Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2 - Strona 167 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-07-05, 09:34   #4981
eLWhy
Zadomowienie
 
Avatar eLWhy
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 204
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

a ja mam załamkę znowu.. przyjechałam ze względnie czystą buzią, było tylko parę małych paskud, które zakrywałam korektorem. Po 5 dniahc w domu mam 3 wielkie (teraz już) strupy na nosie (gdzie wcześniej na nosie absolutnie nic mi nie wyskakiwało), na czole (nisko, w miejscu między czami) chyba z 7, na każdym policzku po co najmniej 10 :/ Jest STRASZNIE i absolutnie nie wiem co mam robić, żeby nie wyglądać jeszcze gorzej. Jak się ostatnio próbowałam pomalować, to aż wyć mi się chciało, bo przykryc tego tym co mam się nie da ;|
eLWhy jest offline  
Stary 2008-07-05, 10:01   #4982
kaaSkaa
BAN stały
 
Avatar kaaSkaa
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 862
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Cytat:
Napisane przez Princessa1357 Pokaż wiadomość
Ja też sie dałam nabrac na tzw. leczenie słońcem moze na początku jest lepiej ale pozniej jest o wiele gorzej zwałaszcza że miałam problem z trądzikiem na plecach dlatego udałam sie do dermatologa przepisał mi super maść bez recepty i nie mam juz ani jednej krostki
Co to za maść ?
kaaSkaa jest offline  
Stary 2008-07-05, 10:38   #4983
QsQs
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 1 820
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

U mnie jest względnie dobrze na twarzy Wczoraj co prawda czepiłam sie ramienia ale wole to niż rozdłubaną twarz Hmm tylko ciekawe ile tym razem uda mi sie wytrzymać.
QsQs jest offline  
Stary 2008-07-05, 14:21   #4984
fossa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: na prawo od wisły
Wiadomości: 1 876
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Cytat:
Napisane przez QsQs Pokaż wiadomość
U mnie jest względnie dobrze na twarzy Wczoraj co prawda czepiłam sie ramienia ale wole to niż rozdłubaną twarz Hmm tylko ciekawe ile tym razem uda mi sie wytrzymać.
U mnie tez QSQS
Jestem zadowolona, moja twarz wyglada chyba najlepiej od paru m-cy. W dodatku sie przybrazowilam ( nie uzywalam obcenie zadnych lekow i chyba od pazdziernika nie bylam u dermy )
Kupilam sobie te maseczke st ives rozgrzewajaco - oczyszczajaca za 3zl

Zrezygnowalam dzis z dosc ciezkiego podkladu "Vichy - normatent" na rzecz Dreammate Maybeline. Obydwa lubie ale na moja zmasakrawana twarz wytaczam cięższe działa tj. Normatent Vichy.
fossa jest offline  
Stary 2008-07-05, 15:22   #4985
wysoka blondynka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: głucho... ciemno...
Wiadomości: 405
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Cytat:
Napisane przez eLWhy Pokaż wiadomość
a ja mam załamkę znowu.. przyjechałam ze względnie czystą buzią, było tylko parę małych paskud, które zakrywałam korektorem. Po 5 dniahc w domu mam 3 wielkie (teraz już) strupy na nosie (gdzie wcześniej na nosie absolutnie nic mi nie wyskakiwało), na czole (nisko, w miejscu między czami) chyba z 7, na każdym policzku po co najmniej 10 :/ Jest STRASZNIE i absolutnie nie wiem co mam robić, żeby nie wyglądać jeszcze gorzej. Jak się ostatnio próbowałam pomalować, to aż wyć mi się chciało, bo przykryc tego tym co mam się nie da ;|
Ja czasami mam tak, że smaruję się filtrem, na to pasta cynkowa+tormentiol jako korektor na pryszcze, na to skrobia... Patrzę w lustro - i biegnę do łazienki to wszystko zmyć...
Jak mam gładką skórę, to filtr wygląda na niej cudownie, a jak jest kiepsko, to wygląda to okropnie...
__________________
Maja
wysoka blondynka jest offline  
Stary 2008-07-05, 15:52   #4986
martusia.lol
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 8
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

[quote=QsQs;8100774]martusia.lol ja z dermablendu jestem b. zadowolona. Nie zapycha mnie, kryje mocno a przy tym jakby zlewa sie ze skórą. Jednak na większe strupki/przebarwienia daje dodatkowo korektor. Jest bardzo wydajny, używam prawie codziennie, w ciągu dnia tez coś tam dosmarowuje a starcza na długo... dla mnie jedyny minus to cena widze, ze dermacol jest 7x tańszy także może z nim sprobuje...

a jakiego korektoru uzywasz ? bo ja ten z maybellina taki z pedzelkiem i w sumie zadowolna jestem no ale moglabym zmienic w koncu na jakis inny bo uzywam bo juz z 2 lata i troche mi sie znudzil
martusia.lol jest offline  
Stary 2008-07-05, 17:38   #4987
shima
Raczkowanie
 
Avatar shima
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 247
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

u mnie na twarzy czarna rozpacz i tyle, nic dodac nic ująć. Do poniedziałku albo wtorku muszę wykurowac twarz, jeszcze nie wiem jak to zrobię, ale muszę bo spodziewam się telefonu, po którym będe musiała iść na rozmowę kwalfikacyjną

Jak najszybciej moge sobie poradzić z krostą na brodzie, która boli, i którą rozdziabałam dziś, i z której nic nie wyszło? Teraz jest wielka i czerwona ble
ale podły nastrój tu na forum musimy się wziąć dziewczyny za siebie koniecznie
shima jest offline  
Stary 2008-07-05, 18:35   #4988
wysoka blondynka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: głucho... ciemno...
Wiadomości: 405
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Cytat:
Napisane przez shima Pokaż wiadomość
(...) Jak najszybciej moge sobie poradzić z krostą na brodzie, która boli, i którą rozdziabałam dziś, i z której nic nie wyszło? Teraz jest wielka i czerwona ble (...)
Ja bym zrobiła tak - przecieraj dość często czymś antybakteryjnym - spirytus albo woda utleniona i nakładaj na zmianę:
- maść ichtiolową - u mnie po 2-3 godzinach syf jest na wierzchu i można się go pozbyć
- później Acnefan - ładnie łagodzi zaczerwienienie i zmniejsza opuchliznę.
- na noc możesz dać mieszankę Acnefanu i pasty cynkowej

Rano - jeśli nic nie napuchnie - dawaj na to już tylko tormentiol albo coś takiego. U mnie ta metoda jest najskuteczniejsza.
__________________
Maja
wysoka blondynka jest offline  
Stary 2008-07-05, 19:00   #4989
QsQs
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 1 820
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

shima ja mojego ostatniego rozgrzebanego "roga" przemywałam często afronisem i nakładałam acnefan. Tylko tyle i zeszła gula szybko. Z ogromnym strupem po w 2 dni poradził sobie alantan.
martusia.lol. korektor to kosmetyk, który zużywam bardzo szybko...Najszybciej z kosmetyków kolorowych. Mam już któryś raz cieniutki korektor miss sporty i jestem całkiem zadowolona. Do tego jest taniutki - 6,5zl. to ten http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,20...concealer.html Ale na allegro widze, ze pojawiły sie korektory dermablendu i mam na nie wielka ochote
QsQs jest offline  
Stary 2008-07-05, 19:32   #4990
shima
Raczkowanie
 
Avatar shima
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 247
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

dzięki dziewczyny nie mam wszystkiego z tych specyfików, ale połowa jest więc zaraz ciąg dalszy mojej kuracji jej ale będe miała nauczkę masakra
shima jest offline  
Stary 2008-07-05, 19:54   #4991
tinkussia
Zadomowienie
 
Avatar tinkussia
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 781
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Używała kiedyś któraś z was tego: klik na blizny? znalazłam to w apteczce
tinkussia jest offline  
Stary 2008-07-06, 13:02   #4992
shima
Raczkowanie
 
Avatar shima
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 247
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

ja nie używałam,
czemu się dziewczyny wogóle nie odzywacie jak tam wasze buzie mam nadzieje, ze odpoczywają. Ja walcze z tym syfem na brodzie, wygląda nadal okropnie i ciągle mnie boli ...
shima jest offline  
Stary 2008-07-06, 13:07   #4993
marthusia
Zadomowienie
 
Avatar marthusia
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: unidentified
Wiadomości: 1 949
GG do marthusia
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Cytat:
Napisane przez tinkussia Pokaż wiadomość
Używała kiedyś któraś z was tego: klik na blizny? znalazłam to w apteczce
Ja używałam,na podstarzałą bliznę - z 5,6 lat po zszyciu rany.I szybko dało efekty,bo po dwóch tygodniach chyba przestałam używać,bo nie chciałam,żeby mi cała zniknęła

Ja wczoraj byłam cała w odciskach po paznokciach;s Dzisiaj jest lepiej i narazie mam zajęcie,więc nie wyciskam.
Wytrwałości rodacy!^_^
marthusia jest offline  
Stary 2008-07-06, 14:40   #4994
wysoka blondynka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: głucho... ciemno...
Wiadomości: 405
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

U mnie jest średnio - całość niby ok, ale na policzku coś mi się buduje chyba... narazie walczyłam tylko Acnefanem, bo nie chciałam tego jeszcze wyciągać na wierzch, ale wieczorem chyba dam maść ichtiolową...

Na dekolcie nic mi - chwała Bogu - nie wyszło, pewnie dlatego, że z truskawkami koniec

Nie wiem jak przetrwam to lato - nie chcę stosować mocnych kwasów, bo boję się przebarwień, a z drugiej strony widzę, że mimo zupełnego odstawienia makijażu skóra mi się zanieczyszcza...
__________________
Maja
wysoka blondynka jest offline  
Stary 2008-07-06, 14:59   #4995
azure
Zadomowienie
 
Avatar azure
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 801
GG do azure
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Ja osobiście nie odstawiam kwasów. Bo nawet z nimi nie jest idealnie. Moja cera jest po prostu koszmarna. Po prostu całe lato wysoki filtr i może nie będzie efektów ubocznych. I tak się nigdy nie opalałam. Chociaż dzisiaj bezczelnie siedziałam 10 minut na słońcu. Mam nadzieje że nie będzie większego wysypu. Ryjek się jeszcze goi po ostatnich ekscesach.
azure jest offline  
Stary 2008-07-06, 15:04   #4996
wysoka blondynka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: głucho... ciemno...
Wiadomości: 405
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Ja tylko 2-3 razy w tygodniu nakładam AD. Ale widzę, że jak tylko zrobi się chłodniej, to muszę wrócić do migdała, albo połączyć AD z Eff.
__________________
Maja
wysoka blondynka jest offline  
Stary 2008-07-06, 15:25   #4997
QsQs
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 1 820
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Ja sie nie zamierzam kwasic, jakoś mam wrażenie ze to meczy skore Nie wiem skąd u mnie takie przekonanie ale jestem na nie...
U mnie ogólnie jest ok, ale stanęłam dziś rano w słońcu z lusterkiem powiększającym i zeszłam na ziemie, bo zobaczyłam ze nadal coś tam siedzi pod skora.
Odważyłam sie nałożyć w końcu te allegrowe kapsułki http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=16908, hmm mam nadzieje ze przynajmniej mi sie po tym nie pogorszy...
No i blondynko masz racje, u mnie nawet gruba tapeta nie pogarsza stanu cery. Teraz staram sie mniej fluidowac a zaskórniki i tak sie pojawiają w takim samym stopniu....
QsQs jest offline  
Stary 2008-07-06, 16:11   #4998
WhiteCherry
Zakorzenienie
 
Avatar WhiteCherry
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 17 223
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Cytat:
Napisane przez PAMCIA Pokaż wiadomość

czy to znaczy, że nie można sie wogóle opalać? a jesli bym nawilżała skórę?
właśnie wróciłam po 2 godzinkach na słońcu, ale zawsze zakrywam twarz i głowę, więc jej nie opalam ;-)
__________________
sun goes down
WhiteCherry jest offline  
Stary 2008-07-06, 16:45   #4999
marthusia
Zadomowienie
 
Avatar marthusia
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: unidentified
Wiadomości: 1 949
GG do marthusia
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Nie no opalać napewno można.Z odpowiednim zabezpieczeniem i umiarem.Ja jeszcze nie miałam żadnych złych doświadczeń z leczenia słońcem.Plecy smaruję dobrym filtrem i opalam je ze dwie seryjki po 10 minut.Nigdy nie opalam się na czekoladke,bo jedynym znanym mi negatywnym efektem tego typu zabiegów jest przesuszenie skóy a potem jak wiadomo organizm odbija to sobie i sebum wytwarzane jest w nadmiarze.
Kwasów nigdy nie próbowałam,jakoś strasznie mi to zawsze brzmiało,ale czytnę sobie chyba coś nt. co to takiego.
marthusia jest offline  
Stary 2008-07-06, 16:49   #5000
ashley2344
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 21
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Cytat:
Napisane przez Princessa1357 Pokaż wiadomość
Ja też sie dałam nabrac na tzw. leczenie słońcem moze na początku jest lepiej ale pozniej jest o wiele gorzej zwałaszcza że miałam problem z trądzikiem na plecach dlatego udałam sie do dermatologa przepisał mi super maść bez recepty i nie mam juz ani jednej krostki
nio wlasnie jak sie ta masc nazywa? i ile za nia tak okolo dalas?)
ashley2344 jest offline  
Stary 2008-07-06, 17:14   #5001
ashley2344
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 21
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

ja wlasnie tez mam taki problem
moja twarz wyglada okropnie
ale to i tak jest nic w porownaniu do tego jak wygladalam zimą..
a jeszcze jest pech bo 28 lipca jade na oboz pod namioty na 4 dni (
dodalam tu zdjecia jak moj ryjek wyglada teraz tylko prosze nie przestraszcie sie
i nie katujcie mnie tym ze moja twarz wyglada strasznie bo wiem (
Prosze polećcie mi jakies mascie na to paskudstwo
i pudry podklady korektory itd ktore by pomogly mi to ukryc podczas obozu,
prosze o szybka odpowiedz
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg S1037962.JPG (141,2 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg S1037961.jpg (94,5 KB, 49 załadowań)
ashley2344 jest offline  
Stary 2008-07-06, 17:18   #5002
marthusia
Zadomowienie
 
Avatar marthusia
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: unidentified
Wiadomości: 1 949
GG do marthusia
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Hm,z podkładem nie powinnaś mieć problemu,bo przynajmniej z tego co widać nie masz jakichś mocnych zaczerwienień tylko nierówności.Napewno polecam Bourjois,ale nie jest dostępny dla każdego no i nie jest super tani.Aaah!No Lirene kryjący i rozświetlający napewno polecę.Sama miałam rozświetlający i nawet ten świetnie krył.Tonik nie wiem jaki polecić...jaką masz cerę?Ja uzywam różowego z Ziaji i delikatne podejście do mojej cery dało mi dobre efekty.Pamiętaj,żeby nie używać toników z alkoholem Napisz coś o swojej cerze,jakich kremów teraz używasz i jakie są tego efekty.
marthusia jest offline  
Stary 2008-07-06, 17:26   #5003
ashley2344
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 21
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Cytat:
Napisane przez marthusia Pokaż wiadomość
Hm,z podkładem nie powinnaś mieć problemu,bo przynajmniej z tego co widać nie masz jakichś mocnych zaczerwienień tylko nierówności.Napewno polecam Bourjois,ale nie jest dostępny dla każdego no i nie jest super tani.Aaah!No Lirene kryjący i rozświetlający napewno polecę.Sama miałam rozświetlający i nawet ten świetnie krył.Tonik nie wiem jaki polecić...jaką masz cerę?Ja uzywam różowego z Ziaji i delikatne podejście do mojej cery dało mi dobre efekty.Pamiętaj,żeby nie używać toników z alkoholem Napisz coś o swojej cerze,jakich kremów teraz używasz i jakie są tego efekty.
teraz uwyzam tylko zelu z garniera do oczyszczania twarzy 3 w 1 i pije ziola bratek a i czasem kremu do demakizaju tez z garniera i wlasnie po tym zelu i ziolach mi zeszlo troche bo wczesniej to byla porazka, ale teraz nic mi juz to prawie nie daje
hmm.. a jaki typ cery szczerze powiedziawszy to nie wiem jaki mam bo nie rozrozniam
ale wiem napewno ze nie moge opalac twarzy bo wtedy wysypuje mnie i wygladam potwornie
Bourjois, gdzie go mozna kupic i tak mniej wiecej w jakiej cenie jest?
ashley2344 jest offline  
Stary 2008-07-06, 17:54   #5004
marthusia
Zadomowienie
 
Avatar marthusia
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: unidentified
Wiadomości: 1 949
GG do marthusia
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Po garnierze Ci zeszło,a nie miałaś potem większego wysypu?Z tego co wiem,to też jest b.silny.Z żeli polecam nuno Ziaji. Bourjois jest napewno w superpharm ale gdzie jeszcze to nie wiem,cena to ok.46zł.Ja przynajmniej za tyle miesiąc temu kupiłam.Lirene za to sa do 20zł,w okolicach 15zł.
Radziłabym się przejśc do dermatologa albo gabinetu z zabiegami estetycznymi żeby ktoś Ci powiedział,jaką masz cerę,albo przejść się na oczyszczanie,masz jeszcze troche czasu w razie zaczerwienień zejdą Ci zapewne.Lepiej iść do specjalisty niż próbować i zgadywać na szybkiego.
marthusia jest offline  
Stary 2008-07-06, 19:33   #5005
tinkussia
Zadomowienie
 
Avatar tinkussia
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 781
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Ten lirene w jakim opakowaniu jest?
tinkussia jest offline  
Stary 2008-07-06, 19:48   #5006
marthusia
Zadomowienie
 
Avatar marthusia
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: unidentified
Wiadomości: 1 949
GG do marthusia
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

O tym mówię http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=11853 i o takim samym tylko że w srebrnym pudełku(kryjący)
marthusia jest offline  
Stary 2008-07-06, 22:11   #5007
ashley2344
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 21
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

marthusia, dzieki za rade
wlasnie mialam sie ostatnio wybrac ale cos mi nie wyszlo, ale jakos nie wyszlo
narazie zastosuje Lirene a pozniej jak wroce to jesli zdarze przed kolonia sie wybrac to
bedzie dobrze, ale pojde do prywatnego
a oprocz tego Lirene to cos jeszcze bys mi radziła?
bo ja nie chce wygladac tam jak powtor w ta twarza (
ashley2344 jest offline  
Stary 2008-07-06, 22:41   #5008
eLWhy
Zadomowienie
 
Avatar eLWhy
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 204
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

ashley, to może spróbuj jakąś 'lżejszą' maść, skoro przed wyjazdem CI się nie uda pójść do dermatologa... Gorzej że nie wiesz jak reaguje Twoja twarz na niektóre kosmetyki, więc nie weimy co doradzić, żeby nie było gorzej... [to, co jednym pomaga, u innych może powodowac wysyp]... mi np pomagało czas długi Benzacne, z tym, że po tym niewskazane jest opalanie. Pojawiał się w tym wąttku tez acne derm, acnefan, afronis... wybór jest, coś nawet można wynaleźć do 10zł...


QsQs - bardzo mnie zainteresowałaś tym AllerGalem - pisz jak na Ciebie działa..

Ja mam jutro wizytę u dermatologa.. u tej babki jeszcze mnie nie było, mój tata mówi, że w przychodni ją chwalą (pracuje tam i czasem słyszy pacjentów ).. chciałabym mu wierzyć.. się okaże ;]
eLWhy jest offline  
Stary 2008-07-06, 22:52   #5009
marthusia
Zadomowienie
 
Avatar marthusia
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: unidentified
Wiadomości: 1 949
GG do marthusia
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Cytat:
Napisane przez ashley2344 Pokaż wiadomość
marthusia, dzieki za rade
wlasnie mialam sie ostatnio wybrac ale cos mi nie wyszlo, ale jakos nie wyszlo
narazie zastosuje Lirene a pozniej jak wroce to jesli zdarze przed kolonia sie wybrac to
bedzie dobrze, ale pojde do prywatnego
a oprocz tego Lirene to cos jeszcze bys mi radziła?
bo ja nie chce wygladac tam jak powtor w ta twarza (
Pójście po radę do specjalisty będzie napewno najlepsza decyzja.Tutaj mogę tylko strzelać - Krem-podkład tonujący z Ziaji nuno,podkład kompaktowy z Mannhattan'u.Z maści tormentiol,dla mnie dobry pod podkład,z seri AA Oceanic'a korektor zielony.Nie warto chyba tak testować jeżeli masz dostęp do dermatologa;s chociaż ja osobiście przeszłabym się do gabinetu z medycyną estetyczną,mam o wiele lepsze doświadczenia i wydają się bardziej korzystać z postępu cywilizacyjnego
marthusia jest offline  
Stary 2008-07-07, 00:09   #5010
QsQs
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 1 820
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania cz.2

Cytat:
Napisane przez eLWhy Pokaż wiadomość


QsQs - bardzo mnie zainteresowałaś tym AllerGalem - pisz jak na Ciebie działa..
ładnie nawilżona i miękka skora to na pewno Bardzo jestem ciekawa działania na pryszcze, bo producent wspomina tez coś o działaniu na trądzik, ale trzeba dużej postosowac... zużyje to co mam i jeśli mi w trakcie nie wyskoczą jakieś niespodzianki kupie cale opakowanie, bo myśle ze dla samego efektu nawilżenia warto za ta cene... ale marzy mi sie żeby powstało na świecie coś co całkowicie wyeliminowałoby z mojej twarzy te wszystkie zaskórniki i podskórne grudki
QsQs jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
trądzik

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:13.