Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-10-04, 16:29   #481
suwa89
Zadomowienie
 
Avatar suwa89
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 244
Wpisy w blogu: 2
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

spoko mi kazdy mówi ze mam juz takie dlugie wloski jupi... chyba spod farbuje na siwy blond sie zastanawiam od jakiegos czasu.... i tak mam pod spodem takie jasniejsze wlosy po wczesniejszych eksperymentach
nie ma co w zimie chyba pojde wycieniowac je tak samo od czubeczka ale sie zastanowie bo w zimie to lipa + prostownica istne siano ba cos to slabo sobie wyobrazam (jestem posiadaczka falujacyh sie wloskow ba)
__________________
jestem m a m ą
***
zapuszczam włosy
dbam o figurę (waga 50 kg jest super!)
dbam o paznokcie
myślę o synku
idę do przodu, zapominam...
suwa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-04, 20:38   #482
filemoon
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 155
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

To jest wlasnie najgorsze w tej fryzurce. W domu jak sie ulozy to wszystko ładnie i pieknie. A jak sie wyjdzie na dwor, powieje silniejszy wiaterek, popada troche deszcz to caly efekt szlag trafia...

Dziewczyny! Mam pytanko. Czy majac taka fryzurke nosicie okulary? Bo chodzi mi o grzywke. Mam wrazenie, ze to wlasnie przez okulary, po pewnym czasiezaczynaja mi sie wlosy falowac. CHocbym nie wiem jak prostowal, to i tak mi sie zakreca. Używam gumy got2b i jeszcze troche lakieru. I wlasnie tam gdzie sie stykaja bezposrednio z okularami faluja, a reszta jest prosta tak jak chce. Zauwazylyscie taka zaleznosc?
filemoon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-05, 11:57   #483
fatim
Rozeznanie
 
Avatar fatim
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 757
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

ja mam okulary, co prawda nie nosze ich non stop,ale coraz czesciej mi sie to zdaza i musze ci powiedziec, ze nie mam takiego problemu-mi wywijaja sie tylko boki i spod grzywki chociaz jak wyprostuje je prostownica to najdluzej sie trzyma :P
musze poprostu kupic jakis kosmetyk zabezpieczajacy przed prostownica, bo obcinajac sie tak padl na mnie wyrok
filemoon mysle, ze jest to zalezne od rodzaju wlosa, a czy grzywka ci nachodzi na okulary, bo jesli tak to moze sie "deformowac"
__________________
kg: 54 - 53 - 52 - 51 - 50 - 49 Proszę o porady jak schudnąć na PW
Chcę mieć dziecko - piękne i zdrowe
<a href="http://www.slubneiweselne.com.pl/slider/show/277fb6c356917723091e8b36a 7cc42db" rel="nofollow" target="_blank">Mój suwaczek w portalu ŚlubneiWeselne.com.pl</a>
fatim jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-05, 18:27   #484
filemoon
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 155
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Tak. Wlasnie ta czesc co sie faluje nachodzi na oklulary. Ona jest tak 10-13 mmowa. Z lewej strony gdzie mam 6-7mm włosy nie stykaja sie z okularami i sa proste. Ogolnie okulary nosze tylko wtedy, gdy musze cos z dali przeczytac. Jak jestem na wykladzie obowiazkowo je mam, a pozniej na przerwe sciagam. I tak wciagu dnia zakladam pare razy. Moze faktycznie zalezy to od rodzaju wlosu, jesli tak, to nic nie moge juz zrobic...
filemoon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-06, 19:25   #485
Black Dreams
Raczkowanie
 
Avatar Black Dreams
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Manowo Cityyy xD
Wiadomości: 54
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Hym ja jestem tu nowa ) Mam "niby" emo fryzurkę, bo fryzjer nie dokładnie mi to zrobił.
A foty nie na tę okazję robione, to może aż tak dobrze fryzury nie widać. Acha, i mam lekko kręcone włosy.


No ale tak ogólnie wyszłam jakbym miała zeza
A co do układania... To prostuje(jak mi się chce xD) i na to lakier, czasem guma.
Na tej focie wogóle nic nie układałam;/ Ale tymczasowo innej nie posiadam;/
http://img65.imageshack.us/my.php?image=fryzatb0.jpg <- edytowałam bo mi się fota nie pokazuje i daje tak adres.
Black Dreams jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-06, 19:49   #486
AnetqxD
Raczkowanie
 
Avatar AnetqxD
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 105
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Czentopry & Brywieczór
Jestem tu nowa(czyt.świerza) i tak sobie śledze cały wątek pogrążając się w mojej emofryzufobii hah.Wszystko takie piękne i śliczne....że i ja pozwole sobie dodać pikczersy-co by się do zacnego grona wkupić xD
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 18346907.jpg (21,6 KB, 96 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 18833897.jpg (24,2 KB, 84 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 18837543.jpg (23,0 KB, 180 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 19248427.jpg (25,1 KB, 71 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20111624.jpg (32,6 KB, 67 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20827911.jpg (27,5 KB, 169 załadowań)
__________________
You can do more. You can always do more.

Zapuszczam włosy
Drożdżuję od: 12.08.2013
Jantaruję od: 18.08.2013

AnetqxD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-06, 20:21   #487
Tan_N
Przyczajenie
 
Avatar Tan_N
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Za górami za lasami ^^
Wiadomości: 14
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Ja też na Emo jestem całkowicie nastawiona, Bosz... Jakie te fryzurki są boskie ! Tylko boję się deszczu... Deszcz = wróg lasek z fryzurami emo z tendencją do falowania i kręcenia xD I niewiem właśnie jaką prostownicę kupić... Ale to pogrzepciam w wątku o prostownicach xD I jeszcze pytanko, jak można utrwalić/ zabezpieczyć fryz przed wilgocią? Lakiery? Co Wy panny stosujecie? ;>
Tan_N jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-06, 20:28   #488
Black Dreams
Raczkowanie
 
Avatar Black Dreams
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Manowo Cityyy xD
Wiadomości: 54
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Mmm teraz sobie bossko zrobiłam. Tak jak gdzies w poprzednich, były foty jak jakaś laska pokazuje jak to robić. Wyszło super. Góra natapirowana i taka stercząca, a na dole warkoczyki ^^
A co do deszczu....
Jeszcze nie miałam bliższego spotkania, bo od niedawna mam tą fryzurke, ale troche tutaj poczytałam, i wnioskuje (xD) że nic an deszcz nie pomoże D Pzdr
Black Dreams jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 11:12   #489
AnetqxD
Raczkowanie
 
Avatar AnetqxD
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 105
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Tja...co prawda to prawda..nie potrzebna jest ulewa....wystarczy wilgotne powietrze a każdy mój włos idzie w swoją stronę... pocieszający jest fakt,iż nie musze tapirować maksymalnie kudełków....same w sobie mają mega objętość xD (jestem posiadaczką lekko wykręcających się włosków) pozdr *
__________________
You can do more. You can always do more.

Zapuszczam włosy
Drożdżuję od: 12.08.2013
Jantaruję od: 18.08.2013

AnetqxD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 12:06   #490
Tan_N
Przyczajenie
 
Avatar Tan_N
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Za górami za lasami ^^
Wiadomości: 14
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Moje się kręcą i to bardzo xD Ah trudno... Pozostaje mi tylko unikać deszczu, o ile to możliwe ^^ Prostowniczkę zakupię i lecę do cioci (fryzjerki) zrobić to cudeńko <33333 Buziakii ;*
__________________
Up in my lonely room, when I dreaming of You... xD
Tan_N jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 13:23   #491
Jamajka007
Zakorzenienie
 
Avatar Jamajka007
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Pomiedzy niebem a piekłem
Wiadomości: 4 934
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Na wilgotne powietrze, deszcz czy śnieg (już wkrótce xD) nie ma rady, ale za to na pocieszenie powiem wam, że naturalnie proste jak druty włosy, jeśli są cienkie i rzadkie, nie mają objętości i są oklapłe. W prawdzie ja cierpię na nadmierną objętość ale przekonałam się, że trzeba się cieszyć z takich włosów jakie się ma :P Fakt że można się wykończyć nerwowo, wciąż prostując włosy.... ale pokręcone emo też nieźle wygląda więc na deszczowe dni można z prostownicy zrezygnować i dać włoskom odpocząć
__________________

"Każdy popełnia głupstwa, kiedy jest nieszczęśliwy.."



Jamajka007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 13:30   #492
malenstwo2627
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo2627
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 110
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

troszke czerni
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 15393233.jpg (25,3 KB, 64 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 14469179%5B1%5D.jpg (21,4 KB, 104 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 618bcb747e2a7825e56597a4ecabb611hjyg86.jpg (9,5 KB, 62 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 673lv8h.jpg (42,7 KB, 101 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 18572247.jpg (28,2 KB, 71 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 21324327.jpg (21,1 KB, 131 załadowań)
__________________
Nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance
malenstwo2627 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 13:34   #493
malenstwo2627
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo2627
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 110
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

1
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 40-1.jpg (18,3 KB, 21 załadowań)
Rodzaj pliku: gif 566412245.gif (75,0 KB, 43 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 941347_l.jpg (27,1 KB, 39 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1252981355_l.jpg (28,0 KB, 36 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg bleeeee.jpg (14,9 KB, 52 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg bluedress2.jpg (38,6 KB, 118 załadowań)
__________________
Nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance
malenstwo2627 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 13:37   #494
malenstwo2627
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo2627
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 110
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

2
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg emo%20girl.jpg (11,5 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg emo%20girlz.jpg (13,5 KB, 28 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 9063487098568679.jpg (40,0 KB, 165 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg k.jpg (7,4 KB, 68 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_b14fa8649c0bacbc18cc086c5a7b20c2.jpg (25,4 KB, 256 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg sittingalonebytrashasspu1.jpg (64,0 KB, 154 załadowań)
__________________
Nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance
malenstwo2627 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 14:19   #495
Black Dreams
Raczkowanie
 
Avatar Black Dreams
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Manowo Cityyy xD
Wiadomości: 54
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

druga seria, pierwszy rzad, trzeci obrazek <3 <3 <3, tzn. trzecia seria (chyba bo ma numer dwa ale w sumie jest trzecia
__________________
Blink 182 <3 <3
Blue October <3 <3
Funeral for a friend <3
Alesana
Enter Shikari
30 Second to mars
Happysad'
Myslowitz

" A miało być tak pięknie, miało nie wiać w oczy nam, i ociekać szczęściem, miało być 100 lat...."
Happysad- 100 lat
Black Dreams jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 16:37   #496
suwa89
Zadomowienie
 
Avatar suwa89
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 244
Wpisy w blogu: 2
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Cytat:
Napisane przez AnetqxD Pokaż wiadomość
Czentopry & Brywieczór
Jestem tu nowa(czyt.świerza) i tak sobie śledze cały wątek pogrążając się w mojej emofryzufobii hah.Wszystko takie piękne i śliczne....że i ja pozwole sobie dodać pikczersy-co by się do zacnego grona wkupić xD
no elo ale na wstępie mam prośbę ... rozumiem że każdy popełnia błędy pisząc szybko na klawiaturce... wybaczalna sprawa i dosyć normalna, ale celowo nie niszcz języka polskiego bo to masakrycznie brzmi np 'Czentopry' sory ale nie wytrzymałam :b unia:
Tak pozatym to witaj :P

PS. malenstwo klasyka ftoteczki - szukaj dalej i dawaj nura nam na forum hehe !!
__________________
jestem m a m ą
***
zapuszczam włosy
dbam o figurę (waga 50 kg jest super!)
dbam o paznokcie
myślę o synku
idę do przodu, zapominam...
suwa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 17:32   #497
Adeq
Zakorzenienie
 
Avatar Adeq
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 5 203
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Cytat:
Napisane przez Tan_N Pokaż wiadomość
Moje się kręcą i to bardzo xD Ah trudno... Pozostaje mi tylko unikać deszczu, o ile to możliwe ^^ Prostowniczkę zakupię i lecę do cioci (fryzjerki) zrobić to cudeńko <33333 Buziakii ;*
moje tez. i nie dosc ze sie kreca, to jeszcze te na gorze sie nie trzymaja
kupilam dzisiaj lakier taft, czarny, mega mocny..zobaczymy co z tego wyjdzie ;P
__________________
Can I have it like that?
Adeq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 18:50   #498
suwa89
Zadomowienie
 
Avatar suwa89
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 244
Wpisy w blogu: 2
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Cytat:
Napisane przez Adeq Pokaż wiadomość
moje tez. i nie dosc ze sie kreca, to jeszcze te na gorze sie nie trzymaja
Cytat:
Napisane przez Adeq Pokaż wiadomość
kupilam dzisiaj lakier taft, czarny, mega mocny..zobaczymy co z tego wyjdzie ;P


bedzie dalej sianko i to konkretne wiem co mowie bo uzywam od dawna czarny lakier taft (zreszta wam go polecalam na tym forum i na wczesniejszym do stylizacji) i wiem ze na wilgotne dni jest tak samo masakrycznie jak bez uzywania lakierów baaaa ale próbuj ale z umiarem bo istny obciach.......... takie sklejone sterczace i sianowato-wilgotne włoki no niby "emo" ... pozdro
__________________
jestem m a m ą
***
zapuszczam włosy
dbam o figurę (waga 50 kg jest super!)
dbam o paznokcie
myślę o synku
idę do przodu, zapominam...
suwa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 20:06   #499
malenstwo2627
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo2627
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 110
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg l_f2e6b40b66c53fcf2cfc216b1ea96e37.jpg (48,7 KB, 55 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20827911.jpg (27,5 KB, 78 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_3dd34fa1bc78c254d1a6123b46b6c9fe.jpg (81,4 KB, 108 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1409408102_l.jpg (28,8 KB, 70 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1228200268_l.jpg (47,7 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_058f1acd88ba9684abceaa6ec651a553.jpg (33,5 KB, 84 załadowań)
__________________
Nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance
malenstwo2627 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 20:21   #500
malenstwo2627
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo2627
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 110
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

<3 <3 <3 <3 <3
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg l_f197fd6cc27c1ae61989aaee7553cd37.jpg (30,7 KB, 100 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_f2fef85e8682eb2860fcdc60bd119854.jpg (67,0 KB, 104 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1270945542_l.jpg (53,9 KB, 86 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1483859065_l.jpg (56,5 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_29b6722373caad6abc2109f66859ee1a.jpg (29,4 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_91bd9edec007b51e8ec7c08302929beb.jpg (32,9 KB, 265 załadowań)
__________________
Nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance
malenstwo2627 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 20:30   #501
malenstwo2627
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo2627
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 110
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

<3<3<3
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1228200268_l.jpg (47,7 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: png l_5f2050ff955a5f8dba37c6a828dca04b.png (46,7 KB, 37 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_18fea9113d3eb078129be4057e23026b.jpg (63,8 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_212e392e8b576fd1dc416fef74888fd9.jpg (58,8 KB, 24 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_905de9a6e30f0eecfabc967e57d704fe.jpg (33,8 KB, 75 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_908ed945fd94206091dbdaa94d9578f3.jpg (42,0 KB, 50 załadowań)
__________________
Nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance
malenstwo2627 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 20:39   #502
malenstwo2627
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo2627
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 110
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

B*ą*b*e*l*k*i
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg l_3049af7dae648e96b59efb1f6925bb35.jpg (51,3 KB, 27 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_c04676b4c6eb7500b4b4a064ee4ce54d.jpg (38,4 KB, 89 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_be42198d67719c898453d2c44ea65a06.jpg (41,8 KB, 55 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_4768aa559dd431387cefd453cd7f5979.jpg (48,7 KB, 58 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_142052bf02b12a99b899080978f3331e.jpg (61,9 KB, 41 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_a9052813d847242a0f948dee8a65b8b6.jpg (40,5 KB, 96 załadowań)
__________________
Nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance
malenstwo2627 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 20:42   #503
malenstwo2627
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo2627
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 110
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

{)i(}
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg l_8096f856a48ceb2fa42f686f2162995c.jpg (66,3 KB, 50 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_9664ce4dcc4466149334f89ede682424.jpg (23,8 KB, 82 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_a271285be97470c326208d8b0d563239.jpg (104,2 KB, 114 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_bba8e282d56eac0368608f5e256ae7ff.jpg (83,5 KB, 33 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_c7277caa5bc31348a86dd1ee6b6919af.jpg (52,8 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_d1bc5fa11c652ac8a307d1ce599a6823.jpg (33,7 KB, 28 załadowań)
__________________
Nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance
malenstwo2627 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 20:46   #504
malenstwo2627
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo2627
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 110
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

OoOoOoO....
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg l_d4a89a2aeea6456a67c7c876ff4d27d1.jpg (65,3 KB, 72 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_dd386b9fe5cc2e4f3f2dcca17d1c0a88.jpg (28,4 KB, 37 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg scene.jpg (28,7 KB, 61 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg normal_17774635.jpg (22,1 KB, 68 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_604099eca43b7020501b5607152bceab%5B1%5D.jpg (45,1 KB, 49 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1335512723lda8%5B1%5D.jpg (11,6 KB, 31 załadowań)
__________________
Nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance
malenstwo2627 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 20:51   #505
malenstwo2627
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo2627
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 110
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

......:::......
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 16327498.jpg (18,8 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 19006912.jpg (22,0 KB, 59 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 662315079.jpg (20,5 KB, 43 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_2a9ac70ff50372c74362c860d6a2caeb.jpg (54,3 KB, 25 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_1d688b8860a198bdc0ac6572653c5c40.jpg (35,6 KB, 21 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_480d9dd0d1f33e81c5260e8081e70346.jpg (28,8 KB, 48 załadowań)
__________________
Nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance
malenstwo2627 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 20:55   #506
malenstwo2627
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo2627
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 110
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

uhhhhhh.... na dziś juzkoniec
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg l_8631b208cb176c1c1a617703ba4855c1.jpg (87,9 KB, 40 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 21615382.jpg (25,7 KB, 39 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_094c8c58aa43fcc4d52a990ae191c766.jpg (33,4 KB, 58 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1384070045lsd4.jpg (15,2 KB, 60 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_5a09b6206cb842f575281fc56738c9c2.jpg (45,9 KB, 163 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kikikannibal--large-msg-116763696579.jpg (42,1 KB, 94 załadowań)
__________________
Nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance
malenstwo2627 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 21:05   #507
misiek412
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 543
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

no no nieźle a ja nic nie robie tylko szukam odpowiedniej dla mnie fryzury

słuchajcie dziewczyny czy te zielone lub różowe pasemka można jakoś zrobić farbą czy czymś czy to są doczepiane?
misiek412 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-08, 07:53   #508
xxkaciaxx
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 276
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Cytat:
Napisane przez misiek412 Pokaż wiadomość
no no nieźle a ja nic nie robie tylko szukam odpowiedniej dla mnie fryzury

słuchajcie dziewczyny czy te zielone lub różowe pasemka można jakoś zrobić farbą czy czymś czy to są doczepiane?
można np manic panic, stargazer, albo u fryzjera. ale wiem z autopsji, żę farby te krótko się trzymają, i odnawianie ich raczej jest męczące. Po ok 14 myciach już prawie ich nie ma. I u większości emo dziewczynek tych na zdjęciach są to doczepiane włoski [nietylko te kolorowe]
xxkaciaxx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-08, 12:51   #509
Black Dreams
Raczkowanie
 
Avatar Black Dreams
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Manowo Cityyy xD
Wiadomości: 54
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

xxkaciaxx też tak myślę -.-' A ja właśnie z tego zamkniętego tematu wybrałam fryzurę ;p Ale fryzjerce cos nie bardzo taka sama wyszła;/ Ale jest OK. Pzdr
__________________
Blink 182 <3 <3
Blue October <3 <3
Funeral for a friend <3
Alesana
Enter Shikari
30 Second to mars
Happysad'
Myslowitz

" A miało być tak pięknie, miało nie wiać w oczy nam, i ociekać szczęściem, miało być 100 lat...."
Happysad- 100 lat
Black Dreams jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-08, 13:59   #510
Adeq
Zakorzenienie
 
Avatar Adeq
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 5 203
Dot.: "Emo" fryzurka, kontynuacja ;P

Cytat:
Napisane przez suwa89 Pokaż wiadomość

bedzie dalej sianko i to konkretne wiem co mowie bo uzywam od dawna czarny lakier taft (zreszta wam go polecalam na tym forum i na wczesniejszym do stylizacji) i wiem ze na wilgotne dni jest tak samo masakrycznie jak bez uzywania lakierów baaaa ale próbuj ale z umiarem bo istny obciach.......... takie sklejone sterczace i sianowato-wilgotne włoki no niby "emo" ... pozdro
Ale ja go nie kupilam po to zeby byly proste, bo na to nie ma rady, jesli jest wilgotno,ale po to zeby mi sie te gorne wloski chociaz troche trzymaly...
__________________
Can I have it like that?
Adeq jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
ciemny blond, cieniowanie, emo, emo fryzura, fale, fryzura, fryzurki, fryzury, kręcone, loki, obcięcie, problem, prostowanie, rada, włosy ciemne, włosy cieniowane, włosy proste.

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-14 19:43:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:19.