Fotouczulająca tertacyclina... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-03-06, 14:23   #1
aneeecia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 4

Fotouczulająca tertacyclina...


Przez 4 miesiące brałam tetracyclinę na krosty...Od tygodnia już nie biorę...Krost już nie mam miesiąc(tylko blizny)...I moje pytanie dotyczy tego czy już mogę się wybrać na solarium , bowiem słyszałam że po tetracyclinie wystawiając się na działanie promieni ultraf.mogą zostac plamy ciemne na ciele...Więc po jakim czasie będę mogła się wybrac....
aneeecia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-06, 14:29   #2
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: Fotouczulająca tertacyclina...

a wiesz ze opalanie moze utrwalic blizny (=ślady/przebarwienia po pryszczach)?
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:51.