ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-) - Strona 15 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-29, 16:17   #421
anah
Zakorzenienie
 
Avatar anah
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 689
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez olcia120484 Pokaż wiadomość
Też się zastanawiam, bardzo tu dziewczyny chwalą diacneal z avene, zastanawiam sie czy jak skonczę iwostin mogę stosować diacneal, ale to juz bedzie wiosna i pierwsze promienie ( filtry naturalnie all the time) a moze effaclar k? chciałabym wyrownać koloryt, złuszczyć naskorek, pory!! zmniejszyć (koło nosa na policzkach), drobne zaskórniki i grudki, przebarwienia. Czoło mam ładne, tylko policzki, broda delikatnie zanieczyszczone ( delikatnie , bo w porównaniu do kiedyś..)

No i na "jakies takies" dermatolog mi przepisała davercin- to ma erytromycynę, mogę to stosowac z filtrami i iwostinem?-ktory pewnie nieduzo ale ma aha i bha, nie wiem w jakim stęzeniu, ale tak zapewnia producent i w składzie ma ten kwasowe składniki.Pomyslalam sobie ze moze ten davercin co 2,3 noc,a tak to iwostin... no na razie mnie nie sypie, ale gdzieś czytałam ze wysypy moze byc nawet po kilku miechach...;/
I jeszcze się przyznam, ze filtr nakładam 2 warstwami, 1 wchodzi ładnie, druga już gorzej... i zeby nalozyc skrobię, zeby się nie zrobiło ciasto musze lekko chusteczkę przycisnać, zwłaszcza do polików... ;/ wiem, ze to zle, ale robi sie ciasto... a ja musze zmatowić,ale o dziwo dlugo twarz zostaje matowa i sie nie tłuści... pod koniec dnia już nawet nie pamiętam ze mam filtr na twarzy...a moze to ten alkohol tak wysusza twarz?
i odstawiłam kawę, i jem cynk...
no na razie tyle, sorry ze tyle,nie wiem czy komuś się bedzie chciało to czytać ; proszę o jakieś radyjednak i wskazówki;d
dzięki z góry i dzięki ze jesteście!!!
a ja się dalej edukuję w BK- juz masę godzin spędziłam na studiowaniu wizazu, a jeszcze tyle nie wiem, i myslę ze dziewczynom ktore studiują np biotechnologię jest duzo łatwiej, ja tylko prawo...;]
pzdr ciumek ;*

Spróbuj stosować Effaklar k. Twojej cerze nie powinien zaszkodzić. Jest bardzo, bardzo łagodny, nawet jak uzywasz Davercinu.
Jak będziesz paciac się davercinem to myslę, że na razie nie zaczynaj z diacnealem. Jest diabelsko podstępny, no chyba, ze zrezygnujesz z davercinu.
W razie podrażnienia, wiadomo - nawiżanie, nawilżanie...

Z filtrami widzę, że sie ostro bratasz, wiec sie nie martwię

Poczytaj cos o tonikach z BHA. Ja uzywam BHA z kw. L-mlekowym i jest b. zadowolona.
Zapomniałabym o toniku octowo-cytrynowym. Rewelacja do codziennego stosowania na noc.

Czekamy na wypowiedzi ekspertek

Wyszedł mały OT olciu
anah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 17:53   #422
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez Weronisia Pokaż wiadomość
Olcia ja sie kiedys kłóciłam o pojemność łyżeczek z Justa79 Ona twierdziła, że łyżeczka od herbaty ma 2,5 ml a ja że ma 5 ml.
Dobrze, że kłóciłyśmy się internetowo, bo by pewnie doszło do rękoczynów

Ja się upierałąm przy 5 ml łyżeczki od herbaty, bo zmierzyłam to miarką od lekarstw, oraz strzykawką. Mam kilka kompletów łyżeczek i WSZYSTKIE mają 5 ml a nie 2,5 ml.
Jednak Justa79 kazała mi sprawdzić w Encyklopedii i rzeczywiście podano tam, że 5 ml zawiera łyżka stołowa, taka do zupy (a moja do zupy ma 10 ml).
znowu muszę się pokłócić bo twierdziłyśmy wprost przeciwnie - ja, że łyżeczka do herbaty ma 5 ml, a do zupy 15 ml. a Ty, że są dużo mniejsze. tutaj masz dowód w postaci naszej dyskusji:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?p=2615300
od postu 8 do 17.
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 21:21   #423
olcia120484
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 12
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

efaclar k chcę stosować,ale jak skonczę ten iwostin, i na pewno nie z davercinem !! minimalizm jak powiedziałam;d

dlaczego diacneal jest zdradziecki? przez to łuszczenie?ale diacnela chyba lepsze efekty daje...tak sie domyslam po wypowiedziach

sama robisz te toniki? czy kupujesz?

pozatym jestes z Rzeszowa!!! jak miło ;D;D;D
a czo to mały OT?

Weronisia czy to Twoje dzieciaczki na awatarku? bardzo fotogeniczna gromadka z Was;d
olcia120484 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 21:41   #424
anah
Zakorzenienie
 
Avatar anah
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 689
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez olcia120484 Pokaż wiadomość
dlaczego diacneal jest zdradziecki? przez to łuszczenie?ale diacnela chyba lepsze efekty daje...tak sie domyslam po wypowiedziach

Ja używałam Diacneal przez jakies 5 dni pod rząd, bo nic mnie nie piekło i w ogóle super a potem nagle skóra schodzi, twarz piecze, zaczerwienienia na polikach. Masakra
Teraz jeżeli juz go uzywam to dwa dni, potem 2-3 dni nawilżam i jest w porządku.
Moja skóra reaguje w ten sposób, Twoja może zupełnie inaczej. Kwestia prób (czasem niezbyt przyjemnych)


Cytat:
Napisane przez olcia120484
sama robisz te toniki? czy kupujesz?
Chodzi mi o toniki samorobione za pomoca składników z mazideł:
http://mazidla.com/index.php?option=...id=98&Itemid=2
http://mazidla.com/index.php?option=...id=99&Itemid=2

Są tu wątki o mazidłowych wyrobach. Dużo czytania przed Tobą.


Cytat:
Napisane przez olcia120484
pozatym jestes z Rzeszowa!!! jak miło ;D;D;D
a czo to mały OT?
Ty też z Rzeszowa czy gdzieś niedaleko od?

OT czyli off topic czyli cos jakbysmy sie wymknęły z tematu wątku za co moderatorki mogą nam zmyć głowę (choć z reguły są przyjazne dla ludzi).


Twoje zdjęcie w avatarku? Bardzo ładna buzia.
anah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 22:39   #425
olcia120484
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 12
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

to chyba faktycznie zacznę z tym effaclarem k. a czy on tez działa fajnie na rozszerzone pory i grudki i zaskórniki?bo ja tak bym sie chciała tego pozbyć...

cd tonikow, to faktycznie musze poczytać, ale na arzie sie ograniczam, to duza zmiana dla twarzy i widzę ze słuzy bardzo. ale ile roboty z tymi tonikami!!! o mamo... a te składniki zamawiasz Anah w necie czy kupujesz w aptece czy zielarskim?aaa zamawiasz, jak z mazideł? skuteczne?;>bałabym sie ze coś zle zrobię, jak serum robiłam to mi się ręcę trzęsły... pozaty nie mogłam tej tłustej wit. e dodać...

w Rzeszowie!!! Bifor (b4)dokładnie;> chyba wiesz o co chodzi...;d
mh surowe bestie z tych moderatorów...nie pogada...
a tak, moj avatar, a dziekuję;]
olcia120484 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 23:20   #426
anah
Zakorzenienie
 
Avatar anah
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 689
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez olcia120484 Pokaż wiadomość
to chyba faktycznie zacznę z tym effaclarem k. a czy on tez działa fajnie na rozszerzone pory i grudki i zaskórniki?bo ja tak bym sie chciała tego pozbyć...

Effaklar jest świetny, tylko działa bardzo, bardzo powoli i łagodnie. Mogę go stosować codziennie jako lekki kremi nawiżający. Rozjaśnia skórę i delikatnie wygładza.
Jak chcesz sie pozbyc paskudztw, to chyba prędzej davercin Ci pomoże.
Musisz cierpliwie, systematycznie próbować specyfiki, żeby sobie nie zaszkodzić.
Jak wykończysz davercin to możesz spróbowac z Acne Dermem. Miałas z nim do czynienia? Jest świetny na plamki po niespodziankach, tylko też długodystansowiec. Mi rozjaśnił plamki po jakichś 3-4 miesiącach stosowania (uzywałam go jakieś 2,5 roku temu). Pierwsze efekty miałam po 2 mies.

Cytat:
Napisane przez olcia120484
ale ile roboty z tymi tonikami!!! o mamo... a te składniki zamawiasz Anah w necie czy kupujesz w aptece czy zielarskim?aaa zamawiasz, jak z mazideł? skuteczne?;>bałabym sie ze coś zle zrobię, jak serum robiłam to mi się ręcę trzęsły... pozaty nie mogłam tej tłustej wit. e dodać...
Akurat te toniki nie sa zbyt skomplikowane. Dziewczyny robią kremy. To dopiero zabawa
Wszystko kupuje w mazidłach (oprócz wody destylowanej i alkoholu).
anah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 00:05   #427
Lena4
Rozeznanie
 
Avatar Lena4
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 811
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Dziewczyny tracę nadzieję na znalezienie jakegoś normalnego filtra.. Niby dopiero zaczynam swoje poszukiwania, ale już kończą mi się poklady cierpliwości.. Może coś doradzicie? Borykam się z trądzikiem i filtr nie może mnie zapychać. Trójglicerydy wysoce niewskazane. W ogóle to mam jakiś dziwny, bliżej nieokreślony rodzaj zaskórników-szczególnie na czole.. Cera bardzo blada, porcelanowa, tłusta jednak przesuszona. Dodatkowo jestem w trakcie kuracji Effaclarem K który jest strasznie delikatny i AD który z kolei jest dla mnie za silny.. W każdym razie testowałam:
Avene Lait Lotion 50 - jezusie jakie to tłuste, gęste, tępe, w ogóle sie nie wchłania i tragicznie pobiela! Fatalne!
LRP Anthelios XL aqua-lait 50+ - konsystencja fajna ale twarz się paskudnie świeci, troche pobiela, jednak najgorsze jest to lepienie! widać białe drobniutkie farfocle a twarz wcale nie jest nawilżona.
LRP Anthelios XL creme foundante 50+ - niby wygląda troche lepiej od aqua-lait ale widać białe smugi i też nie czuje nawilżenia.. Nie chce wiedzieć co ten alkohol robi z cerą przy systematycznym stosowaniu..
Vichy Capitel Soleil 50+ - pobiela i kiepsko się wchłania w ilości 2ml, też czuć alkohol.

Nie umiem powiedzieć jak z zatykaniem, ponieważ mnie prawie wszystko zatyka.. Niedługo powinny przyjść kolejne próbki więc zdam relację. Rozpaczliwie poszukuję czegoś co da mi nie tylko ochronę przed promieniami ale również tak jak Wam nawilży skórę.
__________________
Istnieje świat, a to rozprasza.


Lena4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 00:13   #428
uskow
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 1 965
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Kochana nie pocieszę Cię, będzie naprawdę ciężko znaleźć coś takiego Ja sama już parę miesiecy szukam i nie znalazłam ideału. Moje sugestie to filtry dla dzieci Vichy, avene i LRP. Możesz też spróbować dać krem pod filtr.
__________________

uskow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 00:39   #429
Lena4
Rozeznanie
 
Avatar Lena4
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 811
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Heh.. Ciężkie jest życie filtromaniaczki. Dzięki za sugestię, na pewno przetestuję. Żeby chociaz nie wyglądać jak córka młynarza którą i tak już przypominam. No i to świecenie.. Podziwiam dziewczyny które mogą sobie pozwolić na nałożenie samego filtra, ewentualnie pudru. U mnie często potrzebne jest lepsze krycie. Staram się nie używać podkladu ale tuszowanie każdego punkciku z osobna jest strasznie czasochłonne.. Poświęcam się bo mam przesuszoną skórę a nie lubie jak widać że mam jakąś tapetkę. Dodatkowo tu jakiś strupek, tam jakaś ranka.. Łudzę się że takie problemy nie mogą trwać wiecznie..
__________________
Istnieje świat, a to rozprasza.


Lena4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 00:45   #430
uskow
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 1 965
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Ja też się łudze nadal.... Powodzenia Lenko
__________________

uskow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 11:20   #431
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez Lena4 Pokaż wiadomość
LRP Anthelios XL creme foundante 50+ - niby wygląda troche lepiej od aqua-lait ale widać białe smugi i też nie czuje nawilżenia.. Nie chce wiedzieć co ten alkohol robi z cerą przy systematycznym stosowaniu..
creme fondante zawiera alkohol?
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 11:48   #432
olcia120484
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 12
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez anah Pokaż wiadomość
Effaklar jest świetny, tylko działa bardzo, bardzo powoli i łagodnie. Mogę go stosować codziennie jako lekki kremi nawiżający. Rozjaśnia skórę i delikatnie wygładza.
Jak chcesz sie pozbyc paskudztw, to chyba prędzej davercin Ci pomoże.
Musisz cierpliwie, systematycznie próbować specyfiki, żeby sobie nie zaszkodzić.
Jak wykończysz davercin to możesz spróbowac z Acne Dermem. Miałas z nim do czynienia? Jest świetny na plamki po niespodziankach, tylko też długodystansowiec. Mi rozjaśnił plamki po jakichś 3-4 miesiącach stosowania (uzywałam go jakieś 2,5 roku temu). Pierwsze efekty miałam po 2 mies.

AD stosowałam, ael gdzie ja tam wiedziałam wtedy o czyms takim jak filtr... Kusi efaclar mnie , ale moze w lutym..?

DZIĘKI CI ANAH ZA TWOJE WYPOWIEDZI!!!

Akurat te toniki nie sa zbyt skomplikowane. Dziewczyny robią kremy. To dopiero zabawa
Wszystko kupuje w mazidłach (oprócz wody destylowanej i alkoholu).
o masz, to mnie zatkało.

Dziewczyny, a co z tym zapychaniem? Jak do tej pory nie zapchało, tylko delikatny wysyp, i nic dalej, to znaczy ze nie wysypie?

Anah dostaje gdzies w rzeszowie probki w aptekaCH? bo ja tylko normaderm dostałam... filtrów nic.

pzdr, najs dej;*
olcia120484 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 15:17   #433
anah
Zakorzenienie
 
Avatar anah
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 689
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez Lena4 Pokaż wiadomość
Podziwiam dziewczyny które mogą sobie pozwolić na nałożenie samego filtra, ewentualnie pudru. U mnie często potrzebne jest lepsze krycie. Staram się nie używać podkladu ale tuszowanie każdego punkciku z osobna jest strasznie czasochłonne.. Poświęcam się bo mam przesuszoną skórę a nie lubie jak widać że mam jakąś tapetkę. Dodatkowo tu jakiś strupek, tam jakaś ranka.. Łudzę się że takie problemy nie mogą trwać wiecznie..

Moja skóra nie jest doskonała, ale nie nakładam podkładu. Podkład to dopiero potrafi zapchać. Wychodzę z lekko przypudrowana skórą i udaję, że mam idealną cerę

Cytat:
Napisane przez olcia120484 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, a co z tym zapychaniem? Jak do tej pory nie zapchało, tylko delikatny wysyp, i nic dalej, to znaczy ze nie wysypie?

Możesz mieć taki mały jednorazowy wysyp po leku/kwasie, który złuszcza skóre i odsłania nowe jej pokłady z jakimis dawno ukrytymi paskudami. Zapychanie to zupełnie co innego. Niektóre cery sa b. podatne na zapychanie inne nie. Kazdego może załatwic coś innego. Są też szczęściarze, których nic nie zapcha.


Cytat:
Napisane przez olcia120484
Anah dostaje gdzies w rzeszowie probki w aptekaCH? bo ja tylko normaderm dostałam... filtrów nic.
No tak, z próbkami marnie a w zimie to raczej niemozliwe do zdobycia.
Może sie coś uchowało w Plazie, bo tam maja zazwyczaj duzy wybór filtrów i jest tam facet, który cos może wygrzebie, bo kobiety sa sknerowate (ekonomiczne maja podejście, nazwijmy).
W tesco i leclerku prawie na pewno nie mają. Mieszkam w poblizu to mniej więcej wiem. Co do innych CH, to nie wiem. Musisz pytać, rady nie ma.
Jakbys zamawiała w necie, to możesz też prosić, może sie uda. Ja tak też zdobywałam próbki.
Jak bardzo Ci zależy, to mam końcówkę DP, to Ci sprezentuję i mogę odlać Biodermę spray. Niestety obydwa z alkoholem. Jakby co to pisz na PW.
anah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 15:17   #434
Weronisia
Zakorzenienie
 
Avatar Weronisia
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 6 714
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez justa79 Pokaż wiadomość
znowu muszę się pokłócić bo twierdziłyśmy wprost przeciwnie - ja, że łyżeczka do herbaty ma 5 ml, a do zupy 15 ml. a Ty, że są dużo mniejsze. tutaj masz dowód w postaci naszej dyskusji:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?p=2615300
od postu 8 do 17.
OK. Nie pamietalam dokladnie o jakie ilosci sie klocilysmy. Pamietalam tylko tyle, ze lyzeczka nie nadaje sie do odmierzania filtra, bo istnieja rozne lyzeczki i lyzki , mimo ze encyklopedia podaje inne pojemnosci

Cytat:
Napisane przez olcia120484 Pokaż wiadomość

Weronisia czy to Twoje dzieciaczki na awatarku? bardzo fotogeniczna gromadka z Was;d
Tak, to moje dzieciaczki Dzieki za komplement


Cytat:
Napisane przez justa79 Pokaż wiadomość
creme fondante zawiera alkohol?
Nie, Creme Fondante nie zawiera alkoholu.
Weronisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 15:39   #435
olcia120484
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 12
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez anah Pokaż wiadomość
Moja skóra nie jest doskonała, ale nie nakładam podkładu. Podkład to dopiero potrafi zapchać. Wychodzę z lekko przypudrowana skórą i udaję, że mam idealną cerę

hahah, ja robie to samo, ale ! wypróbowałam patent skrobia plus cyanmon-dziewczyny rewelacja!!!! zaden puder czy podkład nie wygładził mi tak skóry, jest taka aksamitna, i nie przetłuszcza się i nie ciastuje.
Dziś robię próbę z maseczką aspirynową, a co!

[/quote]Możesz mieć taki mały jednorazowy wysyp po leku/kwasie, który złuszcza skóre i odsłania nowe jej pokłady z jakimis dawno ukrytymi paskudami. Zapychanie to zupełnie co innego. Niektóre cery sa b. podatne na zapychanie inne nie. Kazdego może załatwic coś innego. Są też szczęściarze, których nic nie zapcha. [/quote]

mnie zapycha chyba parifinium , choc pani Basia uwaza, ze ona nie zapycha, tzn nie tak jak ludzie sądzą, zdarza się- tak czytałam...
Mam nadzieję, ze mi nic nie będzie...odpukać w niemalowane czoło;d
Na 2 raz będę uważniej patrzyła na te składy.




[/quote]No tak, z próbkami marnie a w zimie to raczej niemozliwe do zdobycia.
Może sie coś uchowało w Plazie, bo tam maja zazwyczaj duzy wybór filtrów i jest tam facet, który cos może wygrzebie, bo kobiety sa sknerowate (ekonomiczne maja podejście, nazwijmy).
W tesco i leclerku prawie na pewno nie mają. Mieszkam w poblizu to mniej więcej wiem. Co do innych CH, to nie wiem. Musisz pytać, rady nie ma.
Jakbys zamawiała w necie, to możesz też prosić, może sie uda. Ja tak też zdobywałam próbki.
Jak bardzo Ci zależy, to mam końcówkę DP, to Ci sprezentuję i mogę odlać Biodermę spray. Niestety obydwa z alkoholem. Jakby co to pisz na PW.[/quote]

ooo byłoby bardzoooo miłooooo, tylko może jak skończę ten vichy.no i sesja mi się zbliża, ale się odezwę;]
olcia120484 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 15:52   #436
Madziorka
Zakorzenienie
 
Avatar Madziorka
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 103
GG do Madziorka
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez justa79 Pokaż wiadomość
creme fondante zawiera alkohol?
nie creme fondante nie zawiera alkoholu
Madziorka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 16:43   #437
Lena4
Rozeznanie
 
Avatar Lena4
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 811
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Sorki dziewczyny.. Pomyliły mi się opakowania-takie podobne.. Aqua-lait zawiera alkohol a Creme Fondante nie. Chociaż muszę powiedzieć że też nie daje mi on uczucia nawilżenia.. Zrobiłam dzis kolejne podejście i zobaczymy.. Z tego co wypróbowałam Fondante jest jeszcze najbardziej znośny..
__________________
Istnieje świat, a to rozprasza.


Lena4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 17:15   #438
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Zdenerwowałam się ostatnio strasznie Wchodzę do Super Pharmu a tam NIE MA mojego ukochanego Antheliosa DP 50+
Wogóle to było tylko kilka sztuk tego z SPF 40 i na dodatek Creme fondante, ale ja chcę mojego Antka
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 19:05   #439
Coco trini
Raczkowanie
 
Avatar Coco trini
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: KrK
Wiadomości: 328
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez isa666 Pokaż wiadomość
Zdenerwowałam się ostatnio strasznie Wchodzę do Super Pharmu a tam NIE MA mojego ukochanego Antheliosa DP 50+
Wogóle to było tylko kilka sztuk tego z SPF 40 i na dodatek Creme fondante, ale ja chcę mojego Antka
Ja własnie dzisiaj zamawiałam w vene vicie!maja jeszcze zapas DP
__________________
POMOC DLA WANDY http://wizaz.pl/forum/showthread.php...5#post39786455

Dziękuje za każda pomoc
Coco trini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 19:26   #440
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Ja mam nadzieję, że nie przestali go produkować i pojawi się jeszcze w Super Pharmie
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-31, 15:07   #441
fuksjaa
Zakorzenienie
 
Avatar fuksjaa
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 13 384
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

a ja wracam do filtrowania.

jako, że teraz znowu zdecydowałam się na kwasowanie to jest to obowiązek teraz ciężko pewnie byłoby kupić (nie przez neta) filtr, który będzie odpowiedni, dlatego tymbardziej się cieszę, że mam swoje zmagazynowane filterki w ciemnej szafce

pozdrawiam filtromaniaczki
__________________

fuksjaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-31, 16:22   #442
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Byłam dziś znów z Super Pharmie i filtrów nie ma
Muszę zamówić przez neta w takim razie, oby tylko były
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-01, 16:46   #443
justyce
Zadomowienie
 
Avatar justyce
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 190
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Zaczęłam wątpić, jak wypryszczyło mnie po Avene.. a niech to! Po co mam się retinoidować, kwasić, jak wszystko na marne, bo i tak zapchają filtry?

Wracam do LRP DP, jednak z nim współpraca okazała się najlepsza.. A w pochmurne dni chyba poprzestanę na podkładzie z filtrem słonecznym, póki jeszcze zima, śniegu ni ma, a na niebie chmury..
__________________
Bluegirls come in every size,
Some are wise and some otherwise...
justyce jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-02, 15:17   #444
anah
Zakorzenienie
 
Avatar anah
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 689
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Justyce, Ty wracasz do DP a ja chyba zacznę uzywać mleczka albo emulsji Avene. Od jakichs 2 tyg. mam tak przesuszoną skórę, że po DP mam sacharę jeszcze większą. Twarz się świeci i jest tłusta a pod spodem susza. Muszę pakować pod Antka dodatkowo krem i przez to daje mniejszą ilość filtra
anah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-02, 15:42   #445
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

A ja poważnie zwątpliłam... Nie filtruję się od dwóch tygodni...
Używam tylko kremu odżywczego Garniera, podkładu, i jest idealnie.

Nie wiem, może uda Wam się jakoś przekonać mnie do powrotu do filtrów, filtrowałam się przez ponad pół roku i mam DOŚĆ!
beoneself jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-02, 16:15   #446
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Ja już chyba bez filtrów żyć nie mogę - jak mam Antka DP na twarzy to jest ok, ale wystarczy użyć innego kremu(bez filtra) czy nałożyć makijaż i od razu mi się twarz jakaś taka inna wydaje i wyskakują mi pryszcze
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 15:37   #447
Lena4
Rozeznanie
 
Avatar Lena4
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 811
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

LRP Creme Fondante chyba nie jest stworzony dla mnie.. Próbowałam kilka razy ale mam wrażenie że mnie zapycha.. Dzisiaj testuje dzieciaczka LRP spf40 creme. Nie wiedzieć czemu troszke mnie po nim szczypała twarz może to dlatego że na noc byłam wypacykowana Effaclarem k.. W każdym razie konsystencje ma fajną, zapachem przypomina mi troche krem Nivea, nie czuje żadnego wysuszenia, ale jak by to nazwać.. No pozostawia u mnie dużo takich drobnych białych paprochów! I oczywiście poobiela.. Eh...
Mam jeszcze do przetestowania bioderme photoderm max creme i fluide. Nie wiem dlaczego ale jakoś nie mam do nich zaufania.. Boje sie że jeszcze zaszkodzą tej mojej biednej, trądzikowej cerze..
W dodatku nie mogę nigdzie upolować próbek LRP DP i Avene(żadnych! a interesuje mnie tylko SPF 50+ Ultra high protection Cream for dry skin SPF 50+ i Lotion/Mleczko SPF 50+
__________________
Istnieje świat, a to rozprasza.


Lena4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 22:22   #448
Madziorka
Zakorzenienie
 
Avatar Madziorka
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 103
GG do Madziorka
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Cytat:
Napisane przez isa666 Pokaż wiadomość
Ja już chyba bez filtrów żyć nie mogę - jak mam Antka DP na twarzy to jest ok, ale wystarczy użyć innego kremu(bez filtra) czy nałożyć makijaż i od razu mi się twarz jakaś taka inna wydaje i wyskakują mi pryszcze
ja tez juz nie mogę żyć bez filtrów a w dodatku zauwazyłam ze baaardzo poprawił mi sie wygląd twarzy w pozytywnym sensie także filtry +active c+ LU +skrobia to podstawa mojej dziennej pielęgnacji
Madziorka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 22:48   #449
Pogoda
Rozeznanie
 
Avatar Pogoda
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 683
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

Ja też, filtruję się od roku i już dopadła mnie ortodoksja I nie ukrywam, że się z tego ciesze
__________________
"Nigdy nie śnię o niedorzeczności moich myśli w stanie czuwania" Hobbes
Pogoda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 23:00   #450
justyce
Zadomowienie
 
Avatar justyce
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 190
Dot.: ZWĄTPIENIE FILTROWE... Wątek lekko prowokacyjny ;-)

A ja odkąd kupiłam sobie puder Hauschki, przestałam wątpić w filtry Połączenie jest bosskie
__________________
Bluegirls come in every size,
Some are wise and some otherwise...
justyce jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
filtry

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-09-26 15:21:02


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:32.