Co kupujecie w Mazidłach? Cz.I - Strona 83 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-06-19, 09:05   #2461
LifeIsSoSad
Zadomowienie
 
Avatar LifeIsSoSad
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: za siedmioma górami :P
Wiadomości: 1 726
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

dziewczyny a ja mam taki dziwny problem ;/

stosuje rózne mazidła na twarz i chociazbym ich uzywała nie wiem w jakich kombinacjach (oleje, kwas hialuronowy, hydrolaty, nmf itp) ciagle mam wrazenie ze moja skora nie jest dostatecznie nawlizona

mam cere mieszana, chyba dosc odwodnioną
dziwi mnie to bo przeciez to sa substancje aktywne, ktorych w sklepowych kremach jest mało, wiec dlaczego ich dzialanie wydaje mi się slabsze od tych sklepowych ? co prawda fajnie sciagaja pory, wygładzaja, ale jezeli chodzi o nawilzanie, to liczyłam na cos wiecej...
__________________
moje życie to kupa ;p
LifeIsSoSad jest offline  
Stary 2008-06-19, 10:29   #2462
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 435
GG do psycha
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Cytat:
Napisane przez LifeIsSoSad Pokaż wiadomość
dziewczyny a ja mam taki dziwny problem ;/

stosuje rózne mazidła na twarz i chociazbym ich uzywała nie wiem w jakich kombinacjach (oleje, kwas hialuronowy, hydrolaty, nmf itp) ciagle mam wrazenie ze moja skora nie jest dostatecznie nawlizona

mam cere mieszana, chyba dosc odwodnioną
dziwi mnie to bo przeciez to sa substancje aktywne, ktorych w sklepowych kremach jest mało, wiec dlaczego ich dzialanie wydaje mi się slabsze od tych sklepowych ? co prawda fajnie sciagaja pory, wygładzaja, ale jezeli chodzi o nawilzanie, to liczyłam na cos wiecej...
Odniosłam to samo wrażenie Tez mam cere mieszaną, z tentencją do przetluszczającej się, ale wiecznie odwodnioną. Takiego mega nwilżacza nie udalo mi sie jeszcze zrobic Jedynym sposobem, byłoby chyba dodanie do mikstur mocznika.
Ale krem na biobazie tez nie był zły

Moze miaszanka HA z pantenolem, jak na BU, lepiej by nawilżała.... z kwasem hialuronowym trzeba uwazac, bo moze wyszuszac, nie jest tak bezpieczny dla skory, jakim byc sie wydaje....
psycha jest offline  
Stary 2008-06-19, 11:09   #2463
~~ALa~~
Zadomowienie
 
Avatar ~~ALa~~
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 206
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

ja nigdy chyba po zastosowaniu solo oleju/oleju z kwasem hialuronowym czy innym dodatkiem nie mialam takiego wrazenia nawilzonej skory jak po kremie...
za to po kremach samodzielnie ukreconych mialam swietnie nawilzona skore
__________________
Wymiana: czyszczenie szuflad z minerałami KLIK
~~ALa~~ jest offline  
Stary 2008-06-21, 12:18   #2464
LifeIsSoSad
Zadomowienie
 
Avatar LifeIsSoSad
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: za siedmioma górami :P
Wiadomości: 1 726
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Ala a jakie kremy samodzielnie kreciłas? chyba tez bede musiala :P
albo sprobuje vichy dla odwodnionej skóry ;]
__________________
moje życie to kupa ;p
LifeIsSoSad jest offline  
Stary 2008-06-21, 13:17   #2465
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 435
GG do psycha
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Cytat:
Napisane przez LifeIsSoSad Pokaż wiadomość
Ala a jakie kremy samodzielnie kreciłas? chyba tez bede musiala :P
albo sprobuje vichy dla odwodnionej skóry ;]
Lepiej samemu cos zrobic
Fajne są kremy na biobazie Mozna dodac roznych ekstraktów


Moj lotion na Structure XL z telocapilem sie rozwarstwil Wroce chyba do biobazy, a telocapil bede wlewac jak juz krem calkowicie wystygnie....
Ta rozwarstwiona wersja na Structure, jest skuteczniejsza od jej poprzednikow na biobazie, sporzadzanych na ciepło.
Czyli ciepło jednak mu szkodzi...
psycha jest offline  
Stary 2008-06-21, 18:57   #2466
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 435
GG do psycha
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Zabrakło mi balsamu do ciała, wiec postanowiłam umerdac cos na miare mleczka do ciała z HA i jedwabiem.
HA zastąpiłam hydromanilem, ktorego nie lubie a lezy w lodowce od 3 miesięcy... ekstensyne jedwabiem..wszystko na hydrolacie rożanym z 20g oleju rozanego i 40g maceratu algowego. Mleczko wyszło, ale mialo konsystencje "mleczka owsianego" dotępnego na mazidłach - czyli woda.. wiec dosypałam sporo gumy kasnatanowej, na oko

Ładnie pachnie, jak typowe sera i kremy na samych hydrolatach, bez dodatków olejków eterycznych.
Nawilża bosko

Polecam

Zastanawiam sie nad zrobieniem takiego mleczka na olejku antycellulitowym Thanatosa, z dodatkiem centelli
Bardzo łatwo i szybko mozna go wykonac... no i na zimno
psycha jest offline  
Stary 2008-06-24, 09:20   #2467
niezamienna_juz_na_nic
Wtajemniczenie
 
Avatar niezamienna_juz_na_nic
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 337
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Zrobiłam wczoraj serum z Q10, na lecytynie HLB7, według tego przepisu:
http://www.mazidla.com/index.php?opt...d=271&Itemid=2
Wszystko było ok, ale dziś serum jest... dwufazowe - rozwarstwiło mi się, niestety. Po wstrząśnięciu wraca do stanu jednofazowego. Czy któraś z Was ma podobne doświadczenia?
niezamienna_juz_na_nic jest offline  
Stary 2008-06-24, 09:52   #2468
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 435
GG do psycha
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Cytat:
Napisane przez niezamienna_juz_na_nic Pokaż wiadomość
Zrobiłam wczoraj serum z Q10, na lecytynie HLB7, według tego przepisu:
http://www.mazidla.com/index.php?opt...d=271&Itemid=2
Wszystko było ok, ale dziś serum jest... dwufazowe - rozwarstwiło mi się, niestety. Po wstrząśnięciu wraca do stanu jednofazowego. Czy któraś z Was ma podobne doświadczenia?
Robie go dość czesto, pierwszy raz rozwarstwilo mi sie ostatnio, jak zapomnialam go schowac do lodowki i stalo sobie 4 dni na polce. Czyli serum rozdwaja sie w wyzszych temperaturach...
Na 6 porcji, tylko ta 1 sie rozwarstwila....
psycha jest offline  
Stary 2008-06-24, 10:06   #2469
niezamienna_juz_na_nic
Wtajemniczenie
 
Avatar niezamienna_juz_na_nic
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 337
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Dzięki, Psycho
Tylko że moje rozwarstwiło się w nocy w lodówce...
niezamienna_juz_na_nic jest offline  
Stary 2008-06-24, 10:27   #2470
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 435
GG do psycha
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Cytat:
Napisane przez niezamienna_juz_na_nic Pokaż wiadomość
Dzięki, Psycho
Tylko że moje rozwarstwiło się w nocy w lodówce...

Aha... widzisz, zapomnialam, ze ja dodaje do kazdego serum gumy ksantanowej...wtedy sie nie rozwarstwiają Dziala przy wszystkich antyoksydancyjnych. Moze sprobuj tez z ta guma

Jedynie serum C, niezaleznie od tego czy z gumą, czy bez i tak sie rozwarstwia, ale to serum wg. starych przepisow mazidlowych. Z tymi nowymi nie eksperymentowalam, bo wydaja sie byc strasznie czasochlonne
psycha jest offline  
Stary 2008-06-24, 10:52   #2471
confused_girl
Zadomowienie
 
Avatar confused_girl
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 541
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Czy guma ksantowa może apychać???? Bo już głupieje powoli Zrobiłam jakiś czas temu żel aloesowy i (pomijając, że kompletnie nie podoba mi się jego konsystencja) mam wrażenie, że troche mnei zapycha jak go daję na buzię
confused_girl jest offline  
Stary 2008-06-24, 11:00   #2472
niezamienna_juz_na_nic
Wtajemniczenie
 
Avatar niezamienna_juz_na_nic
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 337
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Psycho, dzięki raz jeszcze za ten pomysł z gumą . Może następnym razem wypróbuję, bo gumę oczywiście mam. Właśnie posmarowałam się swoim serum z Q10 i bardzo ładnie mi się wchłonęło. Mam zamiar na lato przerzucić się na sera na dzień, bo są lżejsze niż kremy. Czekam właśnie na składniki do nowego serum z witaminą c, bo dotychczas też robiłam głównie tradycyjne, a czasem po prostu mieszałam witaminę c z HA i już.

Confused, zapychanie to kwestia indywidualna, jak wiadomo. Mnie guma nie zapycha , zresztą to w ogóle raczej składnik o niskiej komedogenności.
niezamienna_juz_na_nic jest offline  
Stary 2008-06-24, 11:05   #2473
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 435
GG do psycha
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Cytat:
Napisane przez confused_girl Pokaż wiadomość
Czy guma ksantowa może apychać???? Bo już głupieje powoli Zrobiłam jakiś czas temu żel aloesowy i (pomijając, że kompletnie nie podoba mi się jego konsystencja) mam wrażenie, że troche mnei zapycha jak go daję na buzię
Raczej nie Wątie by zapychala...
Guma ksantanowa ma jednak to do siebie ze zbija się w grudki... zagęszczone gumą serum nie jest idealnie żelowe...
Moze to dzialanie aloesu.. mnie aloes nie zapycha, ale skora jest po nim tak dziwnie "chropowata" Tego nawilżenia jakos nie widac na zewnątrz, wrecz przeciwnie... dodatkowo podszczypuje i strasznie sciąga...
psycha jest offline  
Stary 2008-06-24, 11:49   #2474
confused_girl
Zadomowienie
 
Avatar confused_girl
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 541
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

aloes w remie i w toniku z niacynamidem krzywdy mi nie robi, więc obstawiałam gumę ksantową:P Lepiej nie będę tego żelu używac na buzię
confused_girl jest offline  
Stary 2008-06-26, 14:18   #2475
fruity
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Frankfurt nad Odra
Wiadomości: 2 506
Wyślij wiadomość przez ICQ do fruity GG do fruity
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Czy olejek jojoba napewno trzyma sie w lodowce? Fakt, ze jest tak napisane na butelczce, ale jak dostalam przesylke byl plynny, wstawilam do lodowki i zrobil sie twardy jak kamien. A jest w butelczce z zakraplaczem, wiec tak myslalam, czy tak ma byc, ze on robi sie twardy. Nie bylby chyba wtedy z zakraplaczem, tylko jak olej kokosowy bez.
fruity jest offline  
Stary 2008-06-26, 18:17   #2476
dżiza
Raczkowanie
 
Avatar dżiza
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 315
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Pochwalę się, że przyszło do mnie drugie, duze zamówienie
Jak na razie mogę tylko powiedzieć, że masło karite przeraźliwie...hm...pachn ie...brrr

A ponadto kupiłam sobie lodówkę na kosmetyki, która okazała się koszmarnie głośna więc do niczego się nie nadaje- czy znacie może jakąś malutką lodóweczkę, która jest cicha?
dżiza jest offline  
Stary 2008-06-26, 19:23   #2477
niezamienna_juz_na_nic
Wtajemniczenie
 
Avatar niezamienna_juz_na_nic
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 337
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Fruity, olej jojoba trzymaj w lodówce, a na chwilę przed użyciem wyjmij, ewentualnie ogrzej w dłoniach - on zastyga w niskich temperaturach, ale zaraz po wyjęciu z lodówki robi się płynny.
niezamienna_juz_na_nic jest offline  
Stary 2008-06-26, 22:00   #2478
fruity
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Frankfurt nad Odra
Wiadomości: 2 506
Wyślij wiadomość przez ICQ do fruity GG do fruity
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Dziekuje za odpowiedz. Sprobuje.
fruity jest offline  
Stary 2008-06-26, 22:50   #2479
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 435
GG do psycha
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Cytat:
Napisane przez dżiza Pokaż wiadomość
Pochwalę się, że przyszło do mnie drugie, duze zamówienie
Jak na razie mogę tylko powiedzieć, że masło karite przeraźliwie...hm...pachn ie...brrr

A ponadto kupiłam sobie lodówkę na kosmetyki, która okazała się koszmarnie głośna więc do niczego się nie nadaje- czy znacie może jakąś malutką lodóweczkę, która jest cicha?
Ale fajnie Lodowka na kosmetyki, w lazience

Mnie biolanderowa herbatka zmusila do skreslenia planowanego zamowienia.. mam nadzieje ze jest tego warta
psycha jest offline  
Stary 2008-06-27, 10:44   #2480
niezamienna_juz_na_nic
Wtajemniczenie
 
Avatar niezamienna_juz_na_nic
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 337
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Dotarło do mnie zamówienie z Mazideł - mam zapas hydrolatów, olejek z rumianku rzymskiego, jakieś drobiazgi, które mi się były pokończyły, i - jako gratisy - ekologiczne oleje: czarnuszkę, konopny i jojobę (oleje, jak widać, mnie kochają - czekam jeszcze na oleje z Biolandera). Aha, i cococin, z którym na razie nie wiem, co zrobić. Dodam go chyba do jakiegoś zimowego kremu.

EDIT: Lodówka na kosmetyki... chyba zaczynam o niej marzyć...
niezamienna_juz_na_nic jest offline  
Stary 2008-06-27, 13:25   #2481
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Cytat:
Napisane przez dżiza Pokaż wiadomość
Pochwalę się, że przyszło do mnie drugie, duze zamówienie
Jak na razie mogę tylko powiedzieć, że masło karite przeraźliwie...hm...pachn ie...brrr

A ponadto kupiłam sobie lodówkę na kosmetyki, która okazała się koszmarnie głośna więc do niczego się nie nadaje- czy znacie może jakąś malutką lodóweczkę, która jest cicha?
a którą kupiłaś, bo ja patrze i patrzę na allegro i się zdecydować nie mogę
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2008-06-27, 18:21   #2482
dżiza
Raczkowanie
 
Avatar dżiza
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 315
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Ja kupiłąm Eltę, taką czerwoną, ale nie dość, ze tak koszmarnie głośna to za mała

Będę się musiałą jej pozbyć i kupić jakąś inną- mieszkam w domu, więc latanie na dół do lodówki po kosmetyki to beznadziejna sprawa- lodówka w łazience to super rozwiązanie, ale pamiętajcie, ze by sprawdzić czy będzie cicha.
dżiza jest offline  
Stary 2008-06-27, 19:23   #2483
shake89
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 14
krem z mocznikiem

czy można samemu zrobić krem z mocznikiem?
shake89 jest offline  
Stary 2008-06-28, 16:42   #2484
dżiza
Raczkowanie
 
Avatar dżiza
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 315
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Czy balsam copaiba mogę dodać do balsamu Nivea, antycellulitowego?
dżiza jest offline  
Stary 2008-06-30, 17:35   #2485
Nati02
Zakorzenienie
 
Avatar Nati02
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 8 322
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Szybkie pytanie: przy emulsjach O/W kiedy dodaje zagęszczacz? W fazie wodnej, tłuszczowej czy po zmieszaniu?
__________________
Życie to ciągłe ryzyko.
Nati02 jest offline  
Stary 2008-07-01, 17:51   #2486
sajszi
Raczkowanie
 
Avatar sajszi
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 76
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Cytat:
Napisane przez Nati02 Pokaż wiadomość
Szybkie pytanie: przy emulsjach O/W kiedy dodaje zagęszczacz? W fazie wodnej, tłuszczowej czy po zmieszaniu?
Do fazy wodnej
sajszi jest offline  
Stary 2008-07-01, 18:49   #2487
confused_girl
Zadomowienie
 
Avatar confused_girl
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 541
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

A ja mam pytanie odnośnie hydrolatów - porcje 100ml stoją u mnie w łazience (zapas w lodówce) i nic im się nie dzieje. Zastanawiam się czy jeśli wzbogacę hydrolat np. o niacynamid, aloes lub panthenol to będzie jednoznaczne z koniecznością trzymania go w lodówce? Przecież nie dodam nowej porcji wody, więc (tak na chłopski rozum) skoro hydrolat wytrzymuje w warunkach łazienkowych,, to wersja wzbogacona samymi witaminkami/ekstraktami
też powinna?
confused_girl jest offline  
Stary 2008-07-01, 21:38   #2488
niezamienna_juz_na_nic
Wtajemniczenie
 
Avatar niezamienna_juz_na_nic
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 337
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Cytat:
Napisane przez confused_girl Pokaż wiadomość
A ja mam pytanie odnośnie hydrolatów - porcje 100ml stoją u mnie w łazience (zapas w lodówce) i nic im się nie dzieje. Zastanawiam się czy jeśli wzbogacę hydrolat np. o niacynamid, aloes lub panthenol to będzie jednoznaczne z koniecznością trzymania go w lodówce? Przecież nie dodam nowej porcji wody, więc (tak na chłopski rozum) skoro hydrolat wytrzymuje w warunkach łazienkowych,, to wersja wzbogacona samymi witaminkami/ekstraktami
też powinna?
Nie ryzykowałabym - chłopski rozum niewiele tu pomoże, bo po dodaniu czegoś do hydrolatów wytwarza się zupełnie inne środowisko i konserwanty dodawane do samego hydrolatu mogą nie wystarczyć
niezamienna_juz_na_nic jest offline  
Stary 2008-07-01, 21:51   #2489
confused_girl
Zadomowienie
 
Avatar confused_girl
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 541
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

Racja, o tym nie pomyślałam Szkoda, a juz miałam taaakieee plany
confused_girl jest offline  
Stary 2008-07-01, 22:18   #2490
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Co kupujecie w "mazidłach"?

przepraszam z gory,ze mieszam Wam w watku.
W lodowce mam 10gr pine bark od siostry.Powiedziala ,zebym szczypte nasypala do wody i pila.Ponoc cuda czyni,ale mi on nie smakuje.Macie pomysl jak mozna to inaczej zuzyc? Mieszkam zagranica,niestety!Ze sklepu mazidla nie wysylaja paczek tutaj.Bede wdzieczna za porady,no bo szkoda tego cuda
Ratujcie pine bark
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
hydrolaty, mazidla, oleje

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:13.