Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń - Strona 59 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-03-15, 12:06   #1741
Gustawek
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 621
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Dzięki Marika trochę mnie uspokoiło to co napisałaś może niepotrzebnie panikuję ale nie spodziewałam się takich skutków. Wielkie dzięki i obiecuję zameldować jak się sytuacja rozwinie
Gustawek jest offline  
Stary 2008-03-15, 22:02   #1742
amanda-1a
Raczkowanie
 
Avatar amanda-1a
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 474
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez Gustawek Pokaż wiadomość
W miejscach gdzie smarowałam się retinem (wzdłuż lini nosowo-wargowych) mam jakąś ciemniejszą skórę (przebarwienia) . Czuję że jak ta skorupa popęką to będę zrzucać skórę płatami jak jaszczur jakis. Teraz pytanie do Was: czy to normalne efekty po tym peelingu?,
Stosowanie wczesniej preparatów z pochodnymi wit.A (własnie retinoidy - Retin A, Roaccutane, itp.) - jak mnie uczono i "uczulano" na szkoleniach - jest przeciwwskazaniem do stosowania kwasów. Łatwo wtedy o zbyt silny efekt - coś w stylu jak piszesz... Czy powiedziałaś kosmetyczce, co stosowałaś/stosujesz? (Powinna Cię o to dokladnie wypytać)
Cytat:
Napisane przez Gustawek
czy 40 % stężenie na pierwszy raz przy tłustej ale wrażliwej skórze, nigdy nie "kwaszonej" to jest zgodne z regulami sztuki? I czy możliwe że dostałam jakiś inny kwas, np. mlekowy? bo po migdale efekty mialy być bardzo łagodne.
40% przy migdałowym jest OK, to słaby kwas...

Przy okazji jeszcze moja "przygoda" z kwasami.
Miałam peeling kwasem TCA+mlekowy. Co prawda nie na trądzik, a w celu rewitalizacji skóry i spłycenia zmarszczek - tak, tak, już te latka
Był to Enerpeel EL; wykonane miałam jedynie 2 zabiegi (w odstępie miesiąca).
Co tu dużo mówić... Jestem zachwycona! Po tylko tych dwóch zabiegach, "kurze łapki" praktycznie są niewidoczne! Naprawdę podchodziłam do tego sceptycznie, ale rzeczywiście działa.
Sam zabieg jest troszkę szczypiąco-piekący, ale nieznacznie. Dopiero przy neutralizacji - odczucie jakby ktoś "jechał" po powiekach papierem sciernym... Po zabiegu skora napięta, trzy dni później zaczyna się złuszczanie i po około 7 dniach od zabiegu skóra jak nowa
amanda-1a jest offline  
Stary 2008-03-17, 19:53   #1743
xscape
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 9
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Hey dziewczyny to znów ja. W piątek zaczałem znów robić kwachy. Migdałowy 30% a na to 50 % glikolowy. Migdała trzymała mi 2 minuty a glikolowy nałożyła na migdała i trzymała 5 minut. Po zabiegu byłem starsznie czerwony bo pierwszy raz mi trzymała tak długo i na jakies 5 minut po zabiegu miałem na twarzy coś w rodzaju pęcherzyków. I druga babka powiedziała ,ze mi się zrobiła.....no własnie tu jest moje pytanie...co mi sie zrobiło?? Nazwała to jakimś tam terminem ale nie wiem o co jej chodziło. Moze któras z Was już miała takie coś. Pecherzyki zeszły a skóra mocniej mi sie łuszczyła niż zawsze. Dzis juz wyglądam w miare ok. Powiedzcie mi czy ten naskórek który schodiz można przy myciu twarzy tak okrężnymi ruchami oczywiscie delikatnie zrywac. Nie mam tu na mysli zdzierania bo wiem czym to grozi. Ale czy można pomóc np własnie przy myciu odrywac sie takiemu delikatnie złuszczajacemu sie naskórkowi ??

I jeszcze jedno........po bokach twazry niedaleko ust zrobiły mi sie takie dwie czerwone plamy .Skóra w tych miejscach jest mocno podrazniona i reaguje na kremy itp lekkim pieczeniem... Od czego to sie zrobiło...
xscape jest offline  
Stary 2008-03-17, 21:40   #1744
mdz
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 661
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Xscape, u mnie po kwasach było podobnie - no może bez tych pęcherzyków. Ale miałam czerwone placki, które nawet po nałożeniu nawilżającego kremu szczypały. Więc yślę, że nie ma co się martwić, tylko nawilżać, i można delikatnie tę skórę schodziącą ścierać (jak sam napisałeś, delikatnie). Pozdrawiam
__________________
[CENTER][COLOR=Black][COLOR=Black]Pauliś pozdrawia
mdz jest offline  
Stary 2008-03-17, 22:14   #1745
Elfia4
Moderator DOMator
 
Avatar Elfia4
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 7 274
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Ja tą schodzącą skórę smarowałam oliwką i dopiero delikatnie pocierałam, zeby szybciej zeszła. I też mialam z boku na brodzie takie czerwone podrażnienia. Tam jest chyba dosć wrażliwa skóra, jeśli tak sie dzieje.
W tym miejscu skóra też sie zregeneruje, tylko potrwa to dłużej i narazie bardzo delikatnie sie z nia obchodź, dużo nawilżaj i natłuszczaj. Może być tak, ze w tym miejscu zrobi sie kolejny raz strupek i skóra drugi raz zejdzie, ale to kwestia kilku dni
No i z tym pocieraniem i "pomaganiem" schodzacej skórze trzeba uważac, bo można doprowadzic do jeszcze większych podrażnień. W efekcie zamiast odsłonięcia nowej skóry odsłonic można nowe podrażnienia i zaczerwienienia, albo spowodować, ze powstaną ranki od zbyt szybko złuszczonej skóry.
Elfia4 jest offline  
Stary 2008-03-18, 19:52   #1746
Dorix
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 196
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Mam pytanie, czy ktoś stosował salicylol. Jest to olejek zawierający 5% kwasu salicylowego, reszta to olejek rycynowy.
Dorix jest offline  
Stary 2008-03-18, 22:10   #1747
Kucyk_Truskawkowy
Zakorzenienie
 
Avatar Kucyk_Truskawkowy
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 554
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Wróciłam znowu do peelingu migdałowego. Ale tym razem nie będe się bawić w małe stężenia (ale muszę zaznaczyć że mam skórę przyzwyczajoną do kwasów i już nie reaguje podrażnieniem nawet na większe stężenia). W sobotę zrobiłam stężenie ok 50% i dzisiaj znowu. Mam zamiar robić tak dwa razy w tyg przez najbliższe parę tyg.A w inne dni Diacneal lun nawilżacz. Skóra oczywiście szczyczpie i jest zaczerwieniona ale w tym samym stopniu co rok temu po 15%-25% peelingu migdałowym Pierwszy peeling zrobiłam w sobotę i dzisiaj przestała mi się łuszczyć (złuszczanie bardzo delikatne). Mam naprawdę dość mojej skóry i blizn, więc trzeba się nimi porządnie zająć
Kucyk_Truskawkowy jest offline  
Stary 2008-03-19, 15:51   #1748
Klarcia79
Raczkowanie
 
Avatar Klarcia79
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 66
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Kucyku, podziwiam Cię za te 50%

Ja sama miałam sobie zafundować migdałka, ale okoliczności w pracy póki co nie pozwalają mi na "zrzucanie skóry", więc się wstrzymuję do jakiegoś najbliższego urlopu.
W zastępstwie spróbowałam toniku 2% BHA i 8% kwas mlekowy - i mam wrażenie, że działa lepiej niż tonik migdałowy - pory jeszcze bardziej zwężone, przebarwienia szybciej znikają. Jestem zadowolona
Klarcia79 jest offline  
Stary 2008-03-20, 10:16   #1749
Alikas
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 12
Smile Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez Klarcia79 Pokaż wiadomość
Kucyku, podziwiam Cię za te 50%

Ja sama miałam sobie zafundować migdałka, ale okoliczności w pracy póki co nie pozwalają mi na "zrzucanie skóry", więc się wstrzymuję do jakiegoś najbliższego urlopu.
W zastępstwie spróbowałam toniku 2% BHA i 8% kwas mlekowy - i mam wrażenie, że działa lepiej niż tonik migdałowy - pory jeszcze bardziej zwężone, przebarwienia szybciej znikają. Jestem zadowolona
Cze Klarcia a jakie dałaś stężenie wszystkich składników na ten tonik?Jeśli można spytać. Wielkie dzięki za odpowiedź, bo chyba sama może bym sobie coś takiego zafundowała i jak często ten tonik stosujesz? Dzięki
Alikas jest offline  
Stary 2008-03-20, 11:39   #1750
Klarcia79
Raczkowanie
 
Avatar Klarcia79
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 66
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Alikas,

tonik mieszam zgodnie z przepisem z mazideł: http://mazidla.com/index.php?option=...id=98&Itemid=2
a tutaj jest wątek o toniku z BHA: http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=137336

Stosuję codziennie - po powrocie do domu - zmywam makijaż, nakładam tonik. Przed snem przecieram jeszcze twarz "zwykłym" tonikiem albo hydrolatem i nakładam krem albo jakieś ekspresowe serum - w zależności od stanu psychofizycznego . Bałam się na początku, że może za bardzo wysuszać, ale nic takiego się nie dzieje. Jestem baaaardzo zadowolona i żałuję, że nie zdecydowałam się na takie samodzielne "kwaszenie" wcześniej.
Klarcia79 jest offline  
Stary 2008-03-20, 11:59   #1751
aleksandrawu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: W. Brytania
Wiadomości: 2
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Ja a propos tych pecherzykow po kwasie. Peelingu jeszcze nie robilam, ale przez ok 3 dni przemywalam skore tonikiem 5%. I mam jakas masakre na twarzy! Moj maz z reszta identycznieCala twarz i szyja, czyli dokladnie tam gdzie przejechalam tonikiem jest pokryta takimi malenkimi pecherzykami.Wyglada to tak, jakby na kazzdym porze zrobila sie maciupenka banieczka. Nie jest to bardzo widoczne, tylko pod switlo, ale swedzi jak cholera. Odstawilam od razu ten tonik i od dwoch dni moja buzia widzi tylko zel do mycia Avene i krem oilatum. Ale pisze zeby poradzic sie jakichs fachowcowCzy myslicie ze to od tego toniku, czy raczej od zelu Avene, bo tez zaczelam dopiero uzywac. To jest ten: http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=1225
Ale cos mi sie wydaje ze to pewnie tonik tak narozrabial
aleksandrawu jest offline  
Stary 2008-03-22, 14:11   #1752
NiKaNu
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 105
Dot.: kwasyglikolowe

http://www.allegro.pl/item321874894_...a_gratis_.html

co myslicie o tym? zastanawiam się nad kupieniem ale chcialabym zeby ktos powiedzial czy stosowal migdal tej firmy lub kupowany na allegro?
NiKaNu jest offline  
Stary 2008-03-23, 15:12   #1753
krolowiec1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 1
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Witam. Czy mógł by mi ktoś podać recepturę na zrobienie kwasu migdałowego o stężeniu 30%.Oraz wskazówek na jak długo nakładać na twarz i czym później zmywać a także co nałożyć po zabiegu słyszałem że można masło karike ale nie jestem pewien Dzięki za wszelkie wskazówki dotyczące wykonanie tego zabiegu
krolowiec1 jest offline  
Stary 2008-03-23, 15:45   #1754
luciasabogal
Zakorzenienie
 
Avatar luciasabogal
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 4 844
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

witam wszytskich!pisalam tu juz wczesniej ze mialam cos w rodzaju allergii po kwasku 25%,na te swieta jednak postanowilam zrobic mniejsze stezenie(ale to uzaleznia) jak w poprzednich pillingach,20% i..wszytsko w porzadku!czyli po prostu 25% bylo dla mnie zamocne.mam pytanie do was..czy ktos uzywa toniku migdalowego tak na co dzien?zamiast zwyklego
luciasabogal jest offline  
Stary 2008-04-01, 21:51   #1755
Madeira1987
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 41
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

cztery dni temu zrobilam 50% na nogi w ramach likwidowania przebarwien i drobniejszych blizn, i nic! troszke sucha skor i to wszystko!
Madeira1987 jest offline  
Stary 2008-04-03, 21:18   #1756
paulaLbn
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 294
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

a ja mam pytanie do tych, ktore mialy juz peeling. ile trwa caly zabieg??
__________________
Nikoś
paulaLbn jest offline  
Stary 2008-04-07, 10:33   #1757
bajma4
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 14
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Czy taki peeling może podziałac na łokcie i kolana?Od jakiegoś czasu walczę i ciemnym zabarwieniem w tych miejscach.Srodki zmiękczające z witaminą A,środki do zmiękczania stóp,maseczki z cytryny, oliwki nie skutkują.Tarczycę też mam zdrową.Może kwas?
bajma4 jest offline  
Stary 2008-04-07, 15:51   #1758
bartek222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 11
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Przepraszam że przeszkadzam Mam dla was pewnie głupie pytanie, ale dla mnie istotne kupiłem sobie peeling (http://www.nokaut.pl/oferta/lirene-b...ala-e0824.html)
ale nie wiem jak się go nakłada(używa), czy normalnie na sucho, czy jakoś pod prysznicem na mokro, chciałbym uzyskać od was jakąś instrukcje... wiem, możecie się ze mnie śmiać
bartek222 jest offline  
Stary 2008-04-07, 16:18   #1759
bambinosek
Raczkowanie
 
Avatar bambinosek
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: kuj-pomorskie
Wiadomości: 55
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Ja się takimi peelingami myję jak zwykłym żelem pod prysznic. Na mokra skórę nakładasz peeling, chwilę masujesz nim ciało, spłukujesz. Potem jeszcze żel pod prysznic, choć nie trzeba i gotowe. Voila
bambinosek jest offline  
Stary 2008-04-07, 18:23   #1760
bartek222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 11
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Dzięki
bartek222 jest offline  
Stary 2008-04-09, 01:38   #1761
fugeela
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 148
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

A jak się ma złuszczanie kwasami do leczenia ogólnego tetracykliną? Kończę ją brać za miesiąc, ale za 2 tygodnie mam iśc na złuszczanie do dermatologa..

I po drugie - czy cera jest bardzo podrażniona po takich zabiegach? Będę miała niedługo egzaminy i nie wiem czy robić teraz bo chciałabym jakoś wyglądać. Nie będę straszyć?
fugeela jest offline  
Stary 2008-04-15, 12:25   #1762
natijack
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 66
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

hej dziewczyny..zakupilam kwasiur migdalowy i dostalam gratis pare probek roznych nazw..napisze zaraz jakich, jesli ktoras z was wie cio z nimi zrobic to prosze o podpowiedz, są to; hydrolat z rumianku rzymskiego 10ml, nmf-naturalny czynnik nawilzający 1ml, olej z nasion bawełny 5ml, kwas hialuronowy1% roztwor 5ml, active-aloe-200xsuchy koncentrat zelu 100mg, jedwab hydrolizowany 1ml .. nie mam pojęcia co z tym zrobic, co moze z tego wyjsc....sądze ze cos napewno, ale niestety nie dostalam podpowiedzi z mazidel, więc poroszę Was wizazanki... moze ktoras z Was ma to w jednym paluszku....z gory dzięki serdeczne..) pozdrawiam wszystkie walczące pięknosci.)
natijack jest offline  
Stary 2008-04-16, 20:11   #1763
natijack
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 66
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

wlasnie pare minutek temu zmylam kwasiur z buski....trzymalam ok 5 minut..szczypalo, wytrzymalabym dluzej ale na początek wole nie ryzykowac... i co najlepsza, chyba, po zmyciu mydelkiem, posmarowalam buzke najzwyklejszą lanoliną, z apteki...taką ktorą dopiero cos z niej sie robi, dalsze kremy, czyli ta najczystsza w postaci...gęsta jak cholercia, ledwo rozprowadzilam, no i tak tłusta niemilosiernie ze nie dałam rady zmyc z rąk.!! ciekawe czy bedzie ok...ale jak nalozylam to szczypanie od razu przeszlo i jest ok..zobaczymy co bedzie za pare dni...
natijack jest offline  
Stary 2008-04-21, 18:42   #1764
mia79
Przyczajenie
 
Avatar mia79
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 1
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

witam wszystkichjestem nowym użytkownikiem ale czytam juz te forum od miesiąca.Rok temu miałam robiony kwas migdalowy(bez żadnego przyzwyczajania skóry tonikiem)lezałam z nim całe 20 minut i nie czułam kompletnie nic...zero szczypania i pieczenia.tak sobie leżąc myślałam w duchu ,że pewnie znowu dałam się nabrać na niezły bajer,że niby gładsza skóra,zero pryszczy,rozjaśniona.No i powiem wam moje drogie,że efekt był zdumiewający od razu po i tylko po jednym zabiegu.wyglądałam jak po liftingu,co tu dużo mowić pupcia niemowlaka(a nie miałam zbyt ladnej cery przed.przed wakacjami miałam wybrac sie znowu ale odkryłam to forum,no więc zakupiłam migdalka na mazidlach ukręciałm na razie tonik i przez dwa dni będę się nim smarowała po czym przystąpie do peelingu.Jedna z was podała nawet stężenia za co serdecznie dziękuję
Tylko mam pytanko jeżeli chciałabym zrobić sobie kwasek ,woda plus alkohol etyl o stężeniu 40% (podobno z alkoholem są lepsze efekty)to po ile ml wszystkiego mam dawać?za cholerę nieumiem tego policzyćpozdraw iam

10% - 0.5ml kwasu; 3,6ml wody
15% - 1ml kwasu; 4,5ml wody
20% - 1,25ml kwasu; 4,0ml wody
25% - 1,25ml kwasu; 3,0ml wody
30% - 1,25ml kwasu; 2,25ml wody
35% - 1,25ml kwasu; 1,75ml wody
40% - 1,25ml kwasu; 1,5ml wody
45% - 1,25ml kwasu; 1,25ml wody
50% - 1,25ml kwasu; 1,0ml wody


mia79 jest offline  
Stary 2008-04-23, 16:22   #1765
natijack
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 66
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

ja juz jestem po kwasie killka dni...po 3 łuszczylam sie jak jasczurka, ladnie mi wszystko zeszlo, ale czy ja wiem czy zauwazylam roznice? hmm, moze tycimalną... skora jest sucha i co chwila musze nawilzac kremem, ale jakos specjalnie nie jestem zadowolona, moze za male stęzenie zrobilam tego kwasu albo co..... będe probowac dalej, moze w koncu zbieleją mi te plamki......no i blizny...bo są dosc płytkie..pozdr..
natijack jest offline  
Stary 2008-04-24, 11:31   #1766
AniaM69
Zadomowienie
 
Avatar AniaM69
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 1 866
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez joasia90 Pokaż wiadomość
1. Jak mam odmierzyć 1ml kwasu migdałowego? W hurtowni sprzedają go na gramy i nie wiem ile kupić. Czy 25gram, to mniej więcej 25ml?

2. Czy do łydek moge użyć peelingu o stezeniu 20%? Muszę używać spirytusu, cyz wystarczy rozpuścić w samej wodzie?
Ad.1

Ściśnij kwas w strzykawce.

Ad.2

Możesz użyć nawet 30%, w samej wodzie się nie rozpuści, dodanie spirytusu pomoże, podgrzanie w kąpieli wodnej roztworu też.
AniaM69 jest offline  
Stary 2008-04-24, 11:55   #1767
AniaM69
Zadomowienie
 
Avatar AniaM69
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 1 866
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez Dorix Pokaż wiadomość
Mam pytanie, czy ktoś stosował salicylol. Jest to olejek zawierający 5% kwasu salicylowego, reszta to olejek rycynowy.
Ja stosuję z lenistwa. Mieszam oliwkę pół na pół z żelem do mycia (np. Babydream z Rossmanna) i tym myję facjatę. Solo raczej nie stosuję, bo olej rycynowy to na włosy, na gębę średnio.

Cytat:
Napisane przez aleksandrawu Pokaż wiadomość
Ja a propos tych pecherzykow po kwasie. Peelingu jeszcze nie robilam, ale przez ok 3 dni przemywalam skore tonikiem 5%. I mam jakas masakre na twarzy! Moj maz z reszta identycznieCala twarz i szyja, czyli dokladnie tam gdzie przejechalam tonikiem jest pokryta takimi malenkimi pecherzykami.Wyglada to tak, jakby na kazzdym porze zrobila sie maciupenka banieczka. Nie jest to bardzo widoczne, tylko pod switlo, ale swedzi jak cholera. Odstawilam od razu ten tonik i od dwoch dni moja buzia widzi tylko zel do mycia Avene i krem oilatum. Ale pisze zeby poradzic sie jakichs fachowcowCzy myslicie ze to od tego toniku, czy raczej od zelu Avene, bo tez zaczelam dopiero uzywac. To jest ten: http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=1225
Ale cos mi sie wydaje ze to pewnie tonik tak narozrabial
Aleksandra - pisałam wcześniej, że mnie tonik 5% masakrował a peeling nie. Po peelingu skóra zeszla i cześć pieśni, a tonik powodował czerwone plamy, swędziawkę i było niefajnie. Odstaw tonik i spróbuj zrobić peeling 15-20%.
Ryzykujesz utratą skóry

Cytat:
Napisane przez krolowiec1 Pokaż wiadomość
Witam. Czy mógł by mi ktoś podać recepturę na zrobienie kwasu migdałowego o stężeniu 30%.Oraz wskazówek na jak długo nakładać na twarz i czym później zmywać a także co nałożyć po zabiegu słyszałem że można masło karike ale nie jestem pewien Dzięki za wszelkie wskazówki dotyczące wykonanie tego zabiegu
Nie zaczynaj od 30%. Małymi kroczkami do pięknej gęby, inaczej zmasakrujesz się i zniechęcisz.

W każdym razie przy 30% 1,25 ml kwasu (ściśnij proszek w strzykawce jak nie masz wagi) plus 2,25 ml wody destylowanej (z benzynacji lub marketu w baniakach 5 l za grosze) z założenia - ale wiadomo, że w wodzie 30% się nie rozpuści - konieczny spirytus - zastąp część wody alkoholem poprostu; możesz też pojemnik z roztworem zanurzyć w gorącej wodzie. Pędzelkiem albo wacikiem nakładasz na czystą twarz i trzymasz... ile wytrzymasz (taki żarcik...) około od 2 do 10 minut. Następnie pędzisz do łazienki i zmywasz chłodną wodą z dodatkiem mydła w kostce (koniecznie - musi być zasadowe) lub roztworem sody oczyszczonej (ta sama co do racuszków).
Osuszasz nie trąc i nakładasz grubą warstwę czegoś okluzyjnego o prostym składzie - nalepsza lanolina albo wazelina.

Za ok. 3 dni zaczniesz linieć, więc wycyrkluj sobie środę lub czwartek. Na dzień stosuj wysokie filtry i nawilżaj. Jak nie musisz być piękny nakładaj po domu lanolinę przez pierwsze dni. Do nawilżania polecam krem Calma Ziaji, tlustą emulsję Ava Mustela (oba z Rossmana) lub apteczny Cicalfate Avene (ponad 30 zł ale cudnie lagodzi, goi i w ogóle).
Lanolinę kupisz w Rossmanie (seria Babydream dla ciężarnych - krem do sutków) lub aptece. Tam też kupisz inne tłuściochy: Linoderm, Linomag itepe.
I poczytaj o kwasie salicylowym (BHA)- dla pryszczatych lepszy niż migdałowy
Powodzenia

Edit: Doczytałam - masło karite (inaczej shea) - to świetny pomysł. Możesz je pomieszać z lanoliną, która pomoże dobrociom z masła przeniknąć wgłąb skóry.

Cytat:
Napisane przez mia79 Pokaż wiadomość
witam wszystkichjestem nowym użytkownikiem ale czytam juz te forum od miesiąca.Rok temu miałam robiony kwas migdalowy(bez żadnego przyzwyczajania skóry tonikiem)lezałam z nim całe 20 minut i nie czułam kompletnie nic...zero szczypania i pieczenia.tak sobie leżąc myślałam w duchu ,że pewnie znowu dałam się nabrać na niezły bajer,że niby gładsza skóra,zero pryszczy,rozjaśniona.No i powiem wam moje drogie,że efekt był zdumiewający od razu po i tylko po jednym zabiegu.wyglądałam jak po liftingu,co tu dużo mowić pupcia niemowlaka(a nie miałam zbyt ladnej cery przed.przed wakacjami miałam wybrac sie znowu ale odkryłam to forum,no więc zakupiłam migdalka na mazidlach ukręciałm na razie tonik i przez dwa dni będę się nim smarowała po czym przystąpie do peelingu.Jedna z was podała nawet stężenia za co serdecznie dziękuję
Tylko mam pytanko jeżeli chciałabym zrobić sobie kwasek ,woda plus alkohol etyl o stężeniu 40% (podobno z alkoholem są lepsze efekty)to po ile ml wszystkiego mam dawać?za cholerę nieumiem tego policzyćpozdraw iam

10% - 0.5ml kwasu; 3,6ml wody
15% - 1ml kwasu; 4,5ml wody
20% - 1,25ml kwasu; 4,0ml wody
25% - 1,25ml kwasu; 3,0ml wody
30% - 1,25ml kwasu; 2,25ml wody
35% - 1,25ml kwasu; 1,75ml wody
40% - 1,25ml kwasu; 1,5ml wody
45% - 1,25ml kwasu; 1,25ml wody
50% - 1,25ml kwasu; 1,0ml wody
j.w.
Woda i etanol mają taki sam ciężar właściwy, więc ilość płynu musi się zgadzać, czyli przy 15% - 1 ml kwasu i 4,5ml cieczy (niezależnie od proporcji wody do wódy ).
Żeby "równiej chwyciło" możesz przetrzeć buzię wacikiem nasączonym alkoholem dla odtłuszczenia.

Dla porządku w krótkich żołnierskich słowach:
- zalecana rozwaga i umiar,
- uwaga na oczy zarówno przy nakadaniu jak i zmywaniu,
- niezbędne filtry 50+.

Edytowane przez AniaM69
Czas edycji: 2008-04-24 o 14:30
AniaM69 jest offline  
Stary 2008-04-24, 15:45   #1768
neitka
Zadomowienie
 
Avatar neitka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 1 964
GG do neitka
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

AniaM69 ja przepraszam, że tak bezpośrednio ale opowiedz mi, jesli zechcesz oczywiście, jak Ty się czujesz po migdałku i czy nadal stosujesz? Ja co prawda rzadko się wypowiadam, ale w tamtym roku robiłam migdałka czytając z zapartym tchem Twoje posty. Kwasu mi jeszcze zostało, ale z lenistwa na razie męczę acnederm i lysanel. Powiedz mi, czy Twoja skóra po migdałku wróciła do stanu poprzedniego (głównie mi chodzi o usunięcie zaskórników...) czy efekt jest jakiś bardziej trwały...? Bo bardzo możliwe, żebym zacisnęła ząbce i popeelingowała się przed latem, bo i tak przez sesję będę w ciemnicy siedzieć...

Także czekam na Twoją opinię jak na szpilkach...
__________________
I will marry melody...


neitka
neitka jest offline  
Stary 2008-04-24, 19:42   #1769
AniaM69
Zadomowienie
 
Avatar AniaM69
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 1 866
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

Neitka, ja porzuciłam migdał na rzecz salicyla.
Migdałowy tak naprawdę na dłuższą metę nie działa. Zaraz po zrzuceniu skóry widać rozjaśnienie, oczyszczenie, gęba niby wyglancowana ale to krótkotrwały efekt, moim zdaniem, nie wart zachodu.
BHA jednak do tłustej cery skuteczniejszy jest; zaskórniki pokonuje dużo lepiej, oczyszcza i poprawia wygląd a zrobiony na bazie glikolu (najlepiej polietylenowego - mam próbkę będę ćwiczyć jak mi skóra po Atre zejdzie - albo butylenowego z mazideł, propylenowy w ostateczności) widocznie zmniejsza pory nie powodując przy tym aż tak koszmarnego łuszczenia i podrażnień.

W sumie to na twarz stosuję teraz salicyl i Atrederm. Jeśli miałabym robić migdalowy to w mieszance z salicylem, bom go po pierwsze pokochała a po drugie bo w parze działają lepiej.

Do migdała chcę wrócić (bo mi zalega podobnie jak Tobie) ale tylko na łydki poharatane depilacją i może plecy, ramiona. Na twarz jednak kwasy AHA mi nie służą.

Wczoraj nałożyłam m.in. na łydki TCA 20% i czekam na efekty. Jak zejdzie skóra (jeśli w ogóle, bo się nie zapowiada) to ruszam z migdałem pomieszanym z salicylem
AniaM69 jest offline  
Stary 2008-04-24, 20:40   #1770
neitka
Zadomowienie
 
Avatar neitka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 1 964
GG do neitka
Dot.: Peeling migdałowy i inne peelingi kwasowe - wymiana doświadczeń. ZBIORCZY

W takim razie idę śledzić inne Twoje posty o salicylach. akurat się doedukuje do jesieni

Ja niby AHA powinnam nie tykać, bom naczynkowa, ale lysanel mi krzywdy nie robi. Tyle, że acnederm działa cuda, a lysanel - nie

Pewnie jak zacznę się zagłębiać znowu wyda mi się to czarną magią, ale jakby coś - pozwole sobie skrobnąć PW po instrukcje w wersji prymitywnej
__________________
I will marry melody...


neitka
neitka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kwasy, peeling

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:33.