Która z Was stylistek dojeżdża do klientek?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-07-29, 17:12   #1
grenoville
Przyczajenie
 
Avatar grenoville
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Stargard
Wiadomości: 17
GG do grenoville

Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??


Mam pyatnie odnośnie dojazdow do klientek do domu. Praktykujecie takie metody pracy??
__________________
Paznokcie - Nasza Wspólna Pasja })i({


Zapraszam również na blog o moim synku:
grenoville jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-29, 17:34   #2
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

ja praktykuje ale wtedy licze sobie za dojazd,, u mnie bilet 2zł , jesli ktos mieszka blisko i jade bez przesiadek to 4 zł , a jesli ktos na dugim koncu mojego miasta mieszka to musze dwoma autobusami dojechac = 8zł!
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-29, 17:47   #3
grenoville
Przyczajenie
 
Avatar grenoville
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Stargard
Wiadomości: 17
GG do grenoville
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

Dziekuje za odpowiedz
__________________
Paznokcie - Nasza Wspólna Pasja })i({


Zapraszam również na blog o moim synku:
grenoville jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-29, 19:27   #4
Agulekk
Raczkowanie
 
Avatar Agulekk
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Słupsk
Wiadomości: 169
GG do Agulekk
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

Praktykuję
__________________
Agusia
Agulekk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-29, 19:59   #5
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

Ja z zasady nie ale klientka nie ma z kim dziecka zostawić więc jadę do niej - wyjątek.
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-29, 21:36   #6
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

Cytat:
Napisane przez mona1978 Pokaż wiadomość
Ja z zasady nie ale klientka nie ma z kim dziecka zostawić więc jadę do niej - wyjątek.
Apropos dzieci
Dzieci przy przedłużaniu paznokci to zmora "a co to?" "a po co?" "a mogę dotknąć" "a czemu mama wsadza rękę, do lampy, ja też chcę!!" Ojej wsadziłam paluszek do tego słoiczka z galaretką, mamo wytrzyj" to bardzo częste jak dzieci siedzą z mamą Niestety strasznie utrudnia pracę, a często niedociera, jak się mówi, że przez to, że dziecko wierci się na kolanach u mamy, nie ma szans, żeby paznokcie wyszły ładne. Białej gorączki można dostać. Raz zdarzyło się, że dziecko siedziało na stole pochylone nade mną, a mama nie reagowała, mimo moich uwag, miałam ochotę spakować cały majdan i wyść Czy Wy też miałyście takie akcje? Czy tylko ja jestem taka pobłażliwa?
__________________

Edytowane przez ...:::oblabobla:::...
Czas edycji: 2007-07-29 o 22:03
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-29, 23:58   #7
aguskaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 394
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

Cytat:
Napisane przez ...:::oblabobla:::... Pokaż wiadomość
Apropos dzieci
Dzieci przy przedłużaniu paznokci to zmora "a co to?" "a po co?" "a mogę dotknąć" "a czemu mama wsadza rękę, do lampy, ja też chcę!!" Ojej wsadziłam paluszek do tego słoiczka z galaretką, mamo wytrzyj" to bardzo częste jak dzieci siedzą z mamą Niestety strasznie utrudnia pracę, a często niedociera, jak się mówi, że przez to, że dziecko wierci się na kolanach u mamy, nie ma szans, żeby paznokcie wyszły ładne. Białej gorączki można dostać. Raz zdarzyło się, że dziecko siedziało na stole pochylone nade mną, a mama nie reagowała, mimo moich uwag, miałam ochotę spakować cały majdan i wyść Czy Wy też miałyście takie akcje? Czy tylko ja jestem taka pobłażliwa?
hehe, no mi sie cos takiego przytrafilo, ale troszke z innej strony
Robilam sobie pazurki w salonie, a dziecko stylistki straszny huligan
Chlopiec mial taki plastilowy miecz , a ze moj chlopak siedzial i czekal na mnie obok, to dostal takim mieczem po karku, az sie miecz zlamal hahahaha naszczescie plastikowa zabwka, stylistka nic nie zareagowala, tylko sie usmiechnela
aguskaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-30, 00:15   #8
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

Cytat:
Napisane przez aguskaaa Pokaż wiadomość
hehe, no mi sie cos takiego przytrafilo, ale troszke z innej strony
Robilam sobie pazurki w salonie, a dziecko stylistki straszny huligan
Chlopiec mial taki plastilowy miecz , a ze moj chlopak siedzial i czekal na mnie obok, to dostal takim mieczem po karku, az sie miecz zlamal hahahaha naszczescie plastikowa zabwka, stylistka nic nie zareagowala, tylko sie usmiechnela
ja mialam tez podobna sytuacje,,, moja klientka przyjechala z siostra bo nie miala kim jej zostawic,,, dziewczyna 12 lat... a tak mnie wkurzala ze lep jej bym z checia urwala,,, co chwile a co to jest,, "a czemu ci tak robi? " "długo jeszcze"ale fajne ozdoby moje obejrzec..." a ja zaciskam zabki i mowie "no pewnie".,,, kolejny cytat" moge na komputer?" ja: jasne... pozniej latala mi po pokoju i z fretka sie draznila.. myslalam ze jej normalnie ***.... pozniej sluchala mp3 z telefonu nie no paranoja... i co chwile " ale lakiery ladne" "ja tez chce takie paznokcie" o "a te ozdoby"... zobacz jakie fajne... ciagle darla ryja,,, a ja na sile mila bylam.. to byl koszmar,,,
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-30, 09:46   #9
katnik81
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 640
GG do katnik81
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

NO dziewczyny widzę, że macie anielską cierpliwość..
Ja teraz już takich rzeczy nie robię, ale jak zaczynałam i zależało mi na każdej łapce do położenia żelików, to nawet się do tego stopnia poświęcałam, ze robiłam koleżance w jej domu ..ona była w pozycji leżącej, bo jej synek musiał być akurat wtedy usypiany..do tego telewizor nadawał po cichu vivę a ja siedziałam przy mojej lampce na jakiejś prowizorycznej pufce..z nogami gdzieś tak skrzyżowanymi pod stołem.. wytrzymałam wszystko..szkoda, że wtedy nie robiłam fotek (jakieś 4 lata temu)..bo byłybyście ze mnie dumne..

Co do dzieci z paniami, które do mnie przychodzą..po prostu oduczyłam je przychodzić z pociechami..sama mam dwójkę małych dzieci i wiem jak to jest bo nieraz musiałam robić paznokcie z 2-letnią córką na kolanach..ale wszystkiego można się oduczyć i ustalać z góry warunki.

Ja również doliczam za dojazd..ok 10 zł..bo jeżdżę samochodem..a mieszkam daleko od centrum...
__________________
COŚ MIŁEGO DLA OKA

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=180130

katnik81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-30, 11:39   #10
maluszka22
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 468
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

Moja córcia (2,5 roku) na szczescie jest grzeczna,oczywiscie musi poogladac ale niczego nie wyciaga,nie grzebie gdzie popadnie,wiec spokojnie moge robic sobie pazurki.Jejku jak to czytam to az mnie ciary przechodza,ja to mam szczescie
maluszka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-30, 12:06   #11
guga1
Wtajemniczenie
 
Avatar guga1
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 317
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

ja zadko dojezdzam bo nie mam czasu do 18 w salonie siedze, w domku kolo 19 wiec jak juz to wole u siebie przyjmowac, pozatym to wygodniej, wszystko na miejscu wygodnie sie siedzi itd.
jak dojezdzam to skuterkiem i nic specjlnie nie doliczam
guga1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-30, 16:01   #12
grenoville
Przyczajenie
 
Avatar grenoville
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Stargard
Wiadomości: 17
GG do grenoville
Exclamation Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

A tak z ciekawosci. Jak pracujecie u siebie w domu, to musialyscie zglaszac to do jakies instytucji?? np sanepidu?? Bo ja slyszalam ze tak. Jestem w trakcie zakladania dzialalnosci gospodarczej w zakresie stylizacji paznokci dlatego pytam.
__________________
Paznokcie - Nasza Wspólna Pasja })i({


Zapraszam również na blog o moim synku:
grenoville jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-30, 17:33   #13
villemcia
Wtajemniczenie
 
Avatar villemcia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: WAWA
Wiadomości: 2 106
GG do villemcia
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

nigdy nie dojezdzałam...
__________________
stylizacja pazurków to moja pasja
villemcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-30, 20:37   #14
Laska2008
Przyczajenie
 
Avatar Laska2008
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 5
Dot.: Która z Was stylistek dojeżdża do klientek??

Ja dojeżdżam do domu klientki, bądź to klientka przyjeżdża do mnie. Staram sobie tak układać czas aby jednego dnia mieć do 3 klientek, bo niestety ale warunki pracy u kogoś w domu są różne. Czasami mam wrażenie że sie nabawie skrzywienia kręgosłupa albo nerwicy dzięki już wyżej wspominanym dzieciom klientek. Ale to już niedługo bo za miesiąc sie przenosze do salonu
Dojazdy nie są złe ale na dłuższą metę nie sprawdzają sie.
Laska2008 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:26.