Wachlarz kolorów ;) - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-07-23, 19:59   #31
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Cytat:
Napisane przez żurawinka Pokaż wiadomość
Nie podobają mi się, kolory są jakieś rozmyte. Najlepiej jednak prezentuje się drugi, ten zielony jest ładny.
no cóż nie wszystkim musi się spodobać dzięki za komentarz.
Cytat:
Napisane przez kina2807 Pokaż wiadomość
slicznie!!!! najladniejszy drugi makijaz, swietnie roztarlas cienie i polaczylas ze soba te wszystkie kolorki! tez tak chce!!! sliczna z Ciebie dziewczyna, a makijaz jeszcze bardziej podkresla Twoja urode!!
dziękuję, starałam się, a nie zawsze wychodzi...
Cytat:
Napisane przez madziunia80 Pokaż wiadomość
Candi, wszystkie fajne, ale najbardziej podoba mi się granat z zielenią, wrażenie piorunujące, pięknie podkreśla tęczówki
aaach dzięki wielkie!
Cytat:
Napisane przez maja55 Pokaż wiadomość
Pięknie
Najbardziej przypadł mi do gustu oczywiście ten granat z zielenią. Świetnie połączyłaś cienie, roztarłaś granice. I takie połączenie kolorystyczne rewelacyjnie współgra z kolorem tęczówek.
Pozostałe dwa tez bardzo ładne. Ten brąz jest taki na co dzień - bardzo subtelny i kobiecy
Bardzo sie cieszę, dzięki Maja za komentarz
Cytat:
Napisane przez gamegirl Pokaż wiadomość
zgadzam sie
dzięki!
Cytat:
Napisane przez dissolved__girl Pokaż wiadomość
zakochałam się w dwójeczce cudownie wyglądasz w tym makijażu i opasce! pozostałe dwa też niczego sobie oczywiście
dzięki!!!
Cytat:
Napisane przez aga_xy Pokaż wiadomość
Granat z zielenią powalił mnie na kolana,pięknie wyglądasz.
eeech rozpływam się juz powolutku...dzięki Aga!
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-23, 20:00   #32
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Cytat:
Napisane przez La Monica Pokaż wiadomość
Granat + zieleń
dzięki
Cytat:
Napisane przez Pomadka Pokaż wiadomość
Drugi makijaż mi się podoba.
Bardzo ładnie wygladasz w tej chustce na głowie.
Trzeci też niezły.
dzięki za komentarz
Cytat:
Napisane przez iziz08 Pokaż wiadomość
wszystkie propozycje sa udane ale tak jak reszte wizazanek granat z zielenia powalil mnie na kolana
dziękuuję
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-23, 23:21   #33
krepa
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 854
GG do krepa
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Granat z zielenią jak dla mnie mistrzowsko...
__________________

krepa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-24, 17:36   #34
black.coffee.
Raczkowanie
 
Avatar black.coffee.
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 427
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

wszystkie 3 ładne, no ale drugi najbardziej mi sie podoba świetnie wyglądasz
__________________
i get a little warm in my heart
when i think of winter

(moja i e. galeria )
black.coffee. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-24, 17:53   #35
olivia7
Zakorzenienie
 
Avatar olivia7
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 3 642
GG do olivia7
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

widze ze 2 wygrywazgodze sie z tym calkowicie
p.s sliczna jestes
__________________
Polecam link www.fridayimage.com -coś więcej niz zwykła fotografiaoraz poleecaam www.yourstime.eu
gg 7758327
www.sephora.maxmodels.pl
olivia7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-25, 09:11   #36
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Cytat:
Napisane przez krepa Pokaż wiadomość
Granat z zielenią jak dla mnie mistrzowsko...
Cytat:
Napisane przez black.coffee. Pokaż wiadomość
wszystkie 3 ładne, no ale drugi najbardziej mi sie podoba świetnie wyglądasz
Cytat:
Napisane przez olivia7 Pokaż wiadomość
widze ze 2 wygrywazgodze sie z tym calkowicie
p.s sliczna jestes
dziękuję dziewczyny!
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-26, 09:34   #37
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Pięknie, wszystkie trzy mi się podobają, rzecz jasna mam faworyta, a mianowicie makijaż nr....















2
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-26, 10:44   #38
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Cytat:
Napisane przez coldold Pokaż wiadomość
Pięknie, wszystkie trzy mi się podobają, rzecz jasna mam faworyta, a mianowicie makijaż nr....















2
hihi.... no tak dzięki cold!
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-28, 16:13   #39
Dzinks_Dz
Rozeznanie
 
Avatar Dzinks_Dz
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 758
GG do Dzinks_Dz
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Najbardziej podoba mi się granat+zieleń-ciekawe połączenie kolorów, ładnie podkreśla opaleniznę. Pozostałe propozycje też niczego sobie
Dzinks_Dz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-29, 12:24   #40
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Cytat:
Napisane przez Dzinks_Dz Pokaż wiadomość
Najbardziej podoba mi się granat+zieleń-ciekawe połączenie kolorów, ładnie podkreśla opaleniznę. Pozostałe propozycje też niczego sobie
bardzo dziękuję
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-29, 17:15   #41
mrówka_zeta
Raczkowanie
 
Avatar mrówka_zeta
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 243
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

oj musze napisac ze sliczna z Ciebie kobieta makijaze letnie, swieze, lekkie. podobaja mi sie
__________________
I'm not angel, I'm not devil, I'm something in between...
mrówka_zeta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-29, 17:32   #42
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Bardzo Ci dziękuję mrówko za miły komentarz
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-29, 18:48   #43
Asiuula
Przyczajenie
 
Avatar Asiuula
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: woj. Pomorskie
Wiadomości: 25
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Bardzo podobają mi sie wszystkie propozycje .... oczy wyglądają bajecznie ...
Bardzo chciałabym umiec tak malowac ale mam jakby to ująć wklęsłe oczy i co pomaluje jakimś cieniem oko to prawie nic nie widać... Dlatego używam tylko czarnej kredki i tuszu...
A co byś mi proponowała tzn jak mogłabym się malować , moze masz jakieś linki ?
Zauważyłam ,ze np : DODA ma podobne oczy do moich jeśli chodzi o budowę ( oczywiście jeśli mogę to tak nazwać) i świetnie sobie radzi . A co ze mną ?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc
Asiuula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-30, 11:03   #44
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Cytat:
Napisane przez Asiuula Pokaż wiadomość
Bardzo podobają mi sie wszystkie propozycje .... oczy wyglądają bajecznie ...
Bardzo chciałabym umiec tak malowac ale mam jakby to ująć wklęsłe oczy i co pomaluje jakimś cieniem oko to prawie nic nie widać... Dlatego używam tylko czarnej kredki i tuszu...
A co byś mi proponowała tzn jak mogłabym się malować , moze masz jakieś linki ?
Zauważyłam ,ze np : DODA ma podobne oczy do moich jeśli chodzi o budowę ( oczywiście jeśli mogę to tak nazwać) i świetnie sobie radzi . A co ze mną ?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc
Hej, dzięki za komentarz. Nie za bardzo rozumiem co to są wklęsłe oczy tzn. że głęboko osadzone? Proponuję zajrzeć do tego wątku

Typy Oczu I Ich Makijaz
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=56957

a może załóż wątek na MM, wklej swój makijaż i dziewczyny na pewno poradzą jak powinnaś się malować
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-30, 11:16   #45
sylweczka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Starachowice / Toruń
Wiadomości: 2 056
GG do sylweczka
Dot.: Wachlarz kolorów ;)

Czyli na wizazu mamy podobny gustMi tez najbardziej podoba sie nr 2 czyli granat z zielenia i Ty wygladasz w nim najlepiej
__________________




sylweczka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:16.