Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze! - Strona 62 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-21, 19:48   #1831
justyce
Zadomowienie
 
Avatar justyce
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 190
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Retinol sobie odpuść, polecam retinaldehyd (Diacneal, Diroseal, Ystheal, Eluage) lub tretinoinę/tazarotene (Zorac, Retin-A - ale to już tylko na receptę)..
__________________
Bluegirls come in every size,
Some are wise and some otherwise...
justyce jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-21, 20:01   #1832
green.eyed
Rozeznanie
 
Avatar green.eyed
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 546
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Hej, dzieki za odpowiedz Szkoda, że te ampułki z retinolem nie będą się nadawały, no cóż będę musiała jednak sie wykosztować na któryś z kremików Avene. jeszcze raz dzięki, pozdrawiam
green.eyed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-22, 12:13   #1833
marianna
Rozeznanie
 
Avatar marianna
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 933
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Retinol jest formą wit. A - charakteryzującą się dużą niestabilnościa jak i dużym potencjałem drażniącym.

Retinaldehyd jest łagodniejszy w odbiorze (nie podrażnia) a równie skuteczny
niestety spotykany tylko w kosmetykach Avene które do najtańszych nie nalezą
__________________
<= <= <= to jest kot davinci'ego
marianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-22, 22:16   #1834
justyce
Zadomowienie
 
Avatar justyce
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 190
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

No nie należą, ale w sumie cena jest porównywalna z tymi kremami, co to czynią "cuda z twarzą" (L'Oreal, Garnier, Nivea Visage).. więc już lepiej zainwestować w Avene. Dużo mniej niż w aptece można za nie zapłacić na Allegro lub w aptekach internetowych.
__________________
Bluegirls come in every size,
Some are wise and some otherwise...
justyce jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-22, 22:16   #1835
Weronisia
Zakorzenienie
 
Avatar Weronisia
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 6 713
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Kobietki doradzcie mi jakis peeling do cery naczynkowej, mocno luszczacej sie.
Luszcze sie i luszcze... robie co rusz maseczke aspirynowa, ale chcialabym miec jeszcze cos zamiast maseczki.
Wiem, ze do naczynkowej sa peelingi enzymatyczne, tylko ja nie mam pojecia co to takiego.
Mozecie mi podac kokretne nazwy? Tylko nie polskich firm, bo tu nie mam dostepu do takich.
Ja szukalam tu jakichs enzymatycznych, ale tu takiej nazwy nie ma. Moze cos w skladzie powinno byc a czegos nie?

Podpowiedzcie jak sie pozbyc tych wiszacych skorek, bo glupio wygladam
Weronisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-22, 23:00   #1836
Coco trini
Raczkowanie
 
Avatar Coco trini
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: KrK
Wiadomości: 328
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Weronisiu a stosowałaś może peeling z bromeliny, działa on łagodzaco i pomaga przy regeneracji skóry!Wystarczy że kupisz kapsułki firmy Ortis z ananasem,wysypujesz zawartosc dwóch kapsułek na dłoń mieszając z woda i nakładasz na twarz na 5-10 min, musisz pilnowac tylko aby taka papka nie zaschneła ci na twarzy(najlepiej robic podczas kąpieli)

Edytowane przez Coco trini
Czas edycji: 2006-12-23 o 00:30
Coco trini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-22, 23:08   #1837
Weronisia
Zakorzenienie
 
Avatar Weronisia
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 6 713
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Coco juz pytalam w aptece o te kapsulki z ananasa, ale firmy Ortis tu nie ma. A te, ktore sa, to nie nadaja sie do twarzy.

Boje sie kupic cos w ciemno, nie chce sobie podraznic naczynek.
Weronisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-23, 00:04   #1838
Coco trini
Raczkowanie
 
Avatar Coco trini
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: KrK
Wiadomości: 328
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

hmm.. To może zapytaj w aptece o kapsułki z papainy(najlepiej suchy wyciąg) Basia pisała że one również zawierają bromelainę.Nie znam za bardzo niemieckiego ale może ten preparat byłby dobry ''Bromelain Kapseln-Ananas Enzym"lub "Papaya caps"aa(przypomniało mi sie) i jeżeli robisz zakupy na Mazidłach to tam możesz zaopatrzyć sie w Bromelainę)

Nic innego nie wpada mi do głowy oprócz tego peelingu

Edytowane przez Coco trini
Czas edycji: 2006-12-23 o 00:40
Coco trini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-23, 12:23   #1839
Weronisia
Zakorzenienie
 
Avatar Weronisia
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 6 713
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

OK, dzieki, kupie wiec cokolwiek z bromelaina
Weronisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-23, 14:41   #1840
lipiec7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 279
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Weronisiu czy testowalas juz peeling z papki chocby powstalej z platkow owsianych ,tudzuiez z siemienia lnianego...Ostatnio testowalam dzieki zyczliwosci pewnej osoby olejek do cery suchej Clarins z orchidea i bardzo jestem zadowolona,pomine wazny fakt jak moje ostatnie odkrycie Black Orchid by Tom Ford... ale pomijajac owo zauroczenie olejek taki moze Tobie sie przydac,powinnas natluscic skore Weronisiu,albo chociaz sprobowac,pozdro
lipiec7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-23, 17:56   #1841
Weronisia
Zakorzenienie
 
Avatar Weronisia
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 6 713
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Chętnie bym zrobiła taki peeling z płatków czy otrąb, ale wycyztałam, że może podrażnić naczynka, bo to jest jednak za ostre na naczynka, więc nie próbowałam.

Gdzieś natknęłam się na propozycję namoczenia płatków owsianych lub otrąb pszennych w jogurcie na ok. godzinkę. Nie mam akurat płatkó, ale mam otręby i strasznie mnie korci, żeby spróbować.
Dziś już zrobiłam w rozpaczy maseczkę aspirynową na twarz, szyję i dekold. Pozbyłam się skórek, ale teraz po kilku godzinach znowu czuję ściągnięcie skóry i już widać tworzące się łuski.
We wtorek mam imprezę u znajomych, więc muszę coś zrobić z tymi skórkami. Chyba zrobię sobie peeling z otrąb.

A czy peeling z kawy nadaje się też do twarzy? Bo do ciała go używam i jestem bardzo zadowolona. Na samą twarz nigdy nie nakładałam ...
Weronisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-23, 18:42   #1842
mewcia
Raczkowanie
 
Avatar mewcia
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 268
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

czytam sobie was i czytam i powiem szczerze wkrecajace to jest baaaardzo jeszcze nie tak dawno bylam calkiem zielona a teraz wlasnie czekam na przesylke z mazidel

mam ogromna ochote na te wszystkie kwasiki i wtaminki ale mam kilka watpliwosci. W sumie jakis czas temu postanowilam zrobic cykl zluszczan kwasem pirogronowym u dermatologa. Jestem na razie po pierwszym ale zawiodlam sie bardzo bo stezenie bylo 48% a skorka luszczyla mi sie nieznaczenie na nosie i pyci fragment kolo policzka i zastanawiam sie czy nie zrezygnowac z tych kosztownych dermatologicznych "operacji". Niby efekty maja byc po kilku razach no ale...

mysle zeby wprowadzic sobie do kuracji effaclar k, ukrecic jakis tonik z migdalowym, nawilzacze i filtry to wiadomo zastanawia mnie tez witaminka c ale czy nie jestem za mloda na tak aktwne skladniki? (21) a diacneal? warto?
__________________
mewcia
mewcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-23, 19:43   #1843
lipiec7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 279
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Weronisiu nie ryzykuj ,kawa moze ostro Ciebie podraznic.Ja zauwazylam,ze u mnie ten popularny peeling spowodowal nadwrazliwosc i musialam sie ratowac cold cream avenki .Obecnie stosuje miks olivy z oliwek i soku z pomaranczy i brazowy cukier,i TZ chwali moja skore (wspomagam sie milk bubchena)))Sprobuj z otrebami.Ja mysle,ze moze lepiej byloby zlagodzic ryzyko podraznienia aby najpierw zalac goraca woda tak na godzine i dopiero pozniej odcedzic i w jogurt,tak mysle...I wyprobuj jakis olejek ,czuje ze albo kapsulki z dm firmy alverde ,albo z kuracji hauschkowej ...A jakie masz oleje w domu?
lipiec7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-24, 12:15   #1844
Kacha30
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 354
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

kawka na twarz naczynkowa to lepiej nie ale probowałam ostatnio Xerial Gommant - SVR (jest w opisie na KWC) i polecam , bardzo delikatniutki , mam pojedyncze naczynka, troche na policzkach i koło nosa i te drobineczki , zadnej krzywdy im nie robia a skóra po peelingu gładka.
Kacha30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-24, 14:17   #1845
Weronisia
Zakorzenienie
 
Avatar Weronisia
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 6 713
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Lipiec i Kacha dzieki za rady.

Ja w domu mam kilka olejkow. Kupilam jojobe, z orzechow laskowych i migdalowy. Mam tez sporo olejkow eterycznych, aby wlasnie do tych olejow dodawac.
W kuchni mam jeszcze olej lniany i oliwe z oliwek, ale nie wiem czy to sie przyda do twarzy.

Wiem, ze do twarzy polecany jest z orzechow laskowych. Probowalam raz z dodatkiem olejku geraniowego i smierdzialo to okropnie. No i twarz byla strasznie tlusta, a nie nawilzona.

Moze sprobuje znowu tego oleju, ale ja wole jak cos sie natychmiast wchlania np. jakis zel.
Poki co uzywam chetnie kremu z mocznikiem 5% i bardzo mi sie ten kremik podoba.

Zrobie sobie peeling z zaparzonych otrab i Wam opowiem czy bylo dobrze czy nie.
Weronisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-25, 10:24   #1846
lipiec7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 279
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Mysle,ze wlasnie olej z lnu moze byc Tobie najbardziej pomocny,prosze przestuj jednak za uchem badz na szyi.Mysle,ze maseczka na gazie z glutem z siemienia lnnianego rowniez moze byc bardzo pomocna a moze nawet bardziej...sadze ze najpierw delikatnie z platkami owsianymi pokombinuj,uprzednio rozmiekczonymi woda przegotowana ,odcedzone,ostudzone pozniej niech mocza sie w jogurcie i lekko masuj buzke,po jakims czasie naloz sobie conajmniej na pol godziny glut z siemienia ,zycze jak najszybciej poprawy cery abys byla na imprezie piekna reklama biochemii pozdro
lipiec7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-26, 18:29   #1847
Weronisia
Zakorzenienie
 
Avatar Weronisia
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 6 713
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Zrobilam dzis peeling z trab pszennych. Zaparzylam je 1 godzine w wodzie, potem dalam do jogurtu i na twarz. Wcale nie drapalo. Twarz nic nie podrazniona, lekko wypeelingowana, ale poki co wystarczylo, zeby suchych skorek na twarzy sie nie bylo
Weronisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 20:44   #1848
podziomka
Zadomowienie
 
Avatar podziomka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: somewhere over the rainbow
Wiadomości: 1 338
GG do podziomka
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Hej Moze ktos mi poradzi jak przeprowadzic kuracje.Mam twarz mieszana z masa podskornych grudek i krostek.Zastanawiam sie czy zaczac od stosowania Isotrexinu czy wziac sie odrazu za Atrederm (najnizsze stezenie).Narazie zuzylam 2 tubki AD ,ale efektow prawie nie widac.Przed wakacjami uzywalam Lysanel Activ i nawet sie dobrze sprawowal ,ale chce cos silniejszego , zeby do konca oczyscic skore.Czy Isotrexin poradzi sobie tak dobrze jak Atrederm?I co do niego dolaczyc Effaclar K?
podziomka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 11:47   #1849
blondie-b1
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 693
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Hej dziewczyny! Piszę do Was z nadzieją, że pomogą mi "filtrowe specjalistki" Dodam,że wcześniej nie uzywałam filtrów i nie mam o nich dużego pojęcia. Dopiero zaczytuję się w biochemii, ale mam straszny mętlik w głoowie. Piszę w tym wątku z nadzieją, że pomożecie mi indywidualnie dobrać kurację. Mam skórę mieszaną ze skłonnością do przesuszania. Chciałabym oczyścić strefę T z zaskórników. Myśłałam o Avene Cleanance K - chciałaby m aby to oczyszczanie było bardziej powolne i delikatne. Jak na razie uzywam tylko żelu Avene Cleanance (od dwóach miesięcy) i jestem z niego bardzo zadowolona.
Ale nie wiem jaki filtr powinnam używać na dzień? Czy mogłybyście polecić mi jakiś dobry nawilżający kremik z filtrem?
A i czy powinnam uzywać wszystko z Avene czy mogę mieszać firmy, np.zamiast Cleanance K kupić Effaclar?
Muszę jeszcze dodać, że nie mam rozszerzonych naczynek, ale bardzo dużą skłonność do rumienia napadowego, np. przy wysokiej temperaturze bądź przy silnych emocjach.
Bardzo Was proszę o pomoc, chciałabym stworzyć jakąś logiczną pielęgnację.
blondie-b1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 13:01   #1850
Coco trini
Raczkowanie
 
Avatar Coco trini
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: KrK
Wiadomości: 328
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Cytat:
Napisane przez blondie-b1 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny! Piszę do Was z nadzieją, że pomogą mi "filtrowe specjalistki" Dodam,że wcześniej nie uzywałam filtrów i nie mam o nich dużego pojęcia. Dopiero zaczytuję się w biochemii, ale mam straszny mętlik w głoowie. Piszę w tym wątku z nadzieją, że pomożecie mi indywidualnie dobrać kurację. Mam skórę mieszaną ze skłonnością do przesuszania. Chciałabym oczyścić strefę T z zaskórników. Myśłałam o Avene Cleanance K - chciałaby m aby to oczyszczanie było bardziej powolne i delikatne. Jak na razie uzywam tylko żelu Avene Cleanance (od dwóach miesięcy) i jestem z niego bardzo zadowolona.
Ale nie wiem jaki filtr powinnam używać na dzień? Czy mogłybyście polecić mi jakiś dobry nawilżający kremik z filtrem?
A i czy powinnam uzywać wszystko z Avene czy mogę mieszać firmy, np.zamiast Cleanance K kupić Effaclar?
Muszę jeszcze dodać, że nie mam rozszerzonych naczynek, ale bardzo dużą skłonność do rumienia napadowego, np. przy wysokiej temperaturze bądź przy silnych emocjach.
Bardzo Was proszę o pomoc, chciałabym stworzyć jakąś logiczną pielęgnację.
Nie musisz używać wszystkiego z Avene!. Ten Effaclar będzie dobry na początek oczyści pory i buzia bedzie gładszaOczywiście jak cie bedzie wysuszała to Krem nawilżajacy o prostym składzie (odsyłam do wątku nawilżanie podczas kuracji kwasowo-retinowej)Z filtrów niestety nic ci nie zaproponuje musisz isc do apteki i poprosic o próbki wtedy zobaczysz co Ci bardzej służy albo przeglądnoć KWC Effaclar K możesz stosować na początku co 2-3 dnia(na noc) w dni bez niego jakiś nawilżacz a z rana filtrNa poczatek wystarczy! pozniej stopniowo możesz wprowadzac jakies produkty
Coco trini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 13:54   #1851
blondie-b1
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 693
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Dziękuję Coco trini
Proszę tez o inne opinie
We wtorek chcę zrobic internetowe-kwasowe zakupy więc wszystkie podpowiedzi mile widziane
blondie-b1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 14:10   #1852
Coco trini
Raczkowanie
 
Avatar Coco trini
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: KrK
Wiadomości: 328
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Możesz jesze przed nałożeniem filtra wysmarować sie serum z wit.C(domowej roboty albo kupne)ewentualnie jeszcze kremem, który zawiera silikony-dzieki którym lepiej wchłaniaja sie fitry(musisz sukać w składach wszystko co z końcówką cone np.methicone, dimethicone,itd.)Osobisci e moge polecić "Krem antybakteryjny Oceanic AA Young intensywna pelegnacja" albo Hydrożel Olay z serii Active Hydrating
Coco trini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 15:12   #1853
Weronisia
Zakorzenienie
 
Avatar Weronisia
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 6 713
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Blondi mysle, ze Coco ma racje i Effaklar K jak najbardziej tez polecam.
Jesli nie uzywasz innach kwasow, to Effaklar K, mozesz uzywac codziennie na noc. Jesli bedzie Cie wysuszal, to godzine po Effaklarze mozesz dac jakis nawilzacz np. Avene HOL, Physiogel, LRP Toleriane itp.

Na dzien filtr. Nie krem z filtrem, lecz filtr 50+. Nie polecam LRP DP bo mocno przesusza skore, wiec jesli chcesz nawilzyc to lepiej wybierz Avene Emulsje 50+. Jesli jednak kupisz LRP DP to pod spod mozesz dac jakis kremik np. LRP Active C, lub inny np. mocno nawilzajacy. Ja daje po LRP DP krem Avene HOL lub krem z mocznikiem, wtedy mnie tak ten filtr nie wysusza.

Jesli masz problemy z rumiencami, wiec traktuj cere jak naczynkowa, czyli unikaj kwasow AHA. W tym wypadku jak najbardziej polecam Effaklar K, bo zawiera tylko BHA, ktore nie draznia naczynek.

Ostroznie tez z kremami zawierajacymi wit. C - lepiej najpierw wyprobuj probke (u mnie Active C powodowal rumience, wrecz buraka).

I unikaj kosmetykow zawierajacych alkohol.
Weronisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 15:56   #1854
blondie-b1
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 693
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Weronisia bardzo dziekuję Ci za poradę. Bardzo dużo informacji mi podałaś Właśnie chciałam zapytać o filtry... A mi to się marzył właśnie krem z filtrem, myślałalm tak o 20-30 góra
Widzę, że jeszcze dużo muszę się nauczyć
blondie-b1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 17:08   #1855
Kacha30
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 354
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Kwasy i filtry jakos ogarnełam tzn wybrałam to co mi słuzy czyli Effaclar K , Acne derm i emulsje oraz mleczko 50 -Avene . AHA - narazie wstrzymuje sie ze wzgledu na skłonnosc do naczynek (ale w sumie nie jest zle) . Retinoidy (YSTHEAL) teraz bede stosowac po raz pierwszy i mam pytanie do Weteranek : co ile go nakładac? czy na poczatke wystarczy co 3-4 dni? i czy po np godzinie od nałozenia kremu moge zastosowac w razie potrzeby krem nawilzajacy ?
Jeszcze jedno : czy w trakcie tych 3-4 dniowych przerw mozna uzywac effaclaru ?
Kacha30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 17:50   #1856
Weronisia
Zakorzenienie
 
Avatar Weronisia
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 6 713
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Kacha30 możesz zrobić dokładnie tak jak napisałaś czyli co 3-4 dni Ystheal, w pozostałe dni Effaklar K.

Godzine po nałożeniu Ysthealu lub Effaklaru K możesz nałożyć nawilżacz

Jeden dzień w tygodniu możesz zostawić tylko na sam nawilżacz, czyli w ten dzień nie dajesz zni Ysthealu ani Effaklaru K.
Weronisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 19:54   #1857
Kacha30
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 354
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Dzieki Weronisia za rady siedze sobie teraz z Ysthealem na gebusi . Licze ze mnie z czasem nie pozapycha
Kacha30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 20:49   #1858
blondie-b1
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 693
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Cytat:
Napisane przez Weronisia Pokaż wiadomość
Blondi mysle, ze Coco ma racje i Effaklar K jak najbardziej tez polecam.
Jesli nie uzywasz innach kwasow, to Effaklar K, mozesz uzywac codziennie na noc. Jesli bedzie Cie wysuszal, to godzine po Effaklarze mozesz dac jakis nawilzacz np. Avene HOL, Physiogel, LRP Toleriane itp.

Na dzien filtr. Nie krem z filtrem, lecz filtr 50+. Nie polecam LRP DP bo mocno przesusza skore, wiec jesli chcesz nawilzyc to lepiej wybierz Avene Emulsje 50+. Jesli jednak kupisz LRP DP to pod spod mozesz dac jakis kremik np. LRP Active C, lub inny np. mocno nawilzajacy. Ja daje po LRP DP krem Avene HOL lub krem z mocznikiem, wtedy mnie tak ten filtr nie wysusza.

Jesli masz problemy z rumiencami, wiec traktuj cere jak naczynkowa, czyli unikaj kwasow AHA. W tym wypadku jak najbardziej polecam Effaklar K, bo zawiera tylko BHA, ktore nie draznia naczynek.

Ostroznie tez z kremami zawierajacymi wit. C - lepiej najpierw wyprobuj probke (u mnie Active C powodowal rumience, wrecz buraka).

I unikaj kosmetykow zawierajacych alkohol.
Wiem, że to zabrzmi śmiesznie, ale który to krem Avene HOL?
blondie-b1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 22:06   #1859
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 343
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Cytat:
Napisane przez blondie-b1 Pokaż wiadomość
Wiem, że to zabrzmi śmiesznie, ale który to krem Avene HOL?
To wcale nie śmieszne, niektóre skróty już tu mają swoje "odrębne życie". Jak przeczytasz, że ktoś nakłada LU na DP i idzie z TŻ do GC, to sie nie zdziw
Chodzi o Avene Hydrance Optimale Legere
__________________
Adoptuj psa! Wirtualnie - http://chorzow.schronisko.com/

Erato jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-31, 00:48   #1860
klaraveritas
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 24
Dot.: Kuracje kwasowo-retinoidowe: opisy doświadczeń na własnej skórze!

Witam was moje wizazanki:P

Nie chcialo mi sie przegladac calego watku:P dlatego mam pytanko... obecnie stosuje zorac co 2 dni, w szafce lezy acne derm i moje pytanie czy moge wlaczyc acne derm razem z zorackiem? jeden dzien AD drugi Zorac i tak w kolko? chcialbym pozbyc sie przebarwien

Wszytskim zycze szczesliwego nowego roku:P
klaraveritas jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
kwasy, kwasy aha, retinoidy

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-03-27 18:40:48


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:43.