Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń - Strona 33 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-04-11, 08:46   #961
iszsza
Zadomowienie
 
Avatar iszsza
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Waterford, Irl
Wiadomości: 1 444
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Dziewczyny wiem że to docelowo nie ten wątek ale w wyszukiwarce nie znalazłam, mianowicie chodzi mi o kwasy AHA 10%. Dostałam od siostry (pracuje w kosmetykach) słoiczek próbke kwasu AHA właśnie 10% ale nie było tam nic napisane bo to tylko próbka (bez opakowania). I chciałabym wiedzieć: czy to duże stężenie? ile to trzymać? czy podobnie pielęgnowac skórę jak po "migdałku"? chciałabym na plecy zrobić, jesli to w ogóle się nadaje. Liczę na Wasza pomoc, wiem że znacie sie na rzeczy
__________________
don't make a photograph - just take it
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=229365

iszsza jest offline  
Stary 2007-04-11, 14:26   #962
anah
Zakorzenienie
 
Avatar anah
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 689
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Cytat:
Napisane przez iszsza Pokaż wiadomość
Dziewczyny wiem że to docelowo nie ten wątek ale w wyszukiwarce nie znalazłam, mianowicie chodzi mi o kwasy AHA 10%. Dostałam od siostry (pracuje w kosmetykach) słoiczek próbke kwasu AHA właśnie 10% ale nie było tam nic napisane bo to tylko próbka (bez opakowania). I chciałabym wiedzieć: czy to duże stężenie? ile to trzymać? czy podobnie pielęgnowac skórę jak po "migdałku"? chciałabym na plecy zrobić, jesli to w ogóle się nadaje. Liczę na Wasza pomoc, wiem że znacie sie na rzeczy

Jaki to dokładnie kwas AHA a może jest to połączenie kilku kwasów. Na początek przeczytaj ten tekst:
http://www.jaworek.net/kosmetyki/fascynacja_kwasy.php

Jeżeli to pierwsze spotkanie z kwasami, to wybrałabym jakiś niskoprocentowy tonik z mazideł.
Zapraszam do rozejrzenia sie na biochemii
anah jest offline  
Stary 2007-04-11, 22:18   #963
paulina92
Zadomowienie
 
Avatar paulina92
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 417
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

a jagbym zrobila sobie ten peeling pod koniec kwietnia to bym mogla wyjsc na plaze w czerwcu/lipcu ??
paulina92 jest offline  
Stary 2007-04-11, 22:36   #964
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

eeee spoko mozesz
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2007-04-11, 22:45   #965
anah
Zakorzenienie
 
Avatar anah
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 689
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Cytat:
Napisane przez paulina92 Pokaż wiadomość
a jagbym zrobila sobie ten peeling pod koniec kwietnia to bym mogla wyjsc na plaze w czerwcu/lipcu ??

Ja nie wychodziłabym tzn. na plażę wyjść można, ale nie opalałabym się, nawet jakbym sie porządnie nafiltrowała.
Mając w perspektywie plażowanie nie robiłabym peelingu.
anah jest offline  
Stary 2007-04-11, 23:17   #966
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

ale podobno ok 28 dni potrzeba na calkowite odnowienie( wymiane starego naskorka na nowy)skory? wiec juz chyba nie bedzie tak wrazliwa po tym peelingu zrobionum miesiac wczesniej?( a tak w nawiasie naomi ma krem po ktorym jej skora odnawia sie calkowicie juz po 2 tyg faza!! full na niego hajsu wydaje:P)
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2007-04-11, 23:21   #967
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

ale nie masz zamiaru opalac sie plackiem?
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2007-04-12, 00:23   #968
_margot_
Raczkowanie
 
Avatar _margot_
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 44
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

myślicie że zamiast spirytu może być spirytus salicylowy(oczywiście po przeliczeniu proporcji)? kurcze najmniejsza butelka etanolu kosztuje 20 parę pln, a spirytus salicylowy to jednak parę groszy. Używała z Was któraś salicylowego i jest OK?

z tego co wiem to Bioderma tonująca z filtrem ma tragiczny kolor. A ta SVR? też pomarańczka?

pozdrawiam
_margot_ jest offline  
Stary 2007-04-12, 00:34   #969
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

mysle ze chyba moze byc a co inne wizazanki mysla? aa jak tam plecki?? bo robilas ostatnio peeling? oblaza bardzo?
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2007-04-12, 01:25   #970
_margot_
Raczkowanie
 
Avatar _margot_
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 44
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

[quote=olkie;4119242]aa jak tam plecki??

Hej Olkie
lekko przesuszone i tyle, a to było 3 dni temu i niby 25%
na dniach walnę sobie 40% tylko nad tym procentem alkoholowym jeszcze sie zastanawiam
a Ty jak tam?
_margot_ jest offline  
Stary 2007-04-12, 11:23   #971
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

czekam na dostawe kwasu.kurcze ale nie ma mnie w domq akurat bede za tydzien i juz pewnie bedzie.wtedy zrobie foto przed peelingiem( dekold bede meczyc nim na poczatek!) zaraz po i pozniej co 1 dzien az do calkowitej wylinki
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2007-04-12, 11:32   #972
Maggie-79
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 1 350
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Cytat:
Napisane przez _margot_ Pokaż wiadomość
myślicie że zamiast spirytu może być spirytus salicylowy(oczywiście po przeliczeniu proporcji)? kurcze najmniejsza butelka etanolu kosztuje 20 parę pln, a spirytus salicylowy to jednak parę groszy. Używała z Was któraś salicylowego i jest OK?

z tego co wiem to Bioderma tonująca z filtrem ma tragiczny kolor. A ta SVR? też pomarańczka?

pozdrawiam
SVR tonujacy ma wg mnie calkiem przyzwoity kolor
Maggie-79 jest offline  
Stary 2007-04-12, 11:48   #973
arwenasz
Raczkowanie
 
Avatar arwenasz
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 80
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

SVR ma fajny, ale jasny kolor, coś pod różowy, wyglądam w nim jak w dobrym podkładzie, nie ściera się. Ogólnie byłby super, ale mnie niestety zapycha po dłuzszym używaniu. Ale tak to bardzo przyjemny, dla mnie do użytku doraźnie.
arwenasz jest offline  
Stary 2007-04-12, 14:11   #974
paulina92
Zadomowienie
 
Avatar paulina92
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 417
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

ja chcem robic peeling tylko na twarz no i jakbym juz chciala sie opalac to bym twarzyczke zaslonila ja sobie nie wyobrazam wakacji bez opalania i w tym moj probem bo boje sie ze moja skora nie zdazy sie odnowic

co to jest to SVR jakis filtr ?? bo tez bym musiala jakis zakupic znacie jakies tanie a dobre ?
paulina92 jest offline  
Stary 2007-04-12, 14:23   #975
Maggie-79
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 1 350
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Cytat:
Napisane przez paulina92 Pokaż wiadomość
ja chcem robic peeling tylko na twarz no i jakbym juz chciala sie opalac to bym twarzyczke zaslonila ja sobie nie wyobrazam wakacji bez opalania i w tym moj probem bo boje sie ze moja skora nie zdazy sie odnowic

co to jest to SVR jakis filtr ?? bo tez bym musiala jakis zakupic znacie jakies tanie a dobre ?
tak, SVR to filtr - tu link do KWC:

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=1409
Maggie-79 jest offline  
Stary 2007-04-12, 14:37   #976
paulina92
Zadomowienie
 
Avatar paulina92
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 417
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

thx fajny ale ja szukam czegos jeszcze tanszego
paulina92 jest offline  
Stary 2007-04-12, 14:48   #977
Maggie-79
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 1 350
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Cytat:
Napisane przez paulina92 Pokaż wiadomość
thx fajny ale ja szukam czegos jeszcze tanszego
tansze sa filtry Iwostinu
Maggie-79 jest offline  
Stary 2007-04-12, 16:08   #978
_margot_
Raczkowanie
 
Avatar _margot_
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 44
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

no niestety coś za coś, jak tańsze to raczej niestabilne, "poniżej" Iwostinu bym nie schodziła

Dziewczyny, czy któraś z Was używała tego barwiącego SVR z blokerem zarówno 50 jak i 100? Czy stówa jest marchewkowa? na wizażu tak z tego wynika, że jednak 100 inaczej trochę barwi
już się praktycznie zdecydowałam wypróbować tą 50 jeśli 100 ma faktycznie taki beznadziejny kolor
_margot_ jest offline  
Stary 2007-04-13, 08:51   #979
utrapienie
Rozeznanie
 
Avatar utrapienie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 735
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Cytat:
Napisane przez Maggie-79 Pokaż wiadomość
SVR tonujacy ma wg mnie calkiem przyzwoity kolor
Mi się też wydaje, że kolorek jest znośny... Wprawdzie teraz odkryłam puder Manhattan, który może ideałem nie jest, ale kolor ma robiony chyba pode mnie , ale SVR szczególnie na wakacje np. w górach sobie bardzo cenię.

_margot_ o 100 SVR nie mogę nic napisać, bo niestety jej nie miałam.
utrapienie jest offline  
Stary 2007-04-13, 09:22   #980
iszsza
Zadomowienie
 
Avatar iszsza
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Waterford, Irl
Wiadomości: 1 444
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Cytat:
Napisane przez anah Pokaż wiadomość
Jaki to dokładnie kwas AHA a może jest to połączenie kilku kwasów. Na początek przeczytaj ten tekst:
http://www.jaworek.net/kosmetyki/fascynacja_kwasy.php

Jeżeli to pierwsze spotkanie z kwasami, to wybrałabym jakiś niskoprocentowy tonik z mazideł.
Zapraszam do rozejrzenia sie na biochemii
to nie moje pierwsze spotkanie z kwasem. Obecnie stosuje tonik migdałowy bo przygotowuje się do "migdałka".
A co do tego kwasu to problem tkwi w tym że nic tam nie jest napisane i nie mam pojęcia czy to tylko AHA czy jeszcze coś? ale jak czytam to stężenia zaczynają sie od 15% a ten ma 10% i jego postać (krem) mówi mi że nie jest on silny. Chyba spróbuje go na plecy bo przecieram je już tonikiem. tylko jak zmyć ten kwas? wodą? czy jakimś neutralizatorem?
__________________
don't make a photograph - just take it
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=229365

iszsza jest offline  
Stary 2007-04-13, 15:01   #981
_margot_
Raczkowanie
 
Avatar _margot_
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 44
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Cytat:
Napisane przez iszsza Pokaż wiadomość
to nie moje pierwsze spotkanie z kwasem. Obecnie stosuje tonik migdałowy bo przygotowuje się do "migdałka".
A co do tego kwasu to problem tkwi w tym że nic tam nie jest napisane i nie mam pojęcia czy to tylko AHA czy jeszcze coś? ale jak czytam to stężenia zaczynają sie od 15% a ten ma 10% i jego postać (krem) mówi mi że nie jest on silny. Chyba spróbuje go na plecy bo przecieram je już tonikiem. tylko jak zmyć ten kwas? wodą? czy jakimś neutralizatorem?
jeżeli to 10% AHA (nawet przy niskim pH jeżeli takowe posiada) to raczej szkoda tego na plecy, ja bym kładła to na noc na twarz w charakterze maseczki i rano zmywała tym czym zwykle, cudów bym się raczej nie spodziewała, pewnie zwężyłoby Ci pory i wyrównało koloryt, zależnie od tego jak reagowałaby skóra, smarowałabym się codziennie bądź rzadziej
kiedyś smarowałam sobie plecy kremem 35% AHA lepsiejszej firmy, efekt był ale po całym kremie (30ml), paru miesiącach smarowania, trochę wyblakły mi po nim przebarwienia, nie zmywałam tego jakoś specjalnie
Trochę szkoda że na dobrą sprawę nic nie wiesz o tym kremie
jakie ma konkretnie ph (od tego bardzo zależy moc samego kwasu) i jaki to konkretnie kwas, ale i tak na plecki to trochę za mało
_margot_ jest offline  
Stary 2007-04-13, 15:04   #982
_margot_
Raczkowanie
 
Avatar _margot_
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 44
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

smarowałabym się codziennie*
oczywiście na noc
_margot_ jest offline  
Stary 2007-04-13, 16:52   #983
karolinkamalinka
Zadomowienie
 
Avatar karolinkamalinka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 065
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Dziewczyny, wiem ,że to juz gdzieć było w tym wątku,ale nie mogę teraz znaleźć (wątek jest już obszerny ).Dziś dostałam paczkę z mazideł z kwasem migdałowym i mam pytanie: czy mogę go rozpuścić w wodzie mineralnej (niegazowanej oczywiście) lub w wodzie przegotowanej,czy to musi być koniecznie woda destylowana???
karolinkamalinka jest offline  
Stary 2007-04-13, 17:53   #984
kaemka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 277
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Cytat:
Napisane przez karolinkamalinka Pokaż wiadomość
Dziewczyny, wiem ,że to juz gdzieć było w tym wątku,ale nie mogę teraz znaleźć (wątek jest już obszerny ).Dziś dostałam paczkę z mazideł z kwasem migdałowym i mam pytanie: czy mogę go rozpuścić w wodzie mineralnej (niegazowanej oczywiście) lub w wodzie przegotowanej,czy to musi być koniecznie woda destylowana???
Koniecznie destylowana.
__________________
Mądrość przychodzi z wiekiem. Najczęściej jest to wieko od trumny.
kaemka jest offline  
Stary 2007-04-13, 18:56   #985
basiao84
Wtajemniczenie
 
Avatar basiao84
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Zabrze
Wiadomości: 2 423
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Cytat:
Napisane przez kaemka Pokaż wiadomość
Koniecznie destylowana.
A ja rozpuszam w przegotowanej, i jest ok.

Tylko do toniku używam wody do iniekcji.
basiao84 jest offline  
Stary 2007-04-13, 19:58   #986
karolinkamalinka
Zadomowienie
 
Avatar karolinkamalinka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 065
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

W poście nr 222 tego wątku (jednak znalazłam ) Erato pisze,że woda nie musi być destylowana,że może być butelkowa.Hm, chyba spróbuję z ta wodą przegotowaną, bo dziś już nie mam możliwości zakupu destylowanej.

Kaemka, a czy wiesz dlaczego musi być destylowana? Czy to ma wpływ na włąściwość "mikstury"?

basiao84 rozpuszczasz kwas w ciepłej czy zimnej wodzie?
karolinkamalinka jest offline  
Stary 2007-04-13, 20:34   #987
cava
Zakorzenienie
 
Avatar cava
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 11 321
Re: Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Woda musi być po prostu czysta. Moze być przegotowana, lub mineralna (tylko nie gazowana )

Woda destylowana jest po prostu bezpieczna bo nie ma w niej nic prócz wody - żadnych minerałów, brudów, bakteri - i raczej wymagana jest przy robieniu kosmetyków które potem trochę stoją - np. toników. Ale mozna ją zastąpić np hydrolatem, albo wodą co do której mamy 100% pewności że nic się w niej nie zalęgnie - np. bardzo długo gotowaną.
Przy peelingu może być IMO nawet kranówa jak nie chlorowana i czysta bez groźnych bakteri (np. z filtra) i przegotowana.

Kwasmigdałowy lepiej się rozpuszcza w ciepłej wodzie, ale wystarczy woda letnia.
__________________
Cava

sklerotnik funkcjonalny


Myślę sobie, że
ta zima kiedyś musi minąć.
KN

Edytowane przez cava
Czas edycji: 2007-04-13 o 20:35 Powód: dopisek
cava jest offline  
Stary 2007-04-13, 20:47   #988
kaemka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 277
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

[quote=karolinkamalinka;41 31959]W poście nr 222 tego wątku (jednak znalazłam ) Erato pisze,że woda nie musi być destylowana,że może być butelkowa.Hm, chyba spróbuję z ta wodą przegotowaną, bo dziś już nie mam możliwości zakupu destylowanej.

Kaemka, a czy wiesz dlaczego musi być destylowana? Czy to ma wpływ na włąściwość "mikstury"?/quote]

Destylowana albo oczyszczona czyli pozbawiona wszystkich zbędnych elementów, które mogłyby wchodzić w niepożądane reakcje z kwasem. Przegotowanie wody tego nie gwarantuje, choćby dlatego że gotujesz w metalowym naczyniu i śladowe ilości tychże mogą się dostać do wody. Na mazidłach i wcześniej u Basi Kwiatkowskiej też zawsze było podawane, że do samodzielnie produkowanych mikstur używamy wody oczyszczonej, ale każdy robi, jak uważa.
__________________
Mądrość przychodzi z wiekiem. Najczęściej jest to wieko od trumny.
kaemka jest offline  
Stary 2007-04-13, 20:52   #989
karolinkamalinka
Zadomowienie
 
Avatar karolinkamalinka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 065
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

Kaemka , Cava dziękuję za to objaśnienie
karolinkamalinka jest offline  
Stary 2007-04-13, 20:57   #990
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Peeling migdałowy - wymiana doświadczeń.

konieczmie destylowana!!! mineralna jak sugeruje nazwa zawiera mineraly i pierwiaztki ktore moga z kwasem i tworzyc skodliwe zwiazki. dlatego przy roznych doswiadczeniacz uzywamy tylko destylowanej.najprostszym spodobem w miare oczyszczenia jej jej ze zwiazkow i soli jest przegotowanie.lepiej destylowana
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kwasy, peeling

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:15.