
Avatar Dzinks_Dz
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 758
GG do Dzinks_Dz
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Każdy z tych trzech makijaży mi się podoba. Koniec.
Dzinks_Dz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 22:34   #18
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Nie różnią się zbytnio, wszystkie trzy makijaże delikatne i odpowiednie dla Ciebie, podobają mi się może ten środowy mniej, ale to ze względu na kolorystykę, bo także u mnie wygląda jak róż i z żółtym mi się to gryzie
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 22:38   #19
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

delikatne bo na codzien :P nie wstydzilam sie w nich wyjsc oprocz srodkowego
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 23:50   #20
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

Makijaże ok., najmniej do gustu przypadł mi ten rózowo-żółty, bo same kolory wyszły dośc blado. MOże aparat zawinił...
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-30, 01:31   #21
Chloestic
Zakorzenienie
 
Avatar Chloestic
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 8 869
Dot.: 3 mazniecia lapa:D

bardzo mi sie podobaja wszystkie 3 makijaze, dobrze zrobione, nie za mocne, ale z nutka sexapillu....BOH
Chloestic jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:45.